Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o μακης (γερασιμος) κατσαϊτης ηταν υπαρχος του ολη τη σαιζον και εκανε και υπαρχος στην επισκευη του κεφαλονια (απο οσο εχω ακουσει). ο γρηγοροπουλος ανελαβε λιγο καιρο μετα το ξεκινημα του (αρχικα ηταν ο παλιος καπετανιος του Δηλος μαρκετος).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 Μαρτίου ξεκινάει δρομολόγια Κυλλήνη Πόρο με 3 αναχωρήσεις τη μέρα.

...Αυτο για ενα μηνα. μετα κατι αλλαζει...αδιευκρινιστο τι ακριβως. η εταιρεια δεν εχει ανακοινωσει κατι επισημα. ψιθυριζεται ,εκτος απ' την γραμμη πορο-κυλληνη, επαναφορα στην γραμμη αργ-ληξ-κυλ.Ομως τιποτα δεν ειναι σιγουρο.:D οψομεθα....

Link to comment
Share on other sites

Στην Πατρα ηρθε τελικα σημερα τα ξημερωματα απ'οτι εμαθα.Οποτε το πιο λογικο ειναι να αντικαταστησει αμεσως το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ του οποιου η βλαβη ειναι μαλλον σοβαρη

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεί ο ποιητής στο αφιέρωμα ότι έχει στην πρύμη τελείωμα σαν καταμαράν? Υπάρχει καμιά φωτό από δεξαμενισμό?

Τελικά δεν καταλαβαίνω...κουνάει το καράβι ή όχι???

Link to comment
Share on other sites

Oλα τα καραβια κουνανε:) Θέλει να πει οτι στο πρυμνιο μερος κάτω απο το νερό έχει ένα κενό ανάμεσα στους δυο άξονες κάτι σαν καταμαραν (μια κούρμπα).Αυτοι είναι ορισμοί του Ε που τους εγραψε καποτε καποιος και τις ακολουθουν και οι υπολοιποι συνταχτες.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεί ο ποιητής στο αφιέρωμα ότι έχει στην πρύμη τελείωμα σαν καταμαράν? Υπάρχει καμιά φωτό από δεξαμενισμό?

Τελικά δεν καταλαβαίνω...κουνάει το καράβι ή όχι???

ολα κουνανε αλλα το ΤΑΝΙ κουναει λιγο παραπανω και ειναι ευαισθητο στη φορτωση. κοινως την ακουει ευκολα. αυτο δεν εχει να κανει με την αξιοπλοοια του, αλλα με το ταξιδεμα του που ειναι επωδυνο:) . αν πας προς τα πισω τα εχουμε ξαναπει.

οσο για το τελειωμα καταμαραν, επτανησος, διαγορας & σολωμος (τουλαχιστον αυτα) η γαστρα στην πρυμη κανει δυο αποληξεις που θυμιζουν πρυμη highspeed οπου μεσα εκει ειναι οι αξονες και στο τερμα ειναι οι προπελλες. θεωρητικα ετσι μειωνεται το vibration και αυξανεται λιγο η ταχυτητα. αυτα εχω δει να λενε αυτοι που εφεραν αυτα τα βαπορια. αν στεκει ας μας το πουν οι ναυπηγοι του μαγαζιου.

Link to comment
Share on other sites

Και ο Αχιλλεας ειναι ''σαν καταμαραν'' απο κατω..

Τωρα για το ΕπΤΑΝΙσος αλλα διαβαζω και αλλα ακουω απο το mikro Proud.

Μαλλον ειναι εμπαθης γιατι εχει αφιερωσει τη ζωη του στο ΚεφΑΛΟΝΙα :D

Link to comment
Share on other sites

δεν ξαναλεω οσα εχω πει. βαριεμαι:D . κοιταξτε πισω σε αυτο το thread και θα δειτε τι πιστευω. στο κατω κατω μολις ακουστε οτι εχει νοτιαδες στο ιονιο ελατε και καντε ενα roundup με ολα (κεφαλονια, σταρ, επτανησος και σολωμος) να δειτε ποιο κουναει πολυ ποιο λιγο και ποιο καθολου.

γενικα παντως με τα επισημα αφιερωματα χρειαζεται και μια επιφυλαξη. οταν σε καλουν καπου και σε περιποιουνται, δεν τους λες οτι το σπιτι μυριζει υγρασια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Εχτές το μεσημέρι είχαμε άσκηση εγκατάληψης στο πλοίο, στο λιμάνι του Πόρου.

Σφυρίγματα, ανακοινώσεις, σωσίβια στο προσωπικό, σταθμοι συγκέντρωσεις και όλα τα σχετικά που ακολουθούν αυτές τις διαδικασίες.

Κάποιοι άσχετοι στο λιμάνι με έκαναν να βγώ από τα ρούχα μου λέγωντας ότι το πλοίο θέλει να φύγει και "σφυρίζει" για να φύγουν τα ιστιοπλοικά από μπρος, κάποιοι άλλοι απλώς απορούσαν επειδή δεν ήταν η ώρα του να φύγει..

Πάντως για ενδιάμεσα του θέρους είναι σημαντικό που τηρούν όλους τους κανόνες και διαδικασίες ασφαλείας.

Εμείς στο Αιγαίο που κάνω συγκρίσεις, μας νιάζει αυτή τη περίοδο μόνο να σηκωθεί ο καταπέλτης για να φύγει το καράβι..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Είχα την χαρά να ξανά-ταξιδέψω με αυτό το πλοίο προχτές και ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου.

Καταρχήν, σημαντικό το γεγονός ότι έχει καταπέλτη που οδηγεί κατευθείαν στο πάνω γκαράζ όπου εξαερίζεται αρκετά.

Είναι μακράν το μεγαλύτερο της γραμμής και το κάτω γκαράζ μου έκανε εντύπωση για την ευρυχωρία του που θυμίζει άλλες, μεγαλύτερες γραμμές από αυτήν του Πόρου.

Φυσικά στους πάνω χώρους εφαρμόζεται το όλα σε ένα.

Έτσι όλοι οι εσωτερικοί χώροι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο που οδηγεί ο καταπέλτης επιβατών και η κυλιόμενη (και μη)σκάλα.

Η είσοδος στην κυλιόμενη δεν είναι τόσο εντυπωσιακή όμως το ίδιο ευρύχωρη όσο του Κάλβου αλλά τα καλύτερα είναι μετά.

Η reception είναι σχετικά μικρή και η απολύτως αναγκαία.

Την βλέπεις κατευθείαν όπως εισέρχεσαι και εκεί αρχίζουν τα...σαλόνια.

Πολλά σαλόνια κάθε είδους και διακόσμησης.

Από στην δεξιά πλευρά και μέχρι την πλώρη.

Στην αριστερή πλευρά και μέχρι την μέση υπάρχουν πολύ άνετα αεροπορικά καθίσματα τύπου Village cinemas με θέση για το ποτήρι μας.

Μια οθόνη LCD τους κρατάει συντροφιά. Ακριβώς δίπλα υπάρχει το κατάστημα του πλοίου με ρούχα, αρώματα, κλπ.

Στην μέση υπάρχει ένα bar με τραπεζάκια .Ο καφές δεν ήταν καραβίσιος..

Μετά υπάρχει διαχωριστικό που χωρίζει το πλοίο τους χώρους του σε μπρος και πίσω μέρος.

Ενδιαμέσως η σκάλα που οδηγεί στο επάνω επίπεδο των καμπίνων (δεν τις λειτουργούν)και του ανοιχτού καταστρώματος.

Στο εμπρός μέρος λοιπόν νέα σαλόνια διαδέχονται τα προηγούμενα με ακόμα καλύτερα υλικά όπως καλύτερα ξύλινα σανίδια, πακτωμένα πορτατίφ στα τραπέζια, πολυθρόνες που οι πλάτες φτάνουν πάνω από το κεφάλι(!)κλπ.

Στην κορυφή του σαλονιού (πίσω από τον καθρέφτη του πλοίου) έχει μεγάλους ευρύχωρους καναπέδες με τα ίδια πορτατίφ και πλευρικά το άλλο bar υποτίθεται της διακεκριμένης.

Αρκετά μεγάλοι και καλοί εσωτερικοί χώροι λοιπόν.

Στο πιο πάνω ντεκ είναι οι καμπίνες όπως είπαμε και οι χώροι που καταλήγουν στην γέφυρα.

Δυστυχώς απροσπέλαστη εντελώς η γέφυρα και με πυκνές κουρτίνες για να μην δει τίποτα το διψασμένο ματάκι μας.

Ραντάρ και εξοπλισμός ολοκληρωτικά Ιαπωνικός.

Το κατάστρωμα σε αυτό το επίπεδο είναι από την γέφυρα και καταλήγει πίσω και πάνω από το ρεμέτζο.

Κατά άλλους ανιαρό αλλά σίγουρα πολύ ευρύχωρο.

Πάνω σε αυτό και η τσιμινιέρα και το «ελικοδρόμιο».

Στην μέση έχει ουκ ολίγα παγκάκια για τους καλοκαιρινούς επιβάτες.

Πλευρικά παίζεις στην κυριολεξία ποδόσφαιρο και ακόμα και τις μέρες του Αυγούστου δεν μπορούν να παρατηρηθούν φαινόμενα τύπου Ιθάκη/ Πάρος/ Νάξος.

Το ταξίδι με ένα 5αρι+ δεν μπορώ να πω ότι ήταν ικανό να καταλάβω την ναυτική του συμπεριφορά αν και έχω ακούσει ΚΑΙ αρνητικά σχόλια.

Πάντως εκείνη την μέρα ταξίδευε σαν.. τρένο.

Κάποια δυνατά κύματα που μας χτύπησαν δεν ήταν ικανά να μου αλλάξουν την γνώμη και την.. διάθεση.

Η ταχύτητα του στα 18 μίλια κάνει το δρομολόγιο από ντόκο σε ντόκο γύρω στην μιάμιση ώρα.

Από αισθητικής πλευράς είναι ένα χαρακτηριστικό ιαπωνικό σκαρί της εποχής του και ως τέτοιο για μένα είναι αποδεκτό και σχετικά όμορφο.

Μετά και τις βελτιωτικές επεμβάσεις που έγιναν πέρσι στα μάγουλα έχει και καλύτερη συμπεριφορά.

Συμφώνα βέβαια με τον φίλο μας τον proud πρέπει το Επτάνησος να κάνει μόνιμη σχέση με τον Φουστάνο για να φτιάξει εξωτερικά.:( :(

Για την γραμμή πάντως είναι απολύτως ικανοποιητικό και του χρόνου που θα διανυκτερεύει στον Πόρο όπως λένε οι πληροφορίες μου, θα πρέπει να δείξουν πολύ χαρακτήρα στην κοινοπραξία των Ζακυνθινών για να μην έχουν απώλειες του ποσοστού τους.

Η Πάτρα φυσικά χρειάζεται κάτι μεγαλύτερο και γρηγορότερο από αυτό(ίσως και από το Κεφαλλονιά) αλλά εδώ η κατάργηση της 35ετίας μας τα μπέρδεψε λίγο.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

στο επτανησος γινεται καποια δουλεια εξωτερικα. γεματη μινιο η τσιμινιερα και τα decks πανω απο το remezzo της πρυμης.

το γεγονος οτι κανει μονο δυο δρομολογια τη μερα, αλλα και ο καλος καιρος βοηθουν την πραγματοποιηση εργασιων.

γενικα αν και το βαπορι δεν ειναι φρεσκοβαμμενο, δεν εχει την εικονα του κεφαλονια. μην ξεχναμε οτι το επτανησος βαφτηκε κατα την επισκευη του περσυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δικαια οι Ευρωπαιοι μας θεωρουν μανουλες στις μετασκευες και πολλες φορες ζητανε σχεδια να παιρνουνε ιδεες. Αλλα οταν εμεις παμε να τους αντιγραψουμε τοτε μιλαμε για καταστροφη :mad:

Δειτε αυτη τη μετασκευη πλωρης. Εδω πριν καιεδω μετα και πειτε μου τι σας θυμιζει τι σας θυμιζει :mad:;)

Link to comment
Share on other sites

Το πια μετασκευή θυμίζει είναι προφανές εξάλλου για αυτό το post βρίσκεται εδώ

(γιατί σκιάζομαι όταν βλέπω κάτι τέτοια ευρωπαικά βαπόρια με δυσανάλογες υπερκατασκευές)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

εφυγε σχεδον μαζι με το κεφαλονια κατα τις 12.30 με κατευθυνση τον ισθμο. (για την ακριβεια 12.15 ηταν στο 4 και 12.40 τιγκανα). λογικα αποψε θα ειναι πανω εκτος και αν μεινει βραδυ στα ιθσμια (οπως εχει γινει καποιες φορες) και μπει το πρωι πειραια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...