Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν και κατά πόσον εμπίπτει στην κατηγορία των ασημικών, αλλά όπως και να έχει το πράγμα η Moby βγάζει στο σφυρί τη μπίζνα των ρυμουλκών για να υποστηρίξει με ρευστότητα τα ferries. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί στη Σαρδηνία και μόνο βλέπω ρυμουλκά της Moby, το παραπάνω άρθρο μου λύνει την απορία: έχουν μονοπώλιο τη δουλειά για όλη τη Σαρδηνία με ανάθεση από το κράτος φαντάζομαι, μέχρι το 2024. Ελεύθερη οικονομία κατά τα άλλα. Και μετά φταίνε οι Γερμανοί. Υπενθυμίζω πως και στα ηπειρωτικά Ιταλικά λιμάνια υπάρχει μονοπώλιο και κλειστή αγορά στο καθένα από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο στόλος της Moby εν πολλοίς εξακολουθεί να δουλεύει παρά την κατάσταση με τον κορωνοιό. Ας ξεκινήσουμε από τα φέρρυ:

 

Εκτός δράσης είναι τα Moby Otta, Moby Drea, Moby Zaza και Moby Dada, αυτά όμως έτσι κι αλλιώς συνήθως έβγαιναν αργότερα στη σεζόν. Αυτά που πραγματικά είναι εκτός δράσης είναι τα Moby Aki και Moby Wonder, προφανώς τα πιο ακριβά σε οπερέσιο από τον υπόλοιπο στόλο. Επίσης εκτός δράσης και το Raffaele Rubattino που είναι στη ράδα του Palermo αγκυροβολημένο εδώ και μερικές ημέρες. Κατά τα άλλα:

Moby Tommy και Vincenzo Florio στο Napoli - Palermo

Ariadne στα γνωστά του δρομολόγια ανάμεσα σε Napoli - Cagliari και Cagliari -  Palermo.

Sharden και Bithia στο Civitavecchia - Olbia

Janas και Athara στο Genova - Porto Torres

Nuraghes στην Civitavecchia εδώ και 2-3 ημέρες, οψόμεθα τι θα γίνει με αυτό.

 

Στα roro τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, το μοναδικό που δεν ταξιδεύει είναι το Pietro Manunta. Τα υπόλοιπα είναι στην κυκλοφορία στις γραμμές που αναφέρω σε προηγούμενο post.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η κατάσταση στα roro έχει αλλάξει αρκετά. Στη δράση είναι τα Beniamino Carnevale στο Livorno - Cagliari, Maria Grazia Onorato, Eurocargo Catania και Alf Pollak στη γραμμή της Catania, Eurocargo Sicilia και Giuseppe Lucchesi στη Ραβέννα. Τα υπόλοιπα έχουν βάλει χειρόφρενο, στο Olbia - Livorno βλέπω μόνο τα 2 μεγάλα ferries, δε βλέπω roro τον τελευταίο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ας με διορθώσει κάποιος με καλύτερα ιταλικά από μένα, αλλά αν καταλαβαίνω καλά από αυτό το άρθρο, τότε η Moby εκμεταλλεύεται ένα άρθρο του πτωχευτικού κώδικα της Ιταλίας προκειμένου να εξασφαλίσει μια διορία 6 μηνών χωρίς κάποιος πιστωτής της να δύναται να καταφύγει στα δικαστήρια εναντίον της και να ζητήσει την πτώχευσή της. Η ιδέα είναι πως θα εξακολουθήσουν σε αυτό το χρονικό διάστημα να δουλεύουν ώστε να βρούν μια λύση με τους πιστωτές τους, χωρίς να ανησυχούν για πιθανές επιπλοκές. 

 

Απολαυστικό το τελευταίο κομμάτι του άρθρου όπου ο Vincenzo κάνει τη γνωστή του πατριωτική κορώνα, απευθυνόμενος πρός τους υπαλλήλους του σαν "λαέ μου στη θάλασσα και στη στεριά" :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/26/2020 at 4:02 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, επιστρέφουν στη μαμά Grimaldi τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania που από το 2014 ήταν ναυλωμένα στην Tirrenia. Το άρθρο αναφέρει πως η Grimaldi προτίθεται να συνεχίσει τη γραμμή Ραβέννα - Μπρίντιζι - Κατάνια, γραμμή που ανήκε στην Tirrenia αλλά βέβαια είχε δημιουργηθεί από την Adriatica, αν δεν κάνω λάθος. Να βάλει δικό της τοννάζ η Tirrenia και να ανταγωνιστεί την Grimaldi? Απίθανο. 

 

Ακριβώς όπως τα είπα παραπάνω:D, η Moby Lines επέλεξε ακόμη μια απ΄ευθείας κόντρα με τη Grimaldi Lines και συνεχίζει δρομολόγια με δικά της πλοία τις ίδιες μέρες με την Grimaldi, δε θα μου κάνει καθόλου εντύπωση αν είναι και τις ίδιες ώρες.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η Moby/Tirrenia, αν καταλαβαίνω καλά εδώ, ανησυχεί σφόδρα γιατί τα μπικικίνια δεν πέφτουν από την Ιταλική κυβέρνηση ώστε να επεκταθεί το καθεστώς επιδότησης στις γραμμές της Σαρδηνίας. Οπότε ο Ονοράτο προχωράει σε ένα μικρόοοοο εκβιασμούλη της Ιταλικής κυβέρνησης, δηλώνοντας ότι από 1η Δεκεμβρίου θα σταματήσουν οι ακόλουθες γραμμές, τονίζοντας βέβαια πως θα υπάρξουν απολύσεις:

Genova - Olbia

Civitavecchia - Arbatax - Cagliari

Napoli - Cagliari

Cagliari - Palermo

 

Για να δούμε τι θα πράξει η Ιταλικιά κυβέρνηση. Ομολογουμένως ο Σακέλλης έχει περισσότερο τάκτ :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Στο Genova - Olbia υπάρχει τους καλοκαιρινούς μήνες η GNV με το GNV Allegra. Στο Napoli - Cagliari υπάρχει κάτι παραπλήσιο, ο Grimaldi δηλαδή με το Venezia που πάει Cagliari από Salerno. Στις άλλες 2 όχι.

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον των γραμμών που ανέφερα, υπάρχει και άλλη μια η οποία είναι υπό καθεστώς επιδότησης και θα επηρρεαστεί: Είναι το Termoli - Isole Tremiti, στην Αδριατική. Εξυπηρετείται από ένα από τα ταχύπλοα της Tirrenia.

Link to comment
Share on other sites

Να και τα τελευταία νέα όσον αφορά τα οικονομικά προβλήματα της Moby. Σε ελεύθερη μετάφρα, διαφαίνεται μια πρόθεση να βρεθεί μια κοινή οδός με τους ομολογιούχοι που θα περιλαμβάνει επαναγορά 30% των ομολόγων από την εταιρεία(με έκπτωση προφανώς) ή/και χρηματοδότηση μέσω πώλησης πλοίων. Τέλος πάντων μέσα στις επόμενες 30 μέρες οφείλουν να καταθέσουν το σχέδιο διάσωσης της εταιρείας σε δικαστήριο στο Μιλάνο.

Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2020 at 9:14 PM, Nick the Greek said:

Η Moby/Tirrenia, αν καταλαβαίνω καλά εδώ, ανησυχεί σφόδρα γιατί τα μπικικίνια δεν πέφτουν από την Ιταλική κυβέρνηση ώστε να επεκταθεί το καθεστώς επιδότησης στις γραμμές της Σαρδηνίας. Οπότε ο Ονοράτο προχωράει σε ένα μικρόοοοο εκβιασμούλη της Ιταλικής κυβέρνησης, δηλώνοντας ότι από 1η Δεκεμβρίου θα σταματήσουν οι ακόλουθες γραμμές, τονίζοντας βέβαια πως θα υπάρξουν απολύσεις:

Genova - Olbia

Civitavecchia - Arbatax - Cagliari

Napoli - Cagliari

Cagliari - Palermo

 

Για να δούμε τι θα πράξει η Ιταλικιά κυβέρνηση. Ομολογουμένως ο Σακέλλης έχει περισσότερο τάκτ :rolleyes:.

 

Τα νεότερα είναι πως η Ιταλική κυβέρνηση, βασικά η Ευρωπαική Επιτροπή, αποκλείει από περαιτέρω επιδότηση της γραμμές Ravenna - Brindisi - Catania, Napoli - Palermo(ro-ro) και Livorno - Cagliari(ro-ro), κρίνοντας ότι υπάρχουν οι συνθήκες για μη επιδότηση. Σωστό, αφού και στις 3 υπάρχει ανταγωνισμός. Για τις υπόλοιπες γραμμές όμως, σύν τη γραμμή Termoli - Isole Tremiti  θα συνεχισθεί το καθεστώς επιδοτήσεων και οι Ιταλοί γραφειοκράτες αυτώνουν τα αυτά ώστε να γίνει αυτό δυνατό. Οπότε και το deadline της Moby/Tirrenia πήρε παράταση για την 3η Δεκεμβρίου. Όπως και να έχει το πράγμα, η εταιρεία επηρεάζεται και αναμένουμε τι θα σημάνει αυτό και δρομολογιακά αλλά και σε επίπεδο στόλου και διανομής του.

Link to comment
Share on other sites

On 11/29/2020 at 11:09 PM, Nereus said:

@Nick the Greek Αυτό που πάντα είχα απορία είναι Tirennia και Moby πληρώνουν ή πληρώνονται για να έχουν  τους χαρακτήρες από τα looney tunes και τη DC Comics στα βαπόρια τους? 

 

Ελαφρώς καθυστερημένη απάντηση αλλά ήθελα να βρώ κάτι που να στοιχειοθετεί την προσωπική μου άποψη. Και το βρίσκουμε στο κάτω μέρος της σελίδας 101 των αποτελεσμάτων της Moby για το οικονομικό έτος 2018. Εκεί υπάρχει η αναφορά για συμβόλαιο εκμετάλλευσης trademarks των Looney Tunes με την εν Ιταλία θυγατρική της Warner Brothers. Στην επικεφαλίδα το συμβόλαιο αυτό ορίζεται σαν commitment και κατηγοριοποιείται μαζί με άλλα παρόμοια συμβόλαια όπου η εταιρεία πληρώνει διάφορα δικαιώματα. Άρα πληρώνουν και δεν πληρώνονται. 

 

Και στο δικό μου το μυαλό είναι λογικό υπό την έννοια ότι δεν μπορώ να βρώ έναν καλό λόγο γιατί η Warner Bros να θέλει να διαφημιστεί στα πλοία μιας εταιρείας με φέρρυ. Η αναγνωρισιμότητά τους είναι ήδη απείρως μεγαλύτερη και διεισδυτικότερη από της Moby ενώ και το κοινό είναι -υποθέτω- διαφορετικό. Από την άλλη η Moby θέλει φαντάζομαι να συνδέσει το πολύ πιο αδύνατο brand name της με κάποιο πολύ πιο αναγνωρίσιμο, θυμηθείτε στην Ελλάδα πως κάποτε ο άσχετος επιβάτης ταξίδευε με "τα Vodafone". Βέβαια εδώ η Vodafone πλήρωνε και δεν πληρωνόταν αλλά εδώ μιλάμε για άλλη αγορά και brand names.    

 

Link to comment
Share on other sites

''Moby Lines εργα και ημερες'' θα μπορουσε να ειναι ο τιτλος της εκπομπης που θα προβληθει στη Rai3 την ερχομενη δευτερα στις 22:20 ωρα Ελλαδος η οποια θα ειναι αφιερωμενη στην πορεια της Moby απο το δυστυχημα στο Moby Prince το 1991 μεχρι και στη σημερινη κατασταση με τις επιδοτησεις.Παρακατω το trailer της εκπομπης.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2020 at 8:26 PM, Nick the Greek said:

 

Ελαφρώς καθυστερημένη απάντηση αλλά ήθελα να βρώ κάτι που να στοιχειοθετεί την προσωπική μου άποψη. Και το βρίσκουμε στο κάτω μέρος της σελίδας 101 των αποτελεσμάτων της Moby για το οικονομικό έτος 2018. Εκεί υπάρχει η αναφορά για συμβόλαιο εκμετάλλευσης trademarks των Looney Tunes με την εν Ιταλία θυγατρική της Warner Brothers. Στην επικεφαλίδα το συμβόλαιο αυτό ορίζεται σαν commitment και κατηγοριοποιείται μαζί με άλλα παρόμοια συμβόλαια όπου η εταιρεία πληρώνει διάφορα δικαιώματα. Άρα πληρώνουν και δεν πληρώνονται. 

 

Και στο δικό μου το μυαλό είναι λογικό υπό την έννοια ότι δεν μπορώ να βρώ έναν καλό λόγο γιατί η Warner Bros να θέλει να διαφημιστεί στα πλοία μιας εταιρείας με φέρρυ. Η αναγνωρισιμότητά τους είναι ήδη απείρως μεγαλύτερη και διεισδυτικότερη από της Moby ενώ και το κοινό είναι -υποθέτω- διαφορετικό. Από την άλλη η Moby θέλει φαντάζομαι να συνδέσει το πολύ πιο αδύνατο brand name της με κάποιο πολύ πιο αναγνωρίσιμο, θυμηθείτε στην Ελλάδα πως κάποτε ο άσχετος επιβάτης ταξίδευε με "τα Vodafone". Βέβαια εδώ η Vodafone πλήρωνε και δεν πληρωνόταν αλλά εδώ μιλάμε για άλλη αγορά και brand names.    

 

Απορώ ποιος το σκέφτηκε ότι με το να βάλει το looney tunes και τον Superman στα βαπόρια θα έφερνε κόσμο! Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσουν.. Το αντίθετο μάλιστα.. Αλλά νομίζω σχεδόν κανένα παιδί δεν πρόκειται να ερωτηθεί από κάποιον γονιό όταν πρόκειται να κλείσει εισιτήρια.. 

Το μόνο group που θα έρθει είναι τα nerds 😁

Παρόλα αυτά ευχαριστώ για τη πληροφορία

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Και ομως,επειδη τα συγκεκριμενα σχεδια δεν ειναι τιποτα διακριτικες προσθηκες πανω στα πλοια αλλα κανουν μπαμ απο-πολυ-μακρια πιστευω οτι αυτος που το σκεφτηκε ειχε στο μυαλο του πως θα προσεγγισει τις εκατονταδες χιλιαδες οικογενειες Ιταλων που κανουν διακοπες στη Σαρδηνια που ειναι κατα κυριο λογο ο μεγαλος ογκος επιβατων το καλοκαιρι.Και δεν ειναι μονο τα Lonney tunes αλλα και το ιδιο το ονομα που χρησιμοποιει η εταιρεια απο ενα σημειο και επειτα(Μοby με σημα τη φαλαινα)

Το πραγματικο ονομα της εταιρειας ειναι ΝAVARMA (Navigazione Arcipelago Maddalenino)το Moby ειναι το..καλλιτεχνικο.

Καθε χρονο η διαφημιστικη τους καμπανια απευθυνεται στο συγκεκριμενο κοινο οπως θα δουμε ενδεικτικα παρακατω.

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2020 at 9:14 PM, Nick the Greek said:

Η Moby/Tirrenia, αν καταλαβαίνω καλά εδώ, ανησυχεί σφόδρα γιατί τα μπικικίνια δεν πέφτουν από την Ιταλική κυβέρνηση ώστε να επεκταθεί το καθεστώς επιδότησης στις γραμμές της Σαρδηνίας. Οπότε ο Ονοράτο προχωράει σε ένα μικρόοοοο εκβιασμούλη της Ιταλικής κυβέρνησης, δηλώνοντας ότι από 1η Δεκεμβρίου θα σταματήσουν οι ακόλουθες γραμμές, τονίζοντας βέβαια πως θα υπάρξουν απολύσεις:

Genova - Olbia

Civitavecchia - Arbatax - Cagliari

Napoli - Cagliari

Cagliari - Palermo

 

Για να δούμε τι θα πράξει η Ιταλικιά κυβέρνηση. Ομολογουμένως ο Σακέλλης έχει περισσότερο τάκτ :rolleyes:.

 

Να πούμε πως η Moby από χτές ξανάνοιξε τις συγκεκριμένες γραμμές στο booking της, σημάδι πως η Ιταλική κυβέρνηση -πρός το παρόν- υπαναχώρησε. Και λέω πρός το παρόν γιατί δόθηκε μια παράταση μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου έτσι ώστε να βρεθεί μια λύση και να γίνει και μια έρευνα αγοράς. Ήδη το άρθρο βέβαια πιθανολογεί πως και αυτή η ημερομηνία θα πάει πρός τα πίσω μια και το χρονοδιάγραμμα δεν είναι ρεαλιστικό.

 

Σε άλλα νέα που αφορούν την εταιρεία, φαίνεται πως η 28η Δεκεμβρίου είνα η τελεσίδικη ημερομηνία ώστε να υποβληθεί στο δικαστήριο του Μιλάνο το πλάνο διάσωσης της εταιρείας. Το άρθρο αναγορεύει την εταιρεία Europa Investimenti σε συνεργασία με την Arrow Capital σαν τον άσπρο ιππότη που θα σώσει την Moby διατηρώντας την οικογένεια Onorato στο τιμόνι της και διασφαλίζοντας τις υφιστάμενες θέσεις εργασίας. Το πως θα γίνουν όλα αυτά μαζί, θέλω να το δώ. Ο σκύλος δε χορταίνει αν δεν φάει από την πίτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα τελευταία νέα από το Onoratέικο είναι πως ζήτησαν μια παράταση της προθεσμίας υποβολής σχεδίου διασώσεως/συμφωνίας με τους πιστωτές. Αν καταλαβαίνω καλά, αυτό που ζητάει είναι πλήρως νομότυπο. Από την άλλη βέβαια σε κάνει να αναρωτιέσαι σχετικά με το που βαδίζει όλο αυτό το πλάνο σωτηρίας. Εντάξει όμως, ας μην είμαι αρνητικός, τέτοιες συμφωνίες δεν είναι ποτέ εύκολες ειδικά όταν κρανιωμένοι επενδυτές και τράπεζες εμπλέκονται. Και μόνο να περάσει μια τέτοια συμφωνία από τις εγκρίσεις των διοικητικώνε συμβουλίωνε, είναι μια διαδικασία.

 

Ο ίδιος ο Vincenzo πάντως δε φαίνεται να ανησυχεί. Μάλιστα επικοινωνόντας με το προσωπικό του αλλά και λοιπούς ενδιαφερόμενους ένεκα των Χριστουγέννων, τους λέει με λίγα λόγια όπως παλιότερα η Αλέξια πως "Κάτι έχει αλλάξει, ξυπνάει ο άλλος μου εαυτός" :D. Τα ταραχώδη νερά για την εταιρεία ειναι σχεδόν πίσω της, έρχεται η σωτηρία και η ανάπτυξη ενώ τους ευχαριστεί και για την υπομονή τους, κάτι που μάλλον σημαίνει πως υπάρχει και θέμα πληρωμών. Γενικά είπε μια σειρά corporate bullshit για να κρατήσει το ηθικό των εργαζομένων -και την παραγωγικότητά τους- υψηλή σε αυτές τις δύσκολες ημέρες. Μας τα έχουν πεί κι άλλοι αυτά, στην πράξη να δούμε τι θα γίνει. 

 

Τέλος να δοξάσω τη στυλιστική επιλογή του Vincenzo με το καρώ κοστούμι, ωραιότατο και μοντέρνο, σε αντίθεση με την στυλιστική επιλογή των Grimaldαραίων πρίν λίγες ημέρες στα εγκαίνια του Eco Valencia, με πατέρα και γιό να φοράνε τα blazer τα διπλοσταυροκούμπωτα με τα χρυσά κουμπιά που φόραγε ο Roger Moore όταν έπαιζε το James Bond στη δεκαετία του 70 :D. Και καλά ο Emmanuele, ο γιός ντύθηκε κλώνος του μπαμπά? Ήμαρτον. Οφείλω επίσης να σχολιάσω πως ο Vincenzo έτσι όπως είναι με το ξυρισμένο κεφάλι και την τελευταία έκδοση του υπογενείου του, αρχίζει και μου θυμίζει Δημήτρη Πουλικάκο :D.

 

Onorato-Vincenzo-Onorato-Armatori-Moby-N

maxresdefault.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και νέο δημοσίευμα σήμερα για τα τεκταινόμενα στη Moby. Λέγεται ότι καμία από τις δύο εναλλακτικές που δίνει ο Onorato στους πιστωτές δεν πηγαίνει μαζί με παραχώρηση κομματιού των μετοχών σε αυτούς, με άλλα λόγια ο Onorato δε θέλει να ελλαττωθεί ο έλεγχος που ασκεί στην εταιρεία. Ποταμιάνους μου θυμίζει η ιστορία. Μια άλλη πτυχή ενός εκ των σχεδίων είναι να μπούν ορισμένα πλοία σε μια λίστα πώλησης, τα χρήματα εκ των οποίων θα πηγαίνουν αποκλειστικά στους πιστωτές, με ό,τι ρίσκο όσον αφορά την τιμή μπορεί να υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

On 12/29/2020 at 3:05 PM, Nick the Greek said:

Τα τελευταία νέα από το Onoratέικο είναι πως ζήτησαν μια παράταση της προθεσμίας υποβολής σχεδίου διασώσεως/συμφωνίας με τους πιστωτές. Αν καταλαβαίνω καλά, αυτό που ζητάει είναι πλήρως νομότυπο. Από την άλλη βέβαια σε κάνει να αναρωτιέσαι σχετικά με το που βαδίζει όλο αυτό το πλάνο σωτηρίας.

 

Το δικαστήριο του Milano, ενέκρινε την τρίμηνη παράταση οπότε οι οριστικές εξελίξεις μεταφέρονται για το μέλλον. Την ίδια στιγμή, σε τρίμηνη αργία πληρωμένη από κάποιου τύπου fund που συμφώνησαν οι εργαζόμενοι με την εταιρεία, μπαίνουν 163 διοικητικοί και 352 ναυτικοί της εταιρείας. Δύσκολοι καιροί για όλους, γιατί όπως είπε σοφά κι ένας φίλος, ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι λίγο άδικος νομίζω, τι να έκαναν δηλαδή? Να τραβούσαν το χαλί κάτω από τα πόδια και να έκλεινε η Moby? Δώσανε μια παράταση μπάς και τα βρούνε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια ομολογουμενως γενναια προσφορα κανει ο Onorato προς τους πιστωτες του καθως στην προταση που τους κατεθεσε προτεινει την πωληση 8 πλοιων του ομιλου του εντος της επομενης πενταετιας και εν συνεχεια τη δημιουργια μιας νεα εταιρειας-υπο τον ιδιο και τη Europa Investment-η οποια θα λειτουργει ολα τα υπολοιπα.

Οι οριστικες αποφασεις αναμενονται στα τελη Μαρτιου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...