Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 590
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο παραμένει στην Αίγινα, αν και όχι σταματημένο. Λέτε να έβαλε πλώρη για Πέραμα;

ΥΓ μόνο εμένα η υποδοχή στην Σιφνο μου φάνηκε υπερβολική, από την στιγμή που το πλοίο δεν το ξέρουν ακόμη; 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, JTEDimandix said:

 

ΥΓ μόνο εμένα η υποδοχή στην Σιφνο μου φάνηκε υπερβολική, από την στιγμή που το πλοίο δεν το ξέρουν ακόμη; 

Noμίζω αδυνατείς να κατανοήσεις πόσο σημασία έχει γιά τον νησιώτη το ακτοπλοϊκό το οποίο θα είναι η γέφυρα με την υπόλοιπη Ελλάδα Πολύ περσσότερο μάλιστα όταν αυτό ανήκει σε έναν ιστορικό όμιλο που έχει δεσμούς με το νησί κ αποτελεί εγγύηση γιά μιά συνεπή κ ποιοτική εξυπηρέτηση Αν δεν σου λέει κάτι το όνομα Ευγενίδης τουλάχιστον οι παλαιότεροι θα μπορούσαν να σε πληροφορήσουν
Καλώς γίνονται όλα αυτά στα νησιά μας (νησιώτης κ εγώ) υποδοχές,αποχαιρετισμοί,συμμετοχή σε θρησκευτικές τελετές κλπ

Link to comment
Share on other sites

Ανέκαθεν οι δεσμοί του πλοίου με τον νησιώτη ήταν και θα είναι ιδιαίτεροι πόσο μάλλον ο εφοπλιστής να είναι συντοπίτης τότε υπάρχει ακόμα μια πιο δυνατή σχέση εκατερωθεν . Για κάποιους φάνηκε υπερβολικό και φανφάρα τους δικαιολογώ βέβαια γιατί πλέον με της ανώνυμες και απρόσωπες εταιρείες δεν γίνεται και είναι ο κανόνας και αυτο που έκανε ο Ευγενίδης είναι η εξαίρεση . Καλή επιτυχία να έχει και καλές θάλασσες αυτό έχει πρωτίστως σημασία !!!!⛴️⛴️⛴️

Link to comment
Share on other sites

Τι να λέμε τώρα το να πάει Σίφνο να πάρει την εικόνα το βαπόρι ήταν μία πολύ όμορφη και συγκινητική κίνηση. 

Εγώ θέλω να δω αν οι Σιφνιοί το υποστηρίξουν το καλοκαίρι.Εκεί θέλω να τους δω.Γιατί ορισμένοι και ορισμένες έχουν μάθει με τα ταχύπλοα,τα σιθρού και τα αρώματα που έλεγε κάποτε ο άρχοντας.

Σαντορίνη σε βραδινά από Πειραιά θα σάρωνε.Ας βάλει και τη Σίφνο μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, ωραίες η φιέστες αλλά τώρα η μπάλα είναι στο γήπεδο των κατοίκων των Δυτικών να υποστηρίξουν το καράβι, φώναζαν και ήταν ανικανοποίητοι για τα συμβατικά που είχαν από το Άγιος Γεώργιος μέχρι και σήμερα , για να τους δούμε ……. 

Link to comment
Share on other sites

Για την Σίφνο πιστεύω ότι θα το στηρίξουν το καράβι, είναι το δικό τους καράβι πλέον, γι αυτό τον λόγο πέρασε και από Σίφνο πριν έρθει Πειραιά για να δείξει αυτό ότι το νησί πλέον έχει το δικό του καράβι. 

τώρα για τα υπόλοιπα νησιά θα δείξει, επειδή το πρόβλημα των δυτικών Κυκλάδων είναι η αργή ταχύτητα των συμβατικών πλοίων αν το ΑΝΕΜΟΣ πηγαίνει με 20 μίλια και κάνει διαφορά στον χρόνο ταξιδιού σίγουρα θα το στηρίξουν. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο οι μονιμοι κατοικοι το θεμα. Ειναι και οι Αθηναιοι που το χειμωνα με τα υπαρχοντα δρομολογια τους εχει κοπει η ευκαιρια του ΠΣΚ. Ωραια τα 20 μιλια αλλα για να τα παει ο Ανεμος θελει πανω απο 2τονους/ωρα. Αυτα σαφως και δε θα πληρωθουν απο τα 80 και 100 ατομα που βαζουν το χειμωνα ειδικα μεσοβδομαδα. Το στοιχημα ειναι να καταφερει να ξαναφερει καινουριο κοσμο. Τα πρωτα καλα χρονια του Αγιος Γεωργιος ας πουμε η γραμμη ΠΣΚ ειχε πανω απο 1000 ατομα ακομα και το Νοεμβρη που ειναι η πιο νεκρη περιοδος του χρονου. Μετα ο συνδυασμος καραβια-δρομολογια ειχε τραγικες συνεπειες αφου ηταν κυριως για την εξυπηρετηση των φορτηγων.

Link to comment
Share on other sites

Αν και η όρασή μου επιτρέπει αμφισβητήσεις, προ μίας ώρας περίπου πρέπει να είχε πορεία από Αίγινα για Πέραμα, κάποια στιγμή χάθηκε πίσω από την Πειραϊκή, αφού κατάφρε πρώτα να βγεί από τον ίσκιο του "George W. Bush".

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nomikos said:

Σαντορίνη σε βραδινά από Πειραιά θα σάρωνε.Ας βάλει και τη Σίφνο μέσα.

Πιστεύω και εγώ ότι θα ήταν καλό να το δοκιμάσει. Έχει τις δυνατότητες το πλοίο για κάτι τέτοιο.

Βέβαια, πολλές καμπίνες σημαίνει και περισσότερο πλήρωμα, κόστη, κλπ. Πρέπει να ληφθεί και υπόψη και ο ανταγωνισμός και τυχόν αντιδράσεις από άλλες εταιρείες. 

Τέλος πάντων, όπως έχουμε πει και άλλες φορές σε αυτό το φόρουμ, θα ήταν ωραίο να βλέπαμε και τις εταιρείες να σχεδιάζουν και κάτι διαφορετικό από τα τετριμμένα -  σε δρομολόγια, υπηρεσίες στο πλοίο, τιμές - ώστε να βγει λίγο από το τέλμα η ακτοπλοΐα μας.

Στην περίπτωση της Aegean Sea Lines, είναι σημαντικό ότι ο εφοπλιστής είναι ο ίδιος το αφεντικό, συνεπώς έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει μόνος του και όχι να περιμένει τράπεζες, επενδυτές και άλλα "ενδιαφερόμενα μέρη". 

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε παιδια, απλα περασε από 2 νησιά, δε μπορούσε να κάνει και τουρ όλο το Αιγαίο..... 

Δηλαδη με την ιδια λογικη επειδη δεν πέρασε από το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά δε θα φεύγει από Πειραιά ?  😅

 

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον @giorgos_249.

Το πλοιο θα περναγε απο τη Σιφνο για τους λογους που εχουμε πει.Η Σεριφος ηταν στην πορεια για Πειραια και πηγε και εκει.Δεν υπηρχε καμια προοπτικη να παει σε ολα τα νησια του δρομολογιου του

Link to comment
Share on other sites

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στα αρχικά σχέδια του πλοίου, (όσο και στου αδελφού του - νυν RIGEL III), περίπου στα 3/5 του 1ου deck πάνω από το κύριο garage υπήρχε χώρος για φόρτωση Ι.Χ. Προφανώς αργότερα προστέθηκαν και σε αυτό το τμήμα καμπίνες.

 135235240_10158129520203732_5443306378429493935_n.thumb.jpg.5e4a4c1352a2bdeba2aef10a6fa77b68.jpg 135870744_10158129520113732_6302344033950046629_n.thumb.jpg.70c719056f707066891a900d2efdc2ff.jpg

Εφόσον το πλοίο πρόκειται να λειτουργήσει ως ημερόπλοιο, άρα ο μεγάλος αυτός χώρος καμπινών πιθανόν να μην χρησιμοποιείται, δεν θα ήταν καλύτερο να ξηλώσουν τις καμπίνες και να επαναφέρουν το πλοίο στην αρχική του μορφή? 
Με περιρισμένο κόστος (ουσιαστικά τα έξοδα για την εργασία του συνεργείου + την κατασκευή ράμπας) θα αυξηθεί σηματικά η χωριτικότητα Ι.Χ., άρα και τα δυνητικά έσοδα.

(πηγή σχεδίων η ομάδα "Ship general arrangement plans and drawings")

Link to comment
Share on other sites

Η Ιος αρκετές μέρες της εβδομάδας έχει πολλές επιλογές 

World champion Jet,Speedrunner Jet,Thunder,Blue Star Patmos,Dionisios Solomos και Ανεμος 6 σε σχέση με πέρυσι που είχε 3 και δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στην σύνδεση της με Πειραιά το βρίσκω κάπως υπερβολικό,καλύτερα να έβαζαν Φολεγανδρο που έχει μόνο 2 επιλογές από Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Αν παρακαμψει τη Μηλο σε καποια δρομολογια θα είναι δυνατο χαρτι για Ίο και Σαντορίνη. Αναμενουμε να δουμε  τιμολογια , ωράρια, αλλα και το τι θα βρει απεναντί του. Ειναι κι ενα Μπλε που αναμενεται να μπει σφηνα λογω Κασοκαρπαθιας

Link to comment
Share on other sites

On 2/7/2023 at 3:01 PM, mytilene said:

Σέριφο Σίφνο Μήλο Ιο Σαντορίνη το δρομολόγιο .

Quote

Σέριφο Σίφνο Μήλο Σαντορίνη

Σίφνο Ίο Σαντορίνη

Σίφνο Σαντορίνη Ίο

Αυτά τα δρομολόγια ζητάει για την επομένη δρομολογιακη περίοδο, οπότε ο Mytilene ανάφερε σωστά όλα τα λιμάνια που θέλει να δρομολογηθεί.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...