Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, Nick the Greek said:

Για να μην παρεξηγούμαι και από εσάς, και από όλους τους άλλους φίλους: Δεν λέω πως πρέπει να πουληθεί το πλοίο καλά και σώνει, μακάρι να μακροημερεύσει και να θάψει και το Κεφαλονιά:D

Μακάρι από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί 😁😁. Όλοι μας το αγαπάμε πολύ αυτό το βαπόρι. Δεν γνωρίζω κάτι σε σχέση με τα σενάρια πώλησης αλλά όπως και να έχει τα πάντα στο σύμπαν έχουν ένα τέλος αργά ή γρήγορα. (Όλα πλοία της γραμμής είναι. Το ότι τα δύο Superferry έχουν χάσει τη θέση τους στη γραμμή δεν οφείλεται σε αυτά αλλά στις επιλογές της εταιρείας τους. sorry για το off topic).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ξέρω που γράφτηκε για τη πώληση του Superferry II αλλά υπήρξε μια φήμη για πώληση του πλοίου στο εξωτερικό στα τέλη Φεβρουαρίου, που εάν προχωρούσε το τίμημα ήταν παρά πολύ υψηλό για την ηλικία του πλοίου. Βέβαια τότε δεν προχώρησε παρόλο που έλεγαν ότι ήταν θέμα ημερών η ολοκλήρωση της πώλησης. Δύσκολο πιστεύω ότι ισχύει αυτή η φήμη τώρα για πώληση του Superferry II.

Link to comment
Share on other sites

Οι διαφωνίες @Nick the Greek (πάντα κόσμια εκφρασμένες) ενίοτε αποτελούν τη βάση μίας γόνιμης κουβέντας.

Η πληροφόρηση μου σε σχέση με τα οικονομικά στοιχεία εταιρείας και γραμμής δεν είναι σε καμία περίπτωση λεπτομερής. Δε θέλω να το παίζω ειδήμων, μα παρατηρώ στοιχεία που διαρρέουν από τα Λιμεναρχεία προς τα κατά τοπους σαιτ (π.χ. Εν Ανδρω).

Το πλοιο για το οποίο συζητάμε όπως κι όλα τα υπόλοιπα προφανώς και δεν είναι υπεράνω πώλησης, δεν έγραψα κάτι τέτοιο, εγώ απλά έγραψα την άποψη μου με βάση τη λογική και κάποιες άλλες σκέψεις, δεν αποτελεί εμπεριστατωμένη πρόταση, θα ήμουν αφελής αν επιχειρούσα κάτι ανάλογο.

Τέλος για να μη θεωρηθω ο κακός της υπόθεσης ή ο πολέμιος της εταιρείας θέλω να θέσω ξανά ένα ερώτημα που έχω παρατηρήσει σε αυτό το σάιτ, αν η εταιρεία έπραξε ορθώς επενδύοντας τόσους πόρους από την αγορά του Kogane Maru και μετά? Δηλαδή μετασκευη αυτού και αγορές τόσων ταχυπλοων. 

Ίσως η αγορά ενός πλοίου τύπου Ιθάκη ή Μύκονος να την είχε εδραιώσει στη γραμμή πρωί και απόγευμα, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να αξιοποιήσει διαφορετικά το πρώτο της κτήμα ή αλλιώς πουλώντας το.

Έτσι θα είχε διασφαλιστεί και ίσως να μην είχε μπει ποτέ το Τερα στα νερά της, το ίσως βέβαια αυτό είναι πολύ μακρινό από την πραγματικότητα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι ,αλλα το πλοιο ΚΑΙ πωλειται ΚΑΙ αυτοι που το ειδαν εντυπωσιαστηκαν...αν δε,πωληθει στα λεφτα που ζητωνται θα πιασει καλη τιμιη...Εξελιξεις παντως αν υπαρξουν θα φανουν μετα το τελος της σεζον

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και πωλείται γιατί όλα τα πλοία πωλούνται σε κάποια τιμή δελεαστική για το πλοιοκτήτη τους.. Και στην Αττικα να πάω να δώσω αυτά που θα τους άρεσαν για το Δηλος θα το έδιναν και αν έδινα ακόμα περισσότερα θα πούλαγαν όλο το μαγαζί.. Το ίδιο ισχύει για όλους.. Τώρα αν εννοείται ότι οι Στεφάνου πουλάνε όσο όσο μάλλον δεν πουλάνε ούτε κομμένο κάβο από το superferry 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς !!! Τα παντα και παντα πουλιούνται ανάλογα με το τίμημα και την στιγμή . Και το Ιθάκη  Θεωρητικά δεν πουλιόταν αλλα μολις έπεσαν τα λεφτα που σχεδόν  αντιστοιχούσαν στο κόστος κατασκευής του , το ναι το είπαν χτες .

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι δεν έχει κάποια υποχρέωση γιατί εάν υπήρχε η υποχρέωση της δρομολόγησης θα επέστρεφαν πολλά αλλά πλοία που θα παραμείνουν δεμένο και άλλο. Βέβαια δεν νομίζω ότι μπορεί να στεφτεί με εμπορική επιτυχία η επιστροφή του, γιατί ακόμα δεν ξέρουμε επίσημα τι άρσεις των περιορισμών και σε πιο χρονικό ορίζοντα, θα ανακοινωθούν από τη κυβέρνηση τη Δεύτερα.

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ βαπόρι να πούμε πως γύρω στις 11.30 γύρισε με την πλώρη προς τα μέσα (μετακινούμενο παράλληλα 1-2 θέσεις προς τα αριστερά). Ο λόγος ήταν για να αφαιρέσει κάποιο εξοπλισμό (γεννήτρια μάλλον ; ) από το πάνω deck πίσω από την τσιμινιέρα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερινή αφιξη του superferry στη ραφηνα 

πλησιαζει

καταπλωρη

Στρίβει για να πάρει θέση

Ανάποδα

Δεμένο πλέον που έβγαλε αρκετούς επιβάτες και φορτηγα

Και δεμένο μαζί με το θεολόγο

Edited by polmyt
link
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο άνθρωπος προφανώς είναι άσχετος που βλέπει τα φουγαρα και νομίζει ότι τους έπιασε στα πράσα.. Ας τρέχει στα δικαστήρια να πληρώσει στους πλοιοκτήτες τα δικαστικά και αποζημιώσεις για δυσφήμιση.. 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει,θέλει όμως να σου πει ότι δεν καπνίζει έτσι πχ το Θεολόγος,το Superferry και όλα τα άλλα.Οι κάτοικοι κάνανε πολλά παράπονα το καλοκαίρι ειδικά με το Superexpress και το naxos jet που όταν αναχωρούσαν για να ανοίξουν έβγαζαν πολύ πράμα γι'αυτό τα έχει μαζεμένα τώρα.Και το Superferry II είναι 46 χρονών βαπόρι,λογικό να βγάζει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο για να ταξιδεύει εχει πιστοποιητικά εν ισχύ . Πολλα πλοία λόγω σάρωσης όταν κάνουν την πρώτη  κίνηση καπνίζουν . Δεν σημαίνει οτι ειναι ασυντήρητα η καίνε παράνομο καύσιμο κλπ. Ας πάει στα δικαστήρια να δικαιωθεί , να καταδικαστεί να πληρώσει τα δικαστικά έξοδα από τα λεφτά των δημοτών . 
Επισης το πλοιο ειναι στη Ραφήνα απο το 1993 τωρα τον ενόχλησε ;;;

Naxos Jet και superexpress ειναι και τα δυο incat που σημαίνει οτι έχουν τους οχετούς εξαγωγής στο τούνελ ανάμεσα από τα δυο hull. Εκεί καθώς ανοίγουν στροφές παγιδεύονται πολλα καυσαέρια και μόλις προχωρήσει λιγο το βαπορι απελευθερώνονται ολα μαζι και γι αυτο παρατηρείται αυτο το φαινόμενο . 
 

Επισης μια παλιά παροιμία έλεγε οτι τα αρσενικά βαπόρια καπνίζουν και θηλυκά κουνιούνται !!!🤣

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...