Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Λοιπές Κυκλάδες


Recommended Posts

περαστηκαν στο συστημα τα δρομολογια του ΙΘΑΚΗ για το καλοκαιρι!να πω την αληθεια θα ηθελα να ερχεται πιο νωρις πισω γιατι κ η ραφηνα δεν ειναι κ δπλα για να γυρισεις στην βαση σου το βραδυ

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μεχρι τωρα σε πολυ ρηχα νερα..η Μυκονος παει καλα-σχετικα, αλλα μετα λιγα πραγματα...ισως επρεπε να ερθει νωριτερα-τουλαχιστον στο τριημερο-να προμοταριστει...και αργησε να διαφημιστει...ελπιζουν σε μια εβδομαδα να στρωσει η δουλεια...

Link to comment
Share on other sites

πως παει απο κινηση;

 

Οταν μιλάμε για 40-50 ιχ, και ουτε 300 επιβάτες τις πιο πολλές μέρες για το Ιθάκη, καταλαβαίνεις.......

 

Για να δούμε λοιπόν......

 

Πάντως στην ενδοκυκλαδική σύνδεση δουλεύει καλά.......

Link to comment
Share on other sites

καλα και τωρα μπροστα περνα απο την τηνο. ουτε μια ωρα καθυστερηση δεν θα εχει. οπως γυρνανε τωρα οι εποχουμενοι θα γυρνανε και σε τετοια περιπτωση

Link to comment
Share on other sites

Ναί,αλλά εγώ λέω γιά τους μή εποχούμενους.Πέρυσι έκανα με το ΚΤΕΛ μιάμιση ώρα να φτάσω στην Αθήνα (στην Ραφήνα είχαμε φτάσει γύρω στίς 9.20 το βράδυ με το SF2 και γινόταν ο κακός χαμός διότι λίγο νωρίτερα είχε φτάσει και η Πόπη).Αν είναι να φτάνη το ΙΘΑΚΗ μετά τα μεσάνυχτα,δέν θα έχη δρομολόγιο το ΚΤΕΛ γιά να γυρίση ο κόσμος πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Είχα εκφράσει τις ενστάσεις μου για το δρομολόγιο του Ιθάκη όταν ανακοινώθηκαν. 

Η προσέγγιση (Χ2) στην Τήνο θα προσθέσει λιγότερο από 1 ώρα (εγώ το υπολογίζω στο 45-50λεπτο) στο ταξίδι μιας και το πλοίο περνάει ακριβώς έξω από το λιμάνι (το οποίο μπορεί να καλυφθεί ακόμα και με άνοιγμα ταχύτητας). 

 

Οι δε "εποχούμενοι" θα μετακινηθούν όπως ακριβώς μετακινούνταν όλα τα χρόνια (αλλά και φέτος) οι επιβάτες του sea jet (φέτος του super jet) το οποίο αρκετές φορές έφτανε στη Ραφήνα μετά τις 24.00. (δε νομίζω πως μια επικοινωνία με το ΚΤΕΛ είναι δύσκολη ώστε να προγραμματιστούν δρομολόγια 2-3 λεωφορείων με την άφιξη του πλοίου).

 

υγ: Πάντως το να κάνεις το μεγαλύτερο σκέλος του δρομολογίου (70 μίλια) με μικρή πληρότητα δεν το λες και εξυπνάδα.

 

Και μία ερώτηση: Άραγε στα ενδοκυκλαδικά πώς πάμε από κίνηση οχημάτων;

Link to comment
Share on other sites

Και μία ερώτηση: Άραγε στα ενδοκυκλαδικά πώς πάμε από κίνηση οχημάτων;

 

Εκεί , σίγουρα περισσότερα πράγματα......

 

Από τις κάμερες δηλαδή, έτσι φαίνεται......

 

Θα δουλέψει και στο τμήμα από Ραφήνα , νομίζω επ αυτού δεν τίθεται θέμα, απλώς 5-10 μέρες ακόμη θα είναι έτσι μέχρι να το μάθει καλά ο κόσμος...... ΕΠΡΕΠΕ να ερχότανε ΙΟΥΝΙΟ πιστεύω.....

Link to comment
Share on other sites

Θα δουλέψει και στο τμήμα από Ραφήνα , νομίζω επ αυτού δεν τίθεται θέμα, απλώς 5-10 μέρες ακόμη θα είναι έτσι μέχρι να το μάθει καλά ο κόσμος...... ΕΠΡΕΠΕ να ερχότανε ΙΟΥΝΙΟ πιστεύω.....

Εντάξει, αυτό θα έλειπε να μην δουλέψει ικανοποιητικά το 2ο 15μερο του Ιουλίου  B) .

Το θέμα είναι πως θα μπορούσε να δούλευε πολύ καλύτερα κ περισσότερο καιρό.

 

Εκεί [στα ενδοκυκλαδικά], σίγουρα περισσότερα πράγματα...... Από τις κάμερες δηλαδή, έτσι φαίνεται......

μου κάνει εντύπωση, μιας και δεν περίμενα μεγάλη κίνηση οχημάτων ενδοκυκλαδικά (συνήθως πρόκειται για επιβάτες που πάνε βόλτα για λίγες μέρες σε άλλο νησί κ άμα χρειαστεί νοικιάζουν όχημα).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

μιλησα ξεκαθαρα για προσθηκη μονο τηνου, απο την οποια περνα απ'εξω και η ανδρος να καλυφθει με επιπλεον τοπικα των υπολοιπων. για τα υπολοιπα με καλυψε ο csst.

 

Εγω πιστεύω οτι αυτο θα επρεπε να γινει απο την αρχη αναξάρτητα απο την Πηνελόπη. Δε νομιζω οτι πήγε τοσο ασχημα περυσι. Με μια συνεννοηση και με τα ΚΤΕΛ για foot passengers θα εδινε πολλες εναλλακτικες.   

Link to comment
Share on other sites

περσυ το ferry ειχε κοσμο και φορτηγα για ναξο. φετος αυτη η κινηση που πηγε;

 

επισης εχω την απορια αν εκοψε κινηση απο το seajet για μυκονο. κανει ελαχιστη ωρα περισσοτερο με τα μισα λεφτα

 

@superfast VI ο μονος λογος να εμεινε η τηνος εκτος αρχικα ειναι να υπηρξε καμια... αλληλοκατανοηση με τους υπολοιπους ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι λογικά τι κόβει από το FlyingCat γιατι το SuperJet έχει δρομολόγιο πρωινό μόνο Σάββατο-Κυριακή από Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

 

@superfast VI ο μονος λογος να εμεινε η τηνος εκτος αρχικα ειναι να υπηρξε καμια... αλληλοκατανοηση με τους υπολοιπους ;)

 

Με τους υπολοιπους... ίσως τον εξης ενα? Σταματώ Ναξο σταματάς Α-Τ. Χωρις να ξέρω κατι, ακούγεται λογικό. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Το Ιθακη δεν κανει "ελαχιστη" ωρα παραπανω απο το seajet.

Για την ακριβεια το flyingcat βγαζει τη Μυκονο σε 2.15, ενω το Ιθακη σε 3.20..

1 ωρα κ κατι δεν το λες "ελαχιστη".

Με τους υπολοιπους... ίσως τον εξης ενα? Σταματώ Ναξο σταματάς Α-Τ. Χωρις να ξέρω κατι, ακούγεται λογικό.

Νταξ, αν η BS εφτασε στο σημειο να παζαρευει με τους μικρους (δινοντας 2 νησια για να κρατησει 1), παρε κ καταλαβε.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί , σίγουρα περισσότερα πράγματα......

 

Από τις κάμερες δηλαδή, έτσι φαίνεται......

 

Δηλαδη τι νουμερα μιλαμε περιπου στο γκαραζ??

 

 

Με μια συνεννοηση και με τα ΚΤΕΛ για foot passengers θα εδινε πολλες εναλλακτικες.

 

Απο οτι γνωριζω υπαρχει συννεονηση μεταξυ ΚΤΕΛ-Blue Star Ferries για να υπαρχουν λεωφορεια κατα την αφιξη του πλοιου στη Ραφηνα! Απο Ραφηνα ειναι νωρις ακομα να δουλεψει γιατι ακομα οι Ελληνες δεν εχουν φυγει για διακοπες (οσοι μπορεσουν να πανε!!). Ενω οι ξενοι σιγουρα θα προτιμησουν τον Πειραια για αναχωρηση προς τα νησια.

Link to comment
Share on other sites

 Απο Ραφηνα ειναι νωρις ακομα να δουλεψει γιατι ακομα οι Ελληνες δεν εχουν φυγει για διακοπες (οσοι μπορεσουν να πανε!!). Ενω οι ξενοι σιγουρα θα προτιμησουν τον Πειραια για αναχωρηση προς τα νησια.

Δε νομίζω ο παραθεριστής της Μυκόνου να έχει οικονομικό θέμα.  B) Απλά η Μύκονος έχει πολλές εναλλακτικές (από Πειραιά σε 4.30 ώρες με το Ν. Χίος, αεροπλάνα, μικρά ταχύπλοα σε 2 κ κάτι ώρες κλπ). Ανέκαθεν η Μύκονος ήταν ο αδύναμος κρίκος για το λιμάνι της Ραφήνας στα συμβατικά πλοία (καθώς πλην  των ανοιξιάτικων φοιτητικών εκδρομών, ο τουρισμός της εστιάζεται στις ανώτερες οικονομικά τάξεις) και ο βασικός προορισμός για τα ακριβά ταχύπλοα. 

 

Εννοείται όμως, πως στην κορύφωση της σαιζόν μοιραία θα δουλέψει καλά. (απλά δεν ξέρω αν τους φτάνει αυτό ή αν ήταν αυτός ο σχεδιασμός τους).

Link to comment
Share on other sites

Φίλος πάντως που ταξίδεψε απο Ραφήνα πριν λίγες μέρες για το Μαηκονος και με τα 2 ταχύπλοα είχε να μ λεει πόσο γεμάτα ήταν μόνο για Μύκονο... Και μετα τπτ.. Και φυσικά Κυριακή επιστροφή φισκα. Πάντως πια ολοι όσοι μένουν σε περιοχές αριστερά και δεξιά της Μεσογειων έχουν ξεχάσει τι σημαίνει Λιμάνι Πειραιά όσον αφορά τις Κυκλαδες... Το βλέπω και σε συγγενείς μ απο τα ΒΠ :ρρρ

Link to comment
Share on other sites

Με τους Βορειοπροαστιώτες της Παροναξίας ειναι το θέμα τί γινεται και γιατί η γραμμή είναι σχεδόν καταραμένη για τη Ραφήνα τόσα χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ο παραθεριστής της Μυκόνου να έχει οικονομικό θέμα.  B)

Δεν αναφερομαι αποκλειστικα στον επιβατη που θελει να παει στη Μυκονο!! Αλλα και εκει περα απο τους ανθρωπους με οικονομικη ανεση πανε και πολλοι ανθρωποι με πολυ μικρο εισοδημα!! Εαν και εγω αναφερομουν για τους επιβατες προς τα αλλα νησια (Παρο Ναξο Ιο)!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...