Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 590
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σκεφτόμουν σοβαρά να ταξιδέψω μαζί του στις 8 η 9 Ιουλίου που ξεκινά η καλοκαιρινή μου άδεια. Και μάλιστα έλεγα τις επόμενες ημέρες να έκανα και κράτηση εισιτηρίου. Να υποθέσω ότι θα ήταν καλύτερα να περιμένω ε?

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, nomikos said:

Πότε βγαίνει;Θα ήθελα να το δω να μεταφέρει την εικόνα της Χρυσοπηγης στη Σίφνο.Προλαβαίνει;

Της Χρυσοπηγής είναι την Τετάρτη που μας έρχεται… ούτε η ίδια η Παναγία δεν μπορεί να κάνει τέτοιο θαύμα. Next year να είμαστε καλά!

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι ήταν ενεργό στη Σκανδιναβία όταν το πήρε η εταιρεία.Ποιες είναι αυτές οι τόσο χρονοβόρες εργασίες;Φέτος θα έχει πολύ κόσμο,γιατί να χάσουν τη μισή σαιζόν;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωριζω τι εργασίες γίνονται, οντως το πλοίο ήταν ενεργό σε δρομολόγια και αν μη τι άλλο από μια προσεγμένη εταιρία. Θεωρώ πως από την άφιξη του στη χώρα μας έως τώρα καθυστέρησαν αρκετά οι οποίες εργασίες.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ στιβαρό ενισχυμένο σκαρί με λογικό ύψος ,τέσσερις μηχανές για δύναμη και ασφάλεια , δύο καταπέλτες πρυμα έναν πλωρα και Θυμίζει  κρουαζιερόπλοιο .
Θέλω λοιπόν να ταξιδέψω Κυριακή αρχες Ιουλίου να φτάσει Σιφνο στην ώρα του για να μου μείνει χρόνος να ανέβω μια βόλτα στο Σταυρί με τον πυραυλο να πιω καφέ με δύο φίλους και άνετα να γυρίσω Καμάρες να πάρω τον Μαύρο Δούλο των δυτικών Κυκλάδων τον φίλο μου τον Αρτέμη να με πάει στο νησί…
Θέλω να πιστεύω ότι θα τα καταφέρω ολα αυτα,Μαλιστα  με 40 € ε και ενα καραβισιο καφε-νερο διότι σε λίγο δεν θα μπορούμε να μπούμε σε καράβι είτε είναι κόκκινο -μπλε-ασπρο-μπλε μαρε με κιτρινους κοκκους κτλ.....
Σας παρακαλώ πολυ  μην το γρουσουζεύουμε......


Τελος  μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι δεν φαίνεται σε καμμια φωτογραφία εάν έχει μηχανικα Stabilizers οπως το αδερφο του?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, allk said:

Υπάρχει ένα παράγοντας που λέγεται νηογνωμονας και με αυτόν δεν παίζεις 

Υπάρχει και η έννοια του προγραμματισμού, την οποία στην Ελλάδα την αγνοούμε.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, parian scientist said:

Τελος μπορεί να μου απαντήσει κάποιος διότι δεν φαίνεται σε καμμια φωτογραφία εάν έχει μηχανικα Stabilizers οπως το αδερφο του?

Οπως εχουμε πει και οταν αγοραστηκε δεν εχει

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, George...f said:

Χωρίς να γνωριζω τι εργασίες γίνονται, οντως το πλοίο ήταν ενεργό σε δρομολόγια και αν μη τι άλλο από μια προσεγμένη εταιρία. Θεωρώ πως από την άφιξη του στη χώρα μας έως τώρα καθυστέρησαν αρκετά οι οποίες εργασίες.

Αν μιλάς για την Viking ναι, είναι προσεγμένη (μη-εμπειρικά το λέω φυσικά) , αλλά μην ξεχνάμε πως:

1. Μιλάμε για ένα πλοίο 43 ετών που όταν ταξίδευε έκανε κάποιες αποστάσεις στον βορρά. Τώρα κατέβηκε νότια, ενώ έκανε κι ένα μεγάλο ταξίδι και ήρθε με άσχημο καιρό. Αν έπαιρνες ένα μεταχειρισμένο Volvo 240 που μέχρι να το φέρει ο έμπορος στην Ελλάδα δούλευε ασταμάτητα μεν, αλλά έκανε κι ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων που προφανώς θα ταλαιπωρήθηκε από το ταξίδι, σε τι κατάσταση θα ήταν; 

2. Η Viking ήταν και θα είναι προσεγμένη (μην ξεχνάμε ότι έχει eco ferry), αλλά μπήκε σε μια εταιρεία που μέχρι πρότινος το αντικείμενό της ήταν τα ταχύπλοα. Καλώς ή κακώς, η νέα ASL έχει ακόμη την φήμη της παλιάς, με ότι αυτό συνεπάγεται. Όταν πήγαινες με speedrunner στα νησιά και ξαφνικά βλέπεις ένα μεταχειρισμένο συμβατικό του 80 με καμπίνες, αν δεν κάνουν σοβαρές αλλαγές βλέπω να κουβαλάει μύγες, λίγους ρομαντικούς και τους Σίφνιους που "στηρίζουν τον τόπο τους". 

Μόνο εάν μετασκευαστεί σε ημερόπλοιο και γίνουν μετατροπές που να κρύβουν καπως την ηλικία του (πχ να κλείσουν τις βαρδιόλες όπως κάνανε στο Σμύρνα, νέο ξενοδοχειακό από την αρχή και άλλες σχετικές αλλαγές) θα γίνει κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, JTEDimandix said:

Μόνο εάν μετασκευαστεί σε ημερόπλοιο και γίνουν μετατροπές που να κρύβουν καπως την ηλικία του (πχ να κλείσουν τις βαρδιόλες όπως κάνανε στο Σμύρνα, νέο ξενοδοχειακό από την αρχή και άλλες σχετικές αλλαγές) θα γίνει κάτι

Έγκλημα το να κλείσουν τις βαρδιολες για να φανεί πιο σύγχρονο.

Μόνος λόγος για να γίνει κάτι τέτοιο κατ εμέ είναι να προσφέρονται καλύτερες συνθήκες εργασίας στους αξιωματικούς γέφυρας κατά τις κινήσεις στα λιμάνια.

Ελπίζω φυσικά να μη γίνει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, JTEDimandix said:

 

Τώρα κατέβηκε νότια, ενώ έκανε κι ένα μεγάλο ταξίδι και ήρθε με άσχημο καιρό. Αν έπαιρνες ένα μεταχειρισμένο Volvo 240 που μέχρι να το φέρει ο έμπορος στην Ελλάδα δούλευε ασταμάτητα μεν, αλλά έκανε κι ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων που προφανώς θα ταλαιπωρήθηκε από το ταξίδι, σε τι κατάσταση θα ήταν; 

 

Θεωρώ το λιγότερο ατυχεστατη τη σύγκριση πλοίου με αυτοκίνητου. Εντελώς διαφορετικός τρόπος λειτουργίας και εντελώς διαφορετικές περιστάσεις γενικότερα. 

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το συναισθηματικό και αισθητικό κομμάτι (μας αρέσει - δεν μας αρέσει), έχω την εντύπωση ότι έχουν υπερτιμηθεί και η κατάσταση στην οποία ήρθε το πλοίο και οι δυνατότητές του.

Πρόκειται για ένα πλοίο 43 ετών που ταξιδεύει συνεχώς από την πρώτη στιγμή και που η εταιρία του το είχε εδώ και χρόνια για σουτ.

Πέρα από τα απλά πράγματα (κυλιόμενες, embarkation επιβατών, ξήλωμα duty free, επιπλέον αεροπορικές), δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν χρειάζεται καμία απολύτως σοβαρή εργασία (ελασματουργικά, μηχανοστάσιο, κλπ) ή ότι ξεκινώντας τα σημαντικά δεν βγήκαν και άλλα στη φόρα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Έχουν ξηλωθεί νομίζω όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι εκτός από τα εστιατόρια. Το 2020 οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες είχαν ρίξει πολλά λεφτά αλλάζοντας όλα τα έμβολα και χιτώνια στις 4 κυρίες μηχανές του, στην επισκευή του 2020.

Link to comment
Share on other sites

Σαλόνια, εστιατόρια, θεωρώ πως δεν πρέπει να πειραχτούν..χρειάζονται και στην Ελλάδα. Κάτι duty free, κάτι σινεμάδες και κάτι καμπίνες, αυτά στην γραμμή του είναι αχρείαστα. Λογικά, αυτά ξηλώνονται. 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, JTEDimandix said:

...αλλά μπήκε σε μια εταιρεία που μέχρι πρότινος το αντικείμενό της ήταν τα ταχύπλοα. Καλώς ή κακώς, η νέα ASL έχει ακόμη την φήμη της παλιάς, με ότι αυτό συνεπάγεται. Όταν πήγαινες με speedrunner στα νησιά και ξαφνικά βλέπεις ένα μεταχειρισμένο συμβατικό του 80 με καμπίνες, αν δεν κάνουν σοβαρές αλλαγές βλέπω να κουβαλάει μύγες, λίγους ρομαντικούς και τους Σίφνιους που "στηρίζουν τον τόπο τους". 

Πίσω από την ASL είναι ο ιστορικός όμιλος Ευγενίδη κ αν δεν γνωρίζεις τι εστί,διάβασε να μάθεις!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Άλλος κόσμος  (λογικό είναι) αλλά η παράδοση μεταλαμπαδεύεται.Όλα ξεκινούν από την Ελβετία που είναι η έδρα του ομίλου
Κ μόνο η επιλογή   του  συγκεκριμένου πλοίου  κ μάλιστα από την Σκανδιναβία με την οποία είναι γνωστές οι σχέσεις του Ευγενίδη τα λέει όλα Δεν θα μπορούσε να είναι από κάπου αλλού

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...