Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται πως το Πρέβελης περιόρισε την απουσία του απ' την γραμμή της Κασοκαρπαθίας (σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό) για το διάστημα 1 - 11 Απριλίου.

Βέβαια, όσον αφορά το πρόβλημα της Ανάφης, ακόμη κι αν έχει επιστρέψει το Aqua Jewel στα ενδοκυκλαδικά (που όπως λέει το σύστημα κρατήσεων θα έχει επιστρέψει), το πρόβλημα παραμένει στην σύνδεση με τον Πειραιά.

Μια προσωρινή λύση είναι η προέκταση του δρομολογίου προς Ανάφη, τόσο με τον Σολωμό, όσο και με το μικρό Blue Star στο απογευματινό δρομολόγιο του Σαββάτου.

Υ.Γ: 27/3/2009 - 27/3/2019 : 10 ΧΡΟΝΙΑ αδιάλειπτης παρουσίας του ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας!

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, AQUA JEWEL said:

Υ.Γ: 27/3/2009 - 27/3/2019 : 10 ΧΡΟΝΙΑ αδιάλειπτης παρουσίας του ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας!

Ενταξει μην τρελαθουμε κιολας ;) Κι αν δεν ηταν αυτο θα ταν καποιο αλλο,ισως κ καλυτερο,στη θεση του.Μην ξεχναμε οτι εκτελει γραμμη με επιδοτηση,δεν παει μονο του..

Αυτο που θα πρεπε να εχει προβλεφθει/επιβληθει απο το κρατος ειναι καποιες εκτακτες προσεγγισεις σε νησια οπως η Αναφη που μενουν αποκομμενα τοσες μερες στις αρχες του 21ου αιωνα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη γείωση να μην έκανες συχνά ρε Μιλτιάδη και όλα θα ήταν καλά. 

Νομίζω όταν ένα βαπόρι κλείνει 10 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στην Κασοκαρπαθία δεν αξίζει τέτοια "γείωση".

Είναι από μόνο του ένα γεγονός άξιο λόγου... 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπουμε απ' το κάτωθι έγγραφο σήμερα το Blue Star Patmos είχε σκοπό να προεκτείνει εκτάκτως το δρομολόγιό του προς Κάρπαθο & Κάσο με σκοπό την κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών που έχουν προκύψει απ' την απουσία του Πρέβελης. Όμως απ' ότι φαίνεται λόγω του απαγορευτικού απ' τους θυελλώδεις ανέμους το πλοίο δεν θα προλάβει να κάνει το δρομολόγιο. Επίσης, η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει μεγάλες καταστροφές στα δύο αυτά νησιά, πράγμα που κάνει άμεση την ανάγκη προσέγγισης του πλοίου για την μεταφορά μηχανημάτων που θα βοηθήσουν στην αποκατάσταση των ζημιών σε δρόμους, απομάκρυνση βράχων από κατολισθήσεις, κτλ.

ΚΑΣΟΣ.png

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτο δρομολόγιο θα εκτελέσει την Κυριακή 7 Απριλίου το πλοίο Blue Star Patmos για Κάρπαθο και Κάσο.

Πιο συγκεκριμένα την ίδια ημέρα το μεσημέρι αναμένεται να αφιχθεί στη Ρόδο το προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον Πειραιά και στη συνέχεια θα αναχωρήσει γι’ αυτά τα δύο νησιά.

Τα μεσάνυκτα της Κυριακής αναμένεται να επιστρέψει πίσω στη Ρόδο.

Το πρόγραμμα:

Σάββατο 6/4: Αναχώρηση στις 17:00 από Πειραιά για Αστυπάλαια (01:30-01:50 επομένης), Κάλυμνο (04:10-04:40), Κω (05:40-06:00), Νίσυρο (07:20-07:40), Τήλο  (08:50-09:10), Ρόδο  (11:15-13:30), Κάρπαθο (17:30-17:45), Κάσο (19:00-19:15), Ρόδο 23:59.

 

Πηγή: Η ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολυ ιδιαιτερη συναντηση σημερα στο λιμανι της θρυλικης Κασου.

 

Το Πρεβελης με δηλωμενη αφιξη στις 13:10, εφτασε στις 12:56.

Το Μπλου Σταρ Πατμος με δηλωμενη αφιξη στις 12:55, εφτασε στις 13:02.

Ειναι αρκετα πιθανο να συμβει και στο μελλον με τοσο κοντινες αφιξης...

 

Καραβολατρικα ειναι υπεροχο, μακαρι να ανεβουν φωτογραφιες να το χαρουμε, αλλα το γεγονος οτι και τα δυο ερχονταν απο Πειραια δειχνει τον παραλογισμο... Εχουν τρια δρομολογια τη βδομαδα και τα δυο καταληγουν να φτανουν απο το κεντρικο λιμανι της χωρας την ιδια ακριβως στιγμη.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Περιπου 15 ατομα που ηταν να ταξιδεψουν χθες με το Πρεβελης απο την Αναφη μεταφερθηκαν μετα απο δικη τους παρεμβαση με λαντζα στη Σαντορινη προκειμενου να ταξιδεψουν απο εκει για Πειραια με αλλα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

«Ενέργειες του ΥΝΑΝΠ, σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ, για την αντιμετώπιση της βλάβης του ΠΡΕΒΕΛΗΣ»

Quote

Μετά την πρόσφατη ζημιά, που υπέστη το πλοίο Πρέβελης, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΝΑΝΠ βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με την εταιρεία ΑΝΕΚ LINES, προκειμένου να διασφαλιστεί γρήγορα η αποκατάσταση της βλάβης του πλοίου, η μεταφορά των επιβατών από την Κάρπαθο στη Ρόδο αλλά και η ομαλή επαναφορά της δρομολογιακής σύνδεσης των νησιών που εξυπηρετούσε η γραμμή.

Άμεσος στόχος ήταν η ταχεία μετάβαση των επιβατών στον προορισμό τους. Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν ήδη από το Διαφάνι, με νοικιασμένα πλωτά μέσα και λεωφορεία, στον αερολιμένα Καρπάθου, όπου η εταιρεία έχει ναυλώσει αεροπλάνο, ειδικά για το σκοπό αυτό, με προορισμό την Ρόδο και το οποίο αναμένεται να αναχωρήσει σε λίγη ώρα.

Ευελπιστούμε για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης, και σε περίπτωση που δεν καταστεί άμεσα δυνατή αυτή, το Υπουργείο βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με την ΑΝΕΚ αλλά και με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της εξυπηρέτησης της γραμμής και των αναγκών των νησιών.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
13 hours ago, Captain_Nionios said:

Το ξαναλεω. Σαν καραβολατρης ειναι υπεροχο. Σαν απλος παρατηρητης ειναι παραλογο να συναντιουνται στην Κασο ερχομενα απο Πειραια 2 απο τα 3 εβδομαδιαια δρομολογια.

 

 

Δεν έχουν όμως τους ίδιους ενδιάμεσους προορισμούς.. 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

On 4/22/2019 at 6:04 PM, basilis89 said:

Πρώτη φορά Ηράκλειο Τ βαπορι;

Ναι, πρώτη φορά πήγε Ηράκλειο το Blue Star Patmos στις 22 Απριλίου και μπορώ να πω πως τα πήγε πολύ καλά.
Επειδή ήμουν Ηράκλειο για προσωπικούς λόγους και ταξίδευα εκείνη την ημέρα μπορώ να πω πως ήταν κάτι το πρωτόγνωρο το συγκεκριμένο πλοίο για την γραμμή Κρήτης-Ρόδου μέσω Κάσου-Καρπάθου καθώς:
-Οι Κρητικοί φαντάροι, φοιτητές,  και λοιποί επιβάτες της γραμμής πρώτη φορά έκαναν την διαδρομή Ρόδου-Κρήτης σε 9:30 ώρες και με ποιότητα πλοίου "ντρέπεσαι να επιβιβαστείς".
-Οι Καρπάθιοι πρώτη φορά ταξίδεψαν από Πηγάδια προς Ηράκλειο σε 4 ώρες και 45 λεπτά.
-Το πλοίο έφτασε 21:30 και μέσα σε 70 λεπτά ξεφόρτωσε περίπου 400-500 επιβάτες (το γκαράζ δεν το είδα καθώς επιβιβαστήκαμε στο 10λεπτο) και φόρτωσε 1000 περίπου επιβάτες (923 ο Α/Α του εισιτηρίου μου), 37 νταλίκες περίπου και καμιά 50αριά αυτοκίνητα.
-Η φορτωεκφόρτωση ήταν υποδειγματική και κάτι το εξωπραγματικό για την γραμμή (οι νταλίκες από τον κεντρικό καταπέλτη, τα Ι.Χ. ανά 5άδες από τον δεξιό στο χρονοδιάστημα που έκαναν οι τράκτορες να κοτσάρουν και ξεκοτσάρουν, οι επιβάτες μόνο από τον αριστερό των επιβατών). Κατ'εμέ η κουβέρτα έκανε φοβερή δουλειά.
- Οι Κασιώτες πρώτη φορά έκαναν 3ώρες και 45 λεπτά για το ταξίδι Ηράκλειο-Κάσος.
- Τα σχόλια των επιβατών ήταν άκρως εντυπωσιακά στην μετάβαση από υπηρεσίες ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε υπηρεσίες Blue Star Patmos όχι μόνο ως προς την ταχύτητα αλλά στο συνολικό πακέτο που προσφέρει το πλοίο.
- Ευχή όλων των επιβατών και από τα 3 νησιά (Ροδίτες, Καρπάθιοι, Κασιώτες) ήταν να μην ήταν ένα πυροτέχνημα το συγκεκριμένο δρομολόγιο αλλά να υπάρξει και συνέχεια.

Πιστευώ πως η περιληπτική του πλοίου, μαζί με τα 45.000 της επιδότησης, θα έκαναν καλό ταμείο στο λογιστήριο του πλοίου. Γνώμη μου πως αν κρατούσαν το καλοκαιρινό απογευματινό για Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορίνη και τον χειμώνα (όχι σε καθημερινή βάση) και συνέχιζε 2 φορές την βδομάδα από Σαντορίνη προς Ηράκλειο και Κασοκαρπαθία μέχρι Ρόδο.., και οι μεταφορείς των Κυκλάδων θα σταματούσαν τη μουρμούρα, και οι νεκραναστάσεις τύπου Οlympus θα εξέλειπαν, και οι παραπάνω επιβάτες θα ένιωθαν πως η πολιτεία δεν τους έχει ξεχασμένους όπως λένε σήμερα, και η εταιρεία θα είχε να λαβαίνει ένα καλό έσοδο από μια γραμμή από το πουθενά, και το Υπουργείο θα έκανε το κομμάτι του πως "να τι πλοίο σας έβαλα ψηφίστε με", και το πλοίο θα έβρισκε μια γραμμή χειμώνα-καλοκαίρι, και γενικά θα ήταν μια win-win κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις..!

 

Από τότε που βγήκε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ από την δεξαμενή και έχει σταθερά τα 18.5 μίλια, ναι, τυχαίνει κάθε Τετάρτη.
Καραβολατρικά όντως είναι υπέροχο καπτα-Νιόνιο να βλέπεις το παρελθόν με το μέλλον στην άκρη του Αιγαίου.
Σαν απλός παρατηρητής ναι, είναι παράλογο τα 2 από τα 3 δρομολόγια της εβδομάδας από Πειραιά, από διαφορετικές κατευθύνσεις μεν, να φτάνουν την ίδια μέρα δε.
Βέβαια από 15 Ιουνίου αυτό θα φτιάξει καθώς το ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα φεύγει Δευτέρα από Πειραιά και το Χίος την Τρίτη.
Νομίζω πως ο λόγος ταχύτητας-γκαράζ-manuvrability-κρεβάτια το Νήσος Χίος είναι καταλληλότερο για την γραμμή της Δωδεκανήσου εν αντιθέσει με το Blue Star Patmos. Οχι τίποτ'άλλο αλλά να "μείνει Ελλάδα" επιτέλους το πλοίο και να κόψει τα σούρτα-φέρτα από το Μαρόκο..!
(Στην φώτο η "συνάντηση" από άλλη οπτική)

61642086_10214674420794639_7680080563872464896_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχάριστα τα νέα!

Δυστυχώς Τ απογευματινό δρομολόγιο που λες δεν γίνεται να Τ πράξουν και Τ χειμώνα διότι είναι και τα επιδοτούμενα τιμολόγια προς μικρές Κυκλάδες και Αμοργό.. 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

On 6/2/2019 at 12:51 PM, basilis89 said:

Δεν έχουν όμως τους ίδιους ενδιάμεσους προορισμούς.. 

 

Δε νομιζω οτι αυτο εχει ιδιαιτερη σημασια.

Αν μιλησουμε μονο για την Κασοκαρπαθια τους τελευταιους 3 Χειμωνες (ουσιαστικα πλην Καλοκαιριου), εχει δυο αναχωρησεις τις Τριτες απο Πειραια και αφιξεις τις Τεταρτες σε πολυ κοντινα ωραρια.
Ακομα και οταν δεν επεφταν ακριβως μαζι, μεσα σε λιγες ωρες ειχαν σπαταληθει τα δυο απο τα τρια δρομολογια απο το κεντρικο λιμανι της χωρας.
 
Δεδομενου οτι εχει περασει τοσος καιρος και το Υπουργειο πληρωνει αδρα και τις δυο εταιρειες γι'αυτες τις προσεγγισεις, θα επρεπε να εχει παρεμβει ωστε τα δρομολογια απο Πειραια να εχουν τουλαχιστον μια μερα διαφορα μεταξυ τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
45 minutes ago, Petros P said:

Για την απόρριψη του Πρεβελης τι γινεται σε τέτοιες περιπτώσεις ? Δρομολόγηση χωρις επιδότηση 

Κ γυρναει μια βδομαδα στο μυαλο μου μολις το ειδα να ξαναταξιδευει οτι κανει για τη γραμμη του Πρεβελης το Ολυμπους..

Link to comment
Share on other sites

Ο κανένας δεν κέρδισε τη γραμμή από το Πειραιά.

10 hours ago, margaritis24 said:

Κ γυρναει μια βδομαδα στο μυαλο μου μολις το ειδα να ξαναταξιδευει οτι κανει για τη γραμμη του Πρεβελης το Ολυμπους..

Δεν γίνεται ελεύθερη δρομολόγηση. Το κράτος θα προτείνει στην ΑΝΕΚ για τη συνέχιση της δρομολόγησης του Πρέβελης στην άγονη γραμμή μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός και να ολοκληρωθεί. Εάν δεν επιθυμεί η ΑΝΕΚ να συνεχίσει (που δεν το νομίζω) θα ψάξουν για άλλο πλοίο να μπει στη γραμμή με απευθείας ανάθεση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...