Jump to content
Shipfriends

Φοίβος (ΙΜΟ 7825978)


Recommended Posts

Στο Φοίβος εσωτερικά δεν έγινε η παραμικρή αλλαγή στο ξενοδοχειακό, εάν και κατά τη γνώμη μου χρειαζόντουσαν κάτι μοκέτες αλλαγή στις μεσαίες σκάλες που οδηγούν στα πάνω σαλόνια. Διότι έχουν μαυρίσει και δε βγαίνουν με τίποτα αυτές οι μαυρίλες.

Αλλά στο μηχανοστάσιο έγινε μια σημαντική αλλαγή. Έγινε μετατροπή στη μηχανή για να καεί Fuel αντί για Diesel. Άρα θα γίνει πολύ πιο οικονομικό το βαπόρι. Αυτή η εγκατάσταση θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο, που θα ξαναδέσει το πλοίο (22/02/07) για 2-3 εβδομάδες, διότι περίμεναν ακόμα κάποια ανταλλακτικά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Με αφορμη ταξιδι μου με το πλοιο για Αιγινα εχω να παρατηρησω οτι πηγαινει πολυ καλα στη γραμμη εφυγε με φουλ γκαραζ σημερα το πρωι 10.45 και στην επιστροφη ακριβως το ιδιο.Απο επιβατες αρκετα γεματο αφου να κατσεις στα σαλονια δεν ευρισκες ευκολα με εξαιρεση ισως το πλωριο σαλονι που φερει το τιτλο του παλιου καφενειου του Πειραια

Τελικα αποδεικνυεται οτι η κινηση του Λεφακη με τα τεσσερα τοπικα την ημερα για Αιγινα ηταν αρκετα εξυπνη αν σκεφτουμε οτι βρισκομαστε στη μεση του Χειμωνα και η κινηση ειναι ικανοποιητικη προφανως σε ολα τα δρομολογια του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Σάββατο υπήρξε ένα ατύχημα στο λιμάνι. Ένας γερανοφόρε όχημα ανατράπηκε με αποτέλεσμα να καταστραφούν δυο αυτοκίνητα. Το ένα από αυτά ήταν ενός αξιωματικού από το Ποσειδών Ελλάς, μόλις 3-4 μηνών αυτοκίνητο.

Από ότι έμαθα το γερανός είχε πάει στο λιμάνι για να εκτελέσει κάποια εργασία σε μια άγκυρα του Φοίβος που ήταν δεμένο στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού. Και ενώ είχε σηκώσει τη μπούμα, ξαφνικά το φορτηγό ανατράπηκε προς τη πλευρά του πλοιου του Π.Ν. Για να επαναφέρουν το όχημα χρειάστηκαν αλλά δυο γερανοφόρα οχήματα.

η φωτογραφία είναι τραβηγμένη τη στιγμή που απομακρυνόταν ο γερανός.

post-54-128326962004_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στη δεξια πλευρα της φωτο φαινεται(ειναι αυτος που χαιρεταει προς το πλοιο) και η γνωστη φιγουρα του λιμανιου με το κασκετο(Γιαννης αν δεν κανω λαθος) ο οποιος συχναζει Τζελεπη και Αγιο Διονυση και κανει κουμαντο στους επιβατες, λυνει καβους κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες δεν εκτέλεσε τα δυο απογευματινά δρομολόγια και σήμερα έδεσε ο Φοίβος. Ενώ αρχικά λέγανε ότι θα δέσει περίπου 3 εβδομάδες, τελικά θα δέσει 5 εβδομάδες. Θα ξεκινήσει πάλι στις 30 Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Χθες στην εκπομπή του MEGA «Πολύ τη Κυριακή», (όχι δε τη βλέπω), απλώς κάνοντας ζαπινγκ για να δω κανένα επινίκιο του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ, πέτυχα να έχει θέμα με κάποιον από την Αίγινα, που θα πήγαινε ένα ταξίδι στη Ρώμη, και ο παρουσιαστής με το συνεργείο ταξίδευαν με το Φοίβο:D . Αυτά τα γυρίσματα πρέπει να έχουν γυριστεί στις 24-04-07.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι έκτακτο ή ήταν προγραμματισμένο;

Γιατί φαντάζομαι οτι αυτές οι δουλειές θα έπρεπε να έχουν γίνει όταν έκανε την ετήσια του,όχι τώρα που έχει ήδη ξεκινήσει την θερινή περίοδο (παρεμπιπτόντως γύρισα με αυτό από την Αίγινα το περασμένο Σάββατο καί έκανε από φανάρι Αίγινας μέχρι φανάρι Πειραιά ακριβώς 1 ώρα).

Επίσης,πού θά ανέβη,στού Βασιλειάδη ή σέ κάποια τού Περάματος;

Link to comment
Share on other sites

Ήταν προγραμματισμένος δεξαμενισμός για να καθαριστούν τα ύφαλα. Διάλεξαν αυτή τη περίοδο για να κάνουν αυτή τη δουλειά, διότι είναι πιο κοντά στη καλοκαιρινή σεζόν και ότι παραπάνω πάρει σε ταχύτητα από το καθαρισμό θα είναι χρήσιμο για το δύσκολο καλοκαίρι που έρχεται!!

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια γιά πάρουν αυτή την απόφαση οι τής NOVA κάτι παραπάνω θά ξέρουν,πάντως η γνώμη μου σάν απλού επιβάτη είναι οτι αφ'ενός μέν δέν έχω δεί να αλλάζη κάτι στην ταχύτητα τού πλοίου από την εποχή που πρωτοξεκίνησε -καί θεωρώ οτι το 1 ώρα φανάρι-φανάρι που μέτρησα το περασμένο Σάββατο είναι άκρως ικανοποιητικό,πόσο παραπάνω δηλαδή θα πάρη σέ ταχύτητα;- αφ'ετέρου είχα την εντύπωση οτι ο δεξαμενισμός είναι μιά διαδικασία κάπως χρονοβόρα και δέν τελειώνει σέ μιά μέρα.

Δοθέντος δέ οτι είναι το μόνο πλοίο τής εταιρείας και οτι ήδη η θερινή περίοδος έχει αρχίσει,έχω την εντύπωση οτι το να μείνη εκτός δρομολογίων έστω και γιά μιά μέρα είναι αρκετά ζημιογόνο.

Link to comment
Share on other sites

Για σένα τα 5 λεπτά παραπάνω μπορεί να μην έχει σημασία, αλλά για άλλους επιβάτες μπορεί να έχουν.:D

Όσο για το θέμα της θερινής περιόδου, δε συμφωνώ μαζί σου. Τώρα είναι μια σχετικά νεκρή περίοδος, αφού τα σχολεία τελείωσαν τις μονοήμερες εκδρομές που κάνουν συνήθως το Μάιο προς την Αίγινα.

Link to comment
Share on other sites

Συγκεντρωτικές απαντήσεις:

Επειδή ο Π100 έγραψε:"και ότι παραπάνω πάρει σε ταχύτητα από το καθαρισμό...",γι'αυτό έθεσα την ερώτηση.

Γιά το θέμα τής "θερινής περιόδου",σίγουρα δέν είμαστε ακόμα στον Ιούλιο-Αύγουστο που πάνε όλοι γιά τά μπάνια τού λαού,αλλά πάντως κίνηση υπάρχει.Ισως όχι τόσο μέσα στην εβδομάδα όσο τά Σαββατοκύριακα,αλλά πάντως ένα βαπόρι μείον στην γραμμή σίγουρα "επιβαρύνει" τό έργο τών υπολοίπων.

Τέλος,πιστεύω οτι όποιος δίνει σημασία και στην χρονική διάρκεια τής διαδρομής μάλλον προτιμάει τό υδροπτέρυγο από το συμβατικό.Μιά διαφορά 5 λεπτών δέν νομίζω να είναι τόσο κρίσιμη γιά κάποιον.Συγκριτικά μέ τά άλλα πλοία τής γραμμής αυτής (και εξαιρουμένου τού ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ που είναι άξιος αντικαταστάτης τού παντοφλίου ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ σέ θέματα βραδύτητας) ο ΦΟΙΒΟΣ κατά την γνώμη μου δέν παρουσιάζει αισθητή διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ταξίδεψα προχθές Δευτέρα με το πλοίο από Αίγινα για Πειραιά.

Οι εντυπώσεις μου πάρα πολύ καλές, και από τους εσωτερικούς του χώρους, και από τους εξωτερικούς.

Μου έκανε εντύπωση το ότι ενώ απ' έξω δείχνει σαν πλοίο με λιγοστά ανοιχτά καταστρώματα, τελικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Με εντυπωσίασε ακόμα η καθαριότητα του, τα πάντα αστράφτανε, από σαλόνια, μέχρι και τα καταστρώματα. Και έχει ιδιαίτερη αξία αυτό, αν σκεφτεί κανείς την συχνότητα των ημερησίων δρομολογίων του, την διαδρομή που κάνει, και το ότι εγώ ταξίδεψα με το πλοίο απόγευμα.

Ένα μειονέκτημα που βρήκα (μην ξεχνάμε και την ...καραβολατρική μας ιδιότητα), ήταν ότι για να μπορέσεις να δεις την πλώρη του θα έπρεπε να κοιτάξεις από τα παράθυρα κάποιου σαλονιού. Καμμία οπτική πρόσβαση, οι δε βαρδιόλες κλειστές με ...αλυσίδες ;). Εντάξει, είπαμε, αλλά δεν άκουσα ποτέ κάποιο ναυτικό ατύχημα να προκλήθηκε από παραμονή επιβάτη στην βαρδιόλα του πλοίου :eek:. Και δεν λέω να επιτρέπεται η πρόσβαση στις βαρδιόλες (εφόσον βέβαια είναι ανοιχτού τύπου) κατά το ρεμέτζο του πλοίου, αλλά τουλάχιστον στην διάρκεια του ταξιδιού.

Παρακάτω, τρείς φωτογραφίες του πλοίου.

post-929-128326967149_thumb.jpg

post-929-128326967152_thumb.jpg

post-929-128326967154_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχω ταξιδεψει αρκετες φορες με το φοιβος και μπορω να πω πως ειναι πραγματικα ωραιο πλοιο .Εξωτερικα θυμιζει πλοιο,σπανιζει σημερα, αψογο μεσα, ευγενικο πληρωμα,ανετα deck, καφεδες και λοιπα βρωσιμα πολυ καλα ,δηλαδη δεν τα πετας οπως αλλου.Τωρα στη μανουβρα ειναι αρκετα δυσκολο αλλα με την επιμονη του ο μονιμος καπτα σωτηρης του τα παει περιφημα!

Link to comment
Share on other sites

Καμία οπτική πρόσβαση, οι δε βαρδιόλες κλειστές με ...αλυσίδες :(. Εντάξει, είπαμε, αλλά δεν άκουσα ποτέ κάποιο ναυτικό ατύχημα να προκλήθηκε από παραμονή επιβάτη στην βαρδιόλα του πλοίου :confused:. Και δεν λέω να επιτρέπεται η πρόσβαση στις βαρδιόλες (εφόσον βέβαια είναι ανοιχτού τύπου) κατά το ρεμέτζο του πλοίου, αλλά τουλάχιστον στην διάρκεια του ταξιδιού.

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα συμβατικά του Σαρωνικού, η πιο προσβασιμη βαρδιολα είναι του Φοίβου. Οι βαρδιολες του Φοίβου έχουν μια αλυσίδα που κρέμεται, αλλά μπορείς άνετα να περάσεις από κάτω ή από πάνω και να καθίσεις στη βαρδιολα. Γιατί στα πλοία της HSW θα δεις μια κάγκελο πόρτα, που είναι κλειδωμενη και δυσκολα ελπιζεις ότι θα μπορεσεις να τη περασεις.:(

Για παράδειγμα θα σου πω ότι στο Αθηνά που είχα κάνει ένα ταξίδι, κάθισα στη βαρδιολα (ξεπερνώντας το εμπόδιο της αλυσίδας) χωρίς να μου πουν τίποτα εν πλω, παρά μόνο στη διάρκεια της μανούβρας με παρακάλεσαν να περάσω πιο πίσω.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Την Δευτέρα τελικά θα κάνει τα 4 δρομολόγιά του και θα δέσει για 20-25 ημέρες.

Θα κάνει την ετήσιά του,θα φαρδύνει λίγο τις ραμπες των παταριών γιατί είναι πολύ στενές,θα δεξαμενιστεί και θα βγεί σερί μετά για έναν χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από όσο μπόρεσα να διακρίνω, η μοναδική αλλαγή στο πλοίο κατά την ετήσια ακινησία του ήταν η διαπλάτυνση των ράμπων δεξιά και αριστερά στο γκαράζ του πλοίου. Μια σωστή κίνηση πιστεύω γιατί πριν τα αυτοκίνητα χώραγαν οριακά ή αρνιόντουσαν να ανέβουν οι οδηγοί τους.

Μόνο που το πλοίο δε δεξαμενίστηκε τώρα. Θα δεξαμενιστεί μάλλον την άνοιξη πριν το ξεκίνημα της καλοκαιρινής σεζόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με το ρυθμο που κοβουν Πρωτοχρονιατικες πιτες στην Ελλαδα, εγω τη δικια μου θα την κοψω το 15-Αυγουστο στην Ψαρρου μαζι με το Λακη Γαβαλα!:D Αποψε λοιπον στο Φοιβος παλι καποιου ειδους εκδηλωση ειχαμε, μαλλον για κοπη πιτας θα προκειται. Συμφωνα λοιπον με φαιδρες-εγκαθετες πληροφοριες, προκειται για το Συλλογο Πρωην Μεγαλομετόχων και Μεγαλοεπενδυτών στις Μινωικες Γραμμες και την Hellenic Seaways:D.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...