Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες Anniva όμως με αυτό σημαίνει ότι η Golden Star δεν έβαλε όρο στην Seajet για τη Ραφήνα και γενικότερα η Golden Star θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν υπήρχε συμφωνία μεταξύ των δυο εταιρειών η αν υπήρξε τι περιλαμβάνει .

Εκείνο που είναι δεδομένο είναι οτι το πλοίο έχει εγκεκριμένα δρομολόγια στις 16:30 και η Golden δεν έχει πλοίο για να τα επερνε επάνω της . Οπότε ακολουθούν το πλοίο. 
 

7 minutes ago, Takisg said:

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες Anniva όμως με αυτό σημαίνει ότι η Golden Star δεν έβαλε όρο στην Seajet για τη Ραφήνα και γενικότερα η Golden Star θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση.

Η Golden Star Ferries δεν θα έχει απογευματινό πλοίο κατα συνέπεια δεν θα υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός μεταξύ των δυο εταιρειών . Γιατί να βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση;;

5 minutes ago, KARAVI said:

Έτσι που το διαβάζω κατανοώ ότι ήδη προγραμματίζετε να παέι στην παλιά του γραμμή, προφανώς θα "έχασε" την άγονη των Δυτικών.

Δεν εχει χάσει η «χάσει» τίποτα απολύτως . Η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της εξέτασης προσφυγής απο ανεξάρτητη αρχή και αναμένεται η απόφαση της. Μέχρι τότε αναμονή . 
 

ωστόσο επειδή τίποτα δεν είναι δεδομένο ακόμη , ειναι λογικό πάντα να υπαρχει κι ένα δεύτερο πλάνο στις σκέψεις των υπευθύνων της εταιρείας . Πολλές φορές έχουμε δει πλοία που μετέχουν σε διαγωνισμούς για άγονες να δηλώνονται παράλληλα και σε άλλες γραμμές για την περίπτωση που χάσουν τον διαγωνισμό .

Link to comment
Share on other sites

Ερωτήσεις - απορίες:

1. Ποιά είναι η "ανεξάρτητη αρχή" που εξετάζει προσφυγές;

2. Όταν άλλαξε χέρια το Highspeed 7, η δρομολόγησή του από τις Μινωικές θεωρήθηκε νέα δρομολόγηση και πέρασε από τις συμπληγάδες των σχολίων από τις άλλες εταιρείες που είχαν πλοία στη γραμμή από Ηράκλειο. Τώρα πως κρατά το πλοίο τη γραμμή του; Άλλαξε κάτι στη διαδικάσία;

 

Link to comment
Share on other sites

1) Ειναι μια ανεξάρτητη αρχή εξέτασης προσφυγών , η οποία αν δεν κάνω λάθος εδρεύει στο Υπουργείο Ανάπτυξης .

2) Πολυ σωστό αυτό που αναφέρεις Αλλά

α) Δεν γνωρίζουμε τι ενέργειες είχαν κάνει τότε οι Μινωϊκές γραμμές και αν είχαν ακολουθήσει τον σωστό δρόμο .

Β) απο εκείνη την χρονιά έχουν γίνει επικαιροποιήσεις με σημαντικές τροποποιήσεις στο νόμο 2932 που αφορά τις δρομολογήσεις των πλοιων . 

Link to comment
Share on other sites

Φοβερη επιχειρηματικη κινηση απο τη Golden Star Ferries. Εδωσε το πιο ιστορικο πλοιο της Ραφηνας και το  πλοιο που μεταφερει τον περισσοτερο κοσμο ολα αυτα τα χρονια να το δουλεψει αλλη εταιρεια στην Ραφηνα και στα δρομολογια που ειχε επι Golden Ster Ferries. Γελανε μεχρι και τα μπετα στις προβλητες της Ραφηνας της Ανδρου της Τηνου και της Μυκονου. Αντε με το καλο και το Superexress και Superferry. 

 

Link to comment
Share on other sites

Καποιοι φαινεται πως επιχαιρουν με την δυσκολη,λεει,θεση που εχουν ερθει οι Στεφαννου.Ας μην βιαζονται καθοτι δεν γνωριζουν τι κινησεις κανουν αυτη την στιγμη....Και να γνωριζουν πως οι μεχρι τωρα αποφασεις,οι πωλησεις δηλαδη,ηρθαν απο επιλογη και οχι αναγκη....Υπομονη λοιπον....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 1/3/2022 at 8:42 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Λογικά το Superstar θα δρομολογηθεί στη θέση του Aqua Blue στη γραμμή του Λαυρίου από τις 17 Ιανουαρίου.

Εφόσον δεν πήρε τη γραμμή, ξέρουμε ποιο θα είναι το μέλλον του;

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσε το συγκεκριμενο πλοιο να κανει την ιδια γραμμη με το Aqua Blue το 2019 
Δηλαδη Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο-Ευδηλο-Καρλοβασι ; 
Απλα 1 φορα την εβδομαδα Ικαροσαμια και αλλες 2 παροναξια ;

Link to comment
Share on other sites

On 11/9/2021 at 8:10 PM, Annivas said:

Οπως και στο Aqua Star ετσι και στο Super Star θα προστεθούν κατα πάσα πιθανότητα καμπίνες με σκοπό ο αριθμός των προσφερόμενων προς τους επιβάτες ,  κρεβατιών ,να ανέλθει στα 100+ .

Έγινε η προσθήκη;

Edited by proud_ionian
εφαγα το ερωτηματικο
Link to comment
Share on other sites

Επί της ουσίας πρόσθεσαν 24 με 28 κλίνες με τα σημερινά δεδομένα, έχοντας σαν δεδομένο οτι οι 4 ας πουμε θα χρησιμοποιηθούν ως 4κλινες και οι αλλες 5 μαξ 2κλινες.

Εχουμε εικόνα τι ανάγκες σε κλίνες έχει η γραμμή κι αν η προσθήκη κλινων ειχε να κάνει με την εν λογω δρομολόγηση; 

Link to comment
Share on other sites

Η προσθήκη όντως έχει να κάνει με την σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας καθώς αυτή απαιτεί τουλάχιστον 100 κλίνες . Με την προσθήκη 36 κλινών νομίζω ότι πιάνει η και ξεπερνάει ελάχιστα αυτό το νούμερο . 
Οταν πρόκειται για αντικατάσταση του βασικού πλοίου , θα μπορούσε να πάει όπως πήγε άλλωστε και πέρυσι αλλά γίνεται μια αναλογική περικοπή μισθώματος εξαιτίας της μη κάλυψης του απαιτούμενου αριθμού κλινών επιβατών. 

Link to comment
Share on other sites

Για τις 2230 η αποψινή του αναχώρηση, υποθέτω πως αναμένει την αναχώρηση του Hellenic Highspeed από το Λαύριο στις 1630 για να ελευθερωθεί η θέση. Η πλάκα είναι πως στο σύστημα αναφέρεται ακόμη σαν Superferry II.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...