Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Υπάρχει θέμα στα περισσότερα νησιά στις Κυκλάδες με τα δρομολόγια/εισιτήρια και πετάνε λεφτά στο Σητεία-Ρόδο με τον Πήγασο και στο Κρήτη-Κυκλάδες με 3 (!) πλοία..

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, fourtounakis said:

Καθώς το Πρεβελης σύντομα θα βγει off για επισκευή , κρίνεται νομίζω επιτακτική η αντικατάσταση του Πηγασος. 

επιτακτικη ειναι η αντικατασταση του Πρεβελης οταν δεσει, οχι του Πηγασου που ειναι μια χαριστικη δρομολογηση με το αζημειωτο

Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι ακούγεται το Πρέβελης θα αντικατασταθεί από άλλο πλοίο στη γραμμή της Κασοκαρπαθιας κατά τη διάρκεια της ακινησίας του.

Μήπως το άλλο πλοίο είναι το Ολύμπους; Πάντως βάσει ελικτικών  ικανοτήτων δεν το λες και κατάλληλο, παρόλα αυτά από άποψη χωρητικότητας είναι ότι πρέπει.

Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Agaios said:

Μήπως το άλλο πλοίο είναι το Ολύμπους; Πάντως βάσει ελικτικών  ικανοτήτων δεν το λες και κατάλληλο, παρόλα αυτά από άποψη χωρητικότητας είναι ότι πρέπει

Κοίτα γιατί το Όλυμπους μας έχει δείξει πως ποδαρικό κάνει σε μια γραμμή καβαλόντας και μια ξέρα, και η Κάσος, εκεί στα Κασονήσια, έχει μπόλικες... 

Πέρα από την πλάκα, δε νομίζω για δέκα μέρες, με  Blue Star Χίος & Hellenic highspeed στην μέση, να χρειαστεί και κάτι άλλο η γραμμή. 

Link to post
Share on other sites

Να χαμε να λέγαμε και να χαμε να πούμε, που λέει κι ο φίλος κ. Αυγολέμονος, οι Παναγιωτάκηδες και οι Στεφάνου τόσα χρόνια αυτή την τακτική έπρεπε να χαν ακολουθήσει.

Όχι να έχουν τα πλοία καθιστά για έξι μήνες.

Δεν το παίζω (Θεός σχωρεστον) Αλέφαντος, αλλά τα πλοία τους θα έπρεπε να παίζουν μπάλα το χειμώνα στην άγονη από Λαύριο, στα Κύθηρα, στην Κάσο Καρπαθία, Σποράδες.

Όπου χρειάζεται Α κατηγορία Σουπερφερρυ ΙΙ που χει τις λέμβους, Αικατερίνη στα άλλα με τη χαμηλή κατανάλωση.

Δεν είναι τυχαία παραδείγματα αυτά, σκεφτείτε τα οφέλη και πόσο υπερτερούν των ζημιών.

Δεν είναι εκπλήξεις, απλή λογική είναι 

Αλλά εφαρμόζονται καθυστερημένα και με τα χίλια ζόρια.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι εταιρείες διαθέτουν λεφτά αλλά όχι ικανούς συνεργάτες.

Ή και επικεφαλείς τομέων.

 

Θα τους παρομοίαζα με τους Αγγελόπουλους του Ολυμπιακού.

Δεν έχουν βρει τον Ίβκοβιτς τους, να νοικοκυρευτουν έχοντας καλή ομάδα και σωστά έξοδα.

Αυτά λοιπόν τα ολίγα, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα!

Θέλοντας όμως να ενημερώσω.

Edited by Villandry
Link to post
Share on other sites

Δε νομιζω οτι το Πρεβελης εχει διπλο πληρωμα το οποιο αλλαζει.

Απλα εχει δυο καπετανιους και δυο Α' μηχανικους, λογικα ετσι θα ειναι και στο Superferry II.

Πολυ ευχαριστη ειδηση.
Ενα κλασικο ευρωπαϊκο βαπορι, που εχει εξυπηρετησει κυριως γραμμες φιλετα, να δινει, μετα απο τοσα χρονια, τις υπηρεσιες του σε μια τοσο μακρινη και δυσκολη αγονη γραμμη και ειδικα σε δυο αγαπημενα και απομακρυσμενα νησια, την Κασο και την Καρπαθο.

Απο ταχυτητα, ταξιδεμα, μεγεθος για τα λιμανια και μανουβρα ειναι μια χαρα.
Δε νομιζω να χρειαζεται πανω απο 18 κομβους αυτην την περιοδο για να βγουν τα ωραρια.

Δυο μονο θεματα οπως σωστα αναφερθηκε θα ειναι τα λιγα κρεβατια και το μικρο, αναλογικα, γκαραζ.
Ο Κορναρος οταν πηγε, κουρασμενος πια, στις αρχες του 2015 και στα τελη 2016 - αρχες 2017, ηταν τιγκα στα φορτηγα σε καθε δρομολογιο.
Εχει κερδισει σοβαρο μεριοδιο το Πρεβελης για Σαντορινη οποτε λογικα και το Superferry II θα ειναι παντα γεματο.
 

Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Svo said:

Πολύ ευχάριστη δρομολόγηση . Θεωρώ όμως , πως θα υπάρχει ένα θεματάκι με τον μικρό αριθμό καμπινών . 

Δεν ειναι μονο τα κρεββατια δεν εχει  κ τραπεζαρια!καποιος που παει κασο καρπαθο τι θα φαει 1μερα σχεδον..κ εννοειταιβτο γκαραζ με τα 25 φορτηγα του

Link to post
Share on other sites

Απλά το πλοίο θα είχε αυξημένο αριθμό πληρώματος για να βγαίνουν οι βάρδιες με δύο καπετάνιους και δύο α'μηχανικούς. Καμπίνες πολύ λίγες πάντως(ακόμα πιο λίγες και από τις 72 του Χίος που είναι λίγες για την γραμμή) και όντως αρκετά μικρό γκαράζ. Έχουμε ακριβή νούμερα σε σχέση με τις κλίνες και τα lane meters;

 

Link to post
Share on other sites

Στη Κάρπαθο χωραει να δεσει και στη μέσα προβλητα αν το επιβάλει ο καιρός όπως είχε κάνει κ ο Κορνάρος σε μια απο τις τελευταίες εμφανίσεις του στη γραμμή. 

Link to post
Share on other sites

Για να γινει αυτο πρεπει να μην εχει και πολλα τουριστικα ή αλλα σκαφη στο μεσα, ωστε να υπαρχει χωρος.
Δηλαδη μπορει να γινει αλλα υπο προϋποθεσεις

Με ψηνει ενα κυκλικο μακρυταξιδο Παρασκευης (με ολα τα λιμανια μεσα) μεχρι Ροδο και παλι πισω με αφιξη στον Περαια τη Δευτερα, οπως το ειχα κανει με τον Κορναρο το Φεβρουαριο του 2015.
Δυσκολο βεβαια γιατι ειναι πολυ μεγαλο ταξιδι και θα χρειαστω αδεια απο τη δουλεια.
Τοτε το εκανα γιατι ηταν απο τις λιγες ευκαιριες να δω παλι τον συνδιασμο Κορναρου και καπτεν Δημητρη Λαδα στη γραμμη που ειχαν προσφερει τοσα πολλα.

Link to post
Share on other sites

Το Μυκονος εχει 72 κρεββατια το Χιος εχει 240!το μονο που ερχεται στο μυαλο σαν λυση ειναι να βαζει τα φορτηγα της σαντορινης κβαφουωπαει στο ηρακλειο να περνειβαποβκει τα φορτηγα για κασο καρπαθο τα οποια βεβαια θα εχουν κατεβει με το ηρακλειωτο Ανεκ κατω κ να κανει μεταφορτωσει

Link to post
Share on other sites

Το πλοιο είναι ακατάλληλο μονο και μονο για τα λίγα κρεβάτια που έχει, άλλο πλοιο δεν μπορούσε η ΑΝΕΚ να ναυλωσει? Ότι θέλει κάνει ο καθένας δεν υπαρχει πουθενά κανένας ελεγκτικος μηχανισμός.

Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, margaritis24 said:

.. δεν εχει  κ τραπεζαρια!καποιος που παει κασο καρπαθο τι θα φαει 1μερα σχεδον...

Και το συμπαθές "Πρέβελης" είχε εστιατόριο a la carte, αλλά εδώ και μία δεκαετία σχεδόν, λειτουργεί μόνο το self-service. Κάτι ανάλογο θα βρεθεί και εδώ. "Χίος" και "Μύκονος" έρχονται από άλλη ρότα γι' αυτό ίσως οι κλίνες δεν φαίνονται αρκετές, δεν νομίζω ότι στην κλασσική γραμμή (Μ-Σ-Α-Σ-Κ-Κ-Χ-Ρ) θα λείψουν εν μέσω χειμώνος πανδημίας καμπίνες. (Και επειδή δεν έκανε όλα τα στραβά του κόσμου η ΑΝΕΚ-παρόλο που έκανε πολλά-υπενθυμίζω ότι το καλοκαίρι 2017 την άγονη του Καστελλόριζου την έκανε το "BS Paros", με τις δεκάδες διαθέσιμες καμπίνες 😁)

Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Lord said:

Το πλοιο είναι ακατάλληλο μονο και μονο για τα λίγα κρεβάτια που έχει, άλλο πλοιο δεν μπορούσε η ΑΝΕΚ να ναυλωσει? Ότι θέλει κάνει ο καθένας δεν υπαρχει πουθενά κανένας ελεγκτικος μηχανισμός.

Για να ναυλωσε αυτο το καράβι κατι θα ήξεραν.. Δεν νομίζω να ξύπνησαν μια μερα και να είπαν ας ναυλωσουμε αυτο το καραβι

Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, margaritis24 said:

Το Μυκονος εχει 72 κρεββατια το Χιος εχει 240!το μονο που ερχεται στο μυαλο σαν λυση ειναι να βαζει τα φορτηγα της σαντορινης κβαφουωπαει στο ηρακλειο να περνειβαποβκει τα φορτηγα για κασο καρπαθο τα οποια βεβαια θα εχουν κατεβει με το ηρακλειωτο Ανεκ κατω κ να κανει μεταφορτωσει

Το Μυκονος τα τελευταια χρονια εχει πανω απο 100 κρεβατια, λογικα γυρω στα 116, γιατι εκαναν ολες τις 29 καμπινες τετρακλινες.
 

14 minutes ago, Lord said:

Το πλοιο είναι ακατάλληλο μονο και μονο για τα λίγα κρεβάτια που έχει, άλλο πλοιο δεν μπορούσε η ΑΝΕΚ να ναυλωσει? Ότι θέλει κάνει ο καθένας δεν υπαρχει πουθενά κανένας ελεγκτικος μηχανισμός.

Ενταξει δεν ειναι και το πιο καταλληλο λογω κρεβατιων αλλα και η κινηση αυτη την εποχη πεφτει πολυ.
Αλλωστε στο παρελθον ειχαν περασει απο την γραμμη το Εξπρες Σαντορινη με λιγοτερα απο 100 κρεβατια και ο Κορναρος με περιπου 110-120 αντι για 230-250 που θα μπορουσε.
Ο Κορναρος ειχε λιγα διαθεσιμα τελευταια, επειδη δεν του χρειαζονταν πλεον στη βασικη του γραμμη, των Κυθηρων, και ειχαν βαλει καθε μελος του πληρωματος μονο του σε καμπινες του ντεκ 5.
Επισης εχει περασει καποιες φορες απο τη γραμμη και το Μπου Σταρ Παρος (το ειχα ταξιδεψει) με 100 περιπου κρεβατια.

Δεν ειναι κατι τοσο ασυνηθιστο, εχει ξαναγινει πολλες φορες στο παρελθον για σκατζες.

Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια άλλη λύση πλοίου από την Ελλάδα για να ναυλωθεί έτσι ώστε να κάνει τα δρομολόγια του Πρέβελης??? Παλιότερα μην ξεχνάτε είχε ναυλωθεί το Εξπρές Σαντορίνη που είχε ακόμα μικρότερο γκαράζ από το Superferry II, γιατί είχε τη μια ράμπα αριστερά μόνιμα κατεβασμένη λόγω της ράμπας για τις Αζόρες. Εδώ το καλοκαίρι το γκαράζ του Πρέβελης δεν γέμιζε ασφυκτικά όπως παλιότερες χρονιές.

Link to post
Share on other sites

Το θέμα σίτισης είναι υπαρκτό, όπως και αυτό του γκαράζ.

Στο πρώτο κομμάτι είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά θα ταξιδέψει σε μια εποχή χωρίς τουρίστες, αλλά με κόσμο τοπικό και πληροφορημένο που θα χει λάβει τα μέτρα του.

Στο θέμα του γκαράζ φαντάζομαι θα ταξιδεύει φισκα, ωστόσο δε θα μένουν αρκετοί έξω, δείτε τις τωρινές κινήσεις των πλοίων.

Η κατάσταση αυτή έχει μεταβάλει αρκετές σταθερές.

Ο Σολωμός πράγματι είναι μία αξιόλογη λύση.

Οι καμπίνες, οριακά, πιστεύω πως θα είναι αρκετές.

Πραγματικά χαίρομαι για το γεγονός ότι θα κάτσει αρκετά έξω το Πρέβελη (όχι Πρέβελης, Πρέβελη ονομάζεται η Μονή).

Ελπίζω να γίνει σοβαρή δουλειά, να το κρατήσει για τρία χρόνια σε καλό επίπεδο στα απαιτητικά δρομολόγια του.

Να μην ξαναδούμε 14.5 ταχύτητα στο ανέβασμα.

Είναι κρίμα, μην πω κάτι άλλο.

Αυτό απευθύνεται στη διοίκηση.

Αλήθεια οι διπλοί επικεφαλής θα είναι από την ΑΝΕΚ ή από την Γκόλντεν;

Θα συνεχίσει, δηλαδή, ο καπτεν Γιώργος κι αν ναι μαζί με ποιόν;

Ανάλογη ερώτηση απευθύνω όσον αφορά και τη μηχανή.

Link to post
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως το SF II είναι καλή επιλογή για Κασοκαρπαθία.Και επίσης θεωρώ πως ήταν το μόνο διαθέσιμο πλοίο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.Μην ξεχνάμε πως το βαπόρι έχει άδεια για τέτοιους πλόες(προίκα από τη δρομολόγηση από Ραφήνα εώς Ηράκλειο) κάτι το οπόιο δεν έχουν πολλά βαπόρια στο μέγεθος του(βλ κατι Κατερίνες Κεφαλλονια κτλ) .Είναι πολύ αξιόλογο με ταχύτητα,ιδανικό μέγεθος για όλα τα λιμάνια και ικανοποιητικό αριθμό καμπινών.Δεν είναι και τελείως ημερόπλοιο ο Στρίντζης είχε φροντίσει το βαπόρι να έχει καμπίνες.Το self service δεν είναι πρόβλημα λύνεται με κάποια συσκευασμένα φαγητά.Εδώ τα μικρά Blue Star πήγαιναν μέχρι Κατσελλόριζο.Το μόνο πρόβλημα είναι το γκαράζ και συγκεκριμένα οι νταλίκες της Σαντορίνης.Τα υπόλοιπα νησιά πιστεύω μπορεί να τα σηκώσει το γκαράζ του.Οι νταλίκες της Σαντορίνης μπορούν να φορτώνονται μέρα παρά μέρα στο Κρήτη του Ηρακλείου και μετά τη προσέγγιση στο Ηράκλειο να έρχεται καπάκι μέχρι τη Σαντορίνη.Προλαβαίνει άλλωστε να επιστρέφει το απόγευμα στο Ηράκλειο ώστε να φορτώνει για Πειραιά.

Τέλος το γκαράζ θα είναι γεμάτο γιατί η Σαντορίνη έχει ακόμα πολύ κίνηση δεδομένου και τη παύση δρομολογίων του Όλυμπος.

Όπως και ναχει ένα ταξίδι με το Superferry ii στη Κασοκαρπαθία είναι δελεαστικό για κάποιον από εμάς.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Επίσης, θεωρώ πως τα Πάρος/Νάξος ουδέποτε έχουν κάνει Κάσο Κάρπαθο, δεν έγιναν ποτέ Α' κατηγορίας.

Πώς να γίνουν άλλωστε χωρίς λέμβους;

Στην άλλη άγονη Δωδεκανήσου, είναι γνωστή η παρουσία τους σε σκαντζες.

Όχι όμως και στην ΚασοΚαρπαθία, εκτός κι αν δεν ήταν απαραίτητη η κατηγορία Α', που δεν το νομίζω.

Link to post
Share on other sites

@Villandry θα ηταν ανησυχητικο να νομιζω οτι εχω ταξιδεψει με το Παρος απο Καρπαθο και τελικα να μην ηταν αυτο...

Το Παρος εχει παει Καρπαθο και δεν χρειαζοταν να ειναι στην κατηγορια Α επειδη το δρομολογιο γινοταν μεσω της αλλης αγονης των Δωδεκανησων, οποτε η αποσταση απο στεριες ηταν μικροτερη.

Στην κλασικη Κασοκαρπαθια νομιζω πως απαιτειται κατηγορια Α λογω των τμηματων Αναφη - Ηρακλειο, Αναφη - Σητεια και ισως Αναφη - Κασος.
 

 

 

 

Edited by Captain_Nionios
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...