Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

1 hour ago, Lord said:

Θα παίρνει το Πρέβελης 102.000€/δρομολόγιο και για να πηγαίνει κάποιος στην Κασο και στην Κάρπαθο θελει μια μερα.

Γελαει όλη η οικουμένη.

Θα πληρώσουμε το φύκι, για μεταξωτή κορδέλα 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Ιεράπετρα ως το 2010 έκανε ένα δρομολόγιο για Κασοκαρπαθία κάθε Τρίτη συν τα 3 του Πρέβελης για Κασοκαρπαθία(Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή).Τότε πιστεύω η γραμμή είχε τη καλύτερη εξυπηρέτηση που είχε ποτέ.

Εδώ τα νέα δρομολόγια του Πρέβελης.

294575610_362737419372209_5074106113004675381_n.thumb.jpg.440e2ee5a15c758084c7c768261e00ed.jpg

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Annivas said:

100% το Πρέβελης κι όχι απλά με αύξηση μισθώματος αλλά με διπλασιασμό.

Τα 52.000 ευρώ / πλήρες δρομολόγιο έγιναν 102.000 ευρώ και το κοντό έγινε 87.000 ευρώ!!!!!

Τελικά από όλο το φιάσκο η μόνη κερδισμένη βγαίνει η ΑΝΕΚ ,η οποία θα εισπράττει πολύ μεγαλύτερο μίσθωμα ακόμη και από αυτό που εισέπραττε όταν εκτελούσε δρομολόγια το Πρέβελης στην Κασοκαρπαθία.

€52.000 ανά πλήρες δρομολογιο (θα) επαιρνε το Olympus ή ηταν αυτο που επαιρνε το Πρεβελης μεχρι τον Ιουνιο;

Πιστευα ότι οι της SeaSpeed ειναι μπροστινοι του Στρουμφοχωριου, αλλα εδω φαινεται να λειτουργησαν σαν... λαγοι της ΑΝΕΚ. Double Score της εξασφαλισαν.

7 hours ago, proud_ionian said:

Θα πληρώσουμε το φύκι, για μεταξωτή κορδέλα 

Καλό, αγαπητό, διαχρονικό, θρυλικό, τίμιος εργάτης με το αζημίωτο:rolleyes:, αλλα 42 ετων και ασθμαινει να καβατζαρει τα 16. 

Να ειμαστε μπρουκληδες και να πληρωνουμε το κατοσταρικο ανα δρομολογιο, αλλα ας ερθει και κατι νεωτερο και  γρηγοροτερο. 

On 7/20/2022 at 11:26 PM, gpap2006 said:

Ο Πλακιωτακης σε ραδιοφωνική συνέντευξη σε ραδιόφωνο του Λασιθίου περα απο την επαναδρομολογηση του πρεβελης από Παρασκευή, ανακοίνωσε ότι από τη νέα δρομολογιακη περιοδο (1/11) η γραμμή θα εξυπηρετείται από πλοιο "με ποιοτικοτερα κριτήρια". Εννοεί κάτι συγκεκριμένο ή πολιτικη αρλουμπολογια? Μήπως η αττικα διεκδικήσει τη γραμμή με το Διαγόρα? 

Θα ηταν μια καλη και αξιοπιστη λυση για τα επομενα χρονια.

On 7/20/2022 at 1:06 AM, Agaios said:

Ακούγεται ότι το Smyrna di levante ετοιμάζεται εντατικά για την γραμμή. Ισχύει κάτι τέτοιο;

 

Μια τετοια λυση, θα ηταν αλμα απο τα 42 στα 45

 

Link to comment
Share on other sites

Τα 52000 ήταν το τίμημα για το Olympus, το Πρέβελης εισέπρατε περισσότερα χρήματα (εάν θυμάμαι καλά γύρω στα 64000). 

Ο υπουργός απλώς εννοεί ότι η γραμμή θα προκηρυχθεί και για Β κατηγορίας πλοίο από την 1η Νοεμβρίου και όχι αποκλειστικά για Γ κατηγορίας πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά 52.000 ευρώ ήταν το μίσθωμα με το οποίο είχε λάβει το Olympus την άγονη και 67.000 ευρώ ήταν το μίσθωμα με το οποίο εκτελούσε δρομολόγια το Πρεβελης μέχρι πριν 2 εβδομάδες . 

Η προκυρηξη της γραμμής και με Β κατηγορίας πλοίο σημαίνει ότι ένα πλοίο για να εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία πρέπει να είναι μέχρι 20 ετών.  

Link to comment
Share on other sites

Οπότε τα μοναδικά πλοία Β κατηγορίας που μπορούν να κάνουν αυτή τη γραμμή είναι το Blue Star Chios και το Blue Star Patmos, δηλαδή ουσιαστικά το μόνο το Blue Star Chios γιατί το Blue Star Patmos έχει την άγονη των Δωδεκανήσων. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι θα πρέπει να βρουν άλλη λύση για το καλοκαίρι για τις άλλες γραμμές της Blue Star Ferries (απογευματινό Παροναξιας) αλλά και για τις ακινησίες των Blue Star Myconos, Blue Star Delos και Blue Star Patmos.

Link to comment
Share on other sites

Το Χίος, αν δεν βάλει πλυντηρίδες, δυσκολο το κόβω να κάνει τόσα μίλια με κανονικό καύσιμο, με τις τιμές αυτές. Από την άλλη, και οι καμπίνες του, και το γκαράζ του, και η ταχύτητά του, και η μανούβρα του είναι ότι πρέπει για την γραμμή. Αν και τον χειμώνα, τουλάχιστον τις σκαντζες του, τις κόβω να του τις κάνουν τα Πάρος/Νάξος.

Off the record, δηλαδή η Blue Star θα έχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γραμμή με νησί των Δυτικών Κυκλάδων!?? Σαν ψέμα μου ακούγεται... 

Link to comment
Share on other sites

Άμα γυρίσει το Blue Star 1 άνετα θα μπορούσε να έκανε απογευματινό Παροναξίας το καλοκαίρι και το χειμώνα θα μπορούσε ο Διαγόρας να έκανε Σύρο Τήνο Μύκονο στη θέση κάποιου μικρού με την Αριάδνη στο Χίο Μυτιλήνη 

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρώ υπερβολή να είναι χειμώνα στη Κασοκαρπαθια το Χίος δεδομένης και της μικρής κίνησης της γραμμής. Ο Διαγόρας θα ήταν αναβάθμιση σημαντική σε σχέση με το πρεβελης και δεν βλέπω απαραίτητη την αλλαγή κατηγορίας σε αυτή τη φάση. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί λές ότι θα είναι αναβάθμιση το Διαγόρας σε σχέση με το Πρέβελης?? Ίδια χαρακτηριστικά έχουν τα πλοία αλλά το Διαγόρας δεν έχει pitch προπέλες οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολο στη μανούβρα.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί λές ότι θα είναι αναβάθμιση το Διαγόρας σε σχέση με το Πρέβελης?? Ίδια χαρακτηριστικά έχουν τα πλοία αλλά το Διαγόρας δεν έχει pitch προπέλες οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολο στη μανούβρα.

Ενταξει και μονο που ειναι καμια 10αρια χρονια νεοτερο ,με καλους εσωτερικους χωρους και καλυτερη ταχυτητα, αναβαθμιση το λες

Δεν ειναι μονο το pitch κριτηριο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, polmyt said:

Δεν ειναι μονο το pitch κριτηριο

Σίγουρα δεν είναι μόνο το pitch το κριτήριο αλλά το θέμα είναι να μπορεί να πιάνει στα δύσκολα λιμάνια της γραμμής και όσο να είναι ένα πλοίο με pitch έχει καλύτερες πιθανότητες να δέσει, από ένα που δεν έχει pitch. Το Διαγόρας ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Πρέβελης οπότε τη γραμμή θα την πάρει οποίο έχει φθηνότερο τίμημα. Επίσης η Attica Group έχει το χειμώνα τον Διαγόρα στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης σαν πιο οικονομικο δεύτερο βάπορι και το καλοκαίρι στη σύνδεση της Καβάλας με το ΒΑ Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή όπως ίσως να έχετε παρατηρήσει πίσω από γενικές παρατηρήσεις/υποθέσεις του στύλ «βγάζει τρελά λεφτά» ή «μπαίνει μέσα μέχρι τα αυτιά», εμένα μου αρέσει να βάζω αριθμούς, προσπάθησα να φτιάξω μια γενική εικόνα του πόσα χρήματα βγάζει ή δεν βγάζει το πλοίο σε σχέση με την επιδότηση. Και αν η επιδότηση που εμάς μας φαίνεται υπερβολική ίσως, είναι στην πραγματικότητα έτσι. Πάμε να δούμε τι κατέβασε η γκλάβα μου, σημειώνοντας πως σαν ωριαία κατανάλωση του πλοίου θεωρώ τους 1.3 μετρικούς τόνους HFO και το καθημερινό του Opex που δεν περιλαμβάνει καύσιμα, το υπολογίζω σε 16 χιλιάδες ευρώ, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, που λένε και οι ψευτο-δημοσιογράφοι.

 

Εβδομαδιαία λοιπόν, με το μπακάλικό μου υπολογισμό βάση των διαφημιζομένων πλεύσιμων ωρών που παρέθεσε παραπάνω ο φίλος Nοmikosυπολογίζω 56 ώρες πλεύσιμες στο κυκλικό δρομολόγιο της Δευτέρας, 28 ώρες πλεύσιμες στο εμβόλιμο μεσοβδόμαδο και άλλες 58 πλεύσιμες ώρες στο δρομολόγιο της Παρασκευής. Σύνολο 135 πλεύσιμες ώρες την εβδομάδα και κατανάλωση 176 τόνους καύσιμα. Δεδομένου πως έχει έξτρα κατανάλωση σε ρεμέτζα, ας θεωρήσουμε 200 τόνους συνολική κατανάλωση την εβδομάδα. Με το VLSFO 0.5 % στα 1000 δολλάρια ο τόνος πάμε στα 200 χιλιάρικα κόστος καυσίμων.

 

Προσθέτουμε 16 χιλιάδες δολλάρια opex επί 7 ημέρες, πάμε στα 112 χιλιάδες δολλάρια, άρα συνολικά το πλοίο είναι στις 312,000 κόστος εκμετάλλευσης την εβδομάδα. Η επιδότηση είναι στα 102 + 102 + 87 = 291 χιλιάρικα. Άρα με τα παραπάνω δεδομένα μπαίνει μέσα 20 χιλιάρικα την εβδομάδα και το όποιο κέρδος του βγαίνει από τα ναύλα επιβατών και τροχοφόρων σύν τα έσοδα επί του πλοίου σε εστιατόριο/μπάρ και κατάστημα.

 

Αν ρίξουμε την κατανάλωση στον 1 τόνο την ώρα, γλιτώνει 41 τόνους άρα 41 χιλιάρικα και σύμφωνα με τον υπολογισμό μου βγάζει 20 χιλιάρικα, αντί να μπαίνει μέσα. Σημειωτέον επίσης πως σε ετήσια βάση χάνει 2 εβδομάδες λόγω ετήσια συντήρησης οπότε το χαμένο εισόδημα δεν είναι καθόλου λίγο. Μπορείτε να παίξετε και με το Opex επίσης, αλλά και με τις τιμές των καυσίμων. Ειδικά αν κάνετε το τελευταίο, θα δείτε πόσο μεγάλη διαφορά κάνουν οι διακυμάνσεις στην τιμή των καυσίμων.

 

Όπως είπα και στην αρχή ο υπολογισμός έχει σαν βάση κάποιες υποθέσεις, αν κάποιος γνωρίζει πιο ακριβή νούμερα, ας ενημερώσει το καραβολατρικό κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή 300.000 την βδομάδα. 1.200.000 τον μήνα και 14.400.000 τον χρόνο. Με τόσα λεφτά αγοράζεις 1 μεταχειρισμένο Γιαπωνέζικο και με άλλους 6 μήνες το μετασκευάζεις και σου μένει και το βαπόρι! Έτσι έλεγε και ο κύριος Μπεϊζάνης 🤣🤣🤣

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Την διάβασα. Και το συμπέρασμα είναι πως ότι βγάζει από τα εισιτήρια και τα ναύλα, του μένουν ατόφια. Ενώ τα μη επιδοτούμενα από τον τζίρο τους,  πληρώνουν τα έξοδα τους και τους μένουν.  Από την άλλη, πριν από 2 βδομάδες που επαιρνε τα 2/3 του σημερινού τιμήματος και πάλι έβγαινε.  Αλλά και το ΟΛΥΜΠΟΥΣ με τα μισα  λεφτά και αυτό έβγαινε.  Γιατί αν ήταν να μπει μέσα, δεν θα έδινε προσφορά.

ΥΓ. Εκτός της ουσίας, το ποστ έχει και χιουμοριστικό χαρακτήρα, τον οποίο φαίνεται πως δεν καταλαβαίνεις, επειδή δεν βλέπεις ελληνικές ταινίες και δεν ξέρεις ότι τον κο Μπειζανη, τον υποδυεται ο Βέγγος στην ταινία "Θα σε κάνω βασίλισσα".

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς τους έχοντες ταλέντο στην αναζήτηση δημοσίων εγγράφων:

Είδατε κάπου:

α. Την απόφαση για την έκπτωση της εταιρείας του Olympus από τη γραμμή;

β. Τα αποτελέσματα του Port State Control από τους ελέγχους που έγιναν (αλλά δεν ολοκληρώθηκαν σύμφωνα με την εταιρεία του); Πάντως σε detention δεν είναι το πλοίο.

Στις σχετικές δημοσιευθείσες αποφάσεις αναφέρονται μια σειρά από έγγραφα, αλλά όχι τα παραπάνω. Ενδεικτικά:

ε)Η ΩΠ:061430/07-22 απόφαςθ ΤΝΑΝΠ/Α/ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΣ/ΔΘΣ Β' 
 ςτ)Η Ω.Π:092140/07-22 αναφορά ΚΛΠ/Α' Λ/Σ
 η)Η Ω.Π:111830/07-22 αναφορά ΚΛΠ/Α' Λ/Σ 
 θ)Σο από 11/07/2022 Δελτίο Τύπου εταιρείας ΣΗ ΣΠΙΝΤ ΛΑΪΝΣ Ν.Ε. 
 κ)Η ΩΠ:122106/7-22 αναφορά ΤΝΑΝΠ/ΑΛΣ-ΕΛ.ΑΚΣ./ΚΕΠ ΑΦ
ι)Η αρικ.πρωτ.3252.3.6/49928/22/12-07-2022 επιστολή ΤΝΑΝΠ/Α.ΛΣ/ΕΛ.ΑΚΣ ΔΘΣ Β’ «Εκπλήρωση 
συμβατικών υποχρεώσεων δρομολογιακών γραμμών»
ια)Η από 13/07/2022 απαντητική επιστολή εταιρείας ΣΗ ΣΠΙΝΤ ΛΑΪΝΣ Ν.Ε. (αρικ.πρωτ.εισερχ. 
4892/13-07-2022)
ιβ)Η Ω.Π:130945/07-22 αναφορά ΚΛΠ/Α' Λ/Σ 
ιγ)Η αρικ.πρωτ.2252.1.8/50518/22/13-07-2022 Κλήση Προς Ακρόαση προς την εταιρεία με την 
επωνυμία ΣΗ ΣΠΙΝΤ ΛΑΪΝΣ Ν.Ε. 
ιδ) Η Ω.Π:151830/07-22 αναφορά ΚΛΠ/Α' Λ/Σ 
ιε)Το από 17/07/2022 δελτίο τύπου της εταιρεία με την επωνυμία ΣΗ ΣΠΙΝΤ ΛΑΪΝΣ Ν.Ε. 
 ιςτ)Το από 18/07/2022 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Γρ. κ.ΥΦΤΝΑΝΠ (αριθ.πρωτ.εισερχ. 
4995/18-07-2022)μετά συνημμένου μηνύματος ηλεκτρικού ταχυδρομείου Ρώσικου Νηογνώμονα.
ιη)Το από 18/07/2022 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Γρ. κ.ΥΦΤΝΑΝΠ (αριθ.πρωτ.εισερχ. 
5007/18-07-2022)μετά συνημμένου μηνύματος ηλεκτρικού ταχυδρομείου αρμόδιου τμήματος Κυπριακής
Σημαίας.
1

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...