Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η λογική λέει πως θα πάει απέναντι μέχρι αυριο το απόγευμα για να ξεκινήσει όπως είχε κάνει και το Εξπρές Σαντορίνη πριν 7 περιπου χρόνια που είχε σκατζάρει το Πρεβελης για κάναν μήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Το superferry θα βγαζει το δρομολογιο με της δικες του ταχυτητες που σημαινει θα κανει 28 ωρες μεχρι τη Ροδο κ η επιστροφη στο Πειραια θα γινεται στις 6.30 ωρα το πρωι αντι για της 9.00 που ειχε το Πρεβελης που ποτε βεβαια δεν εφτανε στην ωρα του

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα ξέρουμε αν θα είναι το δικό του ή θα έχει "δανεικούς" από το Πρεβελης?? Γιατί θα τους φανεί βουνό αυτή η μετάβαση από το σφηνάκι Άνδρο- Τήνο- Μυκονο στην κολυμπήθρα Πειραιά- Κασοκαρπαθία- Ρόδο. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Το πλήρωμα ξέρουμε αν θα είναι το δικό του ή θα έχει "δανεικούς" από το Πρεβελης?? Γιατί θα τους φανεί βουνό αυτή η μετάβαση από το σφηνάκι Άνδρο- Τήνο- Μυκονο στην κολυμπήθρα Πειραιά- Κασοκαρπαθία- Ρόδο. 

Καλά εντάξει και το 08:35-23:15 χωρίς προετοιμασία και καθαριότητα με μέγιστο χρόνο ξεκούρασης τις δύο ώρες δεν είναι και σφηνάκι.

Όπως και να το κάνεις θάλασσα η μία, θάλασσα και η άλλη.

Δεν ήταν ξεκούραστοι.

Ας συνυπολογίσουμε και τα διπλά δρομολόγια Παρασκευής και Σαββάτου.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο είναι να πηγαινει Α-Τ-Μ, με μονο -χωρις να ειμαι ειδικος-, τον καβο ντορο επικίνδυνο σημειο και το ιδιο ειναι να διασχίζει όλο το Αιγαίο; και με πιο επικίνδυνα και μικρότερα λιμανια;

Link to comment
Share on other sites

Απλα για ενημερωσει η Αττικα δινει bonus στο πλοιο που κανει συρο τηνο μυκονο λογω επικυνδινοτητας της γραμμης μετα απο αιτημα που ειχε κανει πλοιαρχος της!

Δεν υπαρχουν ναυτικοι 2 ταχυτητων πανε παντου κ ολοι

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, basilis89 said:

Το ίδιο είναι να πηγαινει Α-Τ-Μ, με μονο -χωρις να ειμαι ειδικος-, τον καβο ντορο επικίνδυνο σημειο και το ιδιο ειναι να διασχίζει όλο το Αιγαίο; και με πιο επικίνδυνα και μικρότερα λιμανια;

Τα λιμάνια της Κασοκαρπαθίας  μηδενός εξαιρουμένου δεν είναι μικρότερα από το Γαύριο. Για παραδειγμα το Πρέβελης είναι αδύνατον να δέσει στο Γαύριο, και λόγω βυθισμάτων και λόγω οφέλιμου χώρου λιμενολεκάνης.

Απο εκεί εκει πέρα όλα τα λιμάνια της Ελλάδας έχουν τις ιδιαιτερότητές τους και τις δυσκολίες τους. 

Όσο για τους ναυτικούς , όπως είπαν και οι προλαλήσαντες είναι λογικό να έχουν κάποιοι προτιμήσεις είτε λόγω δεσμών , είτε λόγω καταγωγής, είτε... αλλά στην τελική ο σωστός ναυτικός πάει παντού .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα ήθελα εγώ να αναφερω είναι πως οι ναυτικοί του Πρέβελης ταξίδευαν πολύ καιρό μακρυά από τα σπίτια τους και πρέπει οι άνθρωποι να βγουν σε άδεια να ξεκουραστούν.Οπότε μου φαίνεται λογικό το Superferry ii να κατέβει με το δικό του πλήρωμα που γνωρίζει και έχει εξοικειωθεί με το βαπόρι του.

Link to comment
Share on other sites

Το Superferry II μεθορμισε στον Άγιο Διονύσιο γύρω στις 18:00 και ξεκίνησε τη φόρτωση του για το πρώτο του δρομολόγιο στη γραμμή της Κάσοκαρπάθιας. Το πλοίο αναχώρησε με γεμάτο το γκαράζ και ελάχιστο κόσμο. 5-6 άτομα από την ΑΝΕΚ, ήρθαν στο Superferry II, όπως ήταν ανεμενομενο. Δηλαδή ο αρχιλογιστης μιας και χρησιμοποιουν το σύστημα της ΑΝΕΚ, ένας πλοίαρχος και ένας αξιωματικός της γέφυρας ως γνώστες της γραμμής και οι άλλοι ήταν στη τροφοδοσία και στη κουζίνα, μιας και η τροφοδοσία είναι της ΑΝΕΚ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλη αρχη στο βαπορι.

Το εγραψα παλι, ειναι πραγματικα πολυ ιδιαιτερο ενα βαπορι που επι 27 χρονια εξυπηρετει σε υψηλοτατο επιπεδο γραμμες φιλετα, τελικα να προσφερει τις υπηρεσιες του σε μια τοσο μακρινη, δυσκολη και ιδιαιτερη αγονη γραμμη, οπως η Κασοκαρπαθια.

Ευχομαι να δουμε αρκετες φωτογραφιες και γιατι οχι ακομα και βιντεο απο την Αναφη, τη Σητεια, την Κασο, την Καρπαθο, τη Χαλκη και τη Ροδο.

Για πλακα παει 18.5 κομβους.

ΥΓ: Θα μανουβραρει ξανα στη γραμμη, βαπορι με τα μεγαλα μεταλλικα χειριστηρια της KaMeWa, οπως αυτα του Κορναρου...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Βλεπεις την ραφηνα στο σουλουπι του...και καθε φορα που φευγει για τα περιξ του πειραια λειπει...θα φτασουμε σε λιγο να λεμε οτι "ξεπερασε" τον αειθαλη πρεβελη στο γενικο συνολο....πιστευω να μπορεσουμε ενα ταξιδι μαζι του στο επομενο διμηνο...και φωτο απο τους απεσταλμενους παιδια....

Link to comment
Share on other sites

Για όλους τους Shipfriends , είναι ευκαιρία ένα τέτοιο όμορφο ταξίδι . Να χορτάσεις θάλασσα και λιμάνια με ένα βαπόρι από τα λίγα . 

15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

ένας πλοίαρχος και ένας αξιωματικός της γέφυρας ως γνώστες της γραμμής

Γνωρίζουμε ποιος Πλοίαρχος πήγε ?

Edited by Svo
Link to comment
Share on other sites

Λογω της ταχυτητας του ειναι και πιο ευκολο να κανει καποιος το μακρυταξιδο μεχρι Ροδο και πισω, χωρις να χρειαστει αδεια απο την εργασια του.

Αναχωρηση απο Περαια την Παρασκευη στις 20:30 το βραδυ και αφιξη στον Πειραια τη Δευτερα στις 06:35 το πρωι.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να παρεις το blue star  για ροδο τη παρασκευη να πας ροδο 10ωρα το πρωι να κανεις τη βολτα σου κ το βραδυ γυτνας με το ferry πισω..εγω αυτο θα εκανα αυριο αλλα μας εφαγε ο καιρος😂

Κ κανεις βολτα κ το μισο αιγιαο κ ολα τα 12νησα σε 1 μερα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...