Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εάν είδα καλά στη webcam της Τήνου και στο AIS, σήμερα δεν πρέπει να έδεσε στη Τήνο, μετά από 2 προσπάθειες νομίζω ότι συνέχισε κατά τις 12.30 για Μύκονο. Χαμός και σήμερα στο λιμάνι της Τήνου, και όλα τα υπόλοιπα που είδα ότι έδεσαν (Πηνελόπη, HS5, Ιθάκη και Νάξος) δυσκολεύτηκαν αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Οντως δεν εδεσε το βαπορι στην Τηνο.. Και μεταξυ μας αν δεις οτι δε σε παιρνει καλο ειναι να την κανεις. Του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε. Ασε που το βαπορι εχει ασχημες αναμνησεις απο την Τηνο

Link to comment
Share on other sites

Και η επίσημη ανακοίνωση αυτών που λέμε. Στην επιστροφή είδα ότι έδεσε πάλι με δυσκολία, με την 2η ή 3η προσπάθεια.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ «SUPERFERRY II» στην Τήνο λόγω καιρού

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Τήνου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «SUPERFERRY II» Ν.Π. 9939, ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών αδυνατεί να καταπλεύσει στο λιμάνι της Τήνου και θα συνεχίσει προς εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου του για το λιμάνι της Μυκόνου.

Στο «SUPERFERRY II» επέβαιναν εκατόν έντεκα (111) επιβάτες με προορισμό την Τήνο, ενώ στο λιμάνι της Τήνου ανέμεναν προς επιβίβαση πέντε (05) επιβάτες με προορισμό τη Μύκονο, οι οποίοι θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ταξίδεψα με το πλοίο πριν 5 μέρες...εντάξει είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση το ξέρουμε όλοι.

2 παρατηρήσεις...θα μπορούσαν οι αεροπορικού τύπου καρέκλες να αντικατασταθούν με νέες και ας τις χρεώνανε με 1ευρώ όπως κάνουν στο Αικατερίνη και στο Ιθάκη. Από τη στιγμή που το πλοίο δεν είναι παρατημένο στο έλεος του Θεού(όπως το Πηνελόπη) θα μπορούσαν να τις αλλάξουν.

Επίσης λίγο παραπάνω ευγένεια από τους υπαλλήλους των Μπαρ δεν θα έβλαπτε. Καταλαβαίνω ότι 7:30 το πρωι δεν είναι ότι καλύτερο να έχεις ουρά 30 ατόμων και να σου ζητάνε κάθε είδους φρέντο-φραπέ κλπ αλλά θα πρέπει να υπάρχει περισσότερος σεβασμός στον επιβάτη. Και τις 2 φορές που πήγα στο μπάρ μου μίλησε λες και τον έβρισα αλλά και οι υπόλοιποι στην ουρά το συζητούσαν.

Link to comment
Share on other sites

Μιά χαρά ήταν οι αεροπορικού τύπου καρέκλες (ταξίδεψα με το πλοίο στίς 16/8 στην επιστροφή από την Τήνο),όσο γιά τούς υπαλλήλους τών μπάρ,αυτός που με εξυπηρέτησε δέν ήταν και ιδιαίτερα απότομος.Ισως αυτός που σού έτυχε ήταν ιδιαίτερα ζοχάδας διότι όσο να'ναι,στίς 7.30 το πρωί θα έπρεπε να είναι φρέσκος και με ηθικόν ακμαίον-να ήταν π.χ. 7.30 το απόγευμα,κουρασμένος ήδη από ένα δρομολόγιο (την ημέρα που ταξίδεψα εγώ πρέπει να είχε και την προέκταση πρός Νάξο) θα το καταλάβαινα (άν και δέν θα το δικαιολογούσα,αυτή είναι η δουλειά του και οφείλει να είναι ευγενής με τους επιβάτες,ιδιαίτερα τους ευπρεπείς και ευγενείς-διότι με τα "γαϊδούρια" δικαιολογείται να τους ρίξη και καμμιά ψιλή).

Πάντως το πλοίο εσωτερικά σκίζει-μέχρι και αίθουσα κινηματογράφου έχει-αλλά εξωτερικά σε μερικά σημεία θα μπορούσε να είναι πιό καθαρό.Εντάξει,ένα πλοίο όσο και να το γλείψης πάντα κάτι μένει,όπως έγραφε και ο (ευθυμογράφος και αξιωματικός ΠΝ) Γιώργος Σπορίδης,αλλά π.χ.κάτι υπολείμματα άσπρης μπογιάς σε σημεία που κανονικά είναι μπλέ,δέν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να τα μπαλώσης με ένα πινελάκι.

Επίσης αυτό που παρατήρησα είναι πως παρ'όλο που είχε πολύ κόσμο,σε όλα τα καταστρώματα εύρισκες παντού θέση άνετα,ιδίως στο πάνω κατάστρωμα που έμοιαζε σχεδόν άδειο.

Θετικό σημείο είναι και τα δύο πλωριά μπαλκονάκια (στο τρίτο και κατώτερο απαγορευόταν η πρόσβαση γιά ευνοήτους λόγους),αλλά με τον αέρα που είχε δέν μπορεί να σταθή κανένας εκεί γιά πολλή ώρα και άλλωστε δέν έχει ούτε κάν πάγκους γιά να κάτση.

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

μην ξεχνας hastaroth οτι το βαπορι αυτο ξεκινησε με πρωτοκολο 2380...το νουμερο ισως να ηταν υπερβολικο, αλλα και οταν πηγε στους 2100 το 2000, και ετυχε να ειμαι μεσα μια μερα με τετοιο νουμερο, αισθανοσουν ανετα....ειπαμε, δεν ειναι τυχαια το καλυτερο ημεροπλοιο....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο βιβλίο εντυπώσεων (ναί,έχει και τέτοιο στην ρεσεψιόν) αρκετοί επιβάτες έγραψαν γιά τίς υψηλές τιμές τών καφέδων στα μπάρ (3,70 ένα freddo,όπως ανέφερε ένας τους).Και εγώ άλλωστε έδωσα 3,50 ευρά γιά ένα μπουκαλάκι μπύρα που ήταν σάν αυτά που βάζουν μέσα τα δείγματα αρωμάτων.Βέβαια αυτό είναι ζήτημα τής εταιρίας catering με την οποία συνεργάζεται η Golden Star,αλλά είναι κάτι που η διεύθυνση τής εταιρίας θα πρέπη να το προσέξη.

Επίσης το πλοίο είναι μέν αρκετά γρήγορο αλλά στίς μανούβρες δέν μού φάνηκε και τόσο "μαϊτζέβελο"-ιδίως στην Ανδρο που είναι και ψιλο-στενός ο χώρος στο λιμάνι.Ναί μέν δέν είναι σάν το Λισσός που έβγαζες γένεια μέχρι να στρίψη μέσα στον Πειραιά,αλλά όσο να'ναι,ένα 5λεπτο το κάναμε μέχρι να έρθη η πρύμνη "πρόσωπο" με τον ντόκο (και με τα χειριστήρια ανοιγμένα τέρμα σάν βεντάλιες).

Link to comment
Share on other sites

Καλα μη ψαρωνεις... Υπολογισε οτι το βαπορι εχει στη μανουβρα και κομμενες στροφες και κομμενο το pitch απο μεσα που σημαινει οτι και βενταλιες που ειναι δε δουλευει στο 100% της ιπποδυναμης...

Το βαπορι εχει μια ιδιαιτεροτητα (νομιζω θελει λιγο δρομο για να γυρισει αν θυμαμαι καλα) Το Πηνελοπη γυριζει ποιο ευκολα ας πουμε αλλα μην τρελαθουμε κιολας οτι δε γυριζει το Φερρυ και οτι ειναι δυσκολο που ακουγεται απο δω και απο κει.. Τι να λενε και οι αλλοι με τα πραγματικα γαιδουρια.

Link to comment
Share on other sites

Το Πηνελόπη όντως απ'όσο θυμάμαι,στην Ανδρο την ίδια μανούβρα την είχε κάνει ελαφρώς πιό γρήγορα.Οχι ότι οι διαφορές είναι μεγάλες βέβαια,αλλά περίμενα το Φέρρυ να είναι περίπου στίς ίδιες επιδόσεις,αφού είναι και σχεδόν ίδιο μέγεθος και άρα ίδιες ιπποδυνάμεις κλπ.

Ενα άλλο που είδα και μού έκανε εντύπωση ήταν τα πελωρίου μεγέθους στροφόμετρα τών μηχανών που βρίσκονται πάνω από τίς πόρτες τής τιμονιέρας.Μού φαίνεται λίγο άβολη θέση από εργονομικής άποψης γιατί γιά να τα δή ο καπετάνιος (ή όποιος άλλος κάνει την μανούβρα) πρέπει να στρίψη το κεφάλι του δεξιά ή αριστερά (αναλόγως σε ποιά βαρδιόλα είναι) ,οπότε γιά το -έστω απειροελάχιστο- χρονικό αυτό διάστημα δέν βλέπει πρός τα πίσω.Ναί μέν είναι ο ύπαρχος στην πρύμνη και λέει τα μέτρα κλπ,αλλά άν τα στροφόμετρα ήταν πάνω στίς κονσόλες τών χειριστηρίων,όπως στα άλλα πλοία,θα ήταν πιό βολικό να τα βλέπης χωρίς να πάρης τα μάτια σου απ'την προβλήτα που πλησιάζει το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Το Πηνελόπη όντως απ'όσο θυμάμαι,στην Ανδρο την ίδια μανούβρα την είχε κάνει ελαφρώς πιό γρήγορα.Οχι ότι οι διαφορές είναι μεγάλες βέβαια,αλλά περίμενα το Φέρρυ να είναι περίπου στίς ίδιες επιδόσεις,αφού είναι και σχεδόν ίδιο μέγεθος και άρα ίδιες ιπποδυνάμεις κλπ.

Ο Τάσος ο Τρέσσος πάντως, που έχει κάνει και σε απόλλωνες, είχε πει σε μια συνέντευξη ότι στο θέμα της μανούβρας το Πηνελόπη είναι "δύο κλάσεις πάνω" σε σχέση με το Σουπερφέρυ 2.

Link to comment
Share on other sites

οταν εχει πολυ αερα- και συνηθως εκει που παει εχει-, θελει πολυ προσοχη λογω του οτι ειναι υπερβολικα χτισμενο πρυμα και κανει πανι...φυσικα και δεν εχει σχεση με την ποπη...με την ποπη μπορεις να μπεις και με λιγοτερο δρομο, με το φερι οχι...λογω πολλων παραγοντων....αλλιως, στην μπουνατσα γυρναει καλα, αλλα και παλι καμια σχεση με την σειρα των ΑΠΟΛΛΟΝΩΝ........

Link to comment
Share on other sites

Τί εννοείς λέγοντας "υπερβολικά χτισμένο";Δέν είδα να είναι ιδιαίτερα ψηλή η υπερκατασκευή του στην πρύμνη (και άν μή τι άλλο,δέν έχει και κανένα "αυθαίρετο" όπως είχε ο ΤΕΟ ή το ΛΙΣΣΟΣ,ώστε να βρίσκει αντίσταση ο αέρας).Πάντως πράγματι όταν μπήκαμε στο λιμάνι στην Ανδρο,είχαμε μιά κάποια ταχύτητα.Και επίσης δέν φυσούσε τόσο πολύ-τίς προηγούμενες μέρες στην Τήνο είχε συνήθως περισσότερο αέρα,εκτός από δυό-τρείς μέρες άπνοιας.

Είπαμε,δέν είναι και "γαϊδούρι" το πλοίο στην μανούβρα,αλλά έχω μπεί και σε άλλα παρομοίου μεγέθους που γυρνούσαν πιό γρήγορα,ακόμα και με έναν σχετικό αέρα.

Βέβαια όλη αυτή η συζήτηση αφορά μικρές διαφορές χρόνων στροφής,αλλά πολλές φορές αυτές οι διαφορές έχουν σημασία.Οπως μού είχε πεί κι'ένας υποπλοίαρχος στο παλιό ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ,αυτό που μετράει κυρίως είναι να δέση γρήγορα το βαπόρι γιά να απο/επιβιβάση τον κόσμο και να ξαναφύγη σε μικρό χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως την Κυριακή το πρωί στίς 11/8,καθώς τσαλαβουτούσα το πρωί στα ύδατα τού όρμου τού Σταυρού εν Τήνω,είδα τον υπερβάπορα να "τα ρίχνη" στο προπορευόμενο ΙΘΑΚΗ.....

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ήμουν μέσα στο ΣΦ2 τη Κυριακή 12/8 το Bs Ithaki μας τα έριξε λίγο πριν τη Τήνο(το Σφ2 πήγαινε με 20.3 το Ιθάκη 23) αλλά όντως το ΣΦ2 μπήκε πρώτο στο λιμάνι , μάλλον γιατι δώθηκε εντολή από το Λιμεναρχείο να μπεί πρώτο το Σφ2. Φύγαμε πρώτοι για Μύκονο αλλά στη πορεία μας πέρασε πολύ άνετα και έδεσε πρώτο στη Μύκονο. Αυτό το σκηνικό συμβαίνει αρκετά συχνά πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που έγινε. Το ΣΦ2 αργεί πολύ παραπάνω στα λιμάνια είτε γιατι τις περισσότερες φορές έχει περισσότερα οχήματα είτε διότι από το Ιθάκη αποβιβάζονται γρηγορότερα οι Επιβάτες και τα Οχήματα(λόγω του καταπέλτη ίσως, αφού τις περισσότερες φορές δεν ανοίγουν τα καταπελτάκια των επιβατών και στα 2 πλοία).

Από τη βιασύνη μας να δέσουμε στη Τήνο γρήγορα ψιλοακουμπήσαμε βέβαια με τα λάστιχα στη προβλήτα αλλά δε το είδε κανείς! :P

Και κάτι που ήθελα να σημειώσω ότι το Φέρρυ βοηθήθηκε πάρα πολύ από την αποχώρηση του FC3 στην επέκταση προς Νάξο αφού στο SuperJet δύσκολα έβρισκαν η τουρίστες εισιτήρια.

Edited by pie
Link to comment
Share on other sites

Ποιός ο λόγος να δοθή εντολή απ'το λιμεναρχείο να μπή πρώτο το ΣΦ2 έναντι τού ΙΘΑΚΗ που ούτως ή άλλως προπορευόταν;Εν πάσει περιπτώσει δέν είδα το ΙΘΑΚΗ να κόβη ταχύτητα γιά ν'αφήση το ΣΦ να περάση μπροστά,εξ ού και υπέθεσα ότι γενικώς το πάνε κομμένο.

Αλλες φορές πάντως το ΣΦ2 έφτανε με αρκετή διαφορά πίσω απ'τα άλλα δύο (ΠΟΠΗ & ΙΘΑΚΗ).

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δε το είπα πολύ ξεκάθαρα. Και τα 2 πλοία ήταν διπλα δίπλα ουσιαστικά αφού το Ιθάκη έφτασε το Σφ2 έξω από τη Τήνο ακριβώς και το προσπερνούσε από τη δεξιά πλευρά. Σχεδόν μας είχε περάσει αλλά μπήκαμε πρώτοι στο λιμάνι. Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Λόγω τού θαλασσίου τσαλαβουτήματος δέν είδα την συνέχεια τής προσπέρασης οπότε δέν έχω λόγο ν'αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου.Απλώς μού έκανε εντύπωση,ξέροντας ότι το ΣΦ2 είναι πιό αργό απ'το ΙΘΑΚΗ.

Την ημέρα που ταξίδεψα εγώ,μπήκαμε απ'το δεξί καταπελτάκι τών επιβατών και μάλιστα δυσκολεύτηκα ν'ανέβω τα σκαλιά (η κυλιόμενη είναι στο αριστερό καταπελτάκι) κουβαλώντας την βαριά βαλίτσα μου.

Πάντως αυτό το cinema hall που έχει το ΣΦ2 δέν το έχω ξαναδεί σε ακτοπλοϊκό,ούτε κάν στα μεγάλα τα κρητικά ή δωδεκανησιακά.Εκατσα μάλιστα και αρκετή ώρα μέσα,διότι είχε μιά ενδιαφέρουσα ταινία,και διαπίστωσα ότι η αίθουσα έχει πολύ καλή ηχομόνωση......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...