Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όχι μόνο ζήτησε χρόνο αλλά οι Ιταλοί θεωρούν πιθανό και τον διορισμό ενός ειδικού χρηματο-οικονομικού συμβούλου που θα εξετάσει τα οικονομικά των εμπλεκομένων. Οπότε δε νομίζω πως πρόκειται να γίνει κάτι άμεσα, δεν ξέρω αν καταφέρουν όμως να παγώσουν τις πωλήσεις των Moby Wonder και Moby Aki. Αυτό δεν έχει διευκρινιστεί ως τώρα. 

 

Το άρθρο επίσης στέκεται σε κάποιες πληρωμές σε μετρητά( 38 + 47 εκατομμύρια ευρώ) που έκανε η CIN στην Moby το 2018 τη στιγμή που σύμφωνα με τους ομολογιούχους η ίδια η CIN είχε υποχρεώσεις 23 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς να διευκρινίζουν αν αυτές ήταν άμεσες βέβαια. Στο κάδρο από τους ομολογιούχους μπαίνουν και οι πληρωμές από CIN και Moby πρός την Fratelli Onorato Srl, που είναι ο πλοιοκτήτης των Alf Pollak και Maria Grazia Onorato που ναυλώνει η Moby.  Εδώ θυμίζει πολύ ΑΝΕΚ και Αστερίωνα. Δεν τους λυπάμαι τους ομολογιούχοι πάντως, έπρεπε να ξέρουν που βάζουν λεφτά και με τι όρους. Αν διάβαζαν Shipfriends, θα ήταν τουλάχιστον υποψιασμένοι :D.

 

Off topic: Με την εικόνα των ιταλικών εταιρειών που έχουμε δώσει σε πινελιές τα τελευταία χρόνια εδώ στο Shipfriends, νομίζω πως είναι πια πασιφανές ότι χάσαμε το παιχνίδι σαν ακτοπλοία από την ατολμία και έλλειψη οράματος για επέκταση πρός τα δυτικά. Οι δικές μας εταιρείες στα καλά τους, ήταν σκάλες ανώτερες . Και φτάσαμε πια στο σημείο να κάνουν διακίνηση φορτηγών από την Πάτρα οι Τούρκοι. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν είναι ένα πράγμα που βαριέμαι στη ζωή μου, είναι τα χρηματο-οικονομικά. Υπάρχουν όμως άλλοι που ασχολούνται με αυτά σαν επάγγελμα, και έναν εξ' αυτών ρώτησα για το ομόλογο της Moby. Το ομόλογο αυτήν τη στιγμή είναι rated CCC από την S&P και Caa2 από την Moody's, είναι λοιπόν στο τελευταίο σκαλοπάτι πρίν το default. Πλήν όμως έχει κίνηση στην αγορά και βρίσκονται παίχτες που το αγοράζουν σε μεγάλη έκπτωση ελπίζοντας σε κάποιο σχέδιο σωτηρίας. Κάτι τέτοιο εικάζεται πως θα τους δώσει 50% απόδοση σε ένα short maturity διαρκείας 2 ετών. Ένα άλλο ενδιαφέρον είναι πως ο μεγαλύτερος ομολογιούχος φέρεται να είναι η Deutsche Bank με περίπου 7%. Κομμάτι έχει και η γνωστή Blackrock, αλλά και άλλες εταιρείες που δε λένε κάτι στο ευρύ κοινό σαν ονόματα. Χαρακτηριστικό επίσης το ότι κανένα ιταλικό ίδρυμα δεν έχει πλησιάσει το συγκεκριμένο bond.

 

Ένα άλλο ενδιαφέρον κομμάτι είναι πως όπως μου μεταφέρθηκε, τέτοιου είδους bonds έχουν συνήθως πολύ αυστηρούς όρους όσον αφορά το τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει η εταιρεία, όσον αφορά τη μεταβολή των περιουσιακών της στοιχείων αλλά και άλλες κινήσεις στην αγορά. Το ότι δεν προσέφυγαν λοιπόν οι ομολογιούχοι για παράβαση τέτοιου όρου αλλά για πτώχευση, με κάνει να αναρωτιέμαι αν όντως υπάρχουν τέτοιου είδους όροι στο συγκεκριμένο ομόλογο, ή τους έπιασε κορόιδο ο Onorato. Εκτός κι αν θεώρησαν νομικά πιο προσοδοφόρο να πάνε για την πτώχευση.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/3/2019 at 10:18 PM, Nick the Greek said:

Πώπω τώρα χαρτιά πολλά, πυκνογραμμένα, είναι και στα αγγλικά, άντε τώρα μεταφράσεις, επεξηγήσεις, κανένα παραδικαστικό κύκλωμα με μοντέλες, δε θα του πάρει 2-3 χρόνια λες? :D

 

On 10/3/2019 at 10:22 PM, proud_ionian said:

φημιζεται για τα γρηγορα αντανακλαστικα της η ιταλικη δικαιοσυνη:D

Υπαρχει ομως μια σημαντικη διαφορα μεταξυ της δικιας μας και της γειτονικης μπανανιας.Στην Ιταλια ολη αυτη η διαδικασια κινηθηκε προκαταβολικα απο τους πιστωτες επειδη εχουν βασιμες(και με το δικιο τους)υποψιες οτι η εταιρεια δεν θα μπορεσει να αποπληρωσει την δοση του ομολογιακου..του χρονου(κυριως λογω της πωλησης των 2 πλοιων).Η Moby επισης εχει ισχυρο οπλο στη φαρετρα της οτι πληρωνει μεχρι σημερα κανονικα τις υποχρεωσεις τις προς τις τραπεζες.Στην Ελλαδα καποια αλλη εταιρεια εχει κανει σταση πληρωμων προς πιστωτες(τραπεζες,προμηθευτες κα)εδω και ενα χρονο και δεν εχει κινηθει καμια απολυτως διαδικασια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ship2shore αναφέρει πως ετοιμάζεται για πώληση και το Beniamino Carnevale από το στόλο, ενώ οι φήμες αναφέρουν πως "υπάρχουν συζητήσεις με την DFDS για 3 πλοία" χωρίς όμως να διευκρινίζεται τι σημαίνει αυτό ακριβώς. Γνωστή τακτική βέβαια, ένθεν κι ένθεν, εκείθεν και εντεύθεν(που λέει κι ο Σμήναρχος Κάκκαλος). Πετάμε ένα χρησμό και μετά ό,τι και να βγεί, είμαστε μέσα.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα αλλα 3 που εχουν ακουστει για την DFDS ειναι τα Raffaele Rubattino,Sharden και Athara χωρις ομως να εχει κλεισει κατι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/7/2019 at 1:13 AM, MILTIADIS said:

Η Moby επισης εχει ισχυρο οπλο στη φαρετρα της οτι πληρωνει μεχρι σημερα κανονικα τις υποχρεωσεις τις προς τις τραπεζες.

Προτασσοντας το παραπανω το δικαστηριο εξεδωσε σημερα τελικα την αποφαση του απορριπτοντας την αιτηση πτωχευσης που ειχαν υποβαλει οι πιστωτες.Το προεδρειο  βασιστηκε στο οτι αφου μεχρι τωρα ο ομιλος πληρωνε κανονικα τις υποχρεωσεις του δεν γινεται να  θεωρουν οι αλλοι δεδομενο οτι θα ειναι αφερεγγυος στο μελλον δινοντας ετσι το φιλι της ζωης στον Vincenzo μεχρι τους επομενους μηνες τουλαχιστον οποτε και θα ερθει η ωρα της πληρωμης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ που τα λέμε καταλαβαίνει κανείς τη λογική της απόφασης. Φαίνεται πως η επόμενη σημαντική ημερομηνία για τον Onorato είναι ο Φεβρουάριος, οπότε και είναι μια 50άρα εκατομμύρια μπικικίνια που πρέπει να πάνε κατά τράπεζα μεριά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μήνυμα του κ. Vincenzo Onorato μετά την απόφαση του δικαστηρίου

Quote

Justice is done!
Letter to my 5,784 sailors

Men and women of honored owners,
It's been years since a campaign of dumbing down against us, culminating even with an application of failure.
A Fund, based on the Cayman Islands of which of course you do not even know the origin of the capitals that feed it, as you know, asked the court of Milan to stop. The application has been rejected.
There is an account but I honestly wrong: the number of people working in honored owners. I wrote in my previous message about 5 thousand, but in reality it's about 5 thousand and 800, in almost all all Italians.

We must take consciousness of what honored owners represent: we are the first infrastructure of the sea of our country. We transport millions of people every year and hundreds of thousands of trucks.
It would be a question of how it is possible that an anonymous cayman fund can think of assaulting an employment reality of this importance for pure speculation.
Every day I was reading nonsense in the newspapers Honored insolvent. Honored on the verge of failure. Lies. False news made ad hoc.

Honored shipowners do not have a penny of debt to the treasury, not a penny of debt towards suppliers, and since now 5 generations we regularly pay our seafarers with well higher salaries than my competitors yet someone said I was on the brink Failure.

Now we come to who is this someone. Said that even here, I have confidence in justice, done is that I have given my lawyers to report to slander those who with false news, invented, without any foundation brought me to court in such a called Lite Daredevil.

"someone" is speculative funds, funds that earn from the dismemberment of companies. These funds are hiding in tax havens, you do not know who they are or what they invest in, they are located in countries where it is practically impossible to use the right but they have the power to make you a failure to do it (we remember that the court has established Even the heads of expenses to the funds, is considered without any foundation their requests). But I like to treasure difficult situations and look forward, and think about my country. In this regard I will be charged in the next few days to suggest to the government and parliament to change some rules. It must not be more possible that a foreign fund resident in a tax paradise can come to Italy and with a daredevil action to put the infrastructure of our country at risk. There is a need for rules, you need companies like ours cannot be attached only for speculative purposes.

We are about to start a cause of damages against the funds that have attempted this shameful speculation in the damage of honored owners and its workers.
The Instigators, however, must be searched elsewhere There are competitors who have as the only commercial strategy the dumbing and slander towards us. It is a very articulated strategy that has been going on for years, not without the connivance of certain press that has at heart the rich advertising budgets that are offered.
A 600 abbate said: " don't think about turning off the lamp of your enemy, but think rather to feed yours." I made mine this principle.
I am proud of you, men and women of honored owners, proud of your daily work, whose service I put my commitment day and night.
We won against an infamous and evil attack, but our real victory is the daily commitment of each of us in our work, what for about 140 years of history we do together.

We are a big family and I love you, you gave me strength with your messages of " we are with you!" and they are thousands and I am always with you,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι ευκολο ενα summary στα ρωμεϊκα;

ουτε απο τα ιταλικα, ουτε απο την αυτοματη μεταφραση (Honored shipowners) βγαζω ακρη. λες και μιλα ο Yoda ειναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θριαμβευτής ο Onorato μετά την πρόσφατη δικαστική απόφαση, πάει τον ανένδοτο αγώνα ενάντια στους Γκριμαλνταραίους σε άλλο επίπεδο. Εδώ βλέπουμε το ιδιωτικό του αεροσκάφος να ετοιμάζεται να βομβαρδίσει το Eurocargo Malta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...