Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 590
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 minutes ago, margaritis24 said:

Εχει πιο μεγαλο γκαραζ απο το Σολωμο;

Δεν πρέπει να έχει μεγαλύτερο γκαράζ από το Θεολόγος Π, και το Andros Queen...

Link to comment
Share on other sites

Από το Θεολόγος είναι μεγαλύτερο σε l.m. . Δική μου υπόθεση όμως είναι ότι το θεολόγος έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα σε φορτηγά μόνο...

Το AQ δεν έχει δρομολογηθεί ακόμη 😉

Η πηγή μου αναφέρει ότι το Διονύσιος Σολωμός έχει 615 γραμμικά μετρα...  έναντι των 720 του Άνεμος.

Link to comment
Share on other sites

I think these are cabins for crew.

Ironically the final area of passenger cabins in Viking Line service was originally an upper car deck!

If ASL wanted to do some work to increase vehicle capacity it would presumably not be too structurally difficult to reinstate that upper car deck and use what had become crew cabins for passenger use. And then try and squeeze the crew into other areas.

Apologies for writing in English.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Λαμβάνοντας αυτήν την πληροφορία υπ όψιν... πόσο δύσκολο θα ήταν να αλλάξει διαρρύθμιση το deck κάτω από την ισαλο ώστε οι παλιές καμπίνες που τώρα δεν χρησιμοποιούνται να γίνουν γκαραζ;

Link to comment
Share on other sites

είναι πολύ μεγάλη δουλειά, χρειάζονται εκτεταμένες ελασματουργικες εργασίες , ράμπες που θα κλείνουν υδατοστεγως  , υδραυλικά συστήματα , μονώσεις … κλπ , η οποία δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να γίνει. Σίγουρα όμως για αρχή ,  χρειάζεται μελέτη ναυπηγού για να διαπιστωθεί αν η στεγανή υποδιαίρεση του πλοίου και κυρίως η ευστάθεια έναντι βλάβης καθιστούν υπό προυποθεσεις δυνατή  μια τέτοια μετασκευή . 
 

Link to comment
Share on other sites

Προς στιγμήν οι καμπίνες δε νομίζω ότι είναι το θέμα του πλοίου.Ούτε οι κλειστές βάρδιόλες Ούτε το εξτρα γκαράζ . Όπως αναφέρθηκε παρά τα 43 του χρόνια είναι προσεγμένο συντηρημένο στο έπακρο υπάρχουν αμέτρητες πληροφορίες για το συγκεκριμένο πλοίο στο διαδίκτυο…
Από μη έγκυρες πηγές… π.χ. Ρομαντικούς-Σιφνιους- Τρελούς- Μάγους κ.τ.λ. … εμαθα οτι το πλοίο αποκτήθηκε ύστερα από παρουσίαση ολου του project που έγινε στη Μαμά Εταιρία (Ελβετια) για να εγκριθεί η χρηματοδότηση. Αυτό είναι αρκετά χρονοβόρο και όπως φαίνεται τελικά και κοστοβόρο.. και όπως ακούστηκε όλο μαζί είναι μια ευκαιρία για ένα καλύτερο μέλλον της Aegean Sea (Speed) Lines… Γιατί επί χρόνια κάθε φορά που έμπαινα στο Speedrunner  άκουγα ότι η εταιρεία μπαίνει μέσα με τα τσαρούχια οτι τρώνε με χρυσα κ.ο.κ. ,ελπίζω πλέον να έχει γίνει το απαιτούμενο "ξεκαθάρισμα" και να μην ακούσω ξανά μουρμούρα.

Είναι καλό για ένα νησί να έχει το καράβι του χειμώνα-καλοκαίρι και ανάλογα με την κίνηση να υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής,οχι μονοπώλια.  Όταν υπάρχουν τα δρομολόγια υπάρχει και τουρισμός….

Τέλος το μεγαλύτερο Εγκλημα είναι να μην ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο στην ώρα του. Η μη έγκυρες πηγές πάντως Ρομαντικούς-Σιφνιους_Σούλα Μπούλα-Τάκης Μάκης κ.τ.λ.  επιμένουν ότι θα ξεκινήσει στην ώρα του ….Ελπίζω να με κάνουνε ρεζίλι.

P.S. Άνθρωπε @Annivas χαράς το κουράγιο σου και την υπομονή σου..  Αψογος.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει λιγότερα lm το  Θεολόγος Π.Εχει 876lm έναντι 720lm του Άνεμος.

Αλλά οπως προαναφέρθηκε το Άνεμος παιρνει 340ΙΧ και το Θεολόγος Π 300ΙΧ,μου κάνει εντύπωση θα μπορούσε να μου εξηγήσει κάποιος πως εφόσον έχει περισσότερα lm παιρνει λιγότερα ΙΧ από το Άνεμος ;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το ερώτημα που τέθηκε νομίζω είναι άλλο... πως γίνεται να έχει περισσότερα  γραμμικά μέτρα και μικρότερη χωρητικότητα σε αριθμούς ΙΧ.

 

Θεωρώ πως η απάντηση ριναι πως δεν γινεται και ένα από τα δύο είναι λάθος...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολύ καιρό εκπέμπει το Ais του πλοίου. Φωτογραφίες από την πορεία των εργασιών και της αλλαγές που γίνονται θα έχουμε στο φόρουμ να πάρουμε μια γεύση;;

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα υπάρχει δυσαρέσκεια στα νησιά τον Δυτικών Κυκλάδων που δεν θα πιάνει το πλοίο,γιατί το χειμώνα μπορεί να μην υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν επαρκεί ένα συμβατικό πλοίο(Διονύσιος Σολωμός) να εξυπηρετήσει όλα τα νησιά ούτε καν για την τροφοδοσία τούς

Στο πλοίο αφαιρέθηκαν οι σκαλωσιές από την τσιμινιερα και πλέον δεσπόζουν τα νέα του σινιάλα  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στον Άνεμο έχουν τοποθετηθεί οι καταπέλτες αλλά δεν νομίζω ότι έγινε κάποια προέκταση του. Ίσως την άλλη εβδομάδα να πραγματοποιήσει ένα πρώτο δοκιμαστικό. Τέλος ας δούμε το σινιάλο της Aegean Sea Lines στη τσιμινιέρα του Άνεμος.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε την Παρασκευή να υποθέσω θα ξεκινήσει ο Πρεβελης για λογαριασμό του η άλλο πλοίο?

Πάντως εμένα τα σινιάλα του με το κόκκινο χρώμα μου αρέσουν (αν και μάλλον πρέπει να είμαι από τους λίγους)

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στον Άνεμο έχουν τοποθετηθεί οι καταπέλτες αλλά δεν νομίζω ότι έγινε κάποια προέκταση του. 

Έγινε προέκταση και στους δυο καταπέλτες περίπου στα 2 μέτρα ο καθένας.

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...