Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Just now, proud_ionian said:

στις παλιες δηλωσεις δρομολογησης, βλεπουμε οτι μεχρι και τις δηλωσεις του 2004, το δηλωνε ως πλοιοκτητρια η ΓΡΑΜΜΑΙ ΣΤΡΙΝΤΖΗ Ν.Α.Ε. (με αυτη την επωνυμια ηταν εισηγμενη η Strintzis Lines) και οχι η Blue Star Ferries Ν.Α.Ε, της οποιας τα δευτερα σινιαλα φορουσε.

το ιδιο και για τη σουπερφερακλα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το Superferry II μεθορμισε σήμερα το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά, από όπου θα φύγει αργότερα για τη Ραφήνα, έτσι ώστε αύριο να επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο. 

Link to comment
Share on other sites

Πρωτο δρομολογιο της σαιζον για το πλοιο το περασμενο Σαββατο και εμεις μπορουμε να το δουμε πρωι πρωι στη Ραφηνα

Το πλοιο εφυγε με μιση ωρα καθυστερηση ενω αξιοσημιοτη ειναι η μπολικη κινηση που φαινοταν να εχει,ειδικα σε ΙΧ

 

Link to comment
Share on other sites

Την εχει αλλα οφειλεται στο οτι εκεινη την ωρα φορτωνε ακαταπαυστα ΙΧ.

Ειχε σχηματιστει καμια 50αρια μετρα ουρα εξω απο το βαπορι

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μετα τη ληξη συναγερμου στο Θεολογο, τελειωσε η εκτακτη υποχρεωση προς το ΥΕΝ και το πλοιο ειναι εν πλω προς πειραια για να δεσει (εχει ηδη μπει στο separation)

Edited by proud_ionian
great minds think alike
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το αν ισχύει δεν έχω ιδέα για να σε διαφωτίσω, επέτρεψέ μου μια γενικότερη τοποθέτηση:

 

Το πλοίο είναι πια 46 ετών. Οτιδήποτε έχεις που είναι σε αυτήν την ηλικία(πλοίο, αεροπλάνο, αυτοκίνητο, γυναίκα:D) χρειάζεται καλή συντήρηση και TLC(tender loving care). Αν τα στάνταρ σου σαν εταιρεία είναι ψηλά όπως της Golden Star, αυτό σημαίνει πως πρέπει να ρίχνεις χρήματα για να τα διατηρείς ψηλά. Σε assets αυτής της ηλικίας, έρχεται ένα σημείο που αυτό πια καθίσταται αντοικονομικό γιατί είτε με τα ίδια λεφτά αγοράζεις κάτι πολύ νεότερο, είτε η αγορά είναι τέτοια που δεν δικαιολογεί το έξοδο. Μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα. Οπότε έρχεται μοιραία η ώρα που σαν επιχειρηματίας θα πρέπει να πάρεις μια απόφαση που για συναισθηματικούς λόγους, μπορεί να είναι και πολύ σκληρή.

 

Οπότε αυτό που ανέφερες μπορεί να είναι αλήθεια. Μπορεί και όχι. Ακόμη κι αν δεν είναι αλήθεια τώρα, μπορεί να γίνει πραγματικότητα κάποια στιγμή, όχι στο πολύ μακρινό μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνήσω απόλυτα. δεν θα μπορούσες να τα γράψεις καλύτερα.  αν και η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο θα κλάψει κόσμος και κοσμάκης όταν εφαρμοστούν

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ μαζί τους αδερφέ. Αλλά αυτό είναι και το υγιές σε τελική ανάλυση, αυτό προσπαθώ να πω. Πρέπει να εξελίσσονται τα πράγματα, είναι νόμος στη ζωή. Αν το δώσουν οι Στεφάνου, καλά θα κάνουν, έχει έρθει η ώρα. Αντικαταστάτης υπάρχει ήδη και δεν είναι πως η γραμμή θα έχει πρόβλημα αν φύγει ένα πλοίο, ειδικά με τα φετινά δεδομένα. Εμένα εκεί που βαράνε τα καμπανάκια είναι όταν βλέπεις 40+ πλοία που "γίνονται κουκλιά" και "πέφτει πολύ χρήμα στην ανακαίνιση". 

Link to comment
Share on other sites

Στην προκειμενη περιπτωση ομως, δεν εχω πειστει οτι ο αντικαταστατης ειναι καλυτερος απο το γεροντα.

Δεν το λεω μονο απο την αγαπη που εχω προς τα παλαιοτερα βαπορια,
αλλα κυριως γιατι θεωρω πως ο γεροντας εχει εξαιρετικους χωρους μεσα-εξω σε ποσοτητα με αξιοπρεπεστατη ποιοτητα,
καλυτερο δρομο, καλυτερο ταξιδεμα και καλυτερη μανουβρα.

Σιγουρα οσο κατι παλιωνει γινεται πιο κοστοβορα η συντηρηση του, ομως για τη συγκεκριμενη περιπτωση δε μιλαμε για νεκρανασταση αλλα για ενα βαπορι που παντα ηταν σε πολυ καλο εως εξαιρετικο επιπεδο.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια λέμε πώληση,χωρις να αναφέρεται τι και πώς....Δλδ αν το έπαιρνε άλλος Έλληνας?

Δε νομίζω πως στέκει,γιατι το πλοίο και χαρτιά έχει και ούτε βλάβες έβγαζε...Πιο πιθανό θα έβρισκα να πουλαγαν όλη την εταιρεία οι Αφοί επειδή μπούχτισαν παρά να πωληθει το ΣΦ2.Γνώμη μου πάντα και δεν είμαι στο operation τους να ξέρω τι και πως.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Κι εγώ μαζί τους αδερφέ. Αλλά αυτό είναι και το υγιές σε τελική ανάλυση, αυτό προσπαθώ να πω. Πρέπει να εξελίσσονται τα πράγματα, είναι νόμος στη ζωή. Αν το δώσουν οι Στεφάνου, καλά θα κάνουν, έχει έρθει η ώρα. Αντικαταστάτης υπάρχει ήδη και δεν είναι πως η γραμμή θα έχει πρόβλημα αν φύγει ένα πλοίο, ειδικά με τα φετινά δεδομένα. Εμένα εκεί που βαράνε τα καμπανάκια είναι όταν βλέπεις 40+ πλοία που "γίνονται κουκλιά" και "πέφτει πολύ χρήμα στην ανακαίνιση". 

Να ναι συμπαθατε φίλε @Nick the Greek αλλά η εταιρεία καθιερώθηκε στη γραμμή χάρη σε αυτό το πλοίο και από αυτό έβγαλε χρήματα, αυτό ήταν το έναυσμα και η εδραίωση.

Ο αντικαταστάτης σε παλαιότερα λεγόμενα σας, ο ίδιος, έχετε αναφέρει πως πλέον το πλοίο της γραμμής είναι ο Θεολόγος, επειδή το σκέτο Σουπερφερρυ δεν τα έχει καταφέρει.

Οι λόγοι πολλοί τεχνικά, όπως σωστά αναφέρει ο @Captain_Nionios. Συν το ανεπαρκές για μεγάλα οχήματα γκαράζ συν την κοστοβορα και χωρίς ανάλογο του αναμενόμενου αποτέλεσμα μετασκευή.

Το μόνο πλοίο που έβγαλε αρκετά χρήματα για την εταιρεία αλλά όχι σε βαθμό ανάλογο του πρώτου της κτήματος είναι το Σουπερραννερ.

Όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς είναι κατώτερα των προσδοκιών της εταιρείας και κάποια εξ αυτών και του κοινού.

Σεζόν του Σουπερφερρυ ΙΙ σαν το 2011, το 2013, το 2014, το 2015 ακόμη και του 2012 λίγα πλοία έχουν κάνει στην ακτοπλοϊα.

Από εκεί και ύστερα δε διαχειρίζεται με το βέλτιστο τρόπο το πλοίο ώστε να αποφέρει το μέγιστο δυνατό κέρδος.

Σαν περιποίηση είναι όντως κούκλα, δεν ισχύει το 40+ κούκλα στα λόγια, δεν υπάρχει σύγκριση με αντίστοιχα της ηλικίας του, ούτε Ολύμπους, ούτε Πήγασος, ούτε Πρωτεύς, ούτε Κεφαλονιά, ούτε Άκουα Μπλου, ούτε και νεότερα σαν το Πρέβελης ή τα Κρήτη ή ακόμη και το Σάμος.

Το πλοίο είναι λειτουργικό μηχανικά, χωρίς βλάβες, με μία ταχύτητα η οποία λόγω συντήρησης έχει αυξηθεί έστω και ελάχιστα, ένα εσωτερικό ανανεωμένο, ένα γκαράζ αξιόλογο, ανταγωνίζεται συμβατικούς και ταχυπλοους αντιπάλους παραθέτοντας τα δικά του πλεονεκτήματα άλλοτε με επιτυχία άλλοτε με αποτυχία, αλλά με αξιοπρέπεια.

Όλοι αυτοί οι λόγοι με οδηγούν στο εξής συμπέρασμα, μία τέτοια κίνηση είναι λανθασμένη, πρώτα θα πρέπει να πωληθούν τα βαρίδια και ύστερα αυτό.

Για πέντε χρόνια ακόμα στέκεται άνετα, αντιθέτως Σούπερ εξπρές, σπηντ όχι. Το κατ δεν έχει συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης (Ω εστί μεθερμηνεθομενον, συγκεκριμένη προσοδοφόρα γραμμή) πλην της κόντρας με τη σητζετς, το Σουπερφερρυ σκέτο θα πρέπει να αποκτήσει γκαράζ σωστό για τη γραμμή του κι όχι μόνο, το θέμα της ταχύτητας για να αποτελέσει αναβάθμιση για τη γραμμή ή να δώσει την εναλλακτική για δρομολόγηση σε γραμμή με άλλα χαρακτηριστικα δυστυχώς δε διορθώνεται.

Κλείνοντας, στέκομαι σε αυτό που γράφει ο @Petros P πιο πιθανό και λογικό θα ήταν να θέλουν να πουλήσουν όλη την εταιρεία...

Σε κάθε περίπτωση καλή Ανάσταση σε όλους, με υγεία πάνω απ'όλα.

Link to comment
Share on other sites

Νέοι κανονισμοί καυσίμων,  υποχρεωτική 10μηνη δρομολόγηση, πολλά ταχύπλοα στην αγορά, εισητήρια 27 ευρώ το συμβατικό και 35 το ταχύπλοο.

Συμπέρασμα :

Δε βγαίνουν τα συμβατικά κύριοι. 

Βάλτε και τον κορωνοιο και την κρίση που έρχεται, δε θέλει και πολύ να πεις ναι σε μερικά ζεστά μύρια... 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε Villandry, διαφωνούμε σε κάμποσα σημεία, ορισμένα σχόλια επιγραμματικά επάνω στο μήνυμά σας:

 

Ξεκινώ με αυτό στο οποίο συμφωνούμε, τα ταχύπλοα. Σίγουρα δεν τους έχουν βγεί όπως ακριβώς θα ήθελαν, έχουν και εκεί σημαντικές αποφάσεις να πάρουν. Ο Θεολόγος είναι σίγουρα το βαπόρι της γραμμής, σε σύγκριση με όλα, όχι μόνο με το Superferry. Κι ακριβώς επειδή είναι έτσι, θεωρώ πως ενισχύεται η άποψή μου πως το Superferry II δεν είναι υπεράνω πώλησης. Ξεκάθαρα χρειάζονται κάτι διαφορετικό σαν αντίπαλο δέος. Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα μάλλον έχετε το προνόμιο πολύ πιο λεπτομερούς πληροφόρησης από μένα. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι πρίν λίγα χρόνια μπορεί να είχε το πλοίο εξαιρετικά αποτελέσματα, δεν προεξωφλεί αυτό όμως το παρόν και το μέλλον. Η αγορά είναι διαφορετική από χρονιά σε χρονιά. Τέλος, το γεγονός ότι καθιερώθηκε η εταιρεία από το συγκεκριμένο πλοίο, είναι ένα ιστορικό γεγονός. Δεν πρέπει όμως να ανάγει το πλοίο σε ιστορικό μνημείο. Και η ΑΝΕΚ έγινε από το Κύδων, αυτό δε σημαίνει πως έπρεπε να το κρατήσουν περισσότερο απ' ότι έπρεπε. Συγκρίνω ανόμοια πράγματα εδώ, το δέχομαι εκ των προτέρων, απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα για να αναδείξω το γιατί βρίσκω λάθος το επιχείρημά σας.

 

Για να μην παρεξηγούμαι και από εσάς, και από όλους τους άλλους φίλους: Δεν λέω πως πρέπει να πουληθεί το πλοίο καλά και σώνει, μακάρι να μακροημερεύσει και να θάψει και το Κεφαλονιά:D. Λέω πως αν αποφασίσουν οι πλοιοκτήτες του να το βγάλουν στην αγορά, δεν θα πρέπει να μας ξενίσει σα γεγονός, ούτε να τους ψέξουμε. Όπως με όλα τα πλοία αυτής της ηλικίας, πιθανόν σιγά-σιγά τα νούμερα να μη βγαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...