Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μου φαίνεται γενικά πολύ μικρό για μια τέτοια (και δύσκολη από διάφορες απόψεις) απόσταση, για αυτό μου εκανε εντύπωση 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα κάνει.

Εδώ και τρία χρόνια (καλοκαίρια) κάνει κάθε Παρασκευή πρωί Κάσο-Σητεία και κάθε Παρασκευή μεσημέρι από Σητεία προς Κάσο- Κάρπαθο.

Χώρια που κάνει συχνά-πυκνά το ασθενοφόρο (μεταφορές ασθενών από Κασοκαρπαθία προς Κρήτη), το ρυμουλκό (ξεκολλησε το Κορνάρος το 2016 από τον λιμενοβραχίωνα της Κάσου), το ναυαγοσωστικό (μετέφερε το 2017 κάπου στους 50 Συρους λαθρομετανάστες από το δουλεμπορικό τους που κινδυνευε στο λιμάνι της Κάσου και μετά στην Κάρπαθο)...αυτό δεν είναι επιβατηγό-τουριστικό, Ελβετικός σουγιάς είναι. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 5/7/2021 at 7:41 PM, Lord said:

Ακούγεται ότι θα κατεβει για την εξυπηρέτηση των φορτηγών το Blue Carrier.

Το Blue Carrier σύμφωνα με το AIS είναι στο Κερατσίνι. Οπότε όσοι έχουν "εγκλωβιστεί " Κάσοκαρπαθία ,μάλλον θα περιμένουν......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από χθες ξεκίνησε τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Πρέβελης στη γραμμή, έτσι οι αναχωρήσεις είναι Δευτέρα και Παρασκευή από το Πειραιά και τη Τετάρτη κάνει το κοντό δρομολόγιο από τη Κρήτη προς τη Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Προφανώς είναι ακατάλληλο το Olympus για την συγκεκριμένη γραμμη που εχει πολλές δυσκολίες, για τους γνωστούς λόγους.Κατα την γνωμη μου ομως ακατάλληλο ειναι και το Πρεβελης, οι πλοιαρχοι του δίνουν πραγματικό αγώνα για τις προσεγγίσεις του.Εκεινοι μονο ξέρουν τι ζόρι και τι άγχος τραβάνε.

Το θεμα ειναι αν γίνει κάποια αλλαγή στην γραμμή να παει ένα βήμα μπροστά και όχι να μείνει πίσω η στα ίδια.

Τα νησιά αυτά πρέπει να έρθουν πιο κοντά, δεν γινεται ακομα να θέλει κοντα στην μια μερα για να φτάσει κάνεις στην Κασο και στην Κάρπαθο.

Σίγουρα έχει προσφέρει το Πρεβελης στην γραμμή και κάποιοι να έχουν δεθεί, αλλά η γραμμη δεν νομιζω να θέλει πλέον ούτε Πρεβελης ούτε Olympus.Τα πλοια αυτά έτσι και αλλιως μπορουν να βρουν αλλού ρόλους και όχι να ειναι κυρια επιλογή.

Πρέπει απο το υπουργείο να κάτσουν μια φορά και να ασχοληθούν σοβαρά με την γραμμή για να μπορούν νεότερης γενιάς πλοια να δείξουν ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είπες τα πράγματα όπως ακριβώς έχουν. Το Πρέβελη τόσα χρόνια είναι πραγματικός μαχητής χειμώνα - καλοκαίρι. Ωστόσο είναι αρκετά κουραστικό να χρειάζονται σχεδόν 15 ώρες για να πας από Ρόδο στο Ηράκλειο (πάνω κάτω τόσο θα κάνει και το Όλυμπος), ειδικά όταν ταξιδεύει τόσος κόσμος. Απορίας άξιο είναι γιατί η Blue Star Ferries δεν έχει ασχοληθεί ακόμα με αυτή τη γραμμή, αλλά έχει μόνο το δρομολόγιο μέχρι Κάρπαθο και Κάσο. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με πλοίο τύπου BS Patmos  θα ήταν ό,τι καλύτερο για τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Το Olympus, μπαταριστό , μονοτίμονο , στο οποίο θα πρέπει να πέσει στο ελάχιστο ο δρόμος του για να μπατάρει κίνηση, σε λιμάνια κλειστά- κιούρτους τύπου Χάλκης ή Κάσου, θα είναι ζόρικα τα πράγματα ακόμη και με ήπιους καιρούς. Επιπλέον μιλάμε για μία μοναχοβάπορη εταιρεία η οποία δεν έχει εναλλακτική αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης.

Το Πρέβελης από την άλλη είναι κι αυτό πολύ ζόρικο στη μανούβρα αλλά τουλάχιστον δεν είναι μπαταριστό. Κάνει όλα τα χρόνια αγώνα για να εξυπηρετεί αυτά τα νησιά χειμώνα / καλοκαίρι και τον μεγαλύτερο αγώνα δίνουν οι ναυτικοί που το επανδρώνουν. 

Για να υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί η Blue Star Ferries και να βάλει ένα πλοίο τύπου Blue Star Patmos ή Blue Star Chios θα πρέπει να αυξηθεί το μίσθωμα. Στην άγονη της Καβάλας όσο το μίσθωμα κρατιόταν σε χαμηλά νούμερα , είχαμε πλοία του Μανούση, του Αγούδημου και της Νελ. Μόλις η τελευταία φαλήρισε και έμεινε ορφανή η επιδοτούμενη γραμμή το Υπουργείο για να προσελκύσει ενδιαφερόμενους αύξησε το μίσθωμα για πλοία Α κατηγορίας και από τότε καπαρώθηκε από το Nissos/Blue Star Myconos.

Επιπλέον η Blue Star Ferries βρίσκεται σε κοινοπραξία / συνεργασία με την ΑΝΕΚ σε όλες τις γραμμές που συναντώνται , οπότε εξ'αυτού του λόγου ίσως υπάρχει και μια εκεχειρία μεταξύ των δύο εταιρειών να μην εμπλακεί ο ένας στα πόδια του άλλου.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Annivas said:

Επιπλέον η Blue Star Ferries βρίσκεται σε κοινοπραξία / συνεργασία με την ΑΝΕΚ σε όλες τις γραμμές που συναντώνται , οπότε εξ'αυτού του λόγου ίσως υπάρχει και μια εκεχειρία μεταξύ των δύο εταιρειών να μην εμπλακεί ο ένας στα πόδια του άλλου.

Τώρα όμως που διαφαίνεται κάποιος "κοινός ανταγωνιστής" εν όψει (λέγε με seaspeed, seajets?) ίσως θα μπορούσαν να ενεργήσουν από κοινού για τη συγκεκριμένη άγονη.  Το σημαντικότερο είναι όμως τα κριτήρια και οι όροι του διαγωνισμού όπως θα τεθούν από το υπουργείο και να μην υπάρχουν "φωτογραφικές" διαδικασίες ένθεν και ένθεν...Και εννοείται το υπουργείο πρέπει πια να δει σοβαρά τις ανάγκες της συγκεκριμένης γραμμή συνολικά. 

Link to comment
Share on other sites

Στο διαγωνισμό πέραν από τους δύο γνωστούς υποψηφίους (ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΟΛΥΜΠΟΣ) , κατέβηκε και ο Μάριο με το AQUA BLUE και πλοίο αντικατάστασης το TERA JET. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προηγείται αυτός που δηλώνει πλοίο αντικατάστασης όμως, το Tera jet δεν καλύπτει τις προυποθέσεις του διαγωνισμού (ελάχιστο αριθμό κρεβατιών.. κλπ) , οπότε δεν γνωρίζω αν τελικά το λάβουν υπόψη τους.

Link to comment
Share on other sites

Σα να βλέπω τον μπαρμπα-Θωμά, τον μπαρμπα-Μήτσο και τον μπαμπα-Γιάννη από την απέναντι πολυκατοικία και να προσπαθούν να ρίξουν την κυρα-Ευτέρπη του 3ου ορόφου της δικιάς μας. 

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία του δημάρχου Κάσου για την διαδικασία του διαγωνισμού των επιδοτούμενων γραμμών που εξυπηρετούν το νησί:

« Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε την εντονότατη ανησυχία μας όσον αφορά την διαδικασία προκήρυξης του αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 για τις γραμμές εξυπηρέτησης α) ΘΗΡΑ , ΣΗΤΕΙΑ- ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ - ΧΑΛΚΗ - ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, β) ΣΗΤΕΙΑ - ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ - ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή Ένα (01) δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, σε συνέχεια δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑ - ΜΗΛΟΥ – ΘΗΡΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, και γ) ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΣΗΤΕΙΑ - ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ – ΧΑΛΚΗ - ΡΟΔΟΣ και επιστροφή. Ένα (01) δρομολόγιο την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο από 06/06/2022 έως 04/09/2022 [σύνολο δεκατρείς (13) εβδομάδες] σε ανταπόκριση δρομολογίου Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου από Πειραιά για τις οποίες λαμβάνουμε πληροφορίες για την πρόθεση κατάθεσης προσφοράς από εταιρείες οι οποίες προτίθενται να συμμετάσχουν με υπερήλικα πλοία με χρονολογίες ναυπήγησης που φτάνουν ακόμα και τα 50 έτη .
Η Δημοτική Αρχή με μοναδικό στόχο όπως είναι φυσικό την ασφάλεια αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού συνεχώς καταθέτει αιτήματα ώστε να συμπεριληφθεί στους όρους της προκήρυξης του μειοδοτικού διαγωνισμού ο όρος να έχουν δικαίωμα κατάθεσης προσφοράς πλοία 1ης και 2ης κατηγορίας ώστε να εξασφαλίσουμε αφενός την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και αφετέρου έναν επιπλέον κομβικής σημασίας παράγοντα που συμβάλει σε μέγιστο βαθμό για την ανάπτυξη των νησιών μας. Πάντα όμως καταλήγουμε στην ανάθεση εξυπηρέτησης των δρομολογιακών γραμμών που εξυπηρετούν από Πειραιά με πλοία 3ης κατηγορίας.
Για το λόγο αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να καταθέσουμε και εγγράφως την διαμαρτυρία μας μέσα από την οποία εκφράσουμε εντονότατα την αντίθεση και τον προβληματισμό μας. Πλέον δεν είναι υπερβολή να αναφέρουμε ότι τίθεται ζήτημα ασφάλειας του επιβατικού κοινού αφού όλα τα υποψήφια πλοία είναι εντελώς γηρασμένα και όπως σχεδόν πάντα διάγουν τα τελευταία χρόνια της ζωής τους στην γραμμή Κάσο Κάρπαθο και μάλιστα για το κάθε ένα από αυτά έχουν καταγραφεί αναφορές στα κατά τόπους λιμεναρχεία τουλάχιστον δυο προσκρούσεων -προσαράξεων ανά έτος σε λιμάνια που εξυπηρετούν .
Τονίζομαι με κάθε τρόπο την αναγκαιότητα να ληφθεί σοβαρά υπόψη ως δικλίδα ασφαλείας η παλαιότητα του κάθε υποψήφιου πλοίου και παρακαλούμε για την παρέμβασή σας ώστε να διασφαλιστεί με κάθε τρόπο η σωστή αξιολόγηση των υποψήφιων πλοίων καθώς είναι αυτονόητο και επιβεβλημένο η κάθε αρμόδια αναθέτουσα αρχή να έχει ως κύριο και μοναδικό μέλημα της την ασφάλεια και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και ιδιαιτέρως των ακριτών κατοίκων μας» .

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/2/2021 at 12:03 PM, Annivas said:

Στο διαγωνισμό πέραν από τους δύο γνωστούς υποψηφίους (ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΟΛΥΜΠΟΣ) , κατέβηκε και ο Μάριο με το AQUA BLUE και πλοίο αντικατάστασης το TERA JET. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προηγείται αυτός που δηλώνει πλοίο αντικατάστασης όμως, το Tera jet δεν καλύπτει τις προυποθέσεις του διαγωνισμού (ελάχιστο αριθμό κρεβατιών.. κλπ) , οπότε δεν γνωρίζω αν τελικά το λάβουν υπόψη τους.

Νομίζω ότι ο φάκελος της Seajets έχει σαν πρώτο πλοίο το Tera Jet και πλοίο αντικατάστασης το Aqua Blue. Οπότε δεν νομίζω ότι έχει τύχει ο φάκελος της.

Link to comment
Share on other sites

Στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για την αναδοχή της εν λόγω επιδοτούμενης γραμμής έχει περάσει πλέον ο διαγωνισμός. Οι φάκελοι θεωρήθηκαν πλήρεις και για τι τρεις εταιρείες , μονάχα που η πλευρά Seajets δεν διατηρεί το προνόμιο του πλοίου αντικατάστασης καθώς το TeraJet δεν πληρεί τις προδιαγραφές του ζητούμενου πλοίου. 

Κατά συνέπεια μένει να αποσφραγιστούν οι προσφορές κι επειδή ο διαγωνισμός είναι μειοδοτικός , όποιος έχει υποβάλλει την οικονομικότερη προσφορά αυτόματα καθίσταται και ανάδοχος.

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Annivas, αν σε καταλαβαίνω καλά δέχτηκαν το Terajet σαν υποψήφιο ανεξαρτήτως αν δεν πληρεί τις προυποθέσεις, οπότε μπορεί τελικά να κερδίσει τη γραμμή? Ή απλά είπαν πως οι κατατεθέντες φάκελλοι είναι πλήρεις υπό την έννοια ότι μέσα στο φάκελλο της Seajets υπάρχει πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

Όχι, το Aqua Blue δέχτηκαν και το TeraJet που είχε δηλωθεί σαν πλοίο αντικατάστασης δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της σύμβασης οπότε αποκλείστηκε κι έτσι η Seajets δεν έχει αυτό το προνόμιο-αβαντάζ έναντι των άλλων δύο εταιρειών.

Λέγοντας ότι οι φάκελοι είναι πλήρεις , εννοούσα ότι και οι τρεις εταιρείες με τα δηλωθέντα πλοία έχουν καταθέσει φάκελο με δικαιολογητικά που απαιτούνται , (όπως π.χ φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, δικαιολογητικά από τα οποία ευκρινώς να πιστοποιείται η κάλυψη των προδιαγραφών της σύμβασης, να αποδεικνύεται ότι ο υποβάλλων την αίτηση-προσφορά-φάκελλο έχει την πλοιοκτησία ή την διαχείριση του πλοίου...κ.ο.κ) και είναι σωστά όπως προβλέπονται.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Annivas said:

Στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για την αναδοχή της εν λόγω επιδοτούμενης γραμμής έχει περάσει πλέον ο διαγωνισμός. Οι φάκελοι θεωρήθηκαν πλήρεις και για τι τρεις εταιρείες , μονάχα που η πλευρά Seajets δεν διατηρεί το προνόμιο του πλοίου αντικατάστασης καθώς το TeraJet δεν πληρεί τις προδιαγραφές του ζητούμενου πλοίου. 

Κατά συνέπεια μένει να αποσφραγιστούν οι προσφορές κι επειδή ο διαγωνισμός είναι μειοδοτικός , όποιος έχει υποβάλλει την οικονομικότερη προσφορά αυτόματα καθίσταται και ανάδοχος.

 

Υπάρχει κάπου αναρτημένη η απόφαση;

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Annivas said:

Όχι, το Aqua Blue δέχτηκαν και το TeraJet που είχε δηλωθεί σαν πλοίο αντικατάστασης δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της σύμβασης οπότε αποκλείστηκε κι έτσι η Seajets δεν έχει αυτό το προνόμιο-αβαντάζ έναντι των άλλων δύο εταιρειών.

Οι αλλες 2 ποια εχουν δηλωσει ως πλοια αντικαταστασης;Δεν εχουν και κανενα νομιζω.

Αρα ουσιαστικα δεν βρισκεται σε καποια δυσχερια και πιστευω οτι ειναι πολυ πιθανο να καταθεσει ο Μαριο την καλυτερη προσφορα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...