Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

10 hours ago, Nikos_Chania said:

Μόνο σαν ειρωνικό μπορώ να το εκλάβω το "ορδές κόσμου", εκτός αν έχετε να παραθέσετε στοιχεία επιβατικής κίνησης.

Εχω την αίσθηση ότι ήταν μάλλον ειρωνικά τα σχόλια του Annivas (ή τουλάχισοτν θέλω να πιστεύω).  Γενικά πάντως τα 3 δρομολόγια από Πειραιά πιστεύω πως θα μπορούσαν να βγουν από πλοίο ταχύτητας 19 -κατά μέσο όρο- μιλίων την ώρα, μόνο με την αφαίρεση του Ηρακλείου (μετά από προέκταση του ΒΟΑΚ προς Σητεία), της Μήλου, του Διαφανίου (και εκεί με βελτίωση του δρόμου προς Πηγάδια), και ίσως και τςη Χάλκης σε ένα δρομολόγιο.  Με άλλα λόγια το βασικό "κλειδί¨για να πετύχει ένα τέτοιο σενάριο είναι το φτιάξιμο του ΒΟΑΚ.  Τέλος πλοία όπως το Blue Star Chios που προαναφέρθηκαν νομιζω πως προσφέρουν πολύ περισσότερα σε άλλες γραμμές.  Εκτός κι αν δούμε νέες αφίξεις στον ακτοπλοικό χάρτη της χώρας μας

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to post
Share on other sites
  • Replies 311
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μιλάτε για επέκταση του ΒΟΑΚ προς Σητεία και αδυνατώ να πιστέψω πως αναφέρεστε σε κάτι που θα γίνει ας πούμε την επόμενη δρομολογιακή περίοδο.

Ο ΒΟΑΚ, ακόμα και σήμερα συζητείται για αρχή για το τμήμα Χανιά-Άγιος Νικόλαος. Ο πρόεδρος το ΟΑΚ, ανέφερε έναρξη εργασιών το 2022.

Το τμήμα Κίσσαμος-Χανιά και Αγ. Νικόλαος-Σητεία ναι μεν κυβερνητικές πηγές (Ντόρα) αναφέρουν οτι είναι στο πλήρες έργο, πλην όμως καμία ανάδοχος δεν τα θεωρεί αποδοτικά και αναγκαστικά θα πρέπει η κυβέρνηση να βρει λύση στην κατασκευή τους.

Συνεπώς, οποιαδήποτε απεμπλοκή του Ηρακλείου από το εν λόγω δρομολόγιο δεν θα συμβεί για τα επόμενα 5-6 έτη τουλάχιστον. Άρα κακώς το συζητάμε ως μία λύση του άμεσου μέλλοντος. Ωστόσο όταν θα είναι έτοιμος ο ΒΟΑΚ, μπορεί όλες οι συνθήκες να έχουν αλλάξει και τότε να μην χρειάζεται να μιλάμε καν για απεμπλοκή του Ηρακλείου από την γραμμή της άγονης, διότι ουδείς μπορεί να προβλέψει οτι και το 2026 η άγονη της Κασοκαρπαθίας θα έχει την σημερινή της μορφή.

24 minutes ago, Annivas said:

Όσο για το ότι θέλει προσοχή η έκφραση τέτοιων απόψεων (αν και χιουμοριστικές) περί αποτροπής δόλιων σχεδίων της Τουρκικής πλευράς, θα μπορούσατε να μας το εξηγήσετε περισσότερο τι προσοχή χρειάζεται και γιατί η αναφορά της στο παρόν κατάστημα??

Το παρόν "κατάστημα" είναι ένας δημόσιος χώρος, στον οποίο συμμετέχουν πολλά μέλη. Όπως και οι αρχές της χώρας είναι φειδωλές σε τέτοιου είδους εκφράσεις, έτσι και εδώ, χρειάζεται προσοχή στα λεγόμενα (γραφόμενα) περί των εθνικών θεμάτων, ειδικά όταν κρύβονται πίσω από ψευδώνυμα. Εκτός και αν γνωρίζετε προσωπικά τα "δόλια σχέδια" της Τουρκίας, οπότε παρακαλώ επωνύμως να μας τα δηλώσετε για να προασπίσουμε την εθνική μας κυριαρχία, η οποία είναι αρμοδιότητα των Ενόπλων Δυνάμεων και ουχί της επιβατηγού ναυτιλίας. Οπότε θα σταθούμε στην παραδοχή της χιουμοριστικής άποψης, για να ελαφρυνθεί και το κλίμα.

Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, pilot said:

μόνο με την αφαίρεση ... του Διαφανίου (και εκεί με βελτίωση του δρόμου προς Πηγάδια), και ίσως και τςη Χάλκης σε ένα δρομολόγιο.

Τι εννοεις αναφερομενος στη βελτιωση του δρομου Πηγαδιων - Διαφανιου;

Καποτε το κομματι Σποα - Ολυμπος, των 19 χλμ, ηταν χωματοδρομος, το ειχα κανει μαλιστα δυο φορες, το 2009 και το 2010, αλλα απο το 2012 και μετα ειναι ασφαλτος.

Τι θα μπορουσε να βελτιωθει περαιτερω;

Λογω κατολισθισεων ισως σε καποια σημεια θα μπορουσε να μπει δυχτι και να γινουν ενισχυσεις στα πρανη δεκτο.

Αλλα απο πλευρας χαραξης της διαδρομης δε νομιζω οτι μπορει να γινει κατι. Ειναι η μορφολογια του νησιου τετοια που αναγκαστικα θα εχει πολλες στροφες και γκρεμους.

Link to post
Share on other sites

Το Διαφάνι δεν προσθέτει πολύ χρόνο στο δρομολόγιο.Και εκεί το βαπόρι δεν έχει και μεγάλη παραμονή.Από τις τρεις εβδομαδιαίες προσεγγίσεις ας μην προσεγγίζει μία φορά εκεί.Και όπως ανέφερε πολύ σωστά ο @Captain_Nionios ο δρόμος πλέον είναι άσφαλτος.

Ίσως ο Άγιος Νικόλαος να είναι η λύση στο γρίφο που ακούει χρόνος ταξιδιού στη Κασοκαρπαθία.Αν αντί του Ηρακλείου προσεγγίζει στον Άγιο Νικόλαο τότε δε χρειάζεται και η προσέγγιση στη Σητεία.Ένα λιμάνι κοντά και στη Σητεία και στο Ηράκλειο.Επιπλέον ο δρόμος Ηράκλειο Άγιος Νικόλαος είναι πολύ καλός.Το μόνο αρνητικό σε αυτή τη περίπτωση είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών-φοιτητών που δεν έχουν αυτοκίνητο.Η εταιρεία σε αυτή τη περίπτωση θα μπορούσε να βάλει λεωφορεία.Το Ηράκλειο στο Σαββατιάτικο δρομολόγιο προσθέτει δυστηχώς πολυυύ χρόνο.

Link to post
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως ένα πλοίο τύπου Blue Star Naxos, άντε στην χειρότερη Superferry ΙΙ, στο δρομολόγιο που λέει ο καπτα Νιόνιος παραπάνω, νομίζω θα ήταν Ταμάμ σε αναλογία χωρητικότητας-ταχυτητας-ανεσης που θα ανακούφιζε πολύ τα νησιά αυτά φέρνοντας τα πιο κοντά στην Αθήνα, ακόμα και σε πρωινή αναχώρηση των 07:30 από τον Πειραιά.

Αν το βάλεις όμως στο τωρινό δρομολόγιο του Πρεβελης, τότε ένα εκ των Πάτμος ή Χίος είναι μονόδρομος με την ταχύτητά τους, που ακόμα και η διέλευση μέσω Ηρακλείου θα φέρνει τα νησιά στις 16&17 ώρες αντίστοιχα από τον Πειραιά, και στις 4&5 από το Ηράκλειο αντίστοιχα. 

Όσον αφορά τώρα το κομμάτι του High-speed όσο καιρό κάνει τα δρομολόγια του Πήγασου έχει μεταφέρει μπόλικο κόσμο που δεν θα τον παρακινουσε να ταξιδέψει ούτε το Πρεβελης ούτε και ο Πήγασος. Σε γενικές γραμμές έχει πάει καλά (τηρουμένων των αναλογιών) και μην φανεί έκπληξη αν το δουμε και του χρόνου εκεί κάτω. Απλά θεωρώ πως σημείο καμπής θα είναι η μεταφορά του λιμανιού από την Σητεία στο Ηράκλειο, στην καρδιά της Κρήτης! Πιστεύω πως τα 96 μίλια για Κάσο και τα άλλα 24 για Κάρπαθο με μια ταχυτητα των 29-30 μιλίων θα τα καταπίνει σε ένα 3ωράκι για το μεν και ένα 4ωρακι για το δε νησί, φέρνοντας όντως Ορδές κόσμου στα νησιά αυτά. Αρκεί να έχουμε κανονικό καλοκαίρι και όχι σαν το φετινό. 

Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Strofalos said:

...Απλά θεωρώ πως σημείο καμπής θα είναι η μεταφορά του λιμανιού από την Σητεία στο Ηράκλειο, στην καρδιά της Κρήτης! Πιστεύω πως τα 96 μίλια για Κάσο και τα άλλα 24 για Κάρπαθο...

Απλα για το τυπικο.

Ηρακλειο - Κασος απευθειας ειναι 89 ν.μ. 

Link to post
Share on other sites

Οι επιδοτησεις που δίνονται για την Κασο-Καρπαθο είναι 3, μια του Πρεβελης, του Hellenic Highspeed, και του Πατμος. Αν δινόταν 1 γερή για ένα πλοίο τύπου ΧΙΟΣ και ας έκανε όλο το δρομολόγιο (χωρις την Μηλο) από Πειραιά για Σαντορινη-Αναφη-Ηρακλειο-Σητεια-Κασο-Καρπαθο-Χαλκη-Ροδο θα ηταν τεράστια διαφορά και μεγάλη ανάπτυξη για τα νησιά που πρέπει να πάνε 1 βημα μπροστά πλεον.Δεν θα χρειάζονταν επιπλέον τοπικό δρομολογιο από Κρήτη μέχρι Ρόδο, βγαίνουν 3 ολοκληρωμένα(με Κρήτη μεσα)απο Πειραιά.Δεν νομίζω σε κοστος να υπερβαίνει για το κράτος τις 3 επιδοτησεις που δίνει, και τα νησιά αυτά θα ηταν ευχαρστημενα. Κακα τα ψέματα μεγαλο plus θα ηταν το ονομα της Blue Star για τα νησια.

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Captain_Nionios said:

Τι εννοεις αναφερομενος στη βελτιωση του δρομου Πηγαδιων - Διαφανιου;

Καποτε το κομματι Σποα - Ολυμπος, των 19 χλμ, ηταν χωματοδρομος, το ειχα κανει μαλιστα δυο φορες, το 2009 και το 2010, αλλα απο το 2012 και μετα ειναι ασφαλτος.

 

Ουσιαστικά αυτό ακριβώς εννοούσα, κάποιες ενισχύσεις στα πρανη και ίσως κάποια διαπλάτυνση σέ κάποια σημεία,  ώστε η διαδρομή απο τα βόρεια χωρια στα Πηγάδια να γίνεται λίγο πιο γρήγορα, και να μην είναι υποχρεωτική η προσέγγιση στο δύσκολο λιμάνι του Διαφανιου. Και εγώ τον είχα κάποτε διασχίσει το δρόμο ως χωματόδρομο (το 2009 παρομοίως) και το 2016 πραγματικά μου φαινόταν απίστευτη ή αλλαγή 

Ο ΒΟΑΚ, ακόμα και σήμερα συζητείται για αρχή για το τμήμα Χανιά-Άγιος Νικόλαος. Ο πρόεδρος το ΟΑΚ, ανέφερε έναρξη εργασιών το 2022.

Το τμήμα Κίσσαμος-Χανιά και Αγ. Νικόλαος-Σητεία ναι μεν κυβερνητικές πηγές (Ντόρα) αναφέρουν οτι είναι στο πλήρες έργο, πλην όμως καμία ανάδοχος δεν τα θεωρεί αποδοτικά και αναγκαστικά θα πρέπει η κυβέρνηση να βρει λύση στην κατασκευή τους.

Συνεπώς, οποιαδήποτε απεμπλοκή του Ηρακλείου από το εν λόγω δρομολόγιο δεν θα συμβεί για τα επόμενα 5-6 έτη τουλάχιστον. Άρα κακώς το συζητάμε ως μία λύση του άμεσου μέλλοντος. Ωστόσο όταν θα είναι έτοιμος ο ΒΟΑΚ, μπορεί όλες οι συνθήκες να έχουν αλλάξει και τότε να μην χρειάζεται να μιλάμε καν για απεμπλοκή του Ηρακλείου από την γραμμή της άγονης, διότι ουδείς μπορεί να προβλέψει οτι και το 2026 η άγονη της Κασοκαρπαθίας θα έχει την σημερινή της μορφή.

Πολύ χρήσιμες πραγματικά πληροφορίες 

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to post
Share on other sites

Όντως, αν μαζεύονταν οι επιδοτήσεις σε 2-3 δρομολόγια και θα "φούσκωνε" το ποσό, και θα τραβούσε καλύτερα πλοία. 

Π.χ. Θα μπορούσε το Blue Star Patmos (μεγάλο πρωτόκολλο, μεγάλο γκαράζ, πολλά κρεβάτια, γρήγορο, μαϊτζέβελο) κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στο απογευματινό Πάρο- Νάξο- Ίο- Σαντορίνη με μια 60-80.000€/δρομολόγιο να συνέχιζε για Ηράκλειο- Σητεία- Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο.

16&17 ώρες τα νησιά από τον Πειραιά. 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Strofalos said:

Όντως, αν μαζεύονταν οι επιδοτήσεις σε 2-3 δρομολόγια και θα "φούσκωνε" το ποσό, και θα τραβούσε καλύτερα πλοία. 

Π.χ. Θα μπορούσε το Blue Star Patmos (μεγάλο πρωτόκολλο, μεγάλο γκαράζ, πολλά κρεβάτια, γρήγορο, μαϊτζέβελο) κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στο απογευματινό Πάρο- Νάξο- Ίο- Σαντορίνη με μια 60-80.000€/δρομολόγιο να συνέχιζε για Ηράκλειο- Σητεία- Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο.

16&17 ώρες τα νησιά από τον Πειραιά. 

Ναι αλλά δεν θα προλάβαινε να επιστρέψει Πειραιά για να κάνει την επόμενη μέρα δρομολόγιο Παροναξια- Σαντορίνη. Και τα καθημερινά δρομολόγια για Παροναξια- Σαντορίνη το καλοκαίρι είναι απαραίτητα

 

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ανακοίνωση της ΑΝΕΚ για το δρομολόγιο του ΠΡΕΒΕΛΗΣ.

Quote

H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι μετά από έλεγχο των Αρχών και διαπίστωση της αξιοπλοίας του, το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ αναμένεται να επανεκκινήσει το δρομολόγιο του σήμερα 10/11/2020 από Ρόδο πρός Διαφάνι-Κάρπαθο-Κάσο-Σητεία-Ηράκλειο-Ανάφη-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά, ως ακολούθως:

ΤΡΙΤΗ 10/11/2020 ΑΝ.18:00 ΡΟΔΟΣ - ΔΙΑΦΑΝΙ (ΑΦ.22:10 – ΑΝ.22:20) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ΑΦ.23:20 – 11/11/2020 ΑΝ.00:01) – ΚΑΣΟΣ (ΑΦ.01:35 –ΑΝ.01:50) – ΣΗΤΕΙΑ (ΑΦ.04:40 – ΑΝ.04:55) – ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΦ.08:00 – ΑΝ.09:00) –ΑΝΑΦΗ (ΑΦ.13:00 – ΑΝ.13:15) – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.14:50–ΑΝ.16:05) – ΜΗΛΟΣ (ΑΦ.19:45 –ΑΝ.20:00)– ΠΕΙΡΑΙΑΣ 12/11/2020 ΑΦ.01:00

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλείσθε όπως επικοινωνήσετε με το Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων της Εταιρείας στο τηλέφωνο 210 4197400 και με τα κατά τόπους Κεντρικά, Λιμενικά ή συνεργαζόμενα πρακτορεία.

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...