Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/23/2023 at 1:46 AM, Villandry said:

Έγκλημα το να κλείσουν τις βαρδιολες για να φανεί πιο σύγχρονο.

Μακάρι να μην τις έκλειναν, (μη σας πω ότι θα χάλαγε και η φινέτσα του), αλλά όταν κάνεις comeback με πλοίο 43 ετών πρέπει με κάποιον τρόπο να σε προτιμούν από τους ανταγωνιστές. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Σολωμός, 10 χρόνια νεότερος και χωρίς τόσο μεγάλο ξενοδοχείο ταιριάζει καλύτερα στην γραμμή, μη σας πω ότι είναι ότι πρέπει.

On 5/23/2023 at 2:00 AM, Shippihs said:

Θεωρώ το λιγότερο ατυχεστατη τη σύγκριση πλοίου με αυτοκίνητου. Εντελώς διαφορετικός τρόπος λειτουργίας και εντελώς διαφορετικές περιστάσεις γενικότερα. 

Δεκτόν, αν και δεν ήταν η "σύγκριση" το point μου

On 5/23/2023 at 11:51 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι καμπίνες δεν ξηλώνονται!! 

Τουλάχιστον ας ξηλώσουν κάποιες, τι να τις κάνουν τόσες πολλές; 

On 5/23/2023 at 11:27 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Πίσω από την ASL είναι ο ιστορικός όμιλος Ευγενίδη κ αν δεν γνωρίζεις τι εστί,διάβασε να μάθεις!

Ο Ε. Ευγενίδης πρωτοπορούσε στην ποντοπόρο ναυτιλία για πολλά χρόνια. Το 2005 η ASL (Στην οποία δεν συμμετείχε μόνο ο όμιλος Ευγενίδη, αλλά και άλλη μία εταιρεία που μου διαφεύγει το όνομά της.) ξεκίνησε με ταχύπλοα, καθιερώθηκε ως εταιρεία για πολλά χρόνια, μέχρι που σταμάτησε και ξαναάρχισε, με άλλο brand name και πλοίο, αλλά ουσιαστικά η ίδια εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 585
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οτι και να συναντησε οσες ωρες μερες μηνες να ταξιδευε συνεχομενα δε παθαινει τιποτα...Χιλιαδες μιλια ναι χιλιομετρα οχι....Συγκριση αυτομινητου με βαπορι ατυχεστατη...Ακομα και αυτα ομως δε παθαινουν τιποτα.Προυποθεση ολων φυσικα η σωστη συντηρηση..Αυτο ισχυει ακομα και για τους ζωντες..Το συγχρονο στην οψη σχετικο...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

εγκλημα να κλεισουν τις βαρδιολες για να φανει ποιο συχρονο.τον καπετανιο και τους αξιωματικους τους ρωτησες χειμωνα με 5-6 μποφορ βορια και να βρεχει πως την παλεουν :lol:.ωραια τα ρομαντικα αλλα τα βαπορια εκσυχρονιζοντε.

Link to comment
Share on other sites

On 5/23/2023 at 1:46 AM, Villandry said:

Έγκλημα το να κλείσουν τις βαρδιολες για να φανεί πιο σύγχρονο.

Μόνος λόγος για να γίνει κάτι τέτοιο κατ εμέ είναι να προσφέρονται καλύτερες συνθήκες εργασίας στους αξιωματικούς γέφυρας κατά τις κινήσεις στα λιμάνια.

@manos75

Το αναφέρω.

Link to comment
Share on other sites

  

59 minutes ago, VIKTOR CHIOTIS said:

Όσο γιά το πλοίο είναι γνωστή η δυσκολία εξέρευσης κατάλληλου ευρωπαϊκού γιά τα ελληνικά νερά κ από ταχύτητα δεν είναι ανάγκη να είναι όλα Blue Star!!!
To πρόβλημα γιά την εταιρεία είναι με τόσες καμπίνες δεν θα μπορέσει να σταθεί στη γραμμή γιά την οποία το έφερε (Σίφνος ιδιαίτερη πατρίδα Βερνίκου Ευγενίδη,Δημητριάδη Ευγενίδη) κ χωρίς μετασκευή αναγκαστικά θα μπει κάπου αλλού.

 

Whether the ship is really suitable or not for a genuine Western Cyclades operation is indeed questionable. But it does not have so many cabins any more. Those beneath the vehicle deck were removed some years ago and in final Viking Line configuration only half a deck was made available for passenger use with two full decks of accommodation above. Here is the final VL deckplan

rosella_2017dp_xa11.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν ημουν στα της εταιρείας και είχα λόγο, θα πρότεινα στο deck4 να ξηλωθούν όλες οι καμπίνες και να γίνει ένα ενιαίο γκαράζ για τα Ι.Χ. από πλώρα μέχρι πρύμα, στο deck5 το duty free πλώρα να γινόταν ένα κεντρικό σαλόνι, και το night club πρύμα ένα δευτερεύον σαλόνι. Deck6 θα το άφηνα όπως είναι, μπορεί να λειτουργήσει στην γραμμή το εστιατόριο είτε με πρωινά είτε με brunch είτε με μεσημεριανό & βραδυνό φαΐ.

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να μην ξηλωθουν όλες οι καμπίνες. Από τη στιγμή που το πλοίο θα θα μπει και Σαντορίνη, και δεδομένου ότι δεν μπορουμε να ξέρουμε τα ωράρια δρομολογίων στο μέλλον, ένας επαρκής αριθμός καμπινων είναι απαραίτητος

Link to comment
Share on other sites

για μενα ειναι εγκλημα να ξηλωνοντε καμπινες που εχει το ιδιο το βαπορι.τα βαπορια με καμπινες μπορουν να εξυπηρετησουν πολλες γραμμες και νυχτερινα δρομολογια.εξαλλου το δρομολογιο μεχρι την σαντορινη το κανει σε 9 ωρες.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ δεν βρίσκω κάποιο προφανή λόγο για την ώρα για να ξηλωθούν οι καμπίνες, άλλωστε αν πει κανείς ότι θα δουλέψει τσε αυτή τη σεζόν, με το να ανοίξεις τέτοιες δουλειές το ξεχνάς.

Το πλοίο έχει πολλούς κοινόχρηστους χώρους όπως είναι, πολύ περισσότερους από τον ανταγωνισμό.

Έπειτα αν θες να γλυτώσεις από την σύνθεση, μπορείς να βγάλεις τις καμπίνες που δεν θες εκτός πλάνων, να τις αφαιρέσεις από την μελέτη υπολογισμού επιβατών, να βγάλεις τα στρώματα και να παραμείνουν κλειστές και μη διαθέσιμες χωρίς να επιβαρύνουν οικονομικά την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο πράγμα γράφω.

Το πάτωμα που είναι σχεδιασμένο να δέχεται το βάρος ανθρώπων μπορεί να δεχτεί το βάρος οχημάτων;

Τα λοιπά κατακόρυφα στοιχεία κάτωθεν αυτού του πατώματος;

Δε μιλώ για ίδια βάρη μόνο.

Προφανώς και οι καμπίνες δε συνεισφέρουν στατικά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι όντως ένα ερώτημα και πρέπει να ανατρέξει κάνεις πίσω στα ναυπηγική σχέδια...

Θεωρώ πάντως ότι και να μην υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, αν το ύψος του καταστρωματος δεν το αποκλείει, υπάρχει η δυνατότητα ενίσχυσης...

 

Κατ εμέ όμως οι καμπίνες είναι asset και σε αυτή τη φάση δεν υπάρχει λόγος να φύγουν...

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση η απάντηση είναι ότι οι καμπίνες προς το παρόν δεν φεύγουν καθώς ουδεμία ένδειξη εργασιών προς αυτή τη κατεύθυνση υπάρχει και πλέον η εταιρεία φαίνεται να τις πουλά κανονικά...

Link to comment
Share on other sites

Το Άνεμος ολοκλήρωσε το δεξαμενισμό του,και έδεσε στον ντοκο όπου θα συνεχίσει τις εργασίες του.Απο ότι φαίνεται θα πάρει και παράταση για την έναρξη τον δρομολογίων του.Η προσωπική άποψη είναι ότι σε μπλέ χρωματισμό θα ήταν πιο όμορφο, όπως και να έχει είναι ένα πολύ όμορφο πλοίο και εύχομαι κάποια στιγμή να το δούμε και σε άλλα νησιά τον Δυτικών Κυκλάδων!!! 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω εχει ενδιαφερον να πουμε οτι σε επιπεδο γκαραζ (λl.m.) πρεπει να ειναι το μεγαλυτερο σε χωρητικοτητα απο ολα οσα κυκλοφορουν στι κυκλαδες (με εξαιρεση τα πλοια των ΕΠΑΤΤ που καταληγουν Κρητη, 12νησα και ΒΑ Αιγαιο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...