Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πολλές βλάβες , με αποτέλεσμα το σχετικό χάος στα λιμάνια.

Βέβαια, οφείλεται και στην περίοδο, διότι απ' ότι θυμάμαι και άλλες φορες πάθαιναν ζημιά χωρίς να παρουσιάζεται ο σχετικός πανικός..

Πέρυσι, στην ίδια περίοδο, τι είχε γίνει απο τα GAβάπορα??

Τώρα όλοι τα έρριξαν στην ηλικία των πλοίων , και κανείς δεν είδε την πίεση απο το βαρυφορτωμένο πρόγραμμα των δρομολογίων, χωρίς αυτό να είναι δικαιολογία, αλλά οπωσδήποτε οι αντοχές των παλαιών πλοίων είναι μικρότερες απο αυτές των νέων.

Πιστεύω να μην δικαιολογηθούν λέγοντας ότι και το QE2 στις 27 καθυστέρησε στο Οσλο λόγω βλάβης...

Άκουσα, ότι εφόσον οι εν λόγω εταιρείες δεν πληροφόρησαν το κοινό, για τις καθυστερήσεις, θα επιβληθούν πρόστιμα.

Εδώ δεν έχουν λάβει τα μέτρα τους για την απρόσκοπτη λειτουργία των μηχανημάτων, η πληροφόρηση τους μάρανε... και όμως θα έδειχνε σεβασμό στον πελάτη, και στην μεγάλη Ελληνική ναυτιλία, που την χρησιμοποιούμε όπως μας συμφέρει .

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλησπέρα αγαπητοί φίλοι...

Τα τελευταία χρόνια ζούμε κάθε υψηλή περίοδο τις βλάβες των πλοίων της ακτοπλοϊας και τα δικαιολογημένα παράπονα των επιβατών...βλέπουμε στα δελτία των ειδήσεων να σταυρώνονται οι ναυτικοί,οι πράκτορες και τα ίδια τα πλοία.

Ουδείς μίλησε για τα δρομολόγια που εγκρίνει το Υ.Ε.Ν.,ουδείς μίλησε για τους επιστρατευμένους ναυτικούς,ουδείς μίλησε για τα ωράρια των αφιξοαναχωρήσεων των πλοίων,ουείς μίλησε για τις ώρες παραμονής των πλοίων στο λιμάνι και τις ώρες ανάπαυσης των ναυτικών σύμφωνα με τα κατά τα άλλα Π.Δ.,ουδείς μίλησε για το τι συντήρηση προβλέπεται και τι συντήρηση γίνεται,ουδείς μίλησε για τις πατέντες των Μηχανικών που κάνουν τα αδύνατα...φυσιολογικά...ουδείς...ποτέ και πουθενά!

Ας μείνουμε λοιπόν στο ίδιο έργο θεατές του Αγούδημου,του Μανουσογιαννάκη,του Πρωτόπαππα,του Πάγκαλου,του Κεφαλογιάννη,των σωματείων και των λοιπών εορταζόντων την 1η Απριλίου.

Καλό καλοκαίρι...και πάλι!

Link to comment
Share on other sites

Μερικες παραθεσεις μονο απο ποστ διαφορων χρηστων, ετσι στα προχειρα επειδη θιγομαι ιδιαιτερα με την παραπανω παρατηρηση σου. Νομιζω οτι σε διαφορα θεματα και σε διαφορες χρονικες στιγμες εχουν ειπωθει επανηλλειμενα αυτα που αναφερεις, απο πολλους συμμετεχοντες. Επετρεψε μου να σου πω λοιπον φιλε μου, οτι μαλλον δεν εχεις διαβασει τα προηγουμενα επεισοδια...

Ρε παιδια τι περιμενατε δηλαδη. Το βαπορι ποτε δεν ειχε δρομο. Ποσο μαλλον τωρα. Τι δεξαμενισμο του εκαναν?? τι επισκευη εγινε?? Μονο και μονο το ντουμανι που βγαζει λεει οτι κατι δε δουλευει καλα
Συμφωνω με τον Proud στο θεμα της καταργησης του οριου ηλικιας με ταυτοχρονη υιοθετηση και εφαρμογη απο την Ελλαδα

ολων των διεθνων συνθηκων(Στοκχολμη, SOLAS, STCW).

κεινη την ωρα και συμφωνα με τις χαραξεις του πλοιου ειχε βυθισμα πλωρα 7 και πρυμα 7.50 μετρα, φανταστειτε μετα απο μιαμιση ωρα που εφυγε. Ευτυχως που υπαρχουν και οι αρχες και αγρυπνουν στην εφαρμογη των κανονισμων. Εγω λεω μαλιστα σαν shipfriends να κανουμε ενα υπομνημα στο ΥΕΝ να καταργηθει εντελως αυτος ο αχρηστος για την ελληνικη ακτοπλοια κανονισμος, αφου ετσι κι αλλιως δεν εφαρμοζεται ποτε, γιατι να υπαρχει, δε βαριεσαι?

Ολα αυτα αν ειναι αληθεια... ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ??? Πως ταξιδευει αυτο το πλοιο τοσο καιρο. Ειναι κοινο μυστικο οτι το πλοιο ειναι φαντασμα για μας εδω. Οπως και ολος ο "Πειραιας" το γνωριζει.

Και φυσικα δεν ειναι το μονο ετσι. Αρκετα πλοια της ακτοπλοιας που κουβαλανε και επιβατες και μαλιστα αρκετα νεα βρισκονται στα προθυρα τετοιων καταστασεων

Εξπρες Αθηνα στις 1900 αφιξη με καμια 100αρα επιβατες(βαρεια-βαρεια), 14 ΙΧ και τον ιδιο αριθμο φορτηγων(καθλου ασχημα στα φορτηγα). Ο Αγιος Γεωργιος ειχε ερθει μιση ωρα νωριτερα απο τα ιδια ακριβως νησια. Θελει πραγματικα μεγαλη διανοητικη προσπαθεια για να φτιαξεις(οι εταιρειες) και να εγκρινεις(το ΥΕΝ) τετοια δρομολογια που υποτιθεται πως εξυπηρετουν τα καημενα τα νησακια. Τους αναγνωριζω τουλαχιστον την προσπαθεια ωστε να επιβεβαιωνουν καθημερινα το ποσο αναλγητοι ειναι...
Τα χουμε πει κ ξαναπεί για το πλοίο αυτό... κ νά το αποτέλεσμα! Να αναφερθώ στα γεγονότα? Τα μάθατε... Κ όσον αφορά για το παραπάνω σύγνωμη για το επιθετικό μου άλλα πολύ πετάχτικαν κ είπαν ότι ειμαι ανταγωνιστής κ γι αυτό τα λέω. Αλλα πιστέψτε μέ, όταν σε ξυπνάνε 6 το πρωί να δείς ενα βαπόρι που ζούν 15 συνάδελφοι να χει πάρει πάνω απο 30 μύρες κλίση δυό βαποριές κοντά σου απο το αίσχός που διακατέχει μία εταιρία ναι θα είμαι επιθετικός.Ναι θα βλαστιμώ τον κάθε Μανούση, Αγούδημο, Αγαπητό που αφήνει τα ρημάδια του να κυκλοφωρούν θέτοντας συ κίνδυνο ναυτικούς, κ εκθέτοντας Πλοιάρχους κ πληρώματα... Ποιος θα δικαιωλογίσει τον πλοίαρχο που χθές τον άκουσα κατεβένοντας απ την Φάσσα της Ανδρου να μιλά βραχνιασμένος κ με τρεμάμενη φωνή, που τον ανάγκασαν να φύγει 5 τα ξυμέρώματα, με τα βιτία με τα επικινδυνα στο main garage αφού είχε χαλάσει το ασανσερ, κ με έληψη ύπνου? Που οι μπόμπες δέν βιράρανε, που το πλοίο δέν γυρνά, που που χίλια που. Ποιός θα βρεθεί να υπερασπιστεί αυτον τον άνθρωπο?

Συγνώμη αλλα το πρωί συγκινήθηκα τόσο που είδα αυτήν την σκηνή...

Προφανως η ταυτοχρονη αφιξη τριων μεγαλων πλοιων απο προγραμματισμενα δρομολογια συμφωνα με το προγραμμα, ενα εκ των οποιων με αμεση αναχωρηση ηταν αδυνατο να προβλεφθει και δικαιολογημενα η αγκυροβολια τα προγραμματισε να δεσουν το ενα διπλα στο αλλο. Και σωστα βεβαιως ενω αυτη η ιστορια γινεται καθε εβδομαδα και ενω εκ προοιμιου γνωριζε οτι θα κληθει να συμβιβασει τα συμβιβαστα, το 1ο Λιμενικο Τμημα δεν παρενεβη ωστε να προβλεφθει μια διαφορετικη χωροταξια(πχ Μαρινα στον Αγιο Διονυση η στα Μυτιληνια). Γιατι αλλωστε να προλαμβανουμε καταστασεις που γνωριζουμε οτι θα μπορεσουμε να καταστειλουμε εκ των υστερων ταλαιπωρωντας πλοια και επιβατες?
Link to comment
Share on other sites

Όταν λέω ουδείς μίλησε...εννοώ ότι δεν αναφέρθηκε τίποτα στα παράθυρα των καναλιών που βγαίνουν όλοι αυτοί οι ψεύτες...και αυτό που με αηδιάζει περισσότερο είναι ότι κανένας δεν εκπροσωπεί και δεν υπερασπίζεται τον κλάδο στα ζόρια...είναι ευπαθές ''προϊόν'' και ο ναυτικός και χρειάζεται οπωσδήποτε μια λύση άμμεση και αληθινή!

Link to comment
Share on other sites

Αν ειχες προσεξει τη διατυπωση σου απο την αρχη, δεν θα σε βαραγε κανεις. Θεμα ληξαν. Οσον αφορα τα ναυτεργατικα σωματεια, γιατι μαλλον σε αυτα αναφερεσαι παραπανω, για ποια εκπροσωπηση μιλαμε? Και απο ποιους? Απο αυτους που εκλεγονται στις εκλογες απο ψηφους πεθαμενων και μελων που ταξιδευουν στην αλλη ακρη του κοσμου την ωρα των εκαστοτε εκλογων?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως γίνεται το ακριβώς αντίθετο με το προηγούμενο καλοκαίρι.Η GA σώζει την κατάσταση συνεχώς!!

Φέτος έβαλε μυαλό και ξόδεψε κανένα Ευρωπουλο παραπάνω. Σε αντίθεση με τη φετινή πρωταθλήτρια βλαβών HSW!!!:);)

Από ότι είχα μάθει ήταν απλώς θέμα ημερών να πάθει τη ζημιά!! Η μηχανή δούλευε από φιλότιμο!!:P :P

Link to comment
Share on other sites

Λίγες είναι οι μη αναμενόμενες περιπτώσεις ζημιών.

Εάν είναι έτσι ,τότε και οι μηχανικοί συμμετέχουν στα οποιαδήποτε παιχνίδια και πιέσεις.

Σαν συνέχεια για τα συνδικάτα και τους υμέτερους...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

περσυ ειχαμε την ανεκ, που καθε τρεις και λιγο καποιο βαπορι παθαινε στροφαλο ή κουζινετο. φετος εχουμε την HSW που ξεκινα τη σαιζον με hat trick (hs5 εις διπλουν, hs3, express pegasus).

αυτο ειναι που λεμε ομαλη και ανωδυνη ενσωματωση:D

Link to comment
Share on other sites

...φετος εχουμε την HSW που ξεκινα τη σαιζον με hat trick (hs5 εις διπλουν, hs3, express pegasus)

Βάλε και το Flyingcat 6 που δεν έχει ακουστεί... και μερικά άλλα ψιλά

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι μηχανες των ταχυπλοων περνανε μεγαλα ζορια το καλοκαιρι με τη ζεστη και τις συνθηκες που δουλευουν τα ταχυπλοα (ρεμετζα, ζορια, διπλα δρομολογια κτλ) Ενα καλοσυντηρημενο ταχυπλοο το Μαιο ειναι κυριολεκτικα μπαχαλο το Σεπτεμβριο. Γι αυτο και καθε χειμωνα πρεπει να γινεται σωστη συντηρηση οπως σε ολα τα μηχανηματα. Μη ξεχαμε οτι μιλαμε για μηχανες που πανε με 1000+ στροφες το λεπτο. Οχι μηχανες φορτηγου με 50 και 70 στροφες. Οτι επισκευη λοιπον σπειρεις το χειμωνα τοσες βλαβες θα θερισεις το καλοκαιρι ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
περσυ ειχαμε την ανεκ, που καθε τρεις και λιγο καποιο βαπορι παθαινε στροφαλο ή κουζινετο. φετος εχουμε την HSW που ξεκινα τη σαιζον με hat trick (hs5 εις διπλουν, hs3, express pegasus).

αυτο ειναι που λεμε ομαλη και ανωδυνη ενσωματωση:D

Καλα αν ισχυει αυτο, η ΑΝΕΚ θελει ευχελαιο μη σας πω..δοξολογια ολοκληρη!!!!Απιστευτο. Καθε χρονο εχει ενα πλοιο με στροφαλο. Φέτος της βγηκαν δυο!!!Δε μενουν κ πολλα ακομα!!!
θα επαναλαβω οτι οταν στα πλοια μιας εταιρεια (αντε ομιλου εταιρειων) συμβαινουν παραπλησιες βλαβες και αβαριες, δεν ειναι μονο κακοτυψια. οπως λενε και στην κεφαλονια, κανε το σταυρο σου στον αγιο, αλλα παρε και μια γατα;)
Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτο δεν ειναι κανονας. Ολες οι εταιριες εχουνε ζημιες. Ουτε μπορεις να πεις οτι η ΑΝΕΚ δεν κανει συντηρηση στα βαπορια της. Απλα σαν πολλα εχουνε μαζευτει τωρα τελευταια.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο Neptune, και καλό θα είναι να μην υπερβάλουμε.

Βλάβες έκτακτες πάντα θα υπάρχουν, πολύ περισσότερο δε σε πλοία κάπως παλιότερα (όχι ότι δεν μπορεί να συμβεί κάποια έκτακτη - απρόσμενη βλάβη και σε νεότευκτο ;)).

Κάποιες βλάβες δεν μπορεί να προληφθούν απλά και μόνο από την καλή συντήρηση. Και εγώ προσέχω το αυτοκίνητο μου (11ετίας), το συντηρώ, του κάνω ανελειπέστατα όλα τα σέρβις, αλλά προχθές που πήγα να ανοίξω την πόρτα του πορτπαγκάζ κόντεψε να μου έρθει στο κεφάλι :eek::D, μιας και δεν μπορούσε να σταθεί λόγω του ότι τα αμορτισεράκια που την συγκρατούν ανοιχτή είχαν κοινώς "φάει τα ψωμιά τους" !!! :P

Τυχαίο παράδειγμα, και ίσως ...άτυχο. :D

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα αν αφησεις τα αμορτισερακια και σου ερχονται συνεχεια στο κεφαλι τοτε δεν ειναι κακοτυχια.;), οπως δεν θα ηταν κακοτυχια, αν ειχες και ενα αλλο αυτοκινητο ιδιας εταιρειας και ιδιας ηλικιας και μετα το χτεσινο δεν εκανες ενα τσεκαρισμα και στα αμορτισερακια εκεινου:);)

οταν τα περισσοτερα πλοια μιας εταιρειας παθαινουν στροφαλο μεσα σε 2 χρονια, μηπως, λεω μηπως θα επρεπε να δοθει μια περισσοτερη προσοχη. δεν αμφισβητησα ουτε τη σοβαροτητα της ΑΝΕΚ, ουτε τις υπηρεσιες που προσφερει, ουτε την αξιοπλοϊα των πλοιων της.

Link to comment
Share on other sites

Οι αλλαγές στροφάλων σε πλοία της ΑΝΕΚ ήταν λίγο πολύ αναμενόμενα ότι κάποια στιγμή θα γινόντουσαν. Διότι όταν πλοία είχαν παρουσιάσει μια ζημιά και δίνονται «προσωρινές λύσεις» για την αποκατάσταση της ζημιάς, πολύ πιθανό κάποια στιγμή θα ξανά εμφανιζόταν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Οι φτωχές μου γνώσεις περί τα μηχανολογικά δεν μου επιτρέπουν να έχω γνώμη στο αν μπορεί να αποφευχθεί μία πιθανή βλάβη σε έναν στρόφαλο με μία καλή συντήρηση.

Ήθελα απλά (έστω και με λίγο χιούμορ) να σχολιάσω τον ισχυρισμό του καλού μου φίλου margaritis :

οταν τα πλοια τα προσεχουμε κ τα συντηρουμε δεν παθαινουνε τιποτα!

Για κανένα πλοίο, για κανένα όχημα, για καμμία μηχανή, για καμμία συσκευή γενικότερα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα παρουσιάσει βλάβη αν του-της κάνεις σωστή συντήρηση ;). Μπορείς σαφώς να περιορίσεις τις πιθανότητες αλλά όχι και να τις αποκλείσεις με βεβαιότητα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...