Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ούτε και το γκαράζ του μπορεί να εξυπηρετήσει αυτή την περίοδο . 
περαν αυτού ομως , το βαπορι εχει μια δρομολόγηση με πολλές κρατήσεις εισιτηρίων και εν μέσω θέρους ειναι αδύνατον να αποδεσμευτεί για να παει αλλου . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται ότι το Smyrna di levante ετοιμάζεται εντατικά για την γραμμή. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Εγώ προσωπικά δεν δίνω πολλές πιθανότητες αφού το βαπόρι έχει πολλές δουλειές ανοικτές ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη καποιος που ειχε βγαλει εισητηριο π.χ. σε 2κλινη εσωτερικη με το Ολυμπους θα πληρωσει αυτη την τιμη;
Δε θα του επιστραφουν τα χρηματα απο την εταιρεια του Ολυμπους και θα κανει νεα κρατηση με το Πρεβελης;

Γιατι το Ολυμπους την ειχε 136 ευρω το ατομο και κατοπιν 130.

Το Πρεβελης μεχρι την τελευταια αναχωρηση απο Πειραια στις 8/7, την ειχε 72 ευρω το ατομο.

Διαφορα χαωδης.

Κατι αρχιζει να μη μου αρεσει.
Ειτε το Πρεβελης θα συνεχισει τον ενδοξο δρομο που χαραξε το Ολυμπους στις τιμες.
Ειτε εστω απο οσες κρατησεις εγιναν ηδη για το Ολυμπους σε πολυ υψηλες τιμες, θα βγαλει κανα φραγκο παραπανω.

Ευχομαι να κανω λαθος, το Πρεβελης να εχει λογικες τιμες και να επιστραφει η διαφορα τιμης στον καθε ταλαιπωρο που πληρωσε κρατηση με το Ολυμπους

Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο να ναυλωσε η SEA SPEED FERRIES το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν παίζει? Εμένα αυτό μου λέει το οτι δεν χρειάζεται αλλαγή εισιτηρίων. Τα λεφτά τα εισέπραξε το ΑΦΜ της παραπάνω εταιρείας. Αλλά και από την άλλη δεν έχει δημοσιευθεί καμιά νομική απόφαση περί έκπτωσης της SEA SPEED FERRIES, αλλά και ανάθεσης στην ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ, την ΑΝΕΚ ή όποιον άλλο. Το μόνο που έχει γίνει είναι η πρόσκληση για έκτακτη σύγκληση του ΣΑΣ.

Και όλα αυτά στην προσπάθεια να δείξει καλό χαρακτήρα, οτι και καλά είμαι εδω και προσπαθώ για την άμβλυνση του προβλήματος.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Samaina, οι ναυλώσεις θέλουν μετρητά. Πολλά. Δεν υφίσταται τέτοιο ενδεχόμενο. Άσε που αν ήσουν εσύ ΑΝΕΚ, θα ναύλωνες πλοίο σε αυτούς?

 

Νομικά, με την αγορά εισιτηρίου κάνεις ένα συμβόλαιο μεταφοράς με το μεταφορέα. Όσοι πρόλαβαν να κάνουν με την Sea Speed Ferries, έχουν ένα συμβόλαιο με αυτήν. Αν αυτή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, έχουν το δικαίωμα νομικών ενεργειών για να αποζημειωθούν. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι, Αντίο Ζωή.

 

Από τη στιγμή που αλλάζει ο πάροχος της υπηρεσίας, ο επιβάτης αν θέλει να ταξιδέψει, πρέπει να έλθει σε νέο συμβόλαιο μεταφοράς με τον καινούριο πάροχο. Αυτό περιλαμβάνει και αυτούς που είχαν εισιτήρια της Sea Speed Lines. Η ΑΝΕΚ θα μπορούσε να τους πεί ότι επειδή είναι άλλη νομική οντότητα, πρέπει να ξαναβγάλουν εισιτήρια. Δεν πρέπει όμως να είναι και πάρα πολλά τα ήδη υφιστάμενα εισιτήρια, οπότε υποθέτω πως μπήκε το ΥΕΝ στη μέση και συνεννοήθηκε με την ΑΝΕΚ να γίνει έτσι το πράγμα, προκειμένου να μην εξαγριωθεί περισσότερο το κοινό. Σκεφθείτε δηλαδή να έχουν δώσει μια 700άρα με την Sea Speed Lines και να τους ζήταγε άλλα τόσα η ΑΝΕΚ..

Link to comment
Share on other sites

Ο Πλακιωτακης σε ραδιοφωνική συνέντευξη σε ραδιόφωνο του Λασιθίου περα απο την επαναδρομολογηση του πρεβελης από Παρασκευή, ανακοίνωσε ότι από τη νέα δρομολογιακη περιοδο (1/11) η γραμμή θα εξυπηρετείται από πλοιο "με ποιοτικοτερα κριτήρια". Εννοεί κάτι συγκεκριμένο ή πολιτικη αρλουμπολογια? Μήπως η αττικα διεκδικήσει τη γραμμή με το Διαγόρα? 

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek εννοείς ότι η ΑΝΕΚ μπορεί να συνεννοήθηκε με το υπουργείο να τους μεταφέρει χωρίς να πάρει φράγκο ή ότι με κάποιο τρόπο η Σι Σπιντ πρέπει να καταβάλει τα χρήματα στην ΑΝΕΚ;

Αν η ΑΝΕΚ δεν αυξήσει πολύ τις παλιές τιμές τις η διαφορά θα είναι σημαντική.

Αν κάποιος έχει πληρώσει 250 ευρώ περισσότερα στη Σι Σπιντ απ' ότι θα του ζητάει η ΑΝΕΚ για τις ίδιες υπηρεσίες θα πάρει πίσω τη διαφορά; 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως επήλθε συνεννόηση μεταξύ ΑΝΕΚ και ΥΕΝ, η Sea Speed δεν έχει πια κανένα λόγο να επιστρέψει λεφτά σε κανέναν. Και να σου πω την αλήθεια δε νομίζω πως θα υπάρξουν και πολλά παράπονα υπό την έννοια ότι τουλάχιστον θα υπάρχει πλοίο να πας διακοπές και δε θα μείνεις με τα παιδιά και τη σύζυγο, όνειρο δεμένο στο μουράγιο:D. Άσε που εμένα κάτι μου λέει πως και η ΑΝΕΚ θα αυξήσει το εισιτήριο σημαντικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Στα νέα ωράρια βλέπουμε μια αλλαγή. Στο τοπικό δρομολόγιο που κάνει μεσοβδόμαδα από Ρόδο για Κρήτη δεν θα προσεγγιζει Ηράκλειο αλλά Σητεία. Προφανώς για να ξελαφρώσει λιγο από τα πολυ πιεσμενα καλοκαιρινά ωράρια.. 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει επίσης αλλαγή στο δρομολόγιο της Δευτέρας από Πειραιά και της Πέμπτης από τα νησιά.

Παλιά ήταν το γρήγορο χωρίς Μήλο και Κρήτη. 

Πριν 3-4 χρόνια πρόσθεσαν τη Σητεία και αρκετές ώρες. 

Φέτος έβγαλαν τη Σητεία αλλά έβαλαν το Ηράκλειο. 

Ακόμα μεγαλύτερη απόσταση. 

 

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε προσκληση για τις 21 και ειμαστε σίγουροι οτι την ξαναπήρε το ΠΡέβελης? Η αλήθεια ειναι πως ακομα και αν μπεί στη γραμμή το πλοίο θα ειναι για τελευταία της τελευταιας φορά.... Αν δεν ανέβουν ταχύτητες και επίσης γίνει καποια συντήρηση γενικα πάλι θα "κράζεται" το βαπόρι απο τον κοσμο. Μακάρι να βρεθεί κάποιο άλλο πλοιο ,πιο νέο να κανει τη γραμμή για να βρεί την "υγειά" της.

Link to comment
Share on other sites

100% το Πρέβελης κι όχι απλά με αύξηση μισθώματος αλλά με διπλασιασμό.

Τα 52.000 ευρώ / πλήρες δρομολόγιο έγιναν 102.000 ευρώ και το κοντό έγινε 87.000 ευρώ!!!!!

Τελικά από όλο το φιάσκο η μόνη κερδισμένη βγαίνει η ΑΝΕΚ ,η οποία θα εισπράττει πολύ μεγαλύτερο μίσθωμα ακόμη και από αυτό που εισέπραττε όταν εκτελούσε δρομολόγια το Πρέβελης στην Κασοκαρπαθία.

Μεγάλοι χαμένοι τα νησιά κυρίως η Ανάφη , η Κάσος και η Κάρπαθος και το Υπουργείο βεβαίως βεβαίως , του οποίου η αξιοπρέπεια δεν περισώζεται. 

 

Α κι ο Ελληνικός Λαός που θα πληρώνει παραπάνω τις ίδιες υπηρεσίες..

Και μιας και γίνεται λόγος περί φτηνότερου , έρχεται και επιβεβαιώνεται περίτρανα η λαική ρήση ότι το φτηνό κρέας το τρώει ο σκύλος. 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα παίρνει το Πρέβελης 102.000€/δρομολόγιο και για να πηγαίνει κάποιος στην Κασο και στην Κάρπαθο θελει μια μερα.

Γελαει όλη η οικουμένη.

Υ/Γ μαζί με όλα τα αλλα που σωστά έχετε γράψει ολοι για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στις επιδοτήσεις, προτείνω επίσης όριο ηλικίας καθώς και ελάχιστη ταχύτητα που θα πρέπει να έχουν τα συμμετέχοντα πλοια μπας και αυτη η γραμμη δει άσπρη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κάθε εταιρία θα κοίταζε να ξεζούμισει την κατάσταση.. Ανάγκη την έχουν την ανεκ και την κάθε ανεκ οπότε παίζει με τους δικούς της όρους 

Link to comment
Share on other sites

Η πλακα ειναι οτι 13 χρονια πριν, την πρωτη του χρονια στη γραμμη οι χρονοι απο Πειραια ηταν αισθητα πιο μικροι.

Τον Ιουλιο του 2009 στο μακρυταξιδο απο Πειραια για Μηλο - Σαντορινη - Ηρακλειο - Σητεια - Κασο - Πηγαδια (ΧΩΡΙΣ Αναφη που προσθετει παρα πολυ ειδικα αν συνεχιζει για Ηρακλειο) ειχε κανει 21 ωρες και κατι ψιλα.

Στην επιστροφη μας με το κοντοταξιδο απο Πηγαδια για Κασο - Αναφη - Σαντορινη - Πειραια ειχε κανει 16 ωρες και κατι ψιλα, το οποιο ηταν πολυ ανθρωπινο ταξιδι.

Τοτε η ταχυτητα ηταν σχεδον συνεχεια γυρω στους 18 κομβους, λιγο πανω, λιγο κατω.

Με τα χρονια η ταχυτητα επεσε και πλεον δεν υπαρχει δρομολογιο απο Πειραια χωρις Κρητη, μαλιστα φετος θα εχουν ολα το Ηρακλειο...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είσαι από του πλέον πράτηγους της γραμμής , αν δεν κάνω λάθος γύρω στο 2010.., θυμάμαι να έκανε ακόμη και 3 δρομολόγια από Πειραιά κατά την θερινή περίοδο.

31 minutes ago, Mike18 said:

Νομίζω ότι κάθε εταιρία θα κοίταζε να ξεζούμισει την κατάσταση.. Ανάγκη την έχουν την ανεκ και την κάθε ανεκ οπότε παίζει με τους δικούς της όρους 

Συμφωνώ απόλυτα. Έπεσαν στην ανάγκη της κι αυτή ως εταιρεία έκανε το καλύτερο για εκείνην. 

Link to comment
Share on other sites

Για το 2009 δεν ειμαι σιγουρος, εκανε σιγουρα 2, ισως και 3 απο Πειραια.

Το 2010 και το 2011 εκανε σιγουρα 3 απο Πειραια, ενα κοντο και δυο μακρυταξιδα (οχι ακριβως ιδια).

Απο το 2012 καταλαβαν οτι δεν βγαινουν με τιποτα 3 απο Πειραια γιατι δεν ειχε καθολου παραμονες, οποτε τα εκαναν 2 απο Πειραια και 1 τοπικο Ροδο-Ηρακλειο-Ροδο.

Επισης μεχρι το 2010 πρεπει να πηγαινε και το Ιεραπετρα 1 φορα την εβδομαδα τα καλοκαιρια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...