Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

Συγνωμη αν κατι δεν καταλαβαινω σωστα... Πως γινεται να κηρυχθει εκπτωτη η εταιρεια αλλα να παραμεινει το Olympus?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με αυτήν την εντύπωση έμεινα.

On 7/12/2022 at 10:31 PM, Annivas said:

Απο την ανακοίνωση του Υπουργείου διαφαίνεται με τον πλέον ξεκάθαρο τροπο ότι έχει αποφασιστεί  η εταιρεία του Olympus να κηρυχθεί έκπτωτη και ήδη είναι σε συνεννοήσεις με άλλες εταιρείες για το δρομολόγιο της Παρασκευής αλλά και για την επόμενη ημέρα της γραμμής .

Αν οι διαδικασίες λοιπόν τρέξουν απο το Υπουργείο όπως αρμόζει στην περίσταση προβλέπω την επόμενη Τρίτη  το Πρεβελης να ξανά ξεκινά . 

 

Link to comment
Share on other sites

Πρός το παρόν είναι απλό το πράγμα και δεν φτάνει στην κουβέντα για έκπτωση. Αν δεν αρθεί η απαγόρευση απόπλου, δεν πάει πουθενά. Αν αρθεί, σημαίνει πως δεν σκοπεύει το ΥΕΝ να το τραβήξει το πράγμα. Αν δεν αρθεί, μάλλον σημαίνει το αντίθετο. Οπότε θα μάθουμε σύντομα. 

Link to comment
Share on other sites

Aπλως (στη θεωρία) δεν είναι στο χέρι του ΥΕΝ η απαγόρευση απόπλου από την αρχική επιθεώρηση η τα PSC... Είναι σαν να λέμε ότι είναι στο χέρι του υπουργείου δικαιοσύνης η έκβαση ενός δικαστηρίου πχ, είναι ανεξάρτητα πράγματα... 

Έχει άλλους τρόπους όμως το ΥΕΝ αν θέλει να τους βγάλει έκπτωτους...

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Σωστά το έθεσες Γιώργο, στη θεωρία. Στην πράξη βρές μου εσύ ένα μέλος του ΛΣ που δε θα κάνει ό,τι του πεί ο πολιτικός του προιστάμενος, ο οποίος -oh by the way- έχει λόγο για την προαγωγή ή/και τη μετάθεσή του:rolleyes:

 

Θα μοιραστώ ένα παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός. Παλιό αλλά αντιπροσωπευτικό. Πρίν καμιά 20αριά χρόνια όσοι θυμάστε, είχε καρφωθεί ένα κοντεινεράδικο στην δυτική πλευρά της Ζακύνθου, το Alva Star. Με την πλώρη κι ολοταχώς, είχε καβαλήσει τα βράχια. Αφού απεφεύχθη τότε η περιβαλλοντική καταστροφή και η κοπή του πλοίου στα δύο, το πλοίο ρυμουλκήθηκε στο Πέραμα όπου έγιναν οι σχετικές επιθεωρήσεις, αναζητήθηκαν τα αίτια του ατυχήματος(είχε πάρει ο ύπνος τον αξιωματικό βάρδιας) και η ασφάλεια έκρινε ότι οι επισκευές ήταν μικρότερες από την αξία του πλοίου, άρα συνέφερε να επισκευαστεί.

 

'Ήταν μικρότερες από την αξία του πλοίου μεν, αλλά έστω κι έτσι μιλάμε για ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσό που θα πλήρωνε σε επισκευές η ασφάλεια. Άρχισαν λοιπόν τα ναυπηγεία της περιοχής να δίνουν προσφορές στους πλοιοκτήτες που αν δεν με απατά η μνήμη μου ήταν Ιταλοί. Κάποια στιγμή εν μέσω αυτής της διαδικασίας, βγαίνει η βρώμα στο ταράφι πως οι πλοιοκτήτες σκοπεύουν να ρυμουλκήσουν το πλοίο στην Ιταλία για να γίνει η επισκευή στη Σικελία. Μια και δυό λοιπόν, μαζεύονται μερικοί από τους εργολάβους του Περάματος που θα είχαν συμφέρον να γίνει εκεί η επισκευή, παίρνουν μαζί τους και έναν κυβερνητικό βολευτή του Πειραιά και πάνε καρφί στον τότε ΥΕΝ. 

 

Τους κερνάει γλυκό νερατζάκι ο ΥΕΝ, πιάνουν την κουβέντα και του λένε: "Πεφωτισμένη Υπουργάρα μας, είναι δυνατόν να πάει το πλοίο στην Ιταλία και να μας φάνε τη δουλειά οι Fratelli? Αυτοί δεν ξέρουν να φτιάξουν ούτε capuccino freddo. Δηλαδή εμείς πώς, και γιατί να πούμε να μείνουμε στην απέξω?". Ξύνει την κούτρα του ο ΥΕΝ, λέει "σα να έχουν δίκιο αυτοί εδώ, έχει και ψήφους εκεί στο Πέραμα". Φωνάζει τη γραμματέα του, "φέρε μου τον Αρχηγό ΛΣ τώρα". Τον σηκώνει από την πρέφα τον Αρχηγό, τι να κάνει κι αυτός, πάει και βαράει προσοχή. Και του λέει ο ΥΕΝ: "Αρχηγέ, λόγοι εθνικού συμφέροντος υπαγορεύουν το Alva Star να μην κουνήσει από το Πέραμα ούτε με σεισμό 48 ρίχτερ. Αντιλαβού ?". Τζιμάνι παιδί ο Αρχηγός, του λέει "Γκέγκε Υπουργέ μου, ούτε αυτό που σέρνει καράβι δεν το κουνάει από εκεί το πλοίο, κάμε ρηλάξ". Η επισκευή έλαβε χώρα τελικά εξ΄ ολοκλήρου στο Πέραμα, το πλοίο δεν πήρε ποτέ απόπλου για την Ιταλία με το ΛΣ τότε να αρνείται να χορηγήσει την άδεια, επικαλούμενο "θέματα ασφαλείας" που ποτέ δεν κατάφεραν οι πλοιοκτήτες να υπερκεράσουν. Κι άντε βγάλε άκρη εσύ με τις ελληνικές Αρχές.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μα δεν μπορεί να κηρυχτεί έκπτωτη η εταιρεία επειδή δεν έκανε 1-2 δρομολόγια.

Μπορεί γιατί είναι εν μέσω θέρους και μπορούν να επικαλεστούν χίλια δυο πράγματα... μέχρι και τις απειλές των Τούρκων με λίγη φαντασία μπορούν να τις γαρνίρουν ως αποτέλεσμα της αποκοπής της εδαφικής συνοχής 😀

Δρομολόγιο δεν θα κάνει σήμερα το βαπόρι, έχει ήδη μια εβδομάδα να αναχωρήσει πλοίο για τακτικό δρομολόγιο στη γραμμή , έχουμε 15 Ιουλίου που σημαίνει ότι όλα τα βαπόρια της ακτοπλοίας είναι στη δουλειά κι αν υπήρχε κάποιος που θα ήθελε να κάνει εξυπηρέτηση στο Υπουργείο (λέγε με Μάριο) εκ των πραγμάτων του είναι αδύνατον, υπάρχουν ήδη καμιά 40 αρια φορτηγά που έχουν ξεμείνει σε Πειραιά , Κρήτη & Ρόδο , οπότε το Υπουργείο  δεν πρόκειται να περιμένει άλλο το  για να τον κηρύξει έκπτωτο, με προφανή κίνδυνο το φιάσκο να διαιωνιστεί και να καταστραφούν τα δύο νησιά.

Με βάση αυτά πιστεύω ότι η ακύρωση του σημερινού δρομολογίου θα είναι το εφαλτήριο για έναρξη των διαδικασιών... αν δεν έχουν ξεκινήσει ήδη γιατί δεν ξέρουμε αν τα πιστοποιητικά του ισχύουν ακόμη...

 Προβλέπω από εβδομάδα να επανέρχεται το Πρέβελης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά αδύνατο.. Πως θα μαζέψει μια σύνθεση πληρώματος σε κάτι ώρες.. Και πολύ απλά δεν νομίζω να βαλει το πρεβελης η ανεκ χωρίς επιδότηση 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να γίνει αλλά αυτό στην παρούσα φάση προυποθέτει τα εξής:

1) Να αποδεχθεί η ΑΝΕΚ να πάει χωρίς επιδότηση και χωρίς επιβάτες και οχήματα από Πειραιά αφού τους έστειλαν με το Speedrunner Jet.

2) Να είναι το Πρέβελης σε ετοιμότητα , Να μην έχουν ανοίξει δηλαδή τίποτα δουλειές.

3) Όπως ανέφερε κι ο φίλος @Mike18 θα πρέπει να κάνει γενικό προσκλητήριο πληρώματος και να είναι μέσα σε λίγες ώρες ναυτολογημένοι. Να έχουν έρθει δηλαδή από τα χωριά τους ή τα νησιά τους...

Link to comment
Share on other sites

Μια στέλνουν από Πειραιά με επιβάτες το ταχύπλοο στο κατέβασμα του για δρομολόγια από Σητεία. 

Μια ναυλώνουν το Blue Carrier 1 για νταλίκες από Κρήτη.

Πέραν των αρχικών ημερών που έσκασε το πρόβλημα δεν ακούγονται διαρροές για άμεση αλλαγή εταιρείας-πλοίου. 

Μάλλον έχει δίκιο ο @proud_ionian, το πάνε λάου λάου να ψιλοεξυπηρετηθεί η γραμμή, μέχρι να ετοιμαστεί το παπόρο. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση , ούτε το πάνε λαου λαου… 

Λυσεις ανάγκης βρίσκουν μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες έκπτωσης και να ξεκινήσει το Πρεβελης 

Link to comment
Share on other sites

Η περιφερεια Νοτίου Αιγαίου ανακοίνωσε ότι τα φορτηγά Κάσου Καρπάθου που έμειναν πειραια θα κατεβουν Ηράκλειο απόψε με το horizon. Εκεί μετεπιβίβαση στο blue carrier και αναχώρηση 11'45 αυριο πρωι για Κάσο πηγαδια Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

Πατέντα στην πατέντα!!! Μου θυμίζει καταστάσεις ΣΑΟΣ & Μανούση..! Συμφωνώ με το λάου-λάου για να μείνει το Ολύμπους. Αν ήθελαν να το καθαιρέσουν θα το είχαν κάνει ήδη. Τόσες αφορμές έχει δώσει τα τελευταία χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το βουλευτή Δωδεκανήσων Γιάννη παππα 43 νταλίκες για Κασοκαρπαθια στο έκτακτο του blue carrier. Οι 29 ήταν από πριν Ηράκλειο και άλλες 14 κατέβηκαν χθες με το horizon. Να δουμε τώρα τί θα γίνει αυριο... 

Link to comment
Share on other sites

Μετά και το σημερινό κανονικό δρομολόγιο του Speedrunner για τα νησιά, και σε συνάρτηση με το προχθεσινό παρθενικό του δρομολόγιο από Πειραιά), μπορούμε να πούμε πως το πρόγραμμα της εταιρείας την θέλει την τροποποιησούλα του. Τόσο προχθές όσο και σήμερα το πλοίο πήγαινε με 28-29 -max 30- με συνέπεια σήμερα να είναι Ρόδο 14:30 αντί 13:30 και Σητεία 21:20 αντί για 18:30. Κακό δεν είναι, ίσα-ίσα που και θείο δώρο είναι να υπάρχει ταχύπλοο στην Κασοκαρπαθία, απλά αν κάποιος με ΙΧ από τα νησιά έχει προγραμματίσει να φτάσει 18:30 Σητεία και με το όχημά του να είναι Ηράκλειο 2 ώρες μετά (κάπου στις 20:30) για να πάρει τα Ηρακλειώτικα για Πειραιά, αυτό γίνεται αδυνατο πλέον. Με δεδομένο το αλλαλούμ με το Ολύμπους, "η επιλογή αυτή ίσαν μια κάποια λύσις".. 

Link to comment
Share on other sites

Αφαιρέθηκε ως αναμενόταν και το σημερινό δρομολόγιο του Olympus από το σύστημα ...

Ολοένα και πιο κοντά έρχεται η επανέναρξη δρομολογίων του Πρέβελης.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σημαινει οτι παλι το πλοιο δεν περασε τις επιθεωρησεις η μηπως το αφαιρεσαν γιατι  δεν ξερουν τι θα γινει?

 

Link to comment
Share on other sites

Σε θεωρητικό πλαίσιο ,μία εταιρεία η οποία καθίσταται ανάδοχος μίας σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση μίας άγονης γραμμής , υποχρεούται να προσκομίσει εγγυητική επιστολή για την καλή εκτέλεση και εξυπηρέτηση της γραμμής.

Εάν αυτή η εταιρεία δεν μπορέσει να εξυπηρετήσει την γραμμή για λόγους που ευθύνεται η ίδια  και κηρυχθεί έκπτωτη, τότε αυτή η εγγυητική επιστολή καταπίπτει υπέρ του Ελληνικού δημοσίου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Annivas said:

Αφαιρέθηκε ως αναμενόταν και το σημερινό δρομολόγιο του Olympus από το σύστημα ...

Ολοένα και πιο κοντά έρχεται η επανέναρξη δρομολογίων του Πρέβελης.

Πότε εκτιμάς να ξεκινήσει πάλι το Πρέβελης; 

Παρασκευή ή στα κοντά;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...