Jump to content
Shipfriends

Βύθιση του Piri Reis μετά από σύγκρουση με το Consouth ανοιχτά της Μεθώνης


Recommended Posts

Αν δεν κάνω λάθος τα πλάνα είναι από το ατύχημα (ή πιο σωστά δυστύχημα) με τη βύθιση του ΑΛΦΑ Ι, πέρυσι. Κρίμα (το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς) πάντως για το περιστατικό, μετά από κάθε ατύχημα λέμε "ας ελπίσουμε να μην ξαναγίνει", και όλο και κάτι παρόμοιο ή χειρότερο γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μπόρεσα να μάθω το CONSOUTH  πρέπει να έχει φτάσει εδώ και καμια ώρα δύο στο λιμάνι της Καλαμάτας μαζί με τους 2 νεκρούς και όσους είχε διασώσει.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ive2OF2UABo

Edited by irraklis
Link to comment
Share on other sites

Να και η χτεσινη ανακοινωση απο το hcg.gr

 

 

Συνεχίζονται οι έρευνες προς εντοπισμό των οκτώ (08) αγνοούμενων αλλοδαπών ναυτικών, μέλη πληρώματος του Φ/Γ «PIRIREIS», οι οποίες ξεκίνησαν εκ νέου, πρωινές ώρες σήμερα, από Πλωτό Περιπολικό Ανοικτής Θαλάσσης, αεροπλάνο του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. και παραπλέοντα πλοία. Μέχρι στιγμής δεν υπήρξαν αποτελέσματα.

Το Φ/Γ “CONSOUTH” κατέπλευσε στην Καλαμάτα, όπου ο Πλοίαρχος δήλωσε μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα να παραμένει στο αγκυροβόλιο, καθώς η προσέγγιση στο λιμάνι κρίνεται επισφαλής. Κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων βρίσκεται επί του πλοίου προς διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.

Οι επτά (07) διασωθέντες, μέλη πληρώματος του Φ/Γ «PIRIREIS», μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Καλαμάτας για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διενέργεια προληπτικών εξετάσεων, καθώς επίσης και οι δύο (02) σοροί για διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου λόγω της μηχανικής βλάβης και των υλικών ζημιών που υπέστη, συνεπεία της σύγκρουσης, ενώ αναμένεται η διενέργεια επιθεώρησής του από επιθεωρητή MOU.

Για την αποτροπή ενδεχόμενης θαλάσσιας ρύπανσης, συνεπεία του ναυτικού ατυχήματος, από την αρμόδια Διεύθυνση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου:

α) Απεστάλη σήμα προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου “PIRIREIS“, για υπενθύμιση των υποχρεώσεών της αναφορικά με τη λήψη κάθε πρόσφορου μέτρου για αποφυγή πρόκλησης ρύπανσης της θάλασσας.

β) Οι Λιμενικές Αρχές Καλαμάτας – Χανίων – Πύλου – Γυθείου - Νεάπολης Βοιών - Ζακύνθου – Κατακόλου, τέθηκαν σε ετοιμότητα για αντιμετώπιση ρύπανσης που ενδέχεται να προκληθεί συνεπεία του ατυχήματος.

γ) Η Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. διενήργησε έλεγχο της θαλάσσιας περιοχής με εναέριο μέσο προς εντοπισμό ρύπανσης χωρίς να διαπιστώσει κάποιο ιδιαίτερο ανησυχητικό φαινόμενο. Παρατηρήθηκαν μόνο διάσπαρτες κηλίδες αυτοδιαλυόμενης μορφής.

Το πλοίο, σύμφωνα με δήλωση της διαχειρίστριας εταιρείας, μετέφερε 12,577 μ.τ φορτίο φωσφάτα, ενώ η ποσότητα καυσίμων ανέρχεται σε 3,500 λίτρα λιπαντέλαια, 145 μ.τ fueloil, 67 μ.τ dieseloilκαι 2 μ.τ. υγρά κατάλοιπα καύσης, μίγματα χώρων μηχανοστασίου και κατάλοιπα δεξαμενών φορτίου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...