Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με δημοσιεύματα που πηγάζουν από δηλώσεις επισήμων της Moby Lines σε διάφορα ιταλικά μέσα, πρόθεση της Moby φέρεται να είναι η δρομολόγηση του Super-Fast Baleares στη γραμμή Genova - Livorno - Catania, που αυτήν τη στιγμή εξυπηρετούν τα Hartmut Puschmann και Eliana Marino. Λογικό ακούγεται, οι αποστάσεις είναι τέτοιες που για να δημιουργήσει κανείς συχνή και σοβαρή παρουσία στη γραμμή, χρειάζονται 3 πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 23/1/2017 at 9:55 PM, Ariadne said:

Το πλοίο μετονομάστηκε σε Barbara Krahulik 

 

On 23/1/2017 at 11:15 PM, George said:

Μιας και πήραμε φόρα, και τούτο μετονομάστηκε σε HARTMUT PUSCHMANN.

 

On 13/4/2017 at 7:06 PM, pathfinder said:

(ή κατ' αλλους γενικός διευθυντης της Moby) είναι ίσως και ο εμπνευστής της συνεργασίας με την Warner.

On 10/1/2017 at 1:14 AM, Nick the Greek said:

Από το Νοέμβρη του 2016, το πλοίο έχει πια μετονομαστεί σε Stelio Montomoli, όπως βλέπουμε εδώ. Η εύλογη απορία είναι ποιός είναι αυτός ο κύριος και γιατί πήρε το όνομά του το πλοίο. Πρόκειται για τον πρώην πρόεδρο της Toremar μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας και την αγορά της από την οικογένεια Onorato, ο οποίος και απεβίωσε τον Ιούνιο του 2016, αφήνοντας πίσω του μεταξύ άλλων και συγγραφικό έργο 10 βιβλίων. Πρός τιμήν του λοιπόν, μετονομάστηκε το 26-χρονο Aethalia, χτισμένο το 1991 στη Finncantieri του Palermo.

 

μαγκας ο onorato:P

ολα αυτα τα περιεργα ονοματα που βλεπαμε στα πλοια της Moby και πλεον βλεπουμε και στης Tirrenia, δεν ειναι ηρωες του RisorgimentoB), αλλα στελεχη των εταιριων του.

πιστος στο ρητο... το χρημα πολλοι εμισησαν, τη δοξα ουδεις, τους δινει δοξα.

θυμιζει λιγο τον εφοπλιστη Τεπενδρη:D

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 11 months later...

Για οσους πιστευουν οτι σαν την ελληνικη χασουρα δεν εχει..τα οικονομικα αποτελεσματα 6μηνου της Moby με τα 60 εκατομυρια ευρω ζημιες(!!)ειναι μια καλη ευκαιρια να αναθεωρησουν :P

Quote

In the first half of 2018 the company recorded revenues of € 233.4 million, down 1.6% on the first half of last year. Costs rose by + 13.2% to € 272.7 million. EBITDA and EBIT were both negative and equal to -8.8 million and -39.3 million euros respectively against an EBITDA of positive sign and equal to 25.2 million euros and an operating result of negative sign for - 3.8 million euros in the first six months of 2017. Moby closed the first half of this year with a net loss of -60.2 million euros compared to a net loss of -24.6 million in the same period of 2017

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Η Moby Lines θα ξεκινήσει μια νέα γραμμή συνδέοντας το Piombino με τη Bastia (σε ανταγωνισμό με την Corsica Sardinia Ferries) από τις 14 Ιουνίου έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2019, με ημερήσια αναχώρηση διάρκειας ταξιδιού 3,5 ώρες και βραδινή αναχώρηση διάρκεια ταξιδιού 7,5 ώρες, με πιθανότερο πλοίο το Moby Kiss.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Εγώ άλλα νέα περιμένω από Μoby, αλλά στο μεταξύ έχουμε και παραγγελία για 2 με option για άλλα 2 ferriα στο Guangzhou Shipyard International. Μια χαρά!

Photo ©Shippax

65486662_2474783085887993_7918804088953765888_o.jpg

65146463_2474783559221279_7604579252171702272_o.jpg

Update: θα πρόκειται για μεγαθήρια των 69.500 GRT με 237 μέτρα μήκος, 32 μέτρα πλάτος, δυναμικότητα 2500 επιβατών & 1300 αυτοκινήτων & freight και  μεγ. ταχύτητα 25 knots. Παράδοση από το 2022, πιθανότατα για Genoa-Olbia/Porto Torres.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν δεν τους έχει καταπιεί κανένας Aponte στο μεταξύ, για εκεί που λες πάνε τα πλοία. Οριακά μπορούν να μπούν στο κυρίως επιβατικό λιμάνι του Λιβόρνο, οπότε μια γραμμή από τη Γένοβα είναι μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να παίρνουμε και μια γεύση του πως λειτουργούν και οι εταιρείες του εξωτερικού, κι όχι απαραίτητα η πρώτη κλάση εξ' αυτών, είναι ενδεικτικό το ακόλουθο:

 

Πρίν καμιά 10αριά μέρες έκανα μια κράτηση με τη Moby από και πρός την Σαρδηνία για 2 άτομα και αυτοκίνητο. Προχτές λοιπόν μου ήρθε email από την Moby(από φυσικό πρόσωπο κι όχι αυτοματοποιημένο) που μου ζητούσε ευγενέστατα να ξανακοιτάξω την κράτησή μου, όσον αφορά το αυτοκίνητο. Και είχαν δίκιο γιατί εγώ είχα κλείσει μήκος αυτοκινήτου που παρέπεμπε σε Smartάκι, κι όχι στο Zastava μου. Πανεύκολα και online, άλλαξα τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια και πλήρωσα με κάρτα τα 10 επιπλέον ευρώ που αντιστοιχούσαν στη διαφορά. 

 

Φαντάζομαι πως είναι σταθερή πρακτική τους να το κοιτάνε αυτό, ώστε να μην κάνουν οι επιβάτες εξυπνάδες με το μήκος του αυτοκινήτου. Η άλλη πιθανότητα είναι να έχουν στα αρχεία τους τις -αρκετές- προηγούμενές μου κρατήσεις, καμία εκ των οποίων δεν ήταν με Smartάκι και να είδαν τη διαφορά. Ποιός ξέρει, όπως και να έχει το πράγμα έτσι δουλεύουν έξω. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για ποιο λόγο η moby θα δώσει 2 18χρονα πλοια και θα πάρει 2 33χρονα(αν θυμάμαι σωστα τις χρονολογίες); Έχει κάποια σχέση με τη dfds(ίδια διοικηση, δανεια:huh:); "Λαθος" παραγγελια απο πλευράς moby; Λειτουργικά κοστη; Ή προσωρινά μέχρι την έλευση των νευτευκτων;

 

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχει οικονομικά προβλήματα και από την "ανταλλαγή" αυτή θα πάρει και ρευστό. Τα πλοία που θα ναυπηγήσει, θα είναι leased-back από investors. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2019 at 10:25 PM, Nick the Greek said:

Τελικά ο Onorato κατέβαλε κασέρι 50 εκατομμύρια από το τίμημα, πλήν όμως υπάρχει ακόμη ένα υπόλοιπο 55 εκατομμυρίων που είναι άμεσα απαιτητέο, με αποτέλεσμα οι διαχειριστές της Tirrenia να έχουν υποβάλλει αίτηση κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων της CIN μέχρι αυτό το ποσό.

Κατι μας ειχε πει πριν καποιους μηνες ο @Nick the Greek για ενα 50αρακι εκατ. το οποιο πρεπει να καταβληθει το 2020 και ειναι και η πραγματικη αιτια που ο ομιλος αποχωριζεται τα 2 αυτα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι τα πράγματα κατά πάσα πιθανότητα αγαπητέ Μιλτιάδη. Και τα 50 εκατομμύρια όμως να μην είναι, και να είναι κάποιο άλλο δάνειο ή υποχρέωση, είναι απλά η αφορμή. Το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι πως ο Onorato πετάει λευκή πετσέτα. Όταν πουλάς κακήν-κακώς τα 2 καλύτερα(μακράν του δευτέρου) πλοία του στόλου σου για να τα ανταλλάξεις με κουιμπέκες, τότε τσοράφ η τύχη σου, τσοράφ το ριζικό σου.

 

Μέσα σε όλα αυτά, ανακοινώθηκαν και τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2019 με την εταιρεία να παρουσιάζει αυξημένο κύκλο εργασιώνε κατά 8.7% και 47.8 εκατομμύρια ευρώ κέρδος. Δεν έκατσα να ψάξω τι περιλαμβάνουν αυτά τα νούμερα και τι όχι. Και μόνο πάντως το γεγονός ότι -ακόμη και με τα θετικά αυτά πρόσημα- η εταιρεία αναγκάζεται να ξεπουλήσει τ' ασημικά, δεν χρειάζεται να ψάξω και πολύ. Αντιγράφω από την Tradewinds:

Quote

 

Italian ferry and ro-ro operator Moby Group saw a significant spike in half-year results.

The Vincenzo Onorato-controlled owner's Ebitda came in at a €47.8m profit versus a €8.8m loss compared to the same period last year.

Revenue jumped 8.7% to €256.3m, thanks to 'positive trends' both in the passenger and cargo sectors, the company said.

Mediterranean passenger results benefited from pricing aimed at boosting passenger volume to and from Sardinia beyond summer and in the Baltic Sea, where volume grew 4%.

Cargo results were helped by last year's arrival of two new sister ro-ros, 10,444-dwt Maria Grazia Onorato and Alf Pollak (both built 2018).

The company also bettered its earnings through optimising bunker consumption costs and improving operational efficiencies.

"The action plan launched in 2018, which also provides for an improvement in the composition of the fleet of the Moby Group, is achieving all the objectives we had set allowing the company to strengthen its financial position and to continue on the path of rationalization and optimization of services," Onorato said.

Moby Group also has passenger ferries on order with CSSC Group.

 

 

Ένα ακόμη σχολιάκι είναι ότι όπως λέει κι ο voyager παραπάνω, τα καινούρια πλοία είναι επί της ουσίας bareboat από Κινεζική εταιρεία leasing. Κι επειδή τυχαίνει να έχω μια ιδέα για τους συγκεκριμένους, πρόκειται για σκληρούς γλαδιόληδες:D. Αν νομίζει ο Onorato πως θα είναι τόσο υπομονετικοί όσο οι ευρωπαικές τράπεζες, θα βρεθεί πρό εκπλήξεως.

Link to comment
Share on other sites

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο ομιλος θα καταφερει να ορθοποδησει τα επομενα χρονια παρα τα τωρινα αρνητικα αποτελεσματα βλεπουμε οτι ο Τιμημενος(Onorato) :D εχει διαθεση να"σπασει αυγα"τοσο μεσω της επιθετικης πολιτικης που ακολουθει,στην πραξη,απεναντι στην επιθεση που δεχεται απο τον ομιλο Γκριμαλντι(νεα πλοια,νεες γραμμες,διαχειριση terminals κα)ενω και ο δανεισμος της Moby αν δεν κανω λαθος ειναι γυρω στα 160μυρια αρκετα μικροτερος δηλαδη απο αντιστοιχες Ελληνικες εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MILTIADIS said:

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο ομιλος θα καταφερει να ορθοποδησει τα επομενα χρονια παρα τα τωρινα αρνητικα αποτελεσματα

Εμένα η όλη κατάσταση μου θυμίζει τον Παναθηναικό να σου πω την αλήθεια. Από εκεί που κάποτε συναγωνιζόταν τις μεγάλες ομάδες του Champions, καταλήγει να κονταροχτυπιέται με τα μεγαθήρια του κάτω τμήματος του ελληνικού πρωταθλήματος. Ήττα είναι, όπως και να το κάνεις. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/18/2019 at 9:12 PM, MILTIADIS said:

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο ομιλος θα καταφερει να ορθοποδησει τα επομενα χρονια

Αμ δε :D 

Αυριο εξεταζεται στα δικαστηρια του Μιλανο η αιτηση πτωχευσης που κατεθεσαν οι βασικοι πιστωτες της Moby.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι σύντροφε, και η αιτία είναι αυτό εδώ:

On 1/11/2017 at 2:15 PM, Nick the Greek said:

Διάβαζα νωρίτερα σήμερα πως η Moby έλαβε ένα ομολογιακό δάνειο ύψους 300 εκατομμυρίων ευρωπουλακίων τον περασμένο Φεβρουάριο. Ως εδώ καλά, το πρόβλημα είναι πως με αφορμή 1) την μεγάλη μάχη με την Grimaldi Lines και 2) την πρόσφατη σημαντική αύξηση της τιμής των καυσίμων, τους κατόχους των ομολόγων τους έχει κόψει κρύος ιδρώτας για το μέλλον της εταιρείας, ειδικά από τη στιγμή που οι προβλέψεις κερδοφορίας είναι κάτω του αναμενομένου.

Βάλτε και την ρευστή κατάσταση στην Ιταλία και τις τράπεζές της, νομίζω πως έχουμε να δούμε ακόμα πολλά επεισόδια και για την Moby αλλά και για τις υπόλοιπες ιταλικές εταιρείες. 

 

Μπορεί κανείς να διαβάσει μια μικρή περίληψη εδώ, ή εδώ αν μιλάει ιταλικά. Για όσους δεν γνωρίζουν πως η πτώχευση στα ιταλικά λέγεται falimento:D, να συνοψίσω εγώ ως εξής:

 

Η φάση είναι πως όταν ο Onorato το 2015 πήρε την CIN στον έλεγχό του, έπρεπε να βρεί κεφάλαια και το έκανε μέσω ενός ομολόγου που εξέδωσε στο Λουξεμβούργο με επιτόκιο 7.75%, αποπληρωτέο το 2023.

 

Οι ομολογιούχοι αυτοί έκαναν αίτηση πτώχευσης γιατί η αξια του στόλου είναι πια λίγο μικρότερη από τα χρωστούμενα που ανέρχονται σε 600 εκατομμύρια συνολικά(και αισιόδοξοι είναι για την αξία του στόλου). Η Moby πρέπει να πλερώσει 50 εκατομμύρια σε τράπεζες το Φεβρουάριο του 2021, 300 εκατομμύρια για το ομόλογο το 2023, συν τα 180 για την Tirrenia στο κράτος. Αφορμή γι αυτήν την κίνηση στάθηκε η πώληση των 2 ασημικών στην DFDS, κίνηση που μάλλον χτύπησε το καμπανάκι στους ομολογιούχους ότι ο Onorato είναι ικανός να τα πουλήσει όλα και όταν έρθει το 2023 που αποπληρώνεται το δάνειο, να μην έχει μείνει ούτε φλυτζανάκι για τον espresso :D.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Nick the Greek said:

Αφορμή γι αυτήν την κίνηση στάθηκε η πώληση των 2 ασημικών στην DFDS, 

Οι οποιοι απ οσο διαβασα θα επιχειρησουν να τη μπλοκαρουν.

Πριν μερικες μερες ειχε βγαλει μια ανακοινωση ο ιδιος ο Onorato στην προσωπικη του σελιδα στο Facebook η οποια ελεγε οτι το επομενο διαστημα ο ομιλος θα δεχτει μια πρωτοφανη επιθεση απο funds αλλα εχει συμμαχο του για να την αποκρουσει τους 5000 Ιταλους ναυτικους του :P 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτού του επιπέδου οι αναρτήσεις Μιλτιάδη, μου θυμίζουν Ελεύθερη Ώρα, Αρχιστράτηγος η Παναγία, Αρχηγός Ναυτικού ο Άγιος Νικόλαος κλπ.

EloraI.jpg

 

Άμα βλέπεις τέτοια, χαιρετίσματα στις φασκομηλιές. Είναι ένα τελευταίο μέσο πίεσης πρός την κυβέρνηση και την ιταλική δικαιοσύνη να του τη χαρίσουν, λόγω των επιπτώσεων στους ναυτικούς κι εργαζομένους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...