Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω άμεσης διακοπής της 48ώρης απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας σήμερα 04/09/2018, το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ αναμένεται να επανεκκινήσει τα δρομολόγια του ως ακολούθως:

ΤΡΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 04/09/2018 ΑΝ. 22:00 – ΤΕΤΑΡΤΗ 05/09/2018 ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.06:00 –ΑΝ.07:00) – ΑΝΑΦΗ (ΑΦ.08:40 –ΑΝ.09:00)- ΚΑΣΟΣ (ΑΦ.13:50-AN. 14:10) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ΑΦ.15:45 ΑΝ.16:30)-ΔΙΑΦΑΝΙ (ΑΦ.17:30 – AN.17:50) – ΧΑΛΚΗ (ΑΦ.20:00-AN. 20:20)-ΡΟΔΟΣ ΑΦ.22:30

Το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα του δρομολόγια από την Πέμττη 06/09/2018 από Ρόδο-Χάλκη-Διαφάνι-Κάρπαθο-Κάσο-Ανάφη-Σαντορίνη-Πειραιάς στίς 08:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Από 6/2, σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της Άττικα, το Blue Star Patmos θα προσεγγίζει και την Κάσο κάθε Τετάρτη, με άφιξη στις 12:25 και αναχώρηση στις 12:40.

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι μετά την βελτίωση των καιρικών συνθηκών, το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ αναμένεται να αναχωρήσει από το λιμένα της Ρόδου προς Χάλκη-Διαφάνι-Κάρπαθο-Κάσο-Ανάφη-Σαντορίνη-Μήλο-Πειραιά σήμερα 24/01/2019 στις 12:30 και θα τροποποιήσει τις αφιξο-αναχωρήσεις του ως ακολούθως:
 
ΠΕΜΠΤΗ 24/01/2019 ΑΝ. 12:30 ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ (ΑΦ.14:40-AN. 14:55)-ΔΙΑΦΑΝΙ (ΑΦ.16:55 – AN.17:10) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (ΑΦ.18:15 – ΑΝ.18:45)-- ΚΑΣΟΣ (ΑΦ. 20:-15 - AN. 20:30) –ΑΝΑΦΗ 25/01/2019 (ΑΦ.01:30 –ΑΝ.01:45) – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.03:15 – ΑΝ.04:15) – ΜΗΛΟΣ (ΑΦ.08:00 –ΑΝ.08:15) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΦ.13:30
 
Το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα δρομολόγια του την Παρασκευή 25/01/2019.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικά οι προσεγγίσεις της Blue Star Ferries στο νησί της Κάσου θα ξεκινήσουν απ' την ερχόμενη Τρίτη 5 Μαρτίου με το Blue Star Patmos.

Ιδού και η πανηγυρική ανακοίνωση της κυρίας Δημάρχου.

ΚΑΣΟΣ.png

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχάριστο νέο για τη θρυλική Κάσο. Οι χρόνοι για Κάρπαθο κατέβηκαν από τις 21:55 στις 20:25 ώρες για να προλαβαίνει και την Κάσο. 

Ελπίζω κάποτε να "χωρέσει" καλοκαιρινό δρομολόγιο Πάρος-Νάξος-Δονούσα-Αμοργός (Αιγιάλη)-Αστυπάλαια-Πηγάδια ώστε ένα εκ των Χίος ή Πάτμος να φτάνει σε περίπου 13-13:15 ώρες και να φέρει τη χρονική επανάσταση. Στα παρόντα δρομολόγια, το κοντοταξιδο της Πρεβελάρας είναι ακόμα το πιο σύντομο χρονικά. 

Είναι εφικτό αρκεί να πηγαίνει 25+ κόμβους(ήδη τα πάνε το καλοκαίρι) και να μεταθέσουν την αναχώρηση του επόμενου δρομολογίου από Πειραιά για αργότερα. Δύσκολο, το ξέρω, αλλά θα έκανε τρομερή διαφορά. 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Captain Nionios εχω την εντυπωση οτι τα δυο πανεμορφα νησια τα ενδιαφερει περισσοτερο η συνδεση με την εδρα του νομου τους τη Ροδο.

Συνεχίζω από το προηγουμενο σχόλιό μου (παρακαλω αν ειναι ευκολο να ενωθούν)...Τα νησια τα ενδιαφερει περισσοτερο συνδεση με Ροδο αλλα και με τη Κρητη. Προσωπικά πιστευω πως η εξυπηρέτηση θα ηταν καλύτερη αν υπήρχε μονιμο τοπικο καραβι που θα συνεδεε καθημερινα ολο το χρονο τη Ροδο με τη Σητεια μεσω των δυο νησιων. Σε ωραρια που θα βολευαν τις αεροπορικες ανταποκρισεις με τα τοπικα αεροδρομια κ κυριως της Ροδου. Σε συνδυασμο με βελτιωση του οδικου δικτυου Σητεια-Ηρακλειο θα απογειωνε τουριστικα τα νησια και θα δημιουργουσε τουριστικη γεφυρα μεταξυ Κρητης Ροδου που το καλοκαιρι θα σάρωνε.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια δεν μπορώ με ασφάλεια να εκτιμήσω τι πραγματικά θέλουν στα δύο νησιά. Υπάρχει μια ασάφεια. 

Έχω ακούσει πάρα πολλά, κάποιοι θέλουν πιο πολύ Ρόδο, κάποιοι Κρήτη, κάποιοι Πειραιά. 

Προσωπικά, για το καλοκαίρι πιστεύω πως ένα σύντομο χρονικά δρομολόγιο από Πειραιά είναι μονόδρομος. Να μπει ο επισκέπτης, με το αυτοκίνητο και τις αποσκευές του και να είναι άρχοντας κάτω σε 13 ώρες, αντε και κάτι παραπάνω. Οι ανταποκρισεις είναι πιο περίπλοκες και ακριβές... 

Με 25 κόμβους, το δρομολόγιο που ανέφερα παραπάνω βγαίνει χρονικά. Αλλά είναι δύσκολο η Μπλου Σταρ, που της αρέσει η σταθερότητα των ωραίων, να μεταβάλλει την αναχώρηση του επόμενου δρομολογίου από Πειραιά κατά περίπου 4 ώρες. 

Ίσως όμως θα έπρεπε να εξεταστεί από όλους, γιατί θα μιλάμε για επανάσταση. 

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι πως κανένας δεν πάει πλέον το συμβατικό του με 25νμ λόγω των καυσίμων.
Μόνο η ΜΙΝΟΑΝ στα ημερήσια από Ηράκλειο που τα κάνει σε 6:30-7 ώρες μαζί με την στάση στη Μήλο.
Οπότε υποθέτω πως το να πηγαίνει η Blue Star ένα πλοίο της για 13 ώρες πήγαινε και άλλες τόσες έλα με 25 είναι ακριβό "σπορ" και δεν πρόκειται να το κάνει παρότι όπως σωστά γράφεις θα εξυπηρετούσε πάρα πολύ αυτά τα νησιά και θα αύξανε κατά πολύ τον αριθμό των επισκεπτών τους.

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι το Νήσος Χίος με τις πολλές προσθήκες προσεγγίσεων στην άγονη της Δωδεκανήσου, και λογω των καθυστερήσεων του καλοκαιριού, πήγαινε πάρα πολύ συχνά 25+, ακόμα και 26 κόμβους, σχεδόν σε ολόκληρα κυκλικά δρομολόγια των δύο ημερών... 

Δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί δηλαδή, ενώ προς το παρόν τα καύσιμα είναι πιο φθηνά από πέρυσι το καλοκαίρι. 

Ξαναλέω, δεν το θεωρώ απλό και εύκολο, αλλά δεν είναι κάτι ανέφικτο και τρελό. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Αναερόβιος said:

Το πρόβλημα είναι πως κανένας δεν πάει πλέον το συμβατικό του με 25νμ λόγω των καυσίμων.

Όταν τα δρομολόγια είναι πιεσμένα και πρέπει το "Νήσος Χίος" να κάνει τρείς άγονες Δωδεκανήσου την εβδομάδα + 1 εμβόλιμη Χίο-Μυτιλήνη όπως το καλοκαίρι του 2018, τότε το συγκεκριμένο εύκολα μπορεί και τρέχει με 26+ knots. Επομένως δεν υπάρχει "δεν μπορεί", το θέμα είναι αν θέλει η BS να το τρέξει.

Link to comment
Share on other sites

Η απόσταση Αστυπαλαια Καρπαθος ειναι -αν τα μετραω καλα στο google earth- περιπου 96 μιλια σα να λεμε Πειρ-Παρος. Μαζι με επιστροφη ειναι αμετρητα μίλια για να πηγαινει φουλαρισμενο και να καιει πετρελαια μισοαδειο από κίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

Η αποσταση Αστυπαλαια (Αγιος Ανδρεας) - Καρπαθος (Πηγαδια) ειναι 93 ν.μ. οχι 96, πιστευω ομως οτι δεν ειναι κατι το απαγορευτικο για δυο λογους.

Ο πρωτος ειναι οτι το τωρινο Ροδος - Καρπαθος (Πηγαδια) ειναι μια αποσταση 81 ν.μ. , δηλαδη αρκετα κοντινη με την παραπανω και το περσινο καλοκαιρι πηγαινε ταπα...

Ο δευτερος και κυριοτερος λογος.Λαμβανοντας ως βαση το περσινο καλοκαιρινο δρομολογιο, που περαν των ηδη πολλων νησιων περιλαμβανε και τις Παρο-Ναξο, ειναι οτι για να καταφερει να το βγαλει ταξιδευε σχεδον σε ολο το ταξιδι του κατεβασματος (απο τον Πειραια) με 25+ κομβους (ακομα και 26+) και σε μεγαλο μερος της επιστροφης επισης. Αυτο ισχυε και στα δυο δρομολογια με προορισμο το Καστελλοριζο λογω των επισης πολλων επιπλεον προσεγγισεων, συν οτι ειχε να προλαβει και εμβολιμη Χιο-Μυτιληνη αμεσως μετα την επιστροφη απο Καστελλοριζο το Σαββατο.

Οποτε, περυσι το καλοκαιρι, ταξιδευε πολυ συχνα με 25+ κομβους για περιπου 42-44 ωρες εκαστου κυκλικου δρομολογιου.

Στην προταση που συζηταμε μιλαμε για 26-27 ωρες με ταχυτητα 25+ κομβων. Ενω οσον αφορα το επομενο δρομολογιο απο Πειραια λογικα θα επρεπε να ειναι για Καταπολα, με αναχωρηση στις 11:15, αντι για 06:45, με επιστροφη απο Καταπολα στις 20:15, αντι για 18:00 . Οποτε και εκει θα ειχε μια λογικη αυξηση του ρυθμου, για να κανει την επιστροφη απο Καταπολα στο ρυθμο που κανει το κατεβασμα απο Πειραια, στους περιπου 22.5 κομβους.

Συνοψιζοντας, το κερδος για την Καρπαθο θα ειναι τεραστιο γιατι απο τις περιπου 21 ωρες θα επεφτε στις περιπου 13 ωρες, ενω το βαπορι θα ταξιδευε γρηγορα για λιγοτερες ωρες απ' οτι αναγκαζεται τωρα για να προλαβει να φτασει στις 21 ωρες...

Οπως ειπε και ο georgios express αυτος ο ρυθμος δεν ειναι κατι που δεν εχουμε δει ηδη οποτε το βασικο ειναι αν το θελει η Μπλου Σταρ... Ο κυριος λογος που το βλεπω δυσκολο ειναι οτι δε θα της αρεσει η αλλαγη των ωραριων εστω και ενος δρομολογιου για την αγονη των Κυκλαδων. Ομως θα μπορουσε να προταθει και να συζητηθει σοβαρα γιατι αξιζει για ολους τους παραπανω λογους...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2019 at 4:20 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα δέσει από 1η Απριλίου για δύο εβδομάδες. 

Με ή χωρίς αντικατάσταση?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι να ναυλώσει η ΑΝΕΚ το Aqua Blue για περίπου 20 ημέρες, ώστε και το Πρέβελης να εκτελέσει την συντήρηση του χωρίς πίεση χρόνου και η γραμμή να λειτουργήσει απρόσκοπτα.

Η απουσία του Πρέβελης θα αποκόψει εντελώς την σύνδεση της Κασοκαρπαθίας με την Κρήτη, αλλά ταυτόχρονα θα επιφέρει πλήγμα και στην Ανάφη, αν δεν υπάρξουν έκτακτες προεκτάσεις απ' τον Κοραή.

Link to comment
Share on other sites

Πληγμα θα υπαρξει και στη Σαντορινη.Και μαλιστα μεγαλο.Οχι τοσο στην επιβατικη κινηση αλλα στην εξυπηρετηση των μεταφορικων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/4/2019 at 2:36 PM, AQUA JEWEL said:

Η απουσία του Πρέβελης θα αποκόψει εντελώς την σύνδεση της Κασοκαρπαθίας με την Κρήτη, αλλά ταυτόχρονα θα επιφέρει πλήγμα και στην Ανάφη, αν δεν υπάρξουν έκτακτες προεκτάσεις απ' τον Κοραή.

Με την ταυτοχρονη ακινησια του Πρεβελης και του Aqua Jewel η Αναφη μενει πραγματι χωρις συγκοινωνια για τουλαχιστον 2 βδομαδες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...