Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 6/29/2022 at 1:22 PM, Captain_Nionios said:

Για παράδειγμα. 

Από Πειραιά για Κάρπαθο και επιστροφή. 

2 άτομα σε 2κλινη εσωτερική και 1 κανονικό αυτοκίνητο.

Σήμερα με το Πρέβελης κοστίζει: 241+217=458 ευρώ.

Με το Ολύμπους θα κοστίζει: 400+400=800 ευρώ.

 

Έγινε μια μείωση που ξεκίνησε να αλλάζει στο σύστημα τους από χθες, όπως ανέφερα. 

Η 2κλινη εσωτερική από 136 πήγε στα 130 το άτομο.

Το αυτοκίνητο από 128 πήγε στα 93.

Δηλαδή τα 400+400=800 ευρώ μειώθηκαν στα 353+353=706 ευρώ

Από τα 241+217=458 ευρώ που κοστίζει σήμερα, η αύξηση παραμένει τεράστια στο 54.1% . 

Καλώς, δε θα ταξιδέψουμε κύριοι, είναι τόσο απλό. 

 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, fourtounakis said:

Blue star Chios άγονη Κασοκαρπαθίας και Myconos άγονη ΒΑ Αιγαίου και problems solved.

Αν την αναλάβει το Χίος, το βλέπω να φοράει σκραμπερς κι αυτό μιας και τα μίλια του δρομολογίου είναι πάρα πολλά για να κάψεις κανονικό καύσιμο. Θα μπεις μέσα κανονικά. 

Link to comment
Share on other sites

Και επιπλέον θα πρέπει να εγκαταλείψει κάποια άλλη γραμμή που κάνει (είτε την άγονη Δωδεκανήσων που έκανε μέχρι πέρσι, είτε το απογευματινό της Παροναξιας που κάνει φέτος), για την οποία θα πρέπει να υπάρξει αντικαταστατης (που με τα σημερινά δεδομένα δεν τον βλέπω- εκτός κι αν γυρίσει το BS1). Σε κάθε πάντως περίπτωση, πολλά τα μίλια για κανονικό καύσιμο και το προσεχές μέλλον διόλου ευοίωνο δεν προμηνύεται ως προς τις τιμές του

Link to comment
Share on other sites

On 6/30/2022 at 3:42 PM, Captain_Nionios said:

Έγινε μια μείωση που ξεκίνησε να αλλάζει στο σύστημα τους από χθες, όπως ανέφερα. 

 

 

Βλέπουμε τελευταία με τις κινήσεις που γίνονται και τις αποφάσεις που παίρνονται, ότι είναι σαν να γυρίζουν την πλάτη σε κάποια νησιά. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην εταιρεία. Αντί να φέρνουν τα νησιά πιο κοντά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αυτοί τα απομακρύνουν με έμμεσο τρόπο. Και ο νοών νοείτω.

 

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Strofalos said:

Έχε χάρη που είναι συνονόματο με το ομώνυμο χωριό, ειδάλλως, και αυτοί θα το είχαν ρίξει στην πυρά προτού το δουν. 

Μάλλον θα το ρίξουν ούτως ή άλλως, μόλις δουν την Κυπριακή σημαία. Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει περάσει πλοίο με μη-Ελληνική σημαία στην εν λόγω γραμμή και σίγουρα θα αρχίσει γκρίνια. Διορθώστε με εάν κάνω λάθος.

Υπομονή, παιδιά. Μπορεί να γίνει κάποιο μπαμ σε λίγο καιρό. Και οχι, δεν εννοώ στούκο στην Κάσο. Μάλλον κάποια άλλη, πιο σοβαρή εταιρεία θα βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, JTEDimandix said:

 Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει περάσει πλοίο με μη-Ελληνική σημαία στην εν λόγω γραμμή

Έχουν περάσει τα ταχύπλοα της SeaJet που κάνουν το τοπικό Κρήτης - Ρόδου. 

Link to comment
Share on other sites

Ιεράπετρα Λ, Κορνάρος , Πρέβελης, και ποσα αλλα πλοια εδω και 40 + χρόνια στην γραμμή αυτη κανενα δεν ητω μπαταριστο .. όλα με προπέλες μεταβλητού βήματος .. Ενα πλοιο που χωρις καν καιρό στον Αθηνιό που ειναι ενα απο τα πιο ανοιχτα λιμάνια του Αιγαίου και πηγε και συγκρούστηκε. Και μια γραμμη που ακομα και το Πρέβελης με πανω απο 6 μποφορ δεν κανει προσέγγιση στην Κάσο και Κάρπαθο. Ιδίως η Κάσσος με τα καινούρια καταστροφικά εργα ειναι παγίδα πλοίων .. ακομα και το Κορναρος που ειναι ισως το πιο ευέλικτο συμβατικο πλοιο που εχει περάσει απο την Γραμμή αυτή και απο πολλές άλλες και δεν κατάφερε να αποφύγει το μοιραίο και θα βάλουν αυτό το πλοίο εκει ;; Θα δείτε ποσες φορες θα παρακάμψει το λιμάνι πόσες φορες θα βρουν δικαιολογία. Αν το Πρέβελης μαζεύει 10 ωρες καθυστέρηση απο Πειραια σε Πειραιά να δείτε πόσες ωρες θα μαζεύει αυτό .. με το μισο ξενοδοχειακό με κακους χωρους όπως σαλόνια κλπ που το Πρέβελης μπροστά του ειναι κρουαζιερόπλοιο .. Ναι το Πρέβελης σαν πλοιο εχει εκπληκτικούς χωρους μεσα για αυτην την γραμμη πολυ περισσότερες καμπίνες ( μην μετρατε κλίνες αλλα να δειτε οι δηλωμένες κλίνες σε πόσες καμπίνες ειναι συνολικά)  

 

Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη Παρασκευή 15/7 φαίνεται στο συστημα να ξεκινά το paros jet την αγονη επιδοτουμενη. Σχεδόν στη μέση του καλοκαιριού.... 

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Κοιτώντας στο Rome2rio για την επικοινωνία των νησιών της γραμμής στην μετα-Olympus εποχή, μπορώ να πω πως:

1. Στην Μήλο δραστηριοποιούνται άλλες 3 ακτοπλοϊκές εταιρείες (Μάριο, ASL και Ζάντε). 

2. Στην Σαντορίνη τέσσερις (Μάριο, BS, Ζάντε και HSW)

3. Στην Ανάφη μία (BS)

4. Στο Ηράκλειο δύο (κ/ξ και Μινωικές)

5. Στην Σητεία καμία

6. Στην Κάσο μία (Blue Star)

7. Στην Κάρπαθο μία (Blue Star)

8. Στην Χάλκη καμία

9. Στην Ρόδο μία (Blue Star)

Οπότε, το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει η Χάλκη και η Σητεία. Όταν τα άλλα νησιά έχουν κι άλλες εναλλακτικές, δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εγώ αν ήμουν Κασιώτης ή Καρπαθιώτης θα έπαιρνα το Blue Star. Τους Σητειακούς και και τους Χαλκιώτες να λυπόμαστε... 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, JTEDimandix said:

και και τους Χαλκιώτες να λυπόμαστε...

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, η Χάλκη συνδέεται με τη Ρόδο με ταχύπλοα της 12ne (πόλη Ρόδου), και με τα πλοία  από τη Σκάλα Καμειρου ήθελα να πω (sebeco ii,  Φαίδων, νησος Χάλκη).. Δε νομίζω πως πολλοί Χαλκιτες που ζουν π.χ. στην Αττική κατεφευγαν στον Πρεβελη (ή τώρα στο Olympus) για να πάνε στο νησί τους. Επίσης Σητεια, Κασος, Καρπαθος, κ Χάλκη έχουν διασύνδεση κ με ταχύπλοο της seajets 

Επίσης εκτός από τα ταχύπλοα της 12ne, να προσθέσω κ το Σταυρός της saos ferries από την πόλη της Ρόδου 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Έχει όντως δημιουργηθεί μεγάλο θέμα, και προβλέπω την προσωρινή λύση να την δίνει άμεσα ο Mario με κανα Speedrunner Jet που ούτως η άλλως θα κατέβει για την τοπική άγονη.

Link to comment
Share on other sites

Το ήξεραν μέχρι και οι μπίντες στο λιμάνι του Πειραιά ότι υπάρχει ή θα υπάρξει θέμα με το OLYMPUS, ακόμη και εμείς "χαχανίζαμε" με το άκουσμα ότι πήρε την γραμμή το παπόρο. Κανένας δεν έκανε τίποτα να εξασφαλίσει την γραμμή μέσα στο κατακαλόκαιρο. Ούτε το λιμενικό, ούτε το υπουργείο, ούτε οι τοπικοί παράγοντες των νησιών (Καρπάθου και Κάσου, γιατί οι άλλοι κουτσοβολεύονται). Περίμεναν μοιραίοι και άβουλοι αντάμα να γίνει το θάμα, που λέει και ο ποιητής, ή να σκάσει το κανόνι. Τέλος, στους διαγωνισμούς και τις δημόσιες συμβάσεις θα πρέπει επιτέλους να μπει και να εξετάζεται ο παράγοντας "φερεγγυότητα". Αν κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν, να σκεφτούν αν ενεργούσαν ως ιδιώτες θα εμπιστεύονταν την εταιρεία; Και αφού έβλεπαν ότι δεν κάνει τίποτα η εταιρεία και μετακινεί το βαπόρι -που έχει να κάνει δρομολόγιο 2 χρόνια- από ντόκο σε ντόκο ρυμουλκούμενο μια βδομάδα πριν την έναρξη των δρομολογίων συνέχισαν να κοιμούνται.

ΥΓ. : Βάλτε ένα ρημαδοόρο στην διακήρυξη, ότι πριν την υπογραφή της σύμβασης, μαζί με την εγγυητική να κατατίθενται και τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και καθαρίσατε. Τόσο απλό είναι!  

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Quote

«Δεν συνηθίζω να κρύβομαι στα δύσκολα και πολύ περισσότερο να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου.

Όλα όσα συνέβησαν με το πλοίο “Olympus” που θα πραγματοποιούσε χθες το πρώτο δρομολόγιο για Κάσο και Κάρπαθο αλλά κρίθηκε μη αξιόπλοο, δεν μας τιμούν.

Οφείλουμε μια συγνώμη στους κατοίκους των δύο αυτών νησιών και θα την πω εγώ έστω και αν δεν έχω ευθύνη και δεν μετέχω σε αποφάσεις.

Οφείλουμε, όμως, να δώσουμε και λύση.

Επικοινώνησα με το Υπουργείο Ναυτιλίας και ζήτησα να κηρυχθεί έκπτωτη η συγκεκριμένη εταιρεία και να δρομολογηθεί νέο και αξιόπλοο πλοίο για να καλύψει τις ανάγκες της Κάσου και της Καρπάθου.

Και αυτό πρέπει να γίνει τώρα».

 

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν πρεπει να υπαρχει αλλο υπουργειο ναυτιλιας  στο διαστημα οχι στο πλανητη που ειναι τοσο αχρηστο σε ολα.το βαπορι πηρε την γραμμη απο το χειμωνα τοσο καιρο δεν μπορουσαν εκει στο υπουργειο να ασχοληθουν ποιο ειναι το βαπορι και  ποια η εταιρεια του.παρα εχθες θυμηθηκαν να κανουν ελεχους στο παραενα του ταξιδιου.και τωρα βγαινουν και λενε συγγνωμες και δεν ξεραμε. εδω εχει βουιξει ο τοπος σε οσους ασχολουντε με την ναυτιλια για το βαπορι αυτοι δεν πηραν μυρωδια.πραγματικα η ειναι ασχετοι τελειως με το αντικειμενο η απο πισω παιζονται πολυ χοντρα συμφεροντα και στην πλατη των κατοικων των νησιων και των τουριστων που θελουν να ταξιδεψουν στα τρια νησια κασος καρπαθος χαλκη γιατι τα υπολοιπα εξυπηρετουντε και με αλλα πλοια

Link to comment
Share on other sites

Τη γραμμή το βαπόρι την πήρε επίσημα πριν ένα μήνα που τελεσεδικησαν οι ενστάσεις.  Από τη στιγμή που το πλοίο καλύπτει τις απαιτήσεις των προδιαγραφών της γραμμής  και είχε φθηνότερο τίμημα, έπρεπε να πάρει τη γραμμή. Άσχετα εάν όλοι μας θεωρούμε θα είναι δύσκολο εγχείρημα οι προσεγγίσεις του πλοίου στα λιμάνια της γραμμής. Οι επιθεωρήσεις στο πλοίο γίνονται στη διάρκεια της επισκευή του και οι τελευταίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

το θέμα δεν είναι να δουν και να διαπιστώσουν ότι ποιο είναι το πλοίο και ποιά η εταιρεία...

 

Το θέμα είναι ότι θα πρέπει να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο και στους διαγωνισμούς να μπαίνουν σοβαρά κριτήρια ως προυποθέσεις κι όχι μόνο αν έχει 95 κρεβάτια ή 100. Επίσης επειδή είναι μειοδοτικοί οι διαγωνισμοί , θα πρέπει μεταξύ ίσων ή εφάμιλλων ενδιαφερομένων /να πλοία που θα προκύπτουν από σοβαρές προυποθέσεις του διαγωνισμού  να κατοχυρώνεται η γραμμή στον μειοδότη 

2 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

. Οι επιθεωρήσεις στο πλοίο γίνονται στη διάρκεια της επισκευή του και οι τελευταίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια.

Ιδιαίτερα η ντιρεκτίβα έπεται της έκδοσης των πιστοποιητικών του πλοίου , τα οποία όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας εκδόθηκαν μόλις χτες το πρωί από τον Ρωσικό Νηογνώμονα.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τη γραμμή το βαπόρι την πήρε επίσημα πριν ένα μήνα που τελεσεδικησαν οι ενστάσεις.  Από τη στιγμή που το πλοίο καλύπτει τις απαιτήσεις των προδιαγραφών της γραμμής  και είχε φθηνότερο τίμημα, έπρεπε να πάρει τη γραμμή. Άσχετα εάν όλοι μας θεωρούμε θα είναι δύσκολο εγχείρημα οι προσεγγίσεις του πλοίου στα λιμάνια της γραμμής. Οι επιθεωρήσεις στο πλοίο γίνονται στη διάρκεια της επισκευή του και οι τελευταίες πριν ξεκινήσει δρομολόγια.

Δεν χρειάστηκε καν να δοκιμαστεί στα λιμάνια. Η σύμβαση υπογράφτηκε πριν μια εβδομάδα. Και επειδή τα παθήματα πρέπει να γίνονται μαθήματα, πρέπει να αναθεωρηθούν όλες οι προβλέψεις για την διενέργεια διαγωνισμών ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας. Το ότι  είχε η εταιρεία δώσει δείγματα αφερεγγυότητας δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη; Η διενέργεια δοκιμαστικού πλου με επιτροπή του Υπουργείου με στελέχη του (Λιμενικού, διδασκόντων στο ΚΕΣΕΝ - ΑΕΝ, επιθεώρησης ή όποιων άλλων κριθεί σκόπιμο) είναι δύσκολο να προβλεφθεί; Γιατί πρέπει να είναι απαραίτητη η προσκόμιση εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης πριν την υπογραφή της σύμβασης και όχι η προσκόμιση πιστοποιητικού αξιοπλοΐας; Το να μην γίνονται δεκτά σε διαγωνισμούς πλοία ανενεργά ή ανύπαρκτα (ναι το είχαμε και αυτό), είναι κακό;

Και στο φινάλε η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την ακύρωση του χτεσινού δρομολογίου και ποιες κυρώσεις θα έχει από την αθέτηση της σύμβασης που υπέγραψε;

Αν θέλεις να κάνεις την δουλειά σου όπως πρέπει και αρμόζει σε ένα κράτος που σέβεται πρώτα από όλα τον εαυτό του, σπαζεις αυγά, τροποποιείς νομοθεσία, προλαμβάνεις καταστάσεις και κυρίως αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου και δεν λες ότι φταίει το πλοίο, η εταιρεία, ο νηογνώμονας και ο Χατζηπετρής. Και ο Υπουργός που κοκορεύεται μέσω των τσιρακιών του ότι είναι ο μακροβιότερος υπουργός Ναυτιλίας αν έχει περιεχόμενο στο παντελόνι του ή παραιτείται ο ίδιος ή παίρνει κεφάλια!

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν εκτέλεσε ένα δρομολόγιο μια εταιρεία σε άγονη γραμμή δεν κηρύττεται άμεσα έκπτωτη η εταιρεία. Οι κυρώσεις της εταιρείας θα αρκεστούν στη μη πληρωμή της επιδότησης, εφόσον δεν έκανε το δρομολόγιο. Τα πιστοποιητικά ασφαλείας μπορεί να ήταν είναι σε ισχύ στη διάρκεια του διαγωνισμού και να είχαν λήξει στο μεσοδιάστημα. Εάν και δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...