Jump to content
Shipfriends

"Τιτανικός" made in China


Hastaroth

Recommended Posts

Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα,Κινέζικο ναυπηγείο θα κατασκευάση τον Τιτανικό Β' (πώς λέμε "Γεώργιος Β' " :D ) .

Το δέ παρθενικό ταξίδι του θα είναι,φυσικά,Southampton-New York,και ήδη υπάρχουν από διάφορους εύπορους υποψήφιους επιβάτες αιτήσεις γιά "μιά θέση στο πλοίο"....

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτή τη ρετσινιά φαίνεται ότι προσπαθούν να ξεκολλήσουν απο πάνω τους καπετάν Άρη, μεταξύ άλλων  :D, διαβάζοντας το άρθρο του φίλου Hastaroth στο τέλος. (Βλέπε: Frequent scandals involving..... κλπ κλπ). Όλα για όλα με λίγα λόγια!!! Ας μην ξεχνάνε βέβαια ότι και το 1912 υπήρχε ανάλογη έπαρση με τα γνωστά αποτελέσματα, γι αυτό ας κρατάνε μικρό καλάθι. Πάντως πέρα απο αυτό πρόκειται αναμφίβολα για ένα ενδιαφέρον εγχείρημα που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των απανταχού καραβολατρών επί γης από όλες τις απόψεις, δεδομένης και της φήμης του πλοίου, εγχείρημα που όπως φαίνεται περιλαμβάνει την αναβίωση της τραγικής ιστορίας με ένα σύγχρονο διάδοχο, κάτι σαν την κατασκευή του Queen Mary 2. Βέβαια αν πράγματι πρόκειται για πιστό αντίγραφο, ενδιαφέρον θα έχει και το μηχανολογικό κομμάτι του διάδοχου έστω και από οπτική πλευρά. Φανταστείτε τα σύγχρονα όργανα πλοήγησης στη γέφυρα του CPT Smith και τις υπερσύγχρονες μηχανές στο λεβητοστάσιο με το ηρωικό team των θερμαστών που πάλευαν μέχρι τελευταία στιγμή, ώστε να διατηρείται ο ηλεκτρισμός. :ph34r: Κοντολογίς, ένα ταξίδι που θα ολοκληρωθει μετά απο..... 104 χρόνια :eek:.  

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι θα είναι ένα ενδιαφέρον εγχείρημα από μηχανολογικής πλευράς,γιατί οπτικά μέν το πλοίο θα είναι κατασκευή τών αρχών τού 20ού αιώνα και τεχνικά θα είναι ένα σύγχρονο κρουαζιερόπλοιο.Αναρωτιέμαι βεβαίως πώς θα "παντρευτούν" τα σύγχρονα σωστικά με τους χώρους διευθέτησής τους πάνω σ'ένα σχέδιο πλοίου που όταν πρωτοφτιάχτηκε δέν υπήρχαν αυτά τά σωστικά,ούτε όμως και οι χώροι γιά τίς τόσες σωσίβιες λέμβους που απαιτούν οι σημερινές προδιαγραφές γιά πλοία αυτού τού μεγέθους.Ας ελπίσουμε ότι το πλοίο δέν θα είναι "made in China" με την κακή έννοια τού όρου διότι προφανώς δέν θα κάνη μόνο αυτήν την ιστορική διαδρομή αλλά θα εξακολουθήση γιά πολλά χρόνια να εκτελή κρουαζιέρες "απανταχού εις όλον τον κόσμον" (που έλεγε και ο Ανδρέας Φιλιππίδης στην "Λούφα και παραλλαγή"...

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ελάχιστες οι διαφορές μέσα και έξω μεταξύ των δύο πλοίων (μόνο για τα απαραίτητα σωστικά μέσα οι μετατροπές που δυστυχώς πριν 104 χρόνια που χρειάστηκαν δεν υπήρχαν :( και αυτά διακριτικά τοποθετημένα). Ακόμα και η γέφυρα ίδια (προφανώς τα συστήματα ελέγχου θα βρίσκονται στο πίσω μέρος της). Μοναδική παραφωνία κατά τη γνώμη μου το ελικοδρόμιο στην πρύμνη. :P   

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο project(αν τελικά γίνει πραγματικότητα).

Η πρύμνη έχει φάει τον μεγαλύτερο εκμοντερνισμό,με αποτέλεσμα να έχει "παχύνει" και να έχει χάσει τη φινέτσα που είχαν οι γραμμές της,αντίστοιχες με της πλώρης.

Να ρωτήσω κάποιον που ξέρει καλύτερα,ήταν απαραίτητος αυτός ο νέος σχεδιασμός σε αυτό το σημείο,να είναι τόσο φαρδύ;Λόγω π.χ. του νέου συστήματος πρόωσης;

Υστ:Που είναι η μπάλα,ρε;  :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδία,μήν ξεχνάτε ότι βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα,οπότε:

 

1.Τα πλοία έχουν ραντάρ,κι'αυτά τα ραντάρ κάπου πρέπει να τοποθετούνται.Ο original Τιτανικός δέν είχε ραντάρ,διότι τότε ο εφευρέτης του δέν είχε κάν γεννηθεί.Αν είχε ραντάρ το πλοίο,δέν θα είχε συγκρουστεί με το παγόβουνο,οπότε θα είχε φτάσει στην Νέα Υόρκη,ακολούθως θα είχε κάνει κι'άλλα ταξίδια και σήμερα μάλλον θα το βλέπαμε σε κανένα μουσείο.

 

2.Την εποχή που φτιάχτηκε ο Τιτανικός,τα πλοία εκινούντο με ατμομηχανές (και δή εμβολοφόρες,ούτε κάν ατμοστρόβιλους),Ούτε κατά διάνοια μπορούσε να σκεφτή κανείς ντήζελ μηχανές τέτοιας ισχύος γιά να κινήσουν πλοίο αυτού τού μεγέθους.

 

3.Μπάλα δέν θα βάλουν γιατί έτσι θα χαλάση η μορφή τής πλώρης και θα μοιάζη ακόμα λιγώτερο με το original πλοίο.Γι'αυτό άλλωστε τα φουγάρα θα είναι 4 και όχι απλώς ένα.Προφανώς στο εσωτερικό οι σωληνώσεις κλπ θα διαφέρουν "τα μάλα" απ'αυτές που υπήρχαν στο original,το οποίο είχε εμβολοφόρες ατμομηχανές και όχι ντήζελ (και ηλεκτροκίνηση στίς αξονοπροπέλες,όπως υποθέτω ότι θα έχη ο "διάδοχος).

 

4.Το ελικοδρόμιο στην πρύμνη μπορεί μέν να είναι παραφωνία (όπως "παραφωνία" είναι και οι κεραίες τού ραντάρ) αλλά είπαμε,στον 21ο αιώνα είμαστε και οι κανονισμοί έχουν αλλάξει.Μακάρι να είχε και ο original Τιτανικός ελικοδρόμιο,αλλά τότε δέν υπήρχαν κάν ελικόπτερα (δηλαδή υπήρχαν,αλλά σε πειραματικό στάδιο)."Παραφωνία" είναι άλλωστε και οι "χωνευτές" σωσίβιες λέμβοι και τα βαρελάκια,αλλά άν είχε τέτοια πράγματα και το original πλοίο,πιθανότατα θα είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες.Κι'άν είχε και διπλό bow thruster (άλλη "παραφωνία" κι'αυτή),θα είχε απλώς περάσει ξυστά απ'το παγόβουνο..... 

 

ΥΓ.Τρείς προπέλες έχει πάντως κι'αυτό,απλώς είναι podded 

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Κατανοητά όλα αυτά Hastaroth, μου έμεινε ακόμη η απορία για το τόσο "χοντρό" της πρύμνης,απ'το ελικοδρόμιο που κατεβαίνει κάθετα κάτω,ως την ίσαλο,όπου κλίνει προς τα μέσα απότομα,180μοίρες.

Μου θύμισε Queen Mary 2 στο ίδιο σημείο,δεν ξέρω αν και αυτή τη σχεδίαση την επιβάλλουν λειτουργικοί σημερινοί λόγοι(απόνερα κάτι).

Link to comment
Share on other sites

Κι'εμένα μού θυμίζει το Queen Mary II αυτή η πρύμνη,αλλά την απάντηση στην απορία σου την έδωσες μόνος σου:ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ-ο original Τιτανικός δέν είχε τέτοιο πράγμα,τα δέ ελικόπτερα είναι κάπως αρκετά βαριά πράγματα γιά την πρύμνη ενός καραβιού.Εξ ού και η "ενίσχυση" τής πρύμνης στο σημείο αυτό.

 

Με λίγα λόγια,καλό πράγμα είναι η αναβίωση ενός μυθικού πλοίου,όμως πρέπει να ζούμε και λίγο στην εποχή μας.Σίγουρα πάντως η αναβίωση τού εσωτερικού τού Τιτανικού θα είναι πιό "εύκολη" από την αναβίωση τού εξωτερικού του,άλλωστε μπορείς κάλλιστα να βάλης π.χ.λάμπες φθορισμού (που δέν υπήρχαν την εποχή τού Τιτανικού) σέ έναν κρυστάλλινο πολυέλαιο (από δαύτους ήταν γεμάτος ο original Τιτανικός) χωρίς να χάση ο πολυέλαιος σε "εμφάνιση".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...

Έρχεται ο «Τιτανικός II» το... 2022!

Quote

Η ναυτιλιακή εταιρεία Blue Star Lines σχεδιάζει το 2022 να στείλει ένα σκάφος παρόμοιο του «Τιτανικού» στο παρθενικό του ταξίδι -ακριβώς 110 χρόνια μετά το ναυάγιο του αυθεντικού πλοίου, το 1912 - Ο «Τιτανικός II» θα εκτελεί κυρίως τη διαδρομή μεταξύ Σαουθάμπτον και Νέας Υόρκης, θα έχει εννέα καταστρώματα και 840 δωμάτια, που θα μπορούν να φιλοξενήσουν 2.400 επιβάτες και 900 μέλη πληρώματος

Πριν από έξι χρόνια, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Κλάιβ Πάλμερ ανακοίνωσε τα σχέδιά του να ναυπηγήσει ένα πλοίο, παρόμοιο του Τιτανικού. Τότε, το έργο απέτυχε, αλλά τώρα αναβιώνει και σύντομα οι επιβάτες θα μπορούν  να ταξιδέψουν με τον «Tιτανικό II».

Η ναυτιλιακή εταιρεία Blue Star Lines σχεδιάζει το 2022 να στείλει ένα σκάφος παρόμοιο του «Τιτανικού» στο παρθενικό του ταξίδι -ακριβώς 110 χρόνια μετά το ναυάγιο του αυθεντικού πλοίου, το 1912. Ο «Τιτανικός II» θα εκτελεί κυρίως τη διαδρομή μεταξύ Σαουθάμπτον και Νέας Υόρκης.

«Η Blue Star θέλει να δημιουργήσει μια αυθεντική εμπειρία του "Τιτανικού"» δήλωσε ο Πάλμερ. Το πολυτελές εσωτερικό και οι καμπίνες θα διαμορφωθούν όπως του  «Τιτανικού», αλλά με «σύγχρονη τεχνολογία, καλύτερη ασφάλεια και συστήματα πλοήγησης του 21ου αιώνα» συμπλήρωσε.

Ακόμα και τα τέσσερα διάσημα φουγάρα θα υπάρχουν στο νέο πλοίο, παρόλο που ο «Τιτανικός II» δεν θα κινείται πλέον με κάρβουνο, αλλά με ντίζελ. Ο Πάλμερ ανακοίνωσε, το 2012, ότι σκοπεύει να ναυπηγήσει ένα αντίγραφο του Τιτανικού, αξίας  500 εκατομμυρίων δολαρίων, και το πλοίο έπρεπε να ήταν έτοιμο το 2018. Αλλά εκείνη την εποχή ο Πάλμερ εγκατέλειψε το σχέδιό του, εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων.

Τώρα, η ναυπήγηση του πλοίου θα πρέπει να ολοκληρωθεί το 2022. Στο Λονδίνο, ο Πάλμερ παρουσίασε τις λεπτομέρειες του νέου πλοίου, με εννέα καταστρώματα και 840 δωμάτια, τα οποία θα μπορούν να φιλοξενήσουν 2.400 επιβάτες και 900 μέλη πληρώματος.

Το πλοίο θα καλύπτει κυρίως τη διαδρομή του Βόρειου Ατλαντικού, ενώ το καλοκαίρι θα κατευθύνεται τακτικά και σε άλλους προορισμούς, όπως το Ντουμπάι.

Ο «Τιτανικός » βυθίστηκε στο παρθενικό του ταξίδι από το Σαουθάμπτον στη Νέα Υόρκη στις 14 Απριλίου 1912. Ήταν τότε η μεγαλύτερη ναυτική επένδυση στον κόσμο και βυθίστηκε μετά από πρόσκρουση με παγόβουνο στον Βόρειο Ατλαντικό. Οι 1.515 από τους 2.000 επιβαίνοντες στο πλοίο πνίγηκαν στα νερά του Ατλαντικού.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Τελικά αν καταλαβαίνω καλά, μάλλον χτίζεται ως ξενοδοχείο μόνο? Χωρίς να μπορεί να κουνηθεί? Κανας φίλος να βρει καμία πληροφορία?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...