Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα shipfriends ο οποίος μεταφιεσμένος σε νέγρο πλανώδιο πωλήτη cd ο οποίος μάλιστα έχει και το θράσος να πλασάρει πλαστά τα cd στους ίδιους τους δημιουργούς του :mad: Το βαπόρι ταλαιπωρείται πολύ σήμερα στην Μύκονο.Στο μέσα λιμάνι δεν πήγε καν ενώ στο έξω έπειται από αρκετές προσπάθειες μπόρεσε και έδεσε στις 3 το μεσημέρι αντί για τις 12:30 που έφτασε.Με το πέρας της αποβίβασης επιβατών και οχημάτων το πλοίο δεν μπορούσε να κρατηθεί άλλο και βγήκε πάλι στα ανοιχτά.Έχει κάμποσο αεράκι αλλά αν λάβουμε υπόψη ότι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ έκανε αριστερή στροφή στο μέσα για τον μεγαλό μόλο όπου η πλώρη περνάει στα 5 μέτρα από τον μόλο και η πρύμη σε άλλα 5 από το φανάρι,ότι το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 ήρθε έδεσε με την πρώτη στο έξω αποεπιβίβασε κόσμο και οχήματα και ξαναέφυγε κανονικά,ότι το ΠΕΡΛΑ ήρθε κι έκανε πλαγιοδετηση τότε κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει

Link to comment
Share on other sites

Εδεσε στις 3???Είναι τυχαίο ότι είναι σε άδεια ο Τζώρτζης ή είναι κατι άλλο:)Οποιος ξέρει ας βοηθήσει....

Link to comment
Share on other sites

Ο βάπορας (for ever;)) έφυγε από Μύκονο γύρω στις 16.00 και έδεσε στην Ραφήνα στις 20.00 ακριβώς, με τον Τζώρτζη στην αριστερή βαρδιόλα. Απ' ό,τι άκουσα (χωρίς να παίρνω και όρκο) τον πήραν επιστρέφοντας από την Άνδρο, ως επιβάτη.

Σύμφωνα με τα όσα άκουσα το πρόβλημα στη Μύκονο οφειλόταν στον ισχυρό αέρα, ο οποίος άλλωστε -περίπου την ίδια ώρα- έσπασε και τους κάβους του Orient Queen και πήρε στο λαιμό του τους φουκαράδες.

Link to comment
Share on other sites

Για την Μύκονο, έχεις δίκιο. Ήθελα να γράψω γύρω στις 15.00 (όπως άκουσα)...και μου βγήκε 16.00. :)

Μας έχει τρελάνει και αυτό το ρολόι του φόρουμ...και αρχίσαμε να τα χάνουμε:D

Link to comment
Share on other sites

Παντως θα πρεπει να μας προβληματιζει το γεγονος οτι ενας πλοιαρχος που τα εχει παει αρκετα καλα σε δυσκολες συνθηκες στη Βαλτικη με ομιχλες ανεμους χιονια παγωμενες θαλασσες και μεγαλυτερα βαπορια αρκετα εμπειρος ερχεται στην ακτοπλοια και εκτειθεται ετσι. Μηπως λοιπον πρεπει να βρουμε σε τι διαφερει το μερος που ηταν με το μερος που ειναι τωρα?

Μια προχειρη αναζητηση και βλεπουμε πως ειναι το Rosyth και πως ειναι η Τηνος

Δεν ειναι η πρωτη φορα που τα ακουτε αυτα ουτε η τελευταια. Τα λιμανια της πρωτης ναυτικης δυναμης :)

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μου είπαν κι εμενα γνωστοί πληροφοριοδότες όντως τον πήραν επιβάτη τον καπτα Κώστα από το εξοχικό του στο οποίο ξεκουραζόταν.

Η γραμμή της Ραφήνας είναι μία γραμμή εξαιρετικά ανταγωνιστική με προβληματικότατα λιμάνια στα οποία ένας πλοίαρχος δεν αρκεί μόνο να έχει γνώσεις και να είναι ικανός αλλά να έχει και μεγάλη εμπειρία.Γι αυτό και οι πλοιοκτήτες τους δεν τους αλλάζουν εύκολα.

Μου κάνει εντύπωση όμως πως η εταιρία δεν έστειλε κάποιον από τους πλοιάρχους που έχουν ξανακάνει την γραμμή της Ραφήνας όπως τον καπτα Σπύρο Μαντζουράτο,τον καπτα Δημήτρη Διονυσάτο ή τον καπτα Γιάννη Πασχάλη και να στέλναν τον καπτα Θύμιο σε κανά Ιθάκη που είναι πιο ήπια η κατάσταση κι από πλευράς ανταγωνισμού αλλά και από το ότι 2/4 λιμάνια είναι αξιοπρεπή από το 4/4 των προβληματικών της ραφήνας.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι έδεσε 12:30 όπως ειπώθηκε παραπάνω και κατά τις 12:45 άρχισε να πλέει σαν ακυβέρνητο με τον καταπέλτη ημιανοιχτό. Εκείνη την ώρα έκανε και το ORIENT QUEEN την δεύτερη αποτυχημένη προσπάθεια να δέσει. Δεν παίρνω σαν μέτρο σύγκρισης την ΠΟΠΑΡΑ γιατί ο καπετάνιος της πέρα από την "τρέλα" που τον διακατέχει, μπαίνει στο λιμάνι καθημερινά οπότε λογικό είναι να το ξέρει πάρα πολύ καλά. Ωστόσο μου έκανε τρομερή εντύπωση ότι στην πορεία ήρθε και έδεσε και το BLUE STAR 2. Θα μου πείτε άλλο εργαλείο το BS2 άλλο το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ. Ναι συμφωνώ κι εγώ αλλά αλλιώς το πιάνει ο αέρας το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ κι αλλιώς το BS2 με τόση επιφάνεια. Σε κάποια φάση μάλιστα το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ άρχισε να βγαίνει από τον κόλπο της Μυκόνου με ανάποδα:) Γενικότερα δεν μπορώ ούτε είναι σωστό να μπω στην σκέψη του πλοιάρχου εκείνη την ώρα ο οποίος προφανώς για να επιλέξει να φύγει από το λιμάνι θεώρησε ότι ήταν η πιο σωστή κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σα να μου φαίνεται ότι ο -for ever- βάπορας:o ζορίζεται λιγουλάκι με την έλευση του νέου. Τελευταία, βλέπω να πέφτει πολλή έντυπη διαφήμιση για το πλοίο (ξεχωριστά από τις άλλες διαφημίσεις της εταιρείας)...και χθες άκουσα και μιά ραδιοφωνική.

Link to comment
Share on other sites

Καιρό τώρα φίλε Νηρέα διαφημίζετε η γραμμή Α-Τ-Μ και το Σούπερφέρυ από το ραδιόφωνο, όπου αναφέρει και τα απογευματινά Παρασκευής και Κυριακής.

Γενικά, νομίζω ότι ο Θεολόγος τους έχει θορυβίσει όλους, και πλέον η ποιοτική διαφορά του με την Πηνελοπάρα και το Ακουα είναι μεγαλη.

Το Σούπερφέρυ ακόμα στέκετε..:o

Link to comment
Share on other sites

:eek::D;) Ταξιδάκι σήμερα χωρίς κανένα λόγο, απλά καραβολατρικό και γι αυτό υπέροχο. Ραφήνα-Άνδρο-Ραφήνα αυθημερόν. Θα επανέλθω όμως σε άλλα αντίστοιχα threads για εντυπώσεις, συγκρίσεις, σχόλια. Πήγα με το SUPERFERRY και θα ομολογήσω ότι το καταευχαριστήθηκα.

Ένα πραγματικά αρχοντικό καράβι (συγχωρέστε με ώ καραβολάτρες αλλά δεν είχα ξαναταξιδέψει μαζί του). Περιττό να πω ότι από την ώρα που ανέβηκα, περίπου μία ώρα πριν την αναχώρηση, μέχρι που κατέβηκα στο Γαύριο, την έβγαλα στην αριστερή βαρδιόλα, πατώντας πάνω σε ξύλινα πανιόλα, με ένα υπέροχο καργαρισμένο εξάρι στην αριστερή μπάντα, εσπρέσσο και την ψηφιακή μου ''standby''. Με εντυπωσίασε η πραγματικά άψογη φιλοξενία των ανθρώπων της γέφυρας, που τόσα είχα ακούσει και ομολογώ ότι είχα φτάσει να τα θεωρώ υπερβολικά. Φτάσαμε Άνδρο περίπου ένα τέταρτο αργότερα από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης και δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται σε κάποια ίσως προβλήματα που έχουν αναφερθεί σε προηγούμενα posts (πάντως από Ραφήνα φύγαμε ''ontime'').

Στην αναχώρηση του πάντως για Τήνο έκανε περίπου 10 λεπτά από όταν σήκωσε καταπέλτη για να πάρει επάνω τις άγκυρες και ενώ είχε γυρίσει όλο το καράβι με την πλώρη προς την μέσα μεριά του λιμανιού, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να κάνει μανούβρα 180 μοιρών για να βγει απο το λιμάνι.

Μην έχοντας ξαναπάει Άνδρο, θεώρησα ότι ίσως ήταν κάποια ιδιομορφία του λιμανιού, πράγμα όμως που αναθεώρησα όταν το μεσημέρι το AQUA γύρισε ελάχιστα προς τα μέσα σηκώνοντας άγκυρες, ενώ το ΘΕΟΛΟΓΟΣ αργότερα ούτε καν κουνήθηκε από την θέση του κατα την ίδια διαδικασία και γύρισε κατευθείαν αριστερά προς την έξοδο του λιμανιού.

Και μερικές φώτο για φαν και μη του πλοίου.

Υ.Γ. Πάνω στην χαρά μου να μοιραστώ μαζί σας τις φώτο, ξέχασα να βάλω επάνω τους το copyright ''ΣΕΙΡΙΟΣ''. Το ορκίζομαι όμως (να πάει στο ALANG το Κάρυστος αν λέω ψέμματα), είναι δικές μου !!!

post-929-128326965505_thumb.jpg

post-929-128326965507_thumb.jpg

post-929-12832696551_thumb.jpg

post-929-128326965512_thumb.jpg

post-929-128326965514_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επειδή δεν υπήρχε κάποιο σχετικό άλλο θέμα ανοιχτό, είπα να το γράψω εδώ.

Το SUPERFERRY από 25-06 κάθε Τρίτη κα Πέμπτη θα αναχωρεί από Ραφήνα στις 19:15 για Σύρο-Νάξο-Ραφήνα (άφιξη 05;40).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Μια μέρα μετά τον Νίκο το γρεκό (αλήθεια, δικά σου είναι τα ομώνυμα μαγαζία στα Φηρά; ) ταξίδεψα με το Σούπερφέρρυ ΙΙ για Τήνο, κι επέστρεψα δυο μέρες αργότερα (29-31/7).

Έχοντας νωπές τις αναμνήσεις από το Blue Star Naxos, ομολογώ ότι το πλοίο μου φάνηκε πιο γερασμένο απ΄όσο περίμενα. Από την άλλη, δεν γίνεται να μην τονίσω ότι είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΛΟΙΟ και το προτιμώ χίλιες φορές από τα νέα τρίδυμα της εταιρείας του. Πάρα πολλά ανοιχτά καταστρώματα, δεκάδες υπέροχα σημεία για να κάτσεις και τεράστιοι χώροι, ώστε να μη στριμώχνεσαι πολύ, ούτε όταν ταξιδεύει με πρωτόκολλο.

Τόσο πηγαίνοντας όσο και γυρνώντας είχε τρελλό αέρα αλλά μέτριο κυματισμό, οπότε το πλοίο κούνησε ελάχιστα, έχοντας βεβαίως μια μόνιμη κλίση κατά το ταξίδεμά του. Η ταχύτητά του μεταξύ 16,7 μιλίων (στα δύσκολα σημεία) και 17,9. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι όσο ήμασταν δεμένοι στην Ανδρο ήταν δύσκολο να σταθείς στα ρέλια της πρύμνης και να παρακολουθήσεις το ξεφόρτωμα. Τέτοιος λυσσασμένος αέρας.

Παρόλα αυτά τα ρεμέτζα του σταθερά και αποτελεσματικά, καμία σχέση όμως σε εντυπωσιασμό με του Πηνελόπη Α, το οποίο στην Τήνο έκανε "άχρηστους" κύκλους και πιρουέτες πριν δέσει!

Ο Τζώρτζης σε κάθε λιμάνι κάτω - κι απορώ πως κατεβαίνει τόσο γρήγορα από τη γέφυρα μ' αυτό το συνωστισμό -μήπως έχει καμιά ειδική μυστική δίοδο προσωπικής χρήσης προς τα κάτω; :mad:

Κατά το δέσιμο στην επιστροφή στη Ραφήνα, ήμουν στη βαρδιόλα. Ο λεγόμενος Πατριάρχης βγήκε κι άρχισε να κουνάει αποφασιστικά τους μοχλούς των μηχανών, κοιτώντας σχεδόν αποκλειστικά την πλώρη (κάποιο σημάδι πρέπει να έχει βάλει, δεν εξηγείται αλλιώς!). Κάποια στιγμή κι ενώ παίζει με τους μοχλούς (οι οποίοι έκαναν έναν "υδραυλικό ήχο" όποτε τους μετακινούσε) φωνάζει "φούντο την αριστερή". Μετά από λίγο "φούντο και την άλλη!". Λίγα δευτερόλεπτα μετά, κάνει μια χειρονομία προς τη γέφυρα, χώνεται μέσα, κλείνει την ξύλινη πόρτα και κυριολεκτικά τηλεμεταφέρεται στον καταπέλτη, όπου προσπαθεί να επιταχύνει την αποβίβαση! (γινόταν κυριολεκτικά χαμός και είχε νομίζω απογευματινό τοπικό για Άνδρο).

post-44-128326967049_thumb.jpg

post-44-128326967052_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε harlek στις 29 πήγα κι εγώ Τήνο με το ΣΦ2!:mad:Σήμα κατατεθέν της Τήνου οι απίστευτες κατεβασιές του αέρα!Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να πούμε ότι όλα της γραμμής παίρνουν καμια 15αριά μοίρες κλίση ειδικά όταν παραπλέουν την Τήνο...Χαρακτηριστικά μια μέρα αργότερα (30)το ΠΗΝΕΛΟΠΗ μπαίνει στο λιμάνι προερχόμενο από Ανδρο λίγο μετά τις 1130 και έχοντας ήδη μεγάλη κλίση προς τα δεξιά επιχειρεί αριστερή στροφή με πολύ τιμόνι και ταχύτητα.Να πω οτι η κλίση που πήρε εκείνη τη στιγμή ήταν τρο-μα-κτι-κή:mad::o....Φυσικά οι μάστορες ξέρουν τι κάνουν αλλά ο jim αλλάξε 10 χρώματα μόνο που το είδε σκέψου να ήταν και μέσα...

Αυτό που με κούφανε ήταν η μανούβρα του Τζώρτζη μισή ώρα αργότερα.Χωρίς να πάρει τόσο μεγάλη κλίση το έδεσε ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΑΠΟΔΑ στην κυριολεξία!!Επαθα πλάκα γιατί στις 29 που ήμουν και εγώ μέσα η πρύμνη του είχε περάσει καμιά 20αριά μέτρα μακρυά και αναπόδισε κανονικά και ήρεμα(ίσως λόγω του αέρα...).

Επίσης από μανούβρες στην Τήνο,του ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π είναι πιο συντηρητικές και από του ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ,ενώ το ΑQUA καθε πρωί κάνει με δρόμο μια χαρακτηριστική δεξιά στροφή χάρμα οφθαλμών!!Αυτά και από εμένα τον παρατηρητή μανούβρας:D

Α πολλές ευχές στον Πόλη τον ανθυπολοίαρχο του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΙ ΙΙ!Εχει λαμπρό μέλλον σίγουρα!

Link to comment
Share on other sites

Το σουπερφερυ ειναι μια καλοκουρδισμενη μηχανη που βγαζει πολλα λεφτα.την παρασκευη ημουν μεσα και ολα δουλευαν ρολοι.βαπορι 33 ετων πλεον και ολα τα συστηματα λειτουργουν.Στην γεφυρα ολα τα οργανα ειναι σε λειτουργια και νοιωθεις οτι αν χρειαστεις κατι ειναι εκει και οχι κατω απο 30 χερια μπογιας το ιδιο ειναι παντου.ο κοσμος ποτε δεν ειπε το σαπιοκαραβο γιατι νομιζεις οτι ειναι σχεδον καινουργιο!αυτα τα λεω γιατι με μια τετοια τακτικη θα μπορουσαν θαυμασια να υπαρχουν οι αφροδιτες απολλονες ολυμπιες ποσειδωνες κ.α. πλοια που αφου τα εστειψαν χωρις να ριξουν ευρω τα πεταξαν για αλλα πολυδαπανα με υπερδανεισμο πλοια!

Link to comment
Share on other sites

Με φαγατε στη στροφη κυριοι. Ταξιδεψα κι εγω με τη Σουπερφερακλα το βραδι της Παρασκευης απο Ραφηνα προς Μυκονο και θα συμφωνησω απολυτα με το χαρακτηρισμο του miko mission περι "καλοκουρδισμενης μηχανης". Με μια πραγματικη θαλασσα απο αυτοκινητα να το περιμενουν, το πλοιο κατεπλευσε στην ωρα του και απεπλευσε με μολις 17 λεπτα καθυστερηση τα οποια και θεωρω αμελητεα ποσοτητα(προβλεπομενη αναχωρηση 1930). Ο καπτα-Κωστας και οι συν αυτω φορτωναν σαν τρελοι αλλα γενικα σου δημιουργειται η αισθηση οτι ολα ειναι υπο ελεγχο.

Οπως ειπαν και οι προλαλησαντες το πλοιο αν και με πρωτοκολλο σε επιβατες και ΙΧ(χωρεσε και 3 φορτηγα τελικα) δεν σου εδινε την αισθηση οτι ο ενας ειναι πανω στον αλλο και δεν μπορεις να αναπνευσεις, οι συνθηκες ηταν ανθρωπινες. Απολαυστικο ταξιδι κατω απο ισχυρη φεγγαραδα με μονο προβλημα την 25λεπτη καθυστερηση στην Ανδρο οπου και εμπλεξε η αριστερη αγκυρα με αυτην του Παναγια Τηνου που διανυκτερευε στην καινουρια προβλητα, αναρωτιεμαι τελικα ποσα κλειδια ειχε ριξει, διοτι εμεις ειχαμε ριξει μονο ενα. Η κινητοποιηση ηταν αμεση απο το πληρωμα και μετα απο πολυ τρεξιμο ειδικα απο το λοστρομο που αναγκαστηκε να κατεβει δυο φορες με την ανεμοσκαλα προς τα κατω, καταφεραμε να ξεμπλεξουμε.

Highlight το ρεμετζο της Τηνου με αριστερη στροφη κι ενω βρισκονταν μεσα στο λιμανι το μοτορσιπ Theofilos Sea αλλα και αλλο ενα μικρο Τουρκικο πλοιο. Προσεγγιση στη Μυκονο στο νεο λιμανι λογω καταληψης του παλαιου απο μεγαλα γιωτ. Το να πω οτιδηποτε για το τοτεμ της ακτοπλοιας που κραταει τα χειριστηρια ειναι εκ του περισσου(και της Νεας Φιλαδελφειας ενδεχομενως:D), θα σταθω στα παιδια που στελεχωνουν τα μπαρ του πλοιου οι οποιοι δουλευουν νυχθημερον με τα συνεχη ταξιδια και πραγματικα την Παρασκευη το βραδι μου φανηκαν στα ορια της καταρρευσης απο κουραση. Αγαντα παιδες!

ΥΓ @harlek: Ψιλικατζης ειμαι εγω να ασχολουμαι με μαγαζα στη Σαντορινη? Ειμαι συνιδιοκτητης στο πατσατζήδικο του Αχιλλεα του Ασλανιδη στη Λαχαναγορα!

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση φέτος σε αντίθεση με άλλες χρονιές, ότι υπάρχει έλλειψη σεναρίων σχετικά με την τύχη του βαποριού μετά και το τέλος του καλοκαιριού. Ναι μεν έχουμε καταργηση του ορίου ηλικίας αλλά με τον ερχομο του ΘΕΟΛΟΓΟΣ (που είναι βέβαιο πως δεν θα δημιουργήσει αντίσοιχο fun club) τα μερίδια πιέζονται και οι απαιτήσεις του κόσμου αυξάνονται όπως πριν από χρόνια είχει γίνει με τα ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και SF II.

Μπορεί μια σοβαρή εταιρεία να προφυλάξει με ασφάλεια την επενδυσή της και την φήμη της με ένα πλοίο 30+ ετών? Με τι κόστος και για πόσα χρόνια?

Και μετά τους προβληματισμούς μου να να συμφωνήσω με τους 2 προηγούμενους (Nick και miko mission) για το ότι το πλοίο είναι μια καλοκουρδισμένη μηχανή χρόνια τώρα, κατι που κατά την γνώμη μου οφείλεται πρώτα από όλα στην προσωπικότητα του καπετάνιου (άλήθεια πότε θα βγει στη σύνταξη???). Και ενώ φέτος στα πρώτα μου ταξίδια φέτος η αίσθηση που είχα ήταν αυτής της εγκατάλειψης του πλοίου, φτάνοντας στον Αύγουστο το σκηνικό είναι τελείως διαφορετικό δείχνοντας πιος ειναι ο μαγκας της γραμμής.

Τέλος να αναφέρω (δεν έχω δει καμια αναφορά στο θέμα του πλοίου) ότι φέτος διαθέτουμε και ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων

Link to comment
Share on other sites

Μετά από ένα ταξιδάκι Σαββατοκυριακου στην Άνδρο, θελω να επιβεβαιώσω τα περισσότερα που γράφει ο Α377. Το βαπόρι έλαμπε στην κυριολεξία, χωρίς καθυστερήσεις (επίστροφή Κυριακή βράδυ από Άνδρο) και με ρεμέτζα του καπεταν Κώστα στο Γαύριο και τη Ραφήνα που κόβουν την ανάσα. Το βαπόρι έχει ακινητοποιηθεί στη θέση του όταν φερμάρουν οι κάβοι... Αντίθετα την Παρασκευή έφτασε στο Γαύριο με 20' καθυστέρηση (λογικό λόγω της πληρότητας του, δεν είχε διαθέσιμα εισητήρια αυτοκινήτων, οπότε κι εγώ "αναγκάστηκα" να ταξιδέψω με την Ποπάρα), χωρίς πολλά πολλά έκανε μια γρήγορη αρίστερη στροφή και έδεσε.

Το οτι το βαπόρι παρά τα χρονάκια του είναι σε άριστη κατάσταση, οφείλεται κατά ένα μεγάλο βαθμό στον καπετάνιο, αλλά επισης στους μηχανικούς (να μην ξεχνάμε πως για να κάνει ο καπεταν Κώστας τα "παιχνίδια" του στα λιμάνια, κάποιοι άνθρωποι κάτω χαμηλά του έχουν δώσει αυτή τη δυνατότητα) το πλήρωμα κουβέρτας και το ξενοδοχιακό. Δηλαδή όλοι δουλεύουν σαν καλοκουρδισμένη μηχανή (όπως πολύ σωστά έχει γραφτεί παραπάνω)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...