MILTIADIS Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 (edited) On 5/25/2013 at 4:00 PM, ΝΗΡΕΑΣ said: Και παρεμπιπτόντως είδα ότι το κατασχεμένο στη Γαλλία Biladi της συχωρεμένης Comarit πουλήθηκε σε Έλληνα εφοπλιστή για 1 εκ ευρώ. Παρα πολυ καλη τιμη!!Αλλα πολυ φοβαμαι οτι με τετοια τιμη και τετοια κριση ο Ελλην εφοπλιστης θα ειναι κανας μεσαζον για το ταξιδι του στον Αδη Edited February 12, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 (edited) Λόγω της χαμηλής τιμής, και η δική μου πρώτη σκέψη ήταν "ο τόπος αναπαύσεως". Έχω όμως την εντύπωση ότι το πλοίο το αγόρασαν για να ταξιδέψει, και δεν θα πρέπει να είναι σε τέτοια κατάσταση ανάλογη της τιμής του. Πριν 10 χρόνια αγοράσθηκε για 15 εκ, έκανε και ενδιάμεσες ανακαινίσεις εσωτερικών χώρων, με τελευταία το 2010. Έχω την αίσθηση ότι με λίγα λεφτάκια ακόμη, θα μπορούσε να γίνει καλύτερο από ορισμένα που κυκλοφορούν σήμερα στις θάλασσες. Εκτός και εάν η πτώχευση της εταιρείας, η πολύμηνη ακινησία, η πολύμηνη παραμονή σε αυτό των απλήρωτων ναυτικών, ίσως και κανένα γενικευμένο πλιάτσικο, έχει φέρει το πλοίο σε κατάσταση "μοντέλου του Σελίμ" ΥΓ Μετά το Biladi, έχουν σειρά το Marrakech που έχει κάποιο μέλλον και το Marrakech Express/Bni Nsar (ex Dame M, Salamis Star) που το βλέπω για προσάραξη. Edited May 26, 2013 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 θα φανει συντομα. 33 χρονων ειναι δεν ειναι και νιατο. αληθεια απο ευρωπαϊκους κανονισμους (eurosolas, στοκχολμη κλπ) πως τα παει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 αληθεια απο ευρωπαϊκους κανονισμους (eurosolas, στοκχολμη κλπ) πως τα παει; Το πιο απλό δε ρωτάς..... Σε ποια γραμμή να μπει 169μ πλοίο και απο ποιόν; Μήπως σε άλλες χώρες πράγματι τα 33χρονα θεωρούνται ήδη γερασμένα; Μάλλον για την αρχική μας εκτίμηση προορίζεται, δεδομένων και των αρνητικών συγκυριών που αναφέρει ο φίλος Νηρέας..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Μα αν αγοράστηκε όντως από Έλληνα, δεν είναι και ανάγκη να δρομολογηθεί στην Ελλάδα ! Μπορεί να πάει και στην Αδριατική, μπορεί να ναυλωθεί κάπου κτλπ..... Φαίνεται μεγάλο και στιβαρό σκαρί ! Μακάρι, ακόμη και να μη δουλέψει εδώ τελικά, έστω να περάσει μια επίσκεψη από τη χώρα μας....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 To Christos XXIV μάλλον ρυμουλκεί το Biladi αν καταλαβαίνω σωστά αυτό, από Σετε για Αλεξάνδρια( ; ) Μπορεί το ρυμουλκό να έχει στο ais αναγραφόμενο προορισμό EG ALY, αλλά μετά την παράλλαξη του νοτιότερου ακρωτηρίου της Σικελίας, το πλοίο έχει πορεία προς το ακρωτήριο Ταίναρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Τελικά ο Έλληνας εφοπλιστής ήταν ο διαλυτήριος. Στη ράδα του Aliaga από σήμερα το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Με 1 εκατομμυριο που το πηρε...ηταν τιμη χαμηλη ακομα και για σκραπ..αλλα απο τη στιγμη που πηγε ρυμουλκουμενο...η τιμη ειναι μια χαρα.. λογικα 200 ευρω το τονο το πηρε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now