Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΡΕΠΟ :D :D


ΤΡΙΤΗ

15.45 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ

16.35 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ


ΤΕΤΑΡΤΗ

02.10 ΠΗΝΕΛΟΠΗ για ΗΡΑΚΛΕΙΟ

02.15 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ-ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ

10.15 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ-ΘΗΡΑ-ΜΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ


ΠΕΜΠΤΗ

01.30 ΠΗΝΕΛΟΠΗ για ΡΟΔΟ-ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΒΑΘΥ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

10.15 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ-ΘΗΡΑ-ΜΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

15.45 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ-ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ


ΣΑΒΒΑΤΟ

16.45 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ. για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ-ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ


ΚΥΡΙΑΚΗ

10.15 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ-ΘΗΡΑ-ΜΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΔΕΥΤΕΡΑ

15.20 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ

ΤΡΙΤΗ

16.00 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ

22.30 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ

15.20 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ

ΠΕΜΠΤΗ

10.15 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ-ΘΗΡΑ-ΜΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ

17.00 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ

10.15 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ-ΘΗΡΑ-ΜΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

22.30 Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ για ΚΑΣΟ-ΣΗΤΕΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΠΑΘΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Απο τη ΡΟΔΙΑΚΗ

Την παρέμβαση του υπουργού Αιγαίου Αριστοτέλη Παυλίδη, ώστε να βελτιωθεί η ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση της Καρπάθου, ζήτησε χτες ο δήμαρχος του νησιού κ. Μιχάλης Ιωαννίδης.

Συγκεκριμένα, με επιστολή που του έστειλε, επισημαίνει ότι, ο προγραμματισμός σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να αλλάξει ώστε να είναι ευκολότερη η μετακίνηση και εξυπηρέτηση των κατοίκων.

Η επιστολή του κ. Ιωαννίδη στον υπουργό Αιγαίου έχει ως εξής:

Κατά την τελευταία συνάντησή μας στην Αθήνα (19.01.2007) καθορίσαμε ως πρώτη και άμεση προτεραιότητά μας τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής και αεροπορικής συγκοινωνίας της Καρπάθου.

α. ακτοπλοϊκη συγκοινωνία

• Η επέκταση του δρομολογίου της BLUE STAR ή του ΔΙΑΓΟΡΑΣ στην Κάρπαθο είναι επιβεβλημένη αφού αφενός μεν αποκαθιστά την τρίτη προσέγγιση προς και από Πειραιά, μειώνεται ο χρόνος του δρομολογίου και ταυτόχρονα συνδέεται η Κάρπαθος και με άλλα νησιά της Δωδεκανήσου.

• θεωρούμε ότι θα συμβάλλει στη βελτίωση της ακτοπλοϊκής μας σύνδεσης η καθιέρωση γραμμής Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος -Ηράκλειο με πλοίο ταχύτητας είκοσι (20) μιλίων), η οποία αμφίδρομα θα συμβάλλει στην ανάπτυξη όλων των νησιών και βεβαίως θα βοηθήσει να υπάρχει ανταπόκριση της γραμμής αυτής με σύγχρονα πλοία που προσεγγίζουν τη Ρόδο και το Ηράκλειο.

Για το πρώτο θέμα είχε ξαναζητηθεί να συνεχίζει κάποιο πλοίο της Blue Star μετά τη Ρόδο για Κάρπαθο, αλλά το βλέπω πολύ εύκολο να γίνει αυτό.

Όσο για το δεύτερο θέμα σίγουρα θα υπάρξει βελτίωση των συγκοινωνιών, αλλά όχι με πλοίο 20 μιλιών!! Γιατί από το καλοκαίρι μάλλον θα πηγαίνει ο Αγουδημος με κάποιο από το Μιλενα-Νταλιάνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Νέο δρομολόγιο του BLUE STAR 2

9/5/2007 | 11:35 | Πηγή: SKY

Από τις 4 Ιουνίου θα ξεκινήσει μια φορά την εβδομάδα να πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος-Κώς-Ρόδος-Κάρπαθος με επιστροφή, το ΒLUE STAR 2. Το δρομολόγιο από Ρόδο προς Κάρπαθο θα διαρκεί 3 ώρες, ενώ όπως δήλωσε στο σταθμό μας ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Θεοδωράτος, εξετάζεται η δρομολόγηση ενός ακόμη πλοίου στη γραμμή Πειραιάς-Δωδεκάνησα από τον 2008.

http://www.skyfm100.com/index.php?p=0&cat=11&aid=8176

...εξετάζεται! :P

ΥΓ. Μάλλον θα φέρουν κανένα Superfast και θα το βάλουν Πειραιά-Λειψούς-Τήλο-Σύμη-Ρόδο.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο Δευτερα 4 Ιουνιου κ καθε Δευτερα θα φευγει το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 απο Πειραια στις 19.00 προς Συρο-Κω- ροδο-Καρπαθο. θα δενει στα Πηγαδια στις 11.45 το πρωι της Τριτης με αμεση αναχωριση ξανα για Ροδο.Συνολο ταξιδιου πειραιας-Καρπαθος σε κατι λιγοτερο απο 17 ωρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από Ναυτεμπορική

Την έναρξη της σύνδεσης Πειραιά - Καρπάθου με το πλοίο της "Βlue Star 2" από τις 4 Ιουνίου ανακοίνωσε σήμερα η Blue Star Ferries

Το δρομολόγιο θα εκτελείται κάθε Δευτέρα από Πειραιά για Κάρπαθο και κάθε Τρίτη από Κάρπαθο για Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αναβαθμηση το Blue Star 2 στα δρομολογια της Καρπαθου , 3.10 ακριβως εκανε την Τριτη που μας περασε για πανω απο 2 ωρες πηγαινε σταθερα 28 μιλια και επαιζε απο 27.4 - 27.7 στο υπολοιπο ........

Φωτο απο το GPS του πλοιου

post-41-128326966986_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Φιλοι απο την Καρπαθο εχουν πει οτι δουλεψε πολυ καλα οσον αφορα την κινηση που εφερνε. Το θεμα ειναι οτι αν το βαπορι γεμιζει ετσι και αλλιως για Ροδο, ποιος ο λογος να κατεβαινει μεχρι Καρπαθο; Γι'αυτο φανταζομαι οτι εφυγε...

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι απο την Καρπαθο εχουν πει οτι δουλεψε πολυ καλα οσον αφορα την κινηση που εφερνε. Το θεμα ειναι οτι αν το βαπορι γεμιζει ετσι και αλλιως για Ροδο, ποιος ο λογος να κατεβαινει μεχρι Καρπαθο; Γι'αυτο φανταζομαι οτι εφυγε...

Γιατί η κίνηση της Καρπάθου είναι κυρίως από τη Ρόδο και το Ηράκλειο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

Αφού ''λύσαμε'' το θέμα της Ικαροσαμίας που θα βολευτεί το δεύτερο 15νθήμερο Μαρτίου με ΠΗΓΑΣΟ να δούμε τώρα τί θα γίνει με Κασοκαρπαθία μετά την αποχώρηση του ΚΟΡΝΑΡΟΥ που γυρίζει από σήμερα Κύθηρα. Προσωρινά θα έβλεπα το ΔΙΑΓΟΡΑ Κυριακές από Ρόδο για Πηγάδια-Κάσο και πίσω.

 

η προκυρηξη αυτη κολλα γαντι στην attica.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολλα τα ερωτηματα αν γινει.

 

Με ποιο πλοιο; Η λογικη λεει Παρος-Ναξος αντε μαξ Πατμος-Διαγορας. Ολα ομως εχουν ρολους και βεβαια δεν συνδιαζεται η γραμμη με προεκταση αλλης, τουλαχιστον ετσι οπως εχει προκυρηχθει.

 

Ειναι αλλη μια παραδοση της ΑΝΕΚ; Οπως αυτη στα Χανια; Αν η Κασοκαρπαθια ειναι πιο κερδοφορα απο τις γραμμες του Βορειου Αιγαιου ειναι αλλη μια μεγαλη παραχωρηση. Ισως βεβαια να μη φερουν το Galaxy στα Χανια και ως ανταλλαγμα να πηραν την Κασοκαρπαθια, ωστε αν το Galaxy παει Ηρακλειο αλυσιδωτα να ελευθερωθει ενα πλοιο. Βεβαια η Κασοκαρπαθια δε νομιζω οτι συγκρινεται ευκολα με τα Χανια.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Λίγο παραπάνω στο #8 υπάρχει ανάρτησή μου με συνάντηση του έπαρχου Καρπάθου με το Σακκέλη. Μόνο το ΔΙΑΓΟΡΑ θα έβρισκα εύκαιρο γιατί για όλα τα υπόλοιπα θα πρέπει να ανατραπεί όλο το rotation πράγμα που δε νομίζω να συμβεί. Και πάλι μιλάμε για μια προσέγγιση τη βδομάδα (Κυριακές με βάση τα υπάρχοντα ωράρια) και όχι μέσω Κρήτης αλλά σαν προέκταση από Ρόδο. 

Link to comment
Share on other sites

καλα μην το δεσεις και κομπο. αν πεσει το μπικικινι ευκολα ενα απο τα δυο μικρα μπαινει σε αυτην την αγονη, με δρομολογια που να μην πεφτουν πανω στα υπολοιπα της attica σε 12νησα και κυκλαδες.

 

μπροστα στο ζεστο και συνεχες ρευστο της αγονης, μπορουν να θυσιασουν το διμηνο στη ραφηνα. ο υπολοιπος σχεδιασμος ελαχιστα θα επιρρεαστει

Link to comment
Share on other sites

Το μεγιστο μπικικινι συμφωνα με την προκυρηξη ειναι 135000 ευροπουλα την εβδομαδα, λογικα αν μπει με νεο πλοιο θα το παρει ολο.

 

Για ενα απο τα Παρος-Ναξος, αν κανουν ακριβως τα παροντα δυο δρομολογια απο Πειραια, με προχειρους υπολογισμους και ταχυτητα 20-20.5 κομβων φτανει για να καλυψει τα καυσιμα ακομα και με τις τιμες των καυσιμων προ τετραμηνου, τη μισθοδοσια ισως και τη συντηρηση. Σχεδον ό,τι εισπραξει ειναι στην τσεπη δηλαδη. Απλα δεν ξερω αν αυτο που θα κερδισει ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που φερνουν οι αλλες γραμμες.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

 Απλα δεν ξερω αν αυτο που θα κερδισει ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που φερνουν οι αλλες γραμμες.

Κι εμένα εκει είναι η επιφύλαξή μου όταν λέω πως δε νομίζω να αλλάξουν όλο το rotation της εταιρίας για να πάνε Κάσο-Κάρπαθο. Αν υπήρχε ακόμη το ΙΘΑΚΗ θα ήταν αλλιώς.

 

Και κάποιος που θέλει από τον Πειραιά να πάει Κάσο ή Κάρπαθο θα κάνει 31 ώρες..

Γύρω στις 24-25 το υπολογίζω εγώ. Όντως είναι πολλές αλλά και τώρα στο δρομολόγιο του ΠΡΕΒΕΛΗΣ μέσω Ηρακλείου περίπου τόσο κάνουν (17-18 κάνουν στο γρήγορο). Και είναι και σαφώς ανώτερος ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Το μέλλον θα δείξει, πάντως η Κάρπαθος έχει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον (πεζοπορίες,λαογραφία, γαστρονομία), είναι ανεξερεύνητη και αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Η Καρπαθος ειναι ενα πραγματικο στολιδι, αγριο, ομορφο, ιδιαιτερο, ποικιλομορφο, με εντονη προσωπικοτητα και εξαιρετικες παραλιες. Ενας προορισμος που πας και ξαναπας... Επισης και η Κασος ειναι ενα ιδιαιτερα αυθεντικο νησι, ομορφο και αγριο και αυτο.

 

On topic, στο μονο που διαφωνω ειναι οτι ο Διαγορας ειναι σαφως ανωτερος του Πρεβελης. Σιγουρα ειναι ενα εξαιρετικο πλοιο αλλα και η Πρεβελαρα δεν παει πισω οσον αφορα το ξενοδοχειακο και σε ποσοτητα και σε ποιοτητα. Θα ελεγα οτι ειναι κοντα.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

περα απο το τι ειναι το καθε νησι και το καθε πλοιο, αν παρει η attica τα  δυο δρομολογια με 135χηνες τη βδομαδα, μια χαρα μπορει να στειλει ενα μικρο.

 

το χειμωνα θα κανει τα δυο δρομολογια σκετα και το καλοκαιρι θα το συνδυαζει με προσεγγισεις στις υπολοιπες κυκλαδες οποτε υπαρχει αναγκη και θα εχει τη δυνατοτητα και 2-3 εμβολιμων ημερησιων οπου γουσταρει

Link to comment
Share on other sites

κ πως θα την βγαζουν μεχρι την καρπαθο με 90 κρεβατια που εχουν τα μικρα κ τα μικρα σαλονια,καρεκλατοι???εχω την εντυπωση πως τα μικρα δεν μπορουν να την ξανουν την γραμμη γιατι θελει πλοιο κατηγοριας Α

Link to comment
Share on other sites

Η προκυρηξη ειναι για δυο δρομολογια απο Πειραια. Περυσι ομως μπηκε και ενα τοπικο Ηρακλειο-Κασοκαρπαθια-Ροδο με επιστορφη στο Ηρακλειο εμβολιμα το καλοκαιρι και νομιζω οτι θα απαιτηθει και φετος. Αν τελικα γινει, τα εμβολιμα ημερισια απο Πειραια πανε περιπατο.

 

Οσον αφορα τα δυο κυρια δρομολογια εχουν υποχρεωτικες προσεγγισεις.

Το μεν μακρυταξιδο, με Κρητη, εχει οπωσδηποτε Μηλο-Σαντορινη-Αναφη-Σητεια-Κασο-Πηγαδια-Διαφανι-Χαλκη-Ροδο.

Το δε κοντοταξιδο, χωρις Κρητη, εχει οπωσδηποτε Σαντορινη-Αναφη-Κασο-Πηγαδια-Διαφανι-Χαλκη-Ροδο. Μπορουν να γινουν και προσεγγισεις σε ενδιαμεσους λιμενες.

 

Αν το μακρυταξιδο συνδιαστει τελικα οπωσδηποτε με τη Μηλο τοτε οι επιλογες τις BS μειωνονται αρκετα οσον αφορα τα νησια που θα μπορει να προσεγγιζει πριν τη Σαντορινη.

 

Δεν ειμαι σιγουρος αλλα δεν θυμαμαι παλαιοτερα το Ηρακλειο να μην ηταν μεσα στις απαραιτητες προσεγγισεις του μακρυταξιδου, το λεω αυτο γιατι αν επιλεξουν να μην το βαλουν (αν και το βλεπω δυσκολο) και πηγαινουν μονο Σητεια θα κερδισουν αρκετο χρονο. Ειδικα ο συνδιασμος της Αναφης με το Ηρακλειο προσθετει πολυ επιπλεον χρονο γιατι το πλοιο πρεπει να "γυρισει πισω" ωστε να παει Ηρακλειο.

 

 

Αρχικα να δουμε τις αποστασεις μεχρι Σαντορινη για να τις εχουμε ως βαση:

 

Πειραιας-Σαντορινη: 131 ν.μ.

 

Πειραιας-Μηλος-Σαντορινη: 146 ν.μ.

 

 

Για να εχουμε μια εικονα του τι σημαινουν οι προσεγγισεις σε Αναφη και Κρητη μετα τη Σαντορινη:

 

Σαντορινη-Κασος: 102 ν.μ.

 

Σαντορινη-Αναφη-Κασος: 107.5 ν.μ.

 

Σαντορινη-Σητεια-Κασος: 130 ν.μ.

 

Σαντορινη-Αναφη-Σητεια-Κασος: 142.5 ν.μ.

 

Σαντορινη-Ηρακλειο-Σητεια-Κασος: 163.5 ν.μ.

 

Σαντορινη-Αναφη-Ηρακλειο-Σητεια-Κασος: 190.5 ν.μ.

 

 

Το Κασος-Πηγαδια επειδη ειναι ολο στροφη εξαρταται πολυ απο τις αποστασεις απο τις στεριες και κυμαινεται αρκετα παρα τη μικρη συνολικα αποσταση. Μπορει να το κανουν και στα 22.5 μπορει και στα 24.5 ν.μ. . Ας βαλουμε 24 για να ειμαστε σχετικα συντηρητικοι. 

 

 

Με τα παραπανω στοιχεια εχετε ό,τι χρειαζεται για να υπολογισετε πολλους συνδιασμους μεχρι τα Πηγαδια.

 

Βλεπουμε οτι η προσθηκη της Αναφης μετα τη Σαντορινη σε σχεση με το απευθειας Σαντορινη-Κασος προσθετει μολις 5.5 ν.μ.

 

Ομως η προσθηκη της Αναφης μετα τη Σαντορινη σε σχεση με το Σαντορινη-Ηρακλειο-Σητεια-Κασος προσθετει 27 ν.μ.

 

Επισης η προσθηκη της Σαντορινης σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος: 225 ν.μ., ειναι μολις 8 ν.μ., διοτι 131+102= 233 ν.μ.

 

Οποτε το Περαιας-Σαντορινη-Αναφη-Κασος: 238.5 ν.μ. ειναι μια απο τις συντομοτερες διαδρομες, δεδομενου οτι πιανει δυο νησια πριν την Κασο, γιατι προσθετει μολις 13.5 ν.μ. σε σχεση με το απευθειας Πειραιας-Κασος.

 

 

ΥΓ: Ισως να υπαρχει οντως προβλημα με την κατηγορια πλοων των δυο μικρων. Το Παναγια Τηνου δεν πηγε Κασοκαρπαθια γιατι ηταν στην κατηγορια Β ενω ο Κορναρος ειναι στην κατηγορια Α. Δεν ξερω ομως πολλες λεπτομερειες, ουτε αν ειναι ευκολο να αλλαξουν κατηγορια αμεσα.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...