Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

το πλοίο θα πάρει το όνομα Super Star

Kαι τον καπετάνιο θα τον λένε Σωκράτη? 😃😃

Πετυχημένη επιλογή πάντως (αν και θυμίζει Tallink το όνομα), όντως πρόκειται για super star της ακτοπλοΐας.... 

Απόψε στη Ραφήνα σβηστό, χωρίς σινιάλα περιμένει το μέλλον. Στο ίδιο λιμάνι το Φεβρουάριο του 2010 ήταν φωτισμένο, απαστραπτον και έκανε εργασίες (παράθυρα κλπ) για τη νέα εταιρεία του (Golden)....

Με τη μπουρού του μεγαλώσαμε, αυτό κ το Πηνελόπη κάθε απόγευμα 18:05... Η ιστορία της πώλησης μου θυμίζει Εξπρές Απόλλων, πλοίο θρύλος σε άψογη κατάσταση που πουλήθηκε (και έγινε το καλύτερο πλοίο της νέας του εταιρείας) και έφυγε από τα γνωστά νερά του για άλλα μέρη....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πέρα από το επιχειρηματικό σκέλος της συμφωνίας πώλησης, και βλέποντας το από μια λίγο διαφορετική σκοπιά, πιστεύω ότι η εταιρεία έδωσε το πλοίο στην κατάλληλη στιγμή και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση ιδιαίτερα σε σχέση με το πώς ήταν όταν το παρέλαβε. 

Καλώς ή κακώς όσο και να το αγαπάμε, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία του η υπηρεσία του κάποια στιγμή δυστυχώς θα λάβει τέλος και όπως και να το κάνουμε θα ήταν σημαντικό πλήγμα, κατά την ταπεινή μου άποψη, ο παροπλισμός (ή ότι άλλο) του συγκεκριμένου πλοίου υπό τα σινιάλα των αδελφών Στεφάνου στην εικόνα της εταιρείας. 

Οπότε από τις διαθέσιμες επιλογές μάλλον αυτή ήταν και η καλύτερη

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, giorgos_249 said:

Απόψε στη Ραφήνα σβηστό, χωρίς σινιάλα περιμένει το μέλλον. Στο ίδιο λιμάνι το Φεβρουάριο του 2010 ήταν φωτισμένο, απαστραπτον και έκανε εργασίες (παράθυρα κλπ) για τη νέα εταιρεία του (Golden)....

Τότε το Superferry II ετοιμάζονται για άμεση δρομολόγηση από την Golden Star Ferries, ενώ τώρα το πλοίο έχει δέσει για ακινησία στη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Ιστορικό το πλοίο...

Δύο ταξίδια μπόρεσα να κάνω μαζί του, ένα από και προς την Άνδρο, το 2005, και ένα από Πειραιά για Σύρο και πίσω αυθημερόν, σε αντικατάσταση του Blue Star Ithaki όταν αυτό έβγαινε για ακινησία και επισκευή. 

Η επιτομή του καραβολατρικού καραβιού. Απολαυστικό ταξίδι, πρόσβαση στον καθρέφτη του πλοίου, εξαιρετικό πλήρωμα. 

Μάλιστα, ήμουν περίεργος για το αν όντως ίσχυε η ανοιχτή προς τους επιβάτες γέφυρα και είπα να πάω να το διαπιστώσω στο ταξίδι για την Άνδρο. Έ, και σχεδόν δίωρη φιλοξενία είχα και μια σύντομη κουβέντα με τον ίδιο τον καπτά Κώστα Τζώρτζη, στη δεξιά βαρδιόλα. Είχε στόφα αστέρα ο άνθρωπος, να είναι καλά! Εκεί είχα γνωρίσει και τον μετέπειτα πλοίαρχο της Levante, τον καπτά Διονύση Μπαράκο.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα βαπόρια φτιάχνουν παντοτινές αναμνήσεις!

Καλοτάξιδο να μείνει...

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/11/2021 at 5:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας δούμε το βίντεο από τον αποχαιρετισμό του Superferry II στο λιμάνι του Γαυρίου.

Υ.Γ. Στη προβλήτα ήταν και ο πρώτος πλοίαρχος του Superferry II, ο cpt Κώστας Τζώρτζης.

Εντυπωσιακό πως κορνάρουν τα αυτοκίνητα μόλις σταματά η μπουρού του πλοίου !

Συγκινητικός αποχαιρετισμός.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε επαναλάβει πολλές φορές οτι τα συστήματα παρακολούθησης δεν εμφανίζουν άμεσα σε όλους τα δεδομένα και είναι πολλοί οι παράγοντες. 

Υπομονή και θα φανεί κάποια στιγμή. 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Superstar (IMO 7346221)

πλοιο θρυλος, που ταυτιστηκε με τη γραμμη του οσο κανενα αλλο, ξεπερασε κατα πολυ τον προκατοχο του και εγινε απο τα πιο αναγνωρισιμα της ακτοπλοΐας.

εκτος απο τη γραμμη του, οπου αλλου πηγε για συντομες σκαντζες, στο ιονιο και στο αιγαιο, επισης αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.

σε πολλους ανθρωπους μπορουμε να σταθουμε στην τριανταχρονη παρουσια του στην γραμμη. Θα σταθω στον Γερασιμο Στριντζη, τον πλοιοκτητη που το εφερε και το μετασκευασε, τον Κωστα Τζωρτζη, τον καπετανιο του για τα μισα περιπου χρονια του πλοιου στην Ελλαδα ο οποιος συνεβαλε και αυτος στην καθιερωση του και στους αδερφους Στεφανου, χαρη στους οποιους κερδισε αλλα δεκα χρονια στη γραμμη. Θυμιζω οτι η Blue Star το ειχε χεσμενο και μαλλιστα μια σαιζον, το 2006 αν θυμαμαι καλα, σερνοταν με σκαρτα 18 μιλια. δεν μου αρεσει να αγιοποιω ανθρωπους ή καταστασεις, αλλα η περισταση επιβαλει να θυμομαστε τα θετικα

το ταξιδεψα μια φορα το 2005 και το κλιμα μεσα ηταν οπως το περιεγραψε ο @Z.Gk. επεισοδιακο ταξιδι. καναμε πανω απο 7 ωρες για μυκονο, με 2+ ωρες αναμονη στην τηνο.

μη στενοχωριεστε για την αλλαγη ονοματος και την αλλαγη γραμμης. ολοι superferry II θα το λεμε. θυμηθειτε οτι υπαρχουν πλοια, που ηταν τοσο ταυτισμενα με το ονομα τους, που οχι μονο κανεις δεν τα ειπε με το νεο τους ονομα, αλλα στην πραξη επιβληθεκε η επιστροφη στο προηγουμενο. κεφαλονια, πηγασος και παναγια εκατονταπυλιανη, ειναι τα πρωτα που μου ερχονται στο μυαλο. η αναγνωρισιμοτητα του δε ειναι τετοια, που δεν μπορω να φανταστω οτι η seajets δεν θα μπει ποτε στον πειρασμο, εστω της καλοκαιρινης δρομολογησης. αρκει να το σεβαστει και να μη γινει του aqua star.

δεν ημουν στο ταξιδι της προηγουμενης κυριακης. δεν μπορω την πολυκοσμια. θεωρω το hobby μας μοναχικο σπορ. προτιμησα να το αποχαιρετησω απο τον ντοκο. δειτε το στην τηνο στην προτελευταια του αναχωρηση για ραφηνα και στη μυκονο, στην αναχωρηση της κυριακης, οπου σφυριξε μονο του, χωρις να ανταποδωσουν θεολογος και αικατερινη.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...