Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πραγματικά η μανουβρα του SuperStar σήμερα στη Μυκονο ήταν για σεμινάριο. Με πολυ δρόμο έκανε αριστερή στροφή αρκετά κοντά στο ντόκο και έφερε ακριβώς πάνω από τη θέση πρόσδεσης τον καταπέλτη.

Ειδικά σε σχέση με το Πάσχα που το είχα πετυχει στη Ραφήνα είχε κάνει μια υπερβολικά αργή μανουβρα, φαίνεται το πληρωμα εξοικειωθηκε με το βαπόρι. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 hours ago, togias_k said:

Πραγματικά η μανουβρα του SuperStar σήμερα στη Μυκονο ήταν για σεμινάριο. Με πολυ δρόμο έκανε αριστερή στροφή αρκετά κοντά στο ντόκο και έφερε ακριβώς πάνω από τη θέση πρόσδεσης τον καταπέλτη.

Ειδικά σε σχέση με το Πάσχα που το είχα πετυχει στη Ραφήνα είχε κάνει μια υπερβολικά αργή μανουβρα, φαίνεται το πληρωμα εξοικειωθηκε με το βαπόρι. 

Ειναι γνωστες οι ικανοτητες του πλοιαρχου του χρονια τωρα.Οπως αναφερθη σε μια μανουβρα παιζουν πολλα ρολο που οι περισσοτεροι απο εξω δε καταλαβαινουν..Καλα ταξιδια να εχει...

Link to comment
Share on other sites

και τα κλινοσκεπάσματα που εχει απο την εποχή της Blue Star ειναι και μάλιστα εχουν επάνω ακομη και τα λογότυπα της εταιρείας. αν οχι σε όλες τις καμπίνες σιγουρα σε καποιες. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Πόσο να στοιχίζουν ρε παιδιά 80 σεντόνια και 80 μαξιλάρια;Αν είναι δυνατον πια..

1 hour ago, basilis89 said:

https://www.sportime.gr/media/masterchef-o-leonidas-koutsopoulos-apokalipti-tis-tragikes-sinthikes-se-kampina-ton-seajets/

Άραγε για ποιο πλοίο να αναφέρεται ο γνωστός και τηλεοπτικός  μαγειρας;

Τώρα για τον σεφ.Τι περίμενε ότι θα συναντήσει;καμιά σουπερlux?Μια χαρά βλέπω τη καμπίνα.Έχω δει και χειρότερες..

Link to comment
Share on other sites

Είναι μια καμπίνα σε ένα παλιό πλοίο. Μερικά πλοία έχουν ακόμα ιαπωνικές κουβέρτες στα κρεβάτια τους. Νόμιζε ότι βρισκόταν σε ένα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτα τα πραγματα λύνονται εύκολα. Δεν υπάρχει δικαιολογία, πολύ καλά κάνει και διαμαρτύρεται ο άνθρωπος. 

Δεν είναι σπουδαία υπόθεση πέντε άνθρωποι να μπουν μια ώρα (οταν το βαπόρι είναι σε ακινησία) να κατεβάσουν την οροφή, να καθαρίσουν τη βρώμα που συσσωρεύεται φυσιολογικά από καιρό, να αλλαχτεί μια κουβέρτα/μια μοκέτα κλπ. Να έχει ένα καθαρό τηλέφωνο ντους (χωρίς άλατα/βρώμα), ένα καινούριο χαρτί υγείας, slippers, ένα αποσμητικό να μυρίζει ωραία κλπ. Δεν είναι επιστήμη το πράγμα..... 

Το ότι το πλοίο έχει φύγει από τη blue star εδώ και 10 χρόνια και έχει ακόμη στις καμπίνες το σινιάλο δηλώνει απλά αδιαφορία..... 

2 hours ago, nomikos said:

Έχω δει και χειρότερες..

Εχει και κάτι ωραίες καμπίνες στην Ινδονησία επίσης 🤪.

Στη Σουηδία στο Viking Grace έχει ένα ράφι με περιοδικά να πάρεις στην καμπίνα όποιος θέλει (μεταξύ αυτών και παιδικά, όπως Μίκι Μάους). Στην Ινδονησία πάλι υποθέτω δε χρειάζονται τα κόμικς, λογικά αν κρίνω από τις εικόνες που βλέπω τότε έχεις αυτοπροσώπως τον Μικι Μάους στην καμπίνα 😁

Ε, προσωπικά προτιμώ τη σύγκριση με το πρώτο όμως, όχι με το 2ο. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία νομίζω. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, basilis89 said:

https://www.sportime.gr/media/masterchef-o-leonidas-koutsopoulos-apokalipti-tis-tragikes-sinthikes-se-kampina-ton-seajets/

Άραγε για ποιο πλοίο να αναφέρεται ο γνωστός και τηλεοπτικός  μαγειρας;

Τίποτα το τραγικό, το μόνο πραγματικά άσχημο η σκουριά.

Ο σεφ αρκετά εύθικτος μας βγήκε.

Ασχέτως αν το παίζει άνετος.

Το παίζει παλιός, αλλά μάλλον δεν έχει ταξιδέψει στα 80s, 90s κι early 00s δε λέω παραπισω λόγω ηλικίας.

Είπαμε να αναφέρουμε τα κακώς κείμενα αλλά όχι κι έτσι...

Αλλιώς να πάμε με την Cunard.

Link to comment
Share on other sites

OK δεν και η πιο καθαρή καμπίνα ever, δεκτό. Θα μπορούσανε με απλές παρεμβάσεις να την έχουν μπιμπελό. Από την άλλη μάλλον στη ρεσεψιόν δεν αντιλήφθηκαν τον 'υψηλο' αυτόν vip επιβατη και τον ανάγκασαν να τα πληρώσει όλα εξ ου και η χολή.. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, giorgos_249 said:

Το ότι το πλοίο έχει φύγει από τη blue star εδώ και 10 χρόνια και έχει ακόμη στις καμπίνες το σινιάλο δηλώνει απλά αδιαφορία.....

Ακριβώς αυτό.  Όσο και να προσπαθούν κάποιοι να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, και όσο και εάν πράγματι έχουμε δει και χειρότερα ως προς το θέμα "καμπίνα", και μόνο η ύπαρξη του σινιάλου στα σκεπάσματα της BSF δείχνει τουλάχιστον αδιαφορία! Και εάν μάλιστα είσαι και γνώστης σινιάλων και αντικρίζεις κάτι τέτοιο, θες δε θες σου δημιουργούνται και άλλοι συνειρμοί τύπου "πότε άραγε να πλύθηκαν τελευταία φορά αυτά τα σεντόνια και αυτές οι πικές κουβερτούλες?" και "Τί θα με βρει εάν ξαπλώσω πάνω τους?"....Και φυσικά η αδιαφορία αυτή φαίνεται να υπάρχει και στην τωρινή, αλλά και στην προηγούμενή του εταιρεία....(εάν όντως φυσικά είναι το Superstar)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω δει σε καμπίνα του πλοίου, σε ένα τραπεζάκι μέχρι και το σινιάλο του Στρίντζη! Οπότε ακόμη και η BLUE STAR δεν το είχε σε πρώτη προτεραιότητα το συγκεκριμένο πλοίο....

Link to comment
Share on other sites

Για το ποιο πλοίο είναι δε νομίζω να υπάρχει αμφιβολία.

Προσωπικά συμφωνώ με τον @giorgos_249 και τον @pilot.

Κάνουμε ένα λάθος. Όταν γραφτεί κάτι άσχημο για κάποιο πλοίο, αντιδρούμε λες και ανήκουμε σε παραθρησκευτική οργάνωση και κοιτάμε να απαξιώσουμε αυτόν που είπε κάτι αρνητικό.

Επιβάτης είναι που πλήρωσε εισητηριο, δεν είναι κανένας θρησκόληπτος που έκανε τάμα στην αγιότητα του x y πλοίου.

Δεν είναι σοβαρή εικόνα ο σκουριασμενος ρουμπινές. Πώς να το κάνουμε.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οι καμπίνες στις γραμμές που ταξίδευε δεν ήταν αναγκαίες τουλάχιστον επι golden δεν τις έδειναν στο επιβατικό κοινό ,Σαφώς θα έπρεπε  να αλλάξουν ένα σεντόνι αλλά εφόσον η golden δεν επιθυμούσε να τις  δώσει στο κοινό δεν ήταν κάτι  που τους ενδιέφερε .Τώρα η Seajets αφού τον χειμώνα θα σκατζαρει τα Aqua Blue , Aqua Jewel θα πρέπει για το καλύτερο για τον επιβάτη , να τα αλλάξουν καθώς και να κάνουν μια συντηρήση στα μπάνια .

Edited by ships.greece
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Κάνουμε ένα λάθος. Όταν γραφτεί κάτι άσχημο για κάποιο πλοίο, αντιδρούμε λες και ανήκουμε σε παραθρησκευτική οργάνωση και κοιτάμε να απαξιώσουμε αυτόν που είπε κάτι αρνητικό.

 

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο, είπαμε είμαστε καραβολάτρες όχι στραβοί!!!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Κάνουμε ένα λάθος. Όταν γραφτεί κάτι άσχημο για κάποιο πλοίο, αντιδρούμε λες και ανήκουμε σε παραθρησκευτική οργάνωση και κοιτάμε να απαξιώσουμε αυτόν που είπε κάτι αρνητικό.

Υπάρχει ειδικός όρος γι' αυτό το λογικό σφάλμα. Λέγεται ad hominem. Το ίδιο κάνουν και οι πολιτικοί στην τηλεόραση, λέει ένας κάτι και απαντά ο άλλος "Εσείς κύριε το λέτε αυτό που κάνετε εκείνο και είπατε τότε το άλλο"? Και έτσι ο μεν νομίζει ότι απάντησε στο περιεχόμενο της πρότασης που ειπώθηκε, ο δε από την άλλη αποπροσανατολίζεται από την προσωπική επίθεση (ή οργίζεται και απαντά και αυτός επί προσωπικού), και έτσι η πρόταση μένει αναπάντητη. 

Συνέβαινε κατά κόρον με τη χρυσή αυγή αυτό. Ελεγε κάτι πχ ο Κασιδιάρης, κ οι απαντήσεις π έπαιρνε ήταν "είστε δολοφόνοι, είστε ναζί κλπ". Ναι, δεν υπάρχει αμφιβολία, είναι και δολοφόνοι και ναζί, αλλά απάντα και στα επί της ουσίας που λένε..... 🙃

To να πεις οτι ο τάδε σεφ είναι "παράξενος" δεν απαντά στον ισχυρισμό ότι η καμπίνα είναι βρώμικη. Θα περίμενε κανείς μια απάντηση του τύπου "Η καμπίνα είναι καθαρή διότι εκεί υπάρχει αυτό που είναι εμφανώς καθαρό, επίσης εκεί βλέπουμε το άλλο κλπ κλπ". Αυτό είναι επίπεδο επιχειρηματολογίας. 

Υπάρχει ένα ωραίο βιβλίο του Arthur Schopenhauer που περιγράφει ακριβώς αυτά τα λογικά σφάλματα στα οποία πολλοί πέφτουμε καθημερινά, λέγεται "The Art of Controversy"...... 

 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ότι στο παρελθόν οι καμπίνες μπορεί να ήταν χειρότερες ή το ότι κυκλοφορούν χειρότερα πλοία αυτή τη στιγμή δεν απαντάει σε αυτό που κατήγγειλε ο Κουτσόπουλος.

Το ζουμί της υπόθεσης είναι ότι ένας επιβάτης (επώνυμος ή όχι δεν έχει σημασία) πλήρωσε το αντίτιμο για καμπίνα και αντίκρισε αυτό το χάλι. Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να στρογγυλέψουμε ή να δικαιολογήσουμε τα πράγματα. 

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι πολύ απλά....ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ πλήρωσε για κάτι περισσότερο και καλύτερο από μία θέση στο κατάστρωμα ή ένα κάθισμα αεροπορικού τύπου και αυτό που έλαβε ΔΕΝ ανταποκρίνεται στο αντίτιμο που πλήρωσε....Τώρα, αν ο επιβάτης λέγεται Κουτσόπουλος ή Ξερόπουλος, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο...είναι επιβάτης δυσαρεστημένος και όχι άδικα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...