proud_ionian Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 (edited) Συμφωνα με το e-kefalonia, η υπο συσταση εταιρεια που θα αγορασει το Κεφαλονια, θα λεγεται Kefalonia Lines και θα εδρευει στη Συγγρου στην Αθηνα. απο τις ως τωρα δηλωσεις και συνεντευξεις του επικεφαλης Διονυση Λυκουδη, εχω την εντυπωση, οτι εχει υπογραφει καποιο προσυμφωνο και το γεγονος δημοσιοποιηθηκε μην τυχον και συμμετασχουν και αλλοι περαν της αρχικης ομαδας. (στην οποια παρα τα οσα ακουγαμε, δεν συμμετεχει ουτε ο δημαρχος κεφαλονιας, ουτε κανεις απο τους στριντζαιους). το εγχειρημα εχει μεγαλο ρισκο και το αν θα πετυχει η οχι θα φανει μετα το τελος του καλοκαιριου. συντομα ομως πιστευω οτι θα εχουμε δειγματα γραφης για το ποσο σοβαρο και αξιοπιστο ειναι (ή δεν ειναι). αυτα κατα τη γνωμη μου ειναι: το ποιοι θα τρεχουν την εταιρεια και πως θα στηθει η εταιρεια. χρειαζεται να υπαρχουν τουλαχιστον 2-3 ανθρωποι που να γνωριζουν την ακτοπλοια απο την καλη και την αναποδη. (αρχιπλοιαρχος, αρχιμηχανικος, νταραβερια με το μηχανισμο του ΛΣ και του ΥΝΑ κλπ). επισης γενικως το πως θα τρεχει η εταιρεια (τεχνικο τμημα, πρακτορες, συνεργασιες κλπ) το ποιοι θα ειναι πληρωμα (γεφυρα, μηχανη, ξενοδοχειακο) το τι εργασιες θα γινουν στο πλοιο και ποσα λεφτα θα πεσουν: πασσαλειμα για να βγει; τα απολυτως απαραιτητα; μια μεγαλη επισκευη σε hull & machinery που να περιορισει καθε πιθανοτητα κακοτοπιας; θα δουμε το πως θα αντιμετωπισθουν οι υποχρεωσεις των πρωτων μηνων (κατα την επισκευη και τον πρωτο καιρο της δρομολογησης). θα πληρωνονται ολοι και ολα στην ωρα τους; θα ειναι στο περιμενε; θα αρχισουν τα παζαρια νωρις νωρις; αναλογα λοιπον με το τι θα κανουν, θα φανει και το ποσο αξιοπιστοι ειναι. ακομη και αν ειναι αψογοι στα παραπανω, η επιτυχια δεν ειναι δεδομενη. θα εξαρτηθει απο τη στηριξη του κοσμου (δεν αρκει το παρελθον του πλοιου για να την εξασφαλισει), αλλα και απο τη σταση των ζακυνθινων. η κοινοπραξια μπορει να παιξει μπαλα ειτε μενοντας στην Πατρα και κοντραροντας στα ισια τη νεα εταιρεια, ειτε περιοριζομενη στον πορο και χτυπωντας απο εκει με προσφορες και περισσοτερα δρομολογια. Edited May 29, 2013 by proud_ionian tag
Ariadne Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Έχεις απόλυτο δίκιο με αυτά που γράφεις, φίλε Proud Ελπίζω από καρδίας να πετύχουν. Βεβαίως, είναι πολύ δύσκολο το επιχείρημα αυτό τον καιρό. Ο κόσμος πιστεύω να το στηρίξει, φτάνει να αντιμετωπιστεί με σεβασμό από τη νέα διοίκηση. Οι τυχόν προσφορές των Ζακυνθινών μπορεί να δυσχεράνουν την κατάσταση, αλλά έχουν αυτοί από την πλευρά τους την αντοχή για τέτοια; Δεν είμαι σίγουρος ... Εάν μείνουν στην Πάτρα, πιστεύω θα κριθεί ο αγώνας και από τα εκάστοτε δρομολόγια όπως επίσης και ποιος θα εξασφαλίσει το ΚΤΕΛ. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πιστεύεις πως δε θέλουν άλλους στη βάρκα; Θα με ενδιέφερε πολύ η άποψή σου
proud_ionian Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 δεν ειπα οτι δεν θελουν αλλους, ισα ισα πιστευω οτι ανακοινωθηκε η συμφωνια πριν συσταθει η εταιρεια και μεταβιβαστει το βαπορι, για να μπουν και αλλοι. (απλα δεν το θεωρω τοσο ευκολο, γι'αυτο λεω "μην τυχον" τσιμπησει κανεις).
Ariadne Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Εντάξει, τώρα κατάλαβα. Πολύ σωστό. Όλα εξαρτώνται σε τελική ανάλυση από τους ανθρώπους, την ομάδα που θα έχουν. Αν ξέρουν τη δουλειά τους και είναι γνώστες των ναυτικών θεμάτων, έχουν μεγάλες πιθανότητες να πετύχουν. Εάν έχουν ως μοναδικό σκοπό να μαζέψουν γρήγορα λεφτά, η εταιρεία θα μας αφήσει ξανά πολύ σύντομα ...
proud_ionian Posted February 23, 2013 Author Posted February 23, 2013 μια αναρτηση του αφεντικου του Ionian Press, οπου εκφραζονται παρομοιες επιφυλαξεις. μαθαινουμε και μια ενδιαφερουσα λεπτομερεια Αφού απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες μας, αναφέρουν πως η «κατ’ αρχάς συμφωνία» κλείστηκε με την καταβολή του 10% της τιμής αγοράς του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, δηλαδή 135.000 ευρώ, με την υποχρέωση των επενδυτών να καταβάλουν το υπόλοιπο 90% σε ένα μήνα από την υπογραφή των σχετικών εγγράφων.Από κει και πέρα, φυσικά, υπάρχει και το κόστος των επισκευών… Και τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα για «συμφωνία» και «οριστική αγορά»… αυτο αν ισχυει επιβεβαιωνει τη χθεσινη υποψια μου εχει υπογραφει καποιο προσυμφωνο και το γεγονος δημοσιοποιηθηκε μην τυχον και συμμετασχουν και αλλοι περαν της αρχικης ομαδας.
Mr_Zoo Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 εγώ πάλι δεν ξέρω γιατί, αλλά θα παρομοίαζα την υποσύσταση νέα εταιρία, όχι με την Golder Star, αλλά με την Cretan Lines....
Blue Star Delos Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 (edited) Μες στο μυαλό μου είσαι... Edited February 24, 2013 by proud_ionian quote
Global_Creta Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 (edited) Και γω το σκέφτικα από την αρχή αλλά δε νομίζω. Η Κρέταν είναι αν δεν κάνω λάθος εταιρεία λαικής βάσης (με την έννοια ότι η "ανάπτυξή" της θα στηριζόταν σε συνεταιριστικές μερίδες οποιουδήποτε θα ήθελε να συνεισφέρει), ενώ η "Κεφαλονιά" απ όσο κατάλαβα στηρίζεται σε σύνολο συγκεκριμένων επιχειρηματιών οι οποίοι θα είναι οι αποκλειστικοί χρηματοδότες (τώρα μέχρι που φτάνει το όριο επένδυσής ή αν βάλουν και άλλους στο παιχνίδι είναι άλλη ιστορία). Edited February 24, 2013 by Global_Creta
Stratos Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 Δεν είναι ίδιες περιπτώσεις, με την έννοια ότι το Κεφαλονια έχει ήδη μία πολυετή ιστορία στο νησί και ο κόσμος όπως και οι επιχειρηματίες το θεωρούν "προσωπική" τους υπόθεση. Στην Κρήτη υπάρχουν και οι δύο βασικότερες επιλογές των Ηρακλειου-Χανιων ενω ηΣάμη (μαζί με τον Πόρο) είναι γραμμή κομβική για τα δύο νησια ..
proud_ionian Posted February 25, 2013 Author Posted February 25, 2013 το Κεφαλονια έχει ήδη μία πολυετή ιστορία στο νησί και ο κόσμος όπως και οι επιχειρηματίες το θεωρούν "προσωπική" τους υπόθεση. ετσι ειναι στρατο. γι'αυτο, με τα μεχρι τωρα δεδομενα, αν θυμιζει κατι η εταιρεια ειναι η παναθηναϊκη συμμαχια
proud_ionian Posted February 26, 2013 Author Posted February 26, 2013 (edited) τη βλεπω την Αφροδιτη να ξανασκιζει τα νερα...για να λενε και πληρωμα κτλ... καλα πολυ προωρο ακομη. δεν εχει ναυτολογηθει κανεις. αυτη τη στιγμη γνωριζουμε: α) τον εκπροσωπο των φερομενων αγοραστων, που ανακοινωσε οτι υπαρχει συμφωνια, β) τον ανθρωπο που σκοπευουν να ορισουν πλοιαρχο, γ) το πλοιο (με λαμπρο παρελθον, θλιβερο παρον και αγνωστο ακομη μελλον) και δ) ενα ομιχλωδες παρασκηνιο που προκυπτει απο τις διαρροες των εμπλεκομενων, τα δημοσιευματα και τις δικες μας εικασιες. οτι δηλαδη υπαρχει καποιο προσυμφωνο εχει δοθει καποια προκαταβολη και υπαρχει ενα περιθωριο χρονου να εξοφληθει πληρως το τιμημα. μεχρι τοτε ο πλοιο ανηκει στους παλιους πλοιοκτητες. αλλωστε και ο μελλοντικος πλοιαρχος μιλησε για επισκευες απο μεσα μαρτιου και μετα. αν σκεφτουμε οτι 20/2 ειχαμε τις πρωτες ανακοινωσεις τοτε θα εχει περασει ο μηνας που εχουν περιθωριο για να ολοκληρωθει η μεταβιβαση. μεχρι τοτε, περιμενουμε να δουμε. Edited February 26, 2013 by proud_ionian δ) αντι για 2 γ)
Mr_Zoo Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Δεν είναι ίδιες περιπτώσεις, με την έννοια ότι το Κεφαλονια έχει ήδη μία πολυετή ιστορία στο νησί και ο κόσμος όπως και οι επιχειρηματίες το θεωρούν "προσωπική" τους υπόθεση. Στην Κρήτη υπάρχουν και οι δύο βασικότερες επιλογές των Ηρακλειου-Χανιων ενω ηΣάμη (μαζί με τον Πόρο) είναι γραμμή κομβική για τα δύο νησια .. Δεν εννοούσα κάτι για το τη σημαίνει το Κεφαλονιά γι αυτά τα 2 νησιά (είμαι σε πολύ καλή θέση του να γνωρίζω ακριβώς αν το αγαπάνε ή όχι). εγώ έκανα τον παραλληλισμό με την Ρεθυμνιώτική εταιρά, για τις σχέσεις που θα υπάρξουν μεταξύ μεταξύ αγοραστή και πωλητή...
Agrino Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Μα από όσο ξέρω πρόκειται για πώληση του Κεφαλονιά, σε δόσεις μεν, σε αντίθεση με την ναύλωση του Elli T στην Ρεθυμνιακή..
Mr_Zoo Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 καλά και εκείνη στην αρχή έλεγαν πως το είχαν αγοράσει.....
proud_ionian Posted February 28, 2013 Author Posted February 28, 2013 δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα δοσεων εδω. μεσα σε ενα μηνα πρεπει να εχει καταβληθει ολο το τιμημα στους πωλητες. γι'αυτο αλλωστε και μιλανε για μεσα μαρτιου. κοντος ψαλμος αλληουϊα
Petros P Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 Αμα ειναι παντως 2 εκατομυρια η τιμη που αγοραστηκε 120.000 ειναι λιγοτερο απο το συνηθισμενο 10%...αρα μηπως η τιμη ειναι μικροτερη?
proud_ionian Posted March 5, 2013 Author Posted March 5, 2013 δεν εινα κατι καινουργιο αυτο. ειναι το καπαρο που δοθηκε εξ αρχης.
Petros P Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 Αρα η τιμη του πλοιου ειναι 1.350.000 ..καμια σχεση με αλλα νουμερα που ακουγονταν...και για να λεει 2,1 εκατομμυρια ενα αλλο ΜΜΕ της Δυτ.Ελλαδος..το πλοιο θελει 650 με 700 χιλιαρικα για το μαζεμα?
MILTIADIS Posted March 10, 2013 Posted March 10, 2013 Αυτο ειναι το site της εταιρειας? http://www.kefalonianlines.com/Pages/default.aspx/
proud_ionian Posted March 10, 2013 Author Posted March 10, 2013 και σε αλλο site εχουν το ιδιο ακριβως πλοιο ενα domain και μια στατικη σελιδα δεν σημαινει τπτ παραπανω απο οσα ηδη ξερουμε
Ariadne Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Καλή η ιδέα με τους γλάρους που σχηματίζουν Κ. Πάντως, ελπίζω να μην αναγράψουν όλο αυτό το κατεβατό στις μπάντες ...
proud_ionian Posted March 11, 2013 Author Posted March 11, 2013 (edited) οι γλαροι παραπεμπουν και στη γλαροσουπα στα εκτος ημερησιας του ΣΑΣ παντως θεμα 11, ζητουν ετησια δρομολογηση Edited March 11, 2013 by proud_ionian
Petros P Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Ειναι περαν απο δεδομενο πως θα πλευσει απο το πλοιο...εχουν αρχισει και φαινονται σε ναυτιλιακους οδηγους.Τελικα πεσαμε εξω οσοι το περιμεναμε για τη Τουρκια το πλοιο...( και εγω μεσα σ αυτους...)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now