Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

1 hour ago, Captain_Nionios said:

@Villandry θα ηταν ανησυχητικο να νομιζω οτι εχω ταξιδεψει με το Παρος απο Καρπαθο και τελικα να μην ηταν αυτο...

 

Ζητώ συγγνώμη γιατί δεν εξέφρασα σωστά αυτό που ήθελα να πω.

ΚασοΚαρπαθία εννοούσα τη γραμμή που ενώνει τα δύο αυτά νησιά με τον Πειραιά διαμέσου Μήλου, Σαντορίνης, Ανάφης, κλπ.

Για αυτό το λόγο μου έκανε κι εντύπωση, ωστόσο διευκρινισατε πως μιλάτε όχι για τη γραμμή, όπως νόμιζα αρχικά, αλλά για τα δύο συγκεκριμένα νησιά.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ότι γνωρίζει και θα γνωρίσει η γραμμή πλοία σαν το Superferry, σαν το Highspeed και το Πήγασος, είναι σα να μπαίνουν Παροναξία τα Superfast και τα Cruise. 

Ώρα για κάνα σου-κου μέχρι την Ρόδο για την εμπειρία μου φαίνεται... 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Strofalos said:

Το ότι γνωρίζει και θα γνωρίσει η γραμμή πλοία σαν το Superferry, σαν το Highspeed και το Πήγασος, είναι σα να μπαίνουν Παροναξία τα Superfast και τα Cruise

Καλά μην τρελαθούμε κι όλας (αν εξαιρέσουμε το Hellenic Highspeed). Αν έμπαιναν πριν 20 χρονια τότε ναι. Αλλά το 74 το Φέρι,το 77 το Πήγασος δεν το λες και αναβάθμιση. Ο Πρέβελης του 80 είναι χίλιες φορές καλύτερος για την γραμμή(αν εξαιρέσουμε το θέμα της μανούβρας).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Agaion το λέω ως προς την παραδοξότητα των πλοίων σε σχέση με την γραμμή που εξυπηρετούν και όχι ως αναβάθμιση σε σχέση με τα πλοία. 

Ποιος θα το'λεγε πως τα κλασσικά ημερόπλοια των Κυκλάδων θα βρίσκονταν στην εσχατιά του Αιγαίου να εξυπηρετουν την άγονη... 

Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2020 at 5:30 PM, gpap2006 said:

Τώρα που ξεχειλωσε η Κάσος με το μεγάλο BS παίζει κανα Κρήτη? 

Πάντως, το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος το 1999 πήγε το πλοίο "ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ" στην Κάσο εκδρομή από το Ηράκλειο, με πλοίαρχο τον καπετάν Κώστα Δημάκη.

7 hours ago, Lord said:

Το πλοιο είναι ακατάλληλο μονο και μονο για τα λίγα κρεβάτια που έχει, άλλο πλοιο δεν μπορούσε η ΑΝΕΚ να ναυλωσει? Ότι θέλει κάνει ο καθένας δεν υπαρχει πουθενά κανένας ελεγκτικος μηχανισμός.

Αν δεν κάνω λάθος, διάβασα ότι έχει 2 καμπίνες Lux, 7 δίκλινες και 11 τετράκλινες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 hours ago, Annivas said:

Τα λιμάνια της Κασοκαρπαθίας  μηδενός εξαιρουμένου δεν είναι μικρότερα από το Γαύριο. Για παραδειγμα το Πρέβελης είναι αδύνατον να δέσει στο Γαύριο, και λόγω βυθισμάτων και λόγω οφέλιμου χώρου λιμενολεκάνης.

Απο εκεί εκει πέρα όλα τα λιμάνια της Ελλάδας έχουν τις ιδιαιτερότητές τους και τις δυσκολίες τους. 

Όσο για τους ναυτικούς , όπως είπαν και οι προλαλήσαντες είναι λογικό να έχουν κάποιοι προτιμήσεις είτε λόγω δεσμών , είτε λόγω καταγωγής, είτε... αλλά στην τελική ο σωστός ναυτικός πάει παντού .

Σιγουρα το Γαυριο και η Τηνος ειναι εξαιρετικα δυσκολα λιμανια και συγκρισιμα με τα δυσκολα της Κασοκαρπαθιας, χωρις καμια αμφιβολια.

Ομως νομιζω οτι υπο συγκεκριμενες συνθηκες, σοροκου, σοροκολεβαντε και οστριας η Κασος ειναι το δυσκολοτερο ολων.
Οχι μονο λογο των διαστασεων της ωφελιμης λιμενολεκανης που ειναι παρομοια με το Γαυριο και μικροτερη απο την Τηνο, αλλα κυριως λογω του σχηματος της λιμενολεκανης σε σχεση με τη φορα των δυσκολων για το λιμανι ανεμων.
Ολα δυνανται να σε παγιδεψουν με συγκεκριμενη φορα και δυναμη ανεμου, αλλα η Κασος ενα κλικ πιο ευκολα απο τα αλλα.
Το μεσα της Τηνου, που σχεδον κανεις δεν παει πλεον, με δυνατο ΒΒΑ ισως ειναι ευθεως αναλογο με την τωρινη Κασο με δυνατο ΝΑ σε δυσκολια.

Edited by proud_ionian
quote - move
Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Superferry II στη γραμμή της Κασοκαρπαθιας πρέπει να είναι υπολογισμένα με 18 μίλια και το πλοίο ταξιδεύει με παραπάνω ταχύτητα. Οπότε νομίζω ότι από την επομένη εβδομάδα θα υπάρξουν αναπροσαρμογές στα ωράρια του με κάποιες μεγάλες παραμονές σε κάποια λιμάνια του δρομολογίου του (πχ παραμονή 1 ώρα στη Σαντορίνη, 50 λεπτά στη Κάρπαθο)

Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψη μου και κρίνοντας από την κίνηση του Πρέβελης στο τελευταίο του ταξίδι από Πειραιά, πριν την αντικατάσταση του από το Superferry II, δεν ξέρω κάτα πόσο είναι εφικτή η αναπροσαρμογή. Λαμβάνοντας υπόψιν τον όγκο των φορτηγών που διακινούνται και τις ιδιατερότητες που μπορεί να έχει το γκαράζ των δύο πλοίων. 

Συγκεκριμένα στο δρομολόγιο της περασμένης Παρασκευής η παραμονή μας στην Σαντορίνη ήταν πάνω από 1 ώρα και στην Κάρπαθο 50 λεπτά.

Βέβαια, η εταιρεία γνωρίζει καλύτερα συνιστώσες που δεν είναι γνωστές σε εμάς άρα θα είναι σε θέση να προχωρήσει σε αναπροσαρμογές, εάν αυτές απαιτούνται, όπως αναφέρει ο Π100.

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τη Σαντορίνη που είχε στο γκαράζ κοντά στα 20 κομμάτια νταλίκες δεν ξεπέρασε τους 19 κόμβους.Συνεπώς θεωρώ πως τα φορτία στο γκαράζ του επηρεάζουν τη ταχύτητα του.Στη Ραφήνα σπάνια είχε γεμάτο γκαράζ και συνεπώς 20άριζε πολύ εύκολα.Τώρα θα δυσκολεύεται.

Και μια που το ανέφερα να πούμε πως και ο Πρέβελης τις τελευταίες εβδομάδες που είχε αποχωρήσει ο Όλυμπος ανεβοκατέβαινε με σχεδόν γεμάτο γκαράζ.Τα 15άρια που χτύπαγε ίσως οφείλονταν και σε αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα 15αρια (και πολλές φορες 14αρια)του Πρεβελης που σερνόταν δεν οφείλεται στο γκαράζ του, σχεδόν σε όλα τα σημεία του ταξιδιού είτε ανέβασμα είτε κατέβασμα τόσο πηγαινε.Το Superferry II ειναι ανώτερο βαπορι, είναι πολύ πιο γρήγορο, πιο καλοτάξιδο, πιο μαιτζεβελο στα λιμάνια.Το Πρεβελης υπερτερεί σε αριθμό καμπινων μονο.Αν ειχε το Superferry II περισσότερα κρεβατια ηταν ιδανικό για την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Καλα και για το Πρεβελης δεν ειναι κανονας οτι παει με 15 κομβους επειδη πηγαινε τον τελευταιο μηνα.

Λογικα λογω της παρατεταμένης συνεχούς υπηρεσίας του τοσο καιρο, χωρις μεγαλη συντήρηση καπου πονουσε και το προσεχαν.

Εχουν υπαρξει εποχες που μετα απο μεγαλες επισκευες εχει βγαλει ολόκληρα δρομολόγια με 18.5+ και στιγμιαία 19.5 .

Αν κρινω απο τις προηγουμενες μεγαλες ακινησιες του, λογικα μετα την παρουσα επισκευη του θα ταξιδευει οικονομικά στα 17.5 και αν χρειάζεται περισσοτερο για να καλυψει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Για τώρα μιλάμε όμως και εδώ και παρα πολύ καιρό έχει πέσει η ταχύτητα του.Σιγουρα μετά από την επισκευή του θα πάρει δρόμο παραπάνω αλλά συνήθως την κρατάει για πολύ λίγο χρονικό διάστημα.Συνηθως από 16.5 με 17+ ειναι η νορμάλ ταχύτητα του.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, gpap2006 said:

Πρεπει να ειναι το πιο μαιτζεβελο βαπορι που εχει περασει απο τη γραμμη με εξαιρεση ισως το Σαντορινακι.

 

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Και το Βιτσέντζος Κορνάρος ήταν αρκετά μαιτζεβελο που ήταν χρόνια στη συγκεκριμένη γραμμή!! 


Αν αναφερομαστε σε μαιτζεβελα βαπορια 100+ μετρων, τοτε στο διαστημα μεσα '80 εως μεσα '90, εχουν περασει επισης το Γκολντεν Βεργινα, το Ολυμπια (ξαδερφο των Επτανησος - Δηλος), το Απολλων Εξπρες 2, που ισως και αυτα να ηταν ενα κλικ πιο καλα στη μανουβρα απο το Σουπερφερρυ ΙΙ, το οποιο ειναι και αυτο πολυ δυνατο.

Ο Κορναρος ηταν καλος στη μανουβρα, σαφως, αλλα μαλλον λιγοτερο απο τα προαναφερθεντα και το Σουπερφερρυ ΙΙ, κρινοντας στις λεπτομερειες.

@Lord το Πρεβελης εχει να κανει μεγαλη επισκευη πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα.
Μετα απο τετοιες επισκευες "πεταει" για αρκετο καιρο, οχι παροδικα.
Οπως σου ειπα πιστευω οτι δυσκολα θα το δουμε Χειμωνα με πανω απο 17.5 για λογους οικονομιας, αλλα αν χρειαστει θα εχει το κατι παραπανω να δωσει.
Εκτος αν αυτη τη φορα δεν παρουσιασει τη συμπεριφορα που ειχε μετα απο προηγουμενες μεγαλες επισκευες.

Link to comment
Share on other sites

Το μακρυταξιδο δρομολογιο της Παρασκευης με ολα τα λιμανια μεσα, εχει δηλωμενη διαρκεια μεχρι Καρπαθο 22.5 ωρες με το Σουπερφερρυ ΙΙ, ενω το Πρεβελης ειχε 25 ωρες.
Μεχρι αρχες Αυγουστου η Γιαπωνεζα ηταν σχετικα συνεπης, μετα οχι, με την επιπλεον μειωση της ταχυτητας της.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο νομιζω συνεβει (η μειωση της ταχυτητας) υστερα απο το περιστατικο στο Διαφανι λιγο μετα το δεκαπενταυγουστο. Μεχρι τοτε ηταν απολυτα συνεπης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη χρειάζεται γρήγορα βαπόρια γιατί οι αποστάσεις ειναι μεγάλες όπως και τα λιμάνια που ειναι πολλά.Για να παει κάποιος στην Κασο και στην Καρπαθο χρειάζεται υπερβολικά πολλές ώρες και κατι πρέπει να γινει να βοηθηθούν τα νησιά αυτά. Δίνονται αριστερα και δεξιά αχρείαστες επιδοτήσεις δρομολογίων, ας βγει μια μεγαλη που να καλύπτει ένα γρήγορο βαπορι και για την γραμμη αυτη.Αν μπει ενα πλοιο σαν το Blue Star ΧΙΟΣ να κατεβαίνει με 23 μίλια και αν χρειαστεί να μπορεί να ανοίξει και παραπάνω να καλύψει καθυστερήσεις κλπ θα ηταν πιστεύω ιδανικό.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ο Πρέβελης να εκτελεί το ένα δρομολόγιο απευθείας προς Κασοκαρπαθία .Δηλαδή Πειραιά Σαντορίνη Κάσο Κάρπαθο(χωρίς Διαφάνι) Χάλκη Ρόδο.Αυτό θα μπορούσε να γίνει εκτελώντας τρία επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα όπως παλαιότερα.Το δρομολόγιο της Παρασκευής με Ανάφη, Ηράκλειο και Σητεία να έμενε ως έχει.Τη Δευτέρα με αναχώρηση αργά το βράδυ από Πειραιά προς Μήλο Σαντορίνη Ανάφη Σητεία Κάσο Καρπαθο, (χωρίς Διαφάνι) Χάλκη Ρόδο.Αναχώρηση Τετάρτη αργά το βράδυ από Πειραιά εκτελώντας το γρηγορότερο δρομολόγιο που ανέφερα αρχικά.Πιστεύω θα προλαβαίνει τα ωράρια και δεν θα υπάρχει πίεση.

Όλα αυτά βέβαια για τους θερινούς μήνες.Και αν του χρόνου τα πράγματα είναι καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να φτιαχτεί κάποτε ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης ώστε τα φορτηγά να μη χρειάζονται πανω απο δυο ώρες για να πανε από Ηράκλειο Σητεία όπως σήμερα και να καταργηθεί η προσεγγιση στο Ηράκλειο που καθυστερεί πολλες ώρες το δρομολόγιο. 

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ο Πρέβελης να εκτελεί το ένα δρομολόγιο απευθείας προς Κασοκαρπαθία .Δηλαδή Πειραιά Σαντορίνη Κάσο Κάρπαθο(χωρίς Διαφάνι) Χάλκη Ρόδο.Αυτό θα μπορούσε να γίνει εκτελώντας τρία επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα όπως παλαιότερα.Το δρομολόγιο της Παρασκευής με Ανάφη, Ηράκλειο και Σητεία να έμενε ως έχει.Τη Δευτέρα με αναχώρηση αργά το βράδυ από Πειραιά προς Μήλο Σαντορίνη Ανάφη Σητεία Κάσο Καρπαθο, (χωρίς Διαφάνι) Χάλκη Ρόδο.Αναχώρηση Τετάρτη αργά το βράδυ από Πειραιά εκτελώντας το γρηγορότερο δρομολόγιο που ανέφερα αρχικά.Πιστεύω θα προλαβαίνει τα ωράρια και δεν θα υπάρχει πίεση.

Όλα αυτά βέβαια για τους θερινούς μήνες.Και αν του χρόνου τα πράγματα είναι καλύτερα.

Τα προηγούμενα χρόνια μετά την Ανάφη στο δρομολόγιο της Τρίτης πήγαινε απευθείας Κάσο. Όμως λόγω καταγωγής του Πλακιωτάκη από την Σητεία προστέθηκε και στης Τρίτης, όπως άλλωστε και η νέα επιδοτούμενη γραμμή του Hellenic Highspeed από Σητεία Κασοκαρπαθία Ρόδο , η οποία διασφαλίζει την  εδαφική συνοχή της  Ελλάδας , οι συνεχείς διελεύσεις ανωτέρω ταχύπλοου αποτρέπουν τα δόλια σχέδια των Τούρκων και φυσικά εξυπηρετεί ορδές κόσμου.

Πιστεύω ότι όπως είναι τα καλοκαιρινά του Πρέβελης με δυο κορμούς κι ένα τοπικό είναι μια χαρά , άλλωστε το τρίτο δρομολόγιο από Πειραιά θα εξυπηρετούσε περισσότερο την Σαντορίνη και ελάχιστα την Κασοκαρπαθία. Άλλωστε αυτά τα δύο νησιά έχουν αναπτύξει ισχυρούς εμπορικούς δεσμούς με την Κρήτη και την Ρόδο οπότε ανεφοδιασμοί κλπ γίνονται περισσότερο από αυτά τα δύο νησιά. Πέραν αυτών όμως τρία δρομολόγια Κασοκαρπαθίας από Πειραιά θα ήταν πολύ πιεσμένα και καμία ημέρα της εβδομάδας και σε κανένα λιμάνι δεν θα είχε την ευκαιρία να μηδενίσει μια μεγάλη καθυστέρηση.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι στα δύο χειμερινά δρομολόγια θα πρέπει να ελαφρυνθεί το ένα εξ αυτών από την Χάλκη και το Διαφάνι και να προσετίθονται  στα δύο καλοκαιρινά. Έτσι το Πρέβελης θα μπορέσει να μειώσει τις καθυστερήσεις , γιατί όσο καλή επισκευή και να του κάνουν , το δρομολόγιο είναι πολύ λογκάδο, έχει δύσκολα περάσματα που με τις θάλασσες του χειμώνα θα αναγκάζεται να ψηλώνει οπότε η καθυστέρηση θα είναι αναπόφευκτη.

Link to comment
Share on other sites

On 2/28/2015 at 5:24 PM, Captain_Nionios said:

Οποτε το Περαιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος: 238.5 ν.μ. ειναι μια απο τις συντομοτερες διαδρομες, δεδομενου οτι πιανει δυο νησια πριν την Κασο, γιατι προσθετει μολις 13.5 ν.μ. σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος.

Ακομα και η Σητεια παντως, μετα την Αναφη, προσθετει σεβαστη αποσταση και χρονο.

Αποψη μου, ειναι οτι τουλαχιστον ενα δρομολογιο το Χειμωνα και περισσοτερα εποχιακα το καλοκαιρι, θα πρεπει να πηγαινουν Κασο-Καρπαθο με τη μικροτερη δυνατη προσθηκη αποστασης και προσεγγισεων, σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος-Καρπαθος.

Αυτο το πετυχαινει το Πειραιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος-Καρπαθος με μολις 13.5 ν.μ. επιπελον αποσταση.
Επισης το Πειραιας-Φολεγανδρος-Σαντορινη-Κασος-Καρπαθος ισως ειναι μονο 11.5 ν.μ. επιπλεον αποσταση.

Αντι λοιπον να κανουν δωρο στη Μπλου Σταρ τρια κυκλικα Σητεια-Κασοκαρπαθια-Χαλκη-Ροδο, που πεφτουν συχνα πανω στις μερες των ηδη υπαρχοντων δρομολογιων.
Με τις ιδιες πλευσιμες ωρες οπως εχω γραψει σε αλλο ποστ, θα μπορουσαν να γινουν δυο δρομολογια σαν τα παραπανω, απο Πειραια μεχρι Καρπαθο και παλι πισω, ουτε Κρητη, ουτε Ροδο.

Ενα τετοιο δρομολογιο μεχρι Καρπαθο ειναι περιπου 262 ν.μ. , ισως και 2 ν.μ. λιγοτερα με την εκδοχη της Φολεγανδρου αντι της Αναφης.

Αν για μανουβρα και φορτοεκφορτωση, στη Σαντορινη σπαταλα 45 λεπτα και απο 20 λεπτα στα αλλα δυο νησια, τοτε μεχρι Καρπαθο:

Με 17 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 16 ωρες και 50 λεπτα.

Με 18 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 16 ωρες .

Με 19 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 15 ωρες και 10 λεπτα.

Με 20 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 14 ωρες και 30 λεπτα.

Με 21 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 13 ωρες και 55 λεπτα.

Με 22 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 13 ωρες και 20 λεπτα.

Με 23 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 12 ωρες και 50 λεπτα.

Στο πελαγος θα πρεπει να ταξιδευει περιπου με 0.3 κομβους περισσοτερο λογω επιβραδυνσεων και επιταχυνσεων απο τα λιμανια.

Νομιζω λοιπον, οτι σε σχεση με τα παροντα, συντομοτερα δρομολογια, που με Μηλο και Σητεια ξεπερνουν τις 20 ωρες, το χρονικο κερδος ειναι σημαντικο ακομα και στην περιπτωση των 17 κομβων.

Αν γινοταν ομως να το κανει ενα βαπορι των 19 κομβων, τοτε οι 15 ωρες και 10 λεπτα ακουγονται πολυ πιο δελεαστικες στο αυτι του μεσου ταξιδιωτη ωστε, επιτελους, να επισκεφθει σημαντικη ποσοτητα επιβατων τα νησια απο Πειραια.

Για το τριμηνο του καλοκαιριου ας δωσουν τα φραγκα σε δυο τετοια δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Annivas said:

η νέα επιδοτούμενη γραμμή του Hellenic Highspeed από Σητεία Κασοκαρπαθία Ρόδο , η οποία διασφαλίζει την  εδαφική συνοχή της  Ελλάδας , οι συνεχείς διελεύσεις ανωτέρω ταχύπλοου αποτρέπουν τα δόλια σχέδια των Τούρκων και φυσικά εξυπηρετεί ορδές κόσμου.

Μόνο σαν ειρωνικό μπορώ να το εκλάβω το "ορδές κόσμου", εκτός αν έχετε να παραθέσετε στοιχεία επιβατικής κίνησης.

Όσο για το αν το Hellenic Highspeed είναι αποτρεπτικός παράγοντας στα σχέδια των Τούρκων, ακούγεται υπερβολικό και τουλάχιστον θέλει προσοχή η έκφραση τέτοιων απόψεων. Το οτι εξασφαλίζει την εδαφική συνέχεια της χώρας είναι αρκετό για να υποδηλώσει την σημασία μιας τέτοιας σύνδεσης.

Link to comment
Share on other sites

Μα φυσικά όλα αυτά για την επιδότηση του τοπικού Σητεία - Κάσο - Κάρπαθο - Ρόδο με το Hellenic Highspeed τα είπα χιουμοριστικά γι αυτούς που κατάλαβαν ...  Γι αυτούς που δεν κατάλαβαν πιστεύω ότι πρόκειται ξεκάθαρα για μία κίνηση του Πλακιωτάκη να αναδειχθεί περισσότερο στην ιδιαίτερη πατρίδα του,την Σητεία, δαπανώντας φυσικά λεφτά του Ελληνικού Λαού σε μια περιττή σύνδεση και μάλιστα με δρομολόγια τα οποία κάποια εξ αυτών συμπίπτουν  επάνω σε δρομολόγια του Πρέβελης.

Όσο για το ότι θέλει προσοχή η έκφραση τέτοιων απόψεων (αν και χιουμοριστικές) περί αποτροπής δόλιων σχεδίων της Τουρκικής πλευράς, θα μπορούσατε να μας το εξηγήσετε περισσότερο τι προσοχή χρειάζεται και γιατί η αναφορά της στο παρόν κατάστημα??

50 minutes ago, Captain_Nionios said:

Ακομα και η Σητεια παντως, μετα την Αναφη, προσθετει σεβαστη αποσταση και χρονο.

Αποψη μου, ειναι οτι τουλαχιστον ενα δρομολογιο το Χειμωνα και περισσοτερα εποχιακα το καλοκαιρι, θα πρεπει να πηγαινουν Κασο-Καρπαθο με τη μικροτερη δυνατη προσθηκη αποστασης και προσεγγισεων, σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος-Καρπαθος.

Αυτο το πετυχαινει το Πειραιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος-Καρπαθος με μολις 13.5 ν.μ. επιπελον αποσταση.
Επισης το Πειραιας-Φολεγανδρος-Σαντορινη-Κασος-Καρπαθος ισως ειναι μονο 11.5 ν.μ. επιπλεον αποσταση.

Αντι λοιπον να κανουν δωρο στη Μπλου Σταρ τρια κυκλικα Σητεια-Κασοκαρπαθια-Χαλκη-Ροδο, που πεφτουν συχνα πανω στις μερες των ηδη υπαρχοντων δρομολογιων.
Με τις ιδιες πλευσιμες ωρες οπως εχω γραψει σε αλλο ποστ, θα μπορουσαν να γινουν δυο δρομολογια σαν τα παραπανω, απο Πειραια μεχρι Καρπαθο και παλι πισω, ουτε Κρητη, ουτε Ροδο.

Ενα τετοιο δρομολογιο μεχρι Καρπαθο ειναι περιπου 262 ν.μ. , ισως και 2 ν.μ. λιγοτερα με την εκδοχη της Φολεγανδρου αντι της Αναφης.

Αν για μανουβρα και φορτοεκφορτωση, στη Σαντορινη σπαταλα 45 λεπτα και απο 20 λεπτα στα αλλα δυο νησια, τοτε μεχρι Καρπαθο:

Με 17 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 16 ωρες και 50 λεπτα.

Με 18 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 16 ωρες .

Με 19 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 15 ωρες και 10 λεπτα.

Με 20 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 14 ωρες και 30 λεπτα.

Με 21 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 13 ωρες και 55 λεπτα.

Με 22 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 13 ωρες και 20 λεπτα.

Με 23 κομβους μεση ταχυτητα θα κανει 12 ωρες και 50 λεπτα.

Στο πελαγος θα πρεπει να ταξιδευει περιπου με 0.3 κομβους περισσοτερο λογω επιβραδυνσεων και επιταχυνσεων απο τα λιμανια.

Νομιζω λοιπον, οτι σε σχεση με τα παροντα, συντομοτερα δρομολογια, που με Μηλο και Σητεια ξεπερνουν τις 20 ωρες, το χρονικο κερδος ειναι σημαντικο ακομα και στην περιπτωση των 17 κομβων.

Αν γινοταν ομως να το κανει ενα βαπορι των 19 κομβων, τοτε οι 15 ωρες και 10 λεπτα ακουγονται πολυ πιο δελεαστικες στο αυτι του μεσου ταξιδιωτη ωστε, επιτελους, να επισκεφθει σημαντικη ποσοτητα επιβατων τα νησια απο Πειραια.

Για το τριμηνο του καλοκαιριου ας δωσουν τα φραγκα σε δυο τετοια δρομολογια.

 

Πολύ σωστή προσέγγιση.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...