Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 10/19/2020 at 4:31 PM, Petros P said:

υ.γ. κάτι άκουσα για αντικατάσαση και του Jewel απο το ΣΦ2?

On 1/13/2021 at 2:20 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Aqua Blue αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγια του στις 22 Ιανουαρίου, για να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. 

On 1/13/2021 at 3:23 PM, proud_ionian said:

αυτο που ειχε γραφτει παλιοτερα, για το superferry II παιζει ακομη;

για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεωτεροι:)

Link to comment
Share on other sites

Το Superferry II αναμένεται να φύγει τη Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου από το Πειραιά με προορισμό το Λαύριο, έτσι ώστε να ξεκινήσει δρομολόγια στην άγονη γραμμή Λαύριο Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα.

Link to comment
Share on other sites

Το Superferry II τώρα μεθορμίζει από το ντοκ 3 στη θέση δίπλα από τις δεξαμενές του Βασιλειάδη, έτσι ώστε να βγάλει τη γεννήτρια από το κατάστρωμα του και στη συνέχεια θα αναχωρήσει για το Λαύριο, έτσι ώστε αύριο το πρωί να ξεκινήσει τα δρομολόγια στην άγονη γραμμή του Λαυρίου.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως είναι καλή κίνηση.Με την έξτρα κινητή γεννήτρια δεν επιβαρύνουν τις άλλες του βαποριού που έχουν πολλά χρόνια στη πλάτη τους και κερδίζουν ώρες λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστός ο ΝΟΜΙΚΟΣ και επιπλέον πιστεύω ότι κερδίζουν και σε θέμα κατανάλωσης. 

πολύ σωστός ο ΝΟΜΙΚΟΣ και επιπλέον πιστεύω ότι κερδίζουν και σε θέμα κατανάλωσης. 

το ίδιο έχω δει και συμβαίνει σε κρουαζιερόπλοια που ακινητούν στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και σε ταχύπλοα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο απο θέμα κατανάλωσης. Σε περίπτωση που δεν παρέχεται ρεύμα από τις εγκαταστάσεις και το πλοίο πρέπει να λύσει ηλεκτρομηχανές, τότε η λύση της έξτρα είναι μονόδρομος αν δεν θες να λύνεις ηλεκτρομηχανή και η δίπλα να δουλεύει στα αυτιά σου.

Άσε που αν έχει μόνο 2 ηλεκτρομηχανές, δεν είναι ασφαλές να δουλεύει η μία χωρίς backup (αύξηση φορτιου πχ). Κάποιος ηλεκτρολόγος ίσως μας διαφωτίσει περαιτέρω στις διατάξεις αυτές με τις ηλεκτρομηχανές. 

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πλοίο έχει τρεις ηλεκτρομηχανές και δεν είναι κάτι ασυνήθιστο να δουλεύεις και η διπλανή ηλεκτρομηχανή ή κύρια μηχανή να δουλεύει!! Επιπλέον υπάρχει και η emergency ηλεκτρομηχανή, για να καλύψει τις ανάγκες σε φορτία σε περίπτωση, που δεν αντέχει η μια ηλεκτρομηχανή. Αλλά σε ένα πλοίο σε επισκευή τα ηλεκτρικά φορτία είναι περιορισμένα

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα οτι είναι ασυνήθιστο. Υποτίθεται οτι κάνεις επισκευή, οπότε δεν έχεις τις συνθήκες που εχεις σε κανονικο Operation όπου κάνεις επισκευή ενώ πρέπει να δουλεύουν κύρια και βοηθητικά μηχανήματα.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις απέπλευσε από τη Λήμνο το πανέμορφο Superferry , άραγε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που το εξίσου πανέμορφο αδερφάκι του (Εξπρες Λήμνος -Εξπρές Αθήνα ) είχε την άγονη της Λήμνου .

Link to comment
Share on other sites

Αν συνυπολογίσουμε και τα Κύθηρα στα νησιά του Ιονίου, καλομελέτα και έρχεται μάλλον😁

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

την πρωτη φορα που ηρθε στο Ιονιο, δεν ειχε κλεισει διετια στην ελλαδα

On 11/22/2005 at 11:26 PM, proud_ionian said:

Ιανουαριος 1995 τρεις εβδομαδες στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη μετα την πωληση του Μυρτος μεχρι να επιστρεψει το Δηλος απο την επισκευη του και να ανεβει το Επτανησος (ενα ηταν) πατρα.

Μαϊος 2001. 5 βδομαδες κυλληνη αργοστολι για την επισκευη του ionian sun

Νοεμβριος-Δεκεμβριος 2002. 5 βδομαδες πατρα σαμη ιθακη για την ετησια του Κεφαλονια.

Νοεμβριος 2003 ομοιως

παντα με το τζωρτζη στη γεφυρα (βουλιαξε και μερικες βαρκες στο βαθυ :D )

 

Link to comment
Share on other sites

Από τις 4 τα ξημερώματα το Superferry II παραμένει ανοιχτά της Λήμνου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών

Quote

Όπως ενημερώνει το «Pravlis Travel»

«Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο Superferry II, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο λιμάνι της Μύρινας, δεν έχει καταφέρει έως τώρα να προσεγγίσει και βρίσκεται ανατολικά της Λήμνου.
Το πλοίο θα πραγματοποιήσει νέα προσπάθεια στις 12:00. Για τη διαμόρφωση των δρομολογίων θα επανέλθουμε αργότερα με νέα ανακοίνωση».

 

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ –Ο/Γ Superferry II στον Άγιο Ευστράτιο

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες σήμερα, ο Λιμενικός Σταθμός Αγίου Ευστράτιου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ'' Ν.Π. 9939, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Καβάλας προς τους λιμένες ν. Μύρινας - ν. Άγιου Ευστράτιου - Λαυρίου, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Άγιου Ευστράτιου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιο του για το λιμένα Λαυρίου.

Στο εν λόγω πλοίο δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμενε ένας (01) επιβάτης και ένα (01) Ι.Χ.Ε. όχημα προς επιβίβαση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/27/2021 at 12:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Superferry II θα ναυλωθεί από τη Seajets για περίπου 40-45 ημέρες, έτσι ώστε να κάνει τις ακινησίες του Aqua Blue και του Aqua Jewel.

Το Superferry II αναμένεται να αντικαθιστά το Aqua Blue μέχρι τις 10 Μαρτίου και στη συνέχεια δεν θα αντικαταστήσει καθόλου το Aqua Jewel. Όποτε θα πάει στη Ραφήνα για να αντικαταστήσει το Superferry και όχι το Aqua Jewel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/4/2005 at 10:37 AM, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. said:

Το Ionian Sun το θυμαμαι μεχρι ΑΜΟΡΓΟ , ειχα γυρισει και μια φορα με αυτο , δεν θυμαμαι να εκανε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ παροτι τοτε ειχα ξεκινηση τα ταξιδια , αντιθετα θυμαμαι το Superferry II να εχω δει στη ΚΩ γυρω στο 93 (διακοπες ημουν τοτε)

 

On 6/4/2005 at 11:10 AM, proud_ionian said:

εκανε σιγουρα δυο χρονια (91,92) ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο κω ροδο, με προσεγγιση αστυπαλαια καλυμνο νισυρο τηλο μια φορα την εβδομαδα, και ενα τοπικο μεχρι μυκονο την κυριακη.

το 93 το sun πρεπει να ειχε παει brindisi ηγουμενιτσα. ισως να κατεβαινε αγονη το sfII μια φορα την εβδομαδα (ηταν η πρωτη του χρονια τοτε).

εκεινη την εποχη ολα της ραφηνας εκαναν και καποια "αγονη" (π.χ. το πηνελοπη πηγαινε αμοργο παρο ναξο)

αν θυμαται καποιος ραφηνιωτης ας μας φωτισει

 

Η φτιάξη με την προσέγγιση στα Δωδεκάνησα ήταν καραμπόλα που ξεκινούσε από το Ionian Sea που κι αυτό είχε κληθεί να αντικαταστήσει το Ionian Sun που είχε τελικά πάρει άδεια από τον Πειραιά για τα Δωδεκάνησα. Το Ionian Sea βρήκε καλοκαιρινό ναύλο στην Τυνησία κι έτσι έλαχε στο Superferry II να κάνει μία φορά την εβδομάδα δρομολόγιο από τη Ραφήνα, πίσω στο 1993.

 

Αναχώρηση Δευτέρα 1700 από τη Ραφήνα για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο - Αστυπάλαια - Κάλυμνο - Κώ - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο. Άφιξη στη Ρόδο την Τρίτη στις 1130 και αναχώρηση στις 1300 για πίσω με όλο το σιδηρόδρομο και άφιξη 0630 το πρωί της Τετάρτης στη Ραφήνα. Και φυσικά στις 0800 της ίδιας ημέρας πάμε πάλι για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο. Ημερόπλοιο:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου στον Άγιο Ευστράτιο

Quote

 Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Αγίου Ευστρατίου, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ'' Ν.Π. 9939, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Καβάλα - Μύρινα – Άγιος Ευστράτιος - Λαύριο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα του Άγιου Ευστρατίου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Λαυρίου.

 Στο εν λόγω πλοίο δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν πέντε (05) επιβάτες και δύο (02) Ι.Χ. οχήματα προς επιβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...