Jump to content
Shipfriends

Grandi Navi Veloci (GNV)


Recommended Posts

On 4/18/2021 at 10:26 PM, Nick the Greek said:

Από την άλλη, άσε το Grimaldi στην άκρη. Για μένα η συγκεκριμένη εταιρεία έχει μεγάλη ανάγκη ανανέωσης στόλου. Σκέψου πως τα καλύτερά της πλοία, η σειρά με τα νεότευκτα που είχε κάνει στα 90s, είναι όλα κοντά στα 30. Τα πιο δεύτερά της πλοία είναι στα 40, πρώην βορειοευρωπαικό τοννάζ των 80s με πολλά μίλια στην πλάτη. Οπότε η ανανέωση θα έπρεπε να τους απασχολεί πιο σοβαρά.

Το ρεζουμέ είναι πως όπως εύστοχα είπες, ότι κρατάνε κάβα ώστε να διαμερίσουν τα ιμάτια της Moby/Tirrenia. Οι Aponte δεν έχουν αποφασίσει τη δεδομένη χρονική στιγμή να ανοίξουν την κάνουλα της χρηματοδότησης για τον τομέα των ferry, σε επίπεδο μεγάλης παραγγελίας νεότευκτων.

 

Και σύμφωνα με τη Shippax τελικά η εταιρεία προχωρά στην παραγγελία 2 νεότευκτων από το Guangzhou, πρόκεται για μικρότερες εκδοχές των πλοίων που έχει ήδη παραγγείλει η Moby. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά χρειάζονται κάμποσα ακόμη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επειδή θεωρώ πως η κουβέντα θα πάει στον φιδεμπορα, οπότε υποθέτω πως θα εκμεταλλευτεί τα εγγενή χαρακτηριστικά του πλοίου (Ro-Pax, πολλούς κοινόχρηστους χώρους, μεγάλο εύρος ταχυτήτων, μαϊτζέβελο, κτλ) που το προίκισε ο Περικλής και θα το έχει για να ανοίγει γραμμές και όχι σε τακτικό υπάρχον δρομολόγιό του. 

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή Genova - Palermo είναι κλειδωμένη στα μεγαλύτερά του πλοία εδώ και χρόνια, εκεί που χρειάζεται ταχύτητα είναι στο Genova - Barcelona - Tanger Med, μια πιθανότητα είναι να μπεί σε αυτό το rotation. Η άλλη επιλογή είναι το Civitavecchia - Palermo/Termini με μια φορά την εβδομάδα Termini - Napoli, αυτό που έκανε το Κρήτη Ι δηλαδή. Αν δεν πάει σε καινούρια γραμμή, εκεί θα έβαζα τα λεφτά μου. Βαλεαρίδες δε νομίζω πως χρειάζονται τόσες καμπίνες, ούτε και τέτοια ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Μπα, χλωμό για Βαλεαρίδες..μέχρι το Νήσος Χίος, καλά είναι η γραμμή, δεν θέλει παραπάνω. Στέκει το Γένοβα-Βαρκελώνη-Ταγκέρη αν και δεν θα απέκλεια το Γένοβα-Σαρδηνία (Όλμπια ή Κάλιαρι). Φιλόδοξα, θα το έφερνε Αδριατική, να μπει στο μάτι το Μανώλη, ανοίγοντας κάποια νέα γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/22/2021 at 7:52 PM, Nick the Greek said:

Η Ιταλικιά:D κυβέρνηση προκηρύσσει καινούριο διαγωνισμό για 5 προσφυγόπλοια/καραντινόπλοια των 300 κλινών μίνιμουμ, χωρίς να διευκρινίζεται για πόσο χρονικό διάστημα, σίγουρα θα είναι κάποιοι μήνες όμως. Με δεδομένο πως τον τελευταίο διαγωνισμό τον κέρδισε αποκλειστικά η GNV θεωρώ πως και εδώ θα έχει τη μερίδα του λέοντος. Σίγουρα επίσης ο διαγωνισμός έχει να κάνει και με το γεγονός ότι η GNV μαζεύει πλοία για φέτος το καλοκαίρι.

 

Και πάλι φέτος -χωρίς να προσδιορίζεται η χρονική διάρκεια- τα λεφτά πάνε στην GNV, συνολικά 16.1 εκατομμύρια ευρώ. Η GNV προτίθεται να χρησιμοποιήσει τα Aurelia, GNV Azzurra, Splendid και Rhapsody.

Link to comment
Share on other sites

Για πάμε να δούμε και τι μας επιφυλάσσει η GNV για το καλοκαίρι(με βάση τον Αύγουστο), με τα χάλια της Moby νομίζω θα κληθούν να μπαλώσουν πολλές τρύπες. Τα δρομολόγια αυτά είναι με δεδομένο τον σημερινό στόλο, αν ξεπουλήσει ασημικά η Moby, ίσως να έχουμε αλλαγές.

 

Bari - Durrazzo: GNV Azzurra, παρέα φυσικά με το AF Francesca όπως τα τελευταία χρόνια.

Napoli - Palermo: Όπως και πέρυσι, GNV Antares και GNV Aries.

Civitavecchia - Olbia: Τα Απουανικά αδέλφια Tenacia και Forza

Civitavecchia - Palermo: Το Splendid μια φορά την εβδομάδα με προέκταση πρός την Τύνιδα

Civitacecchia - Termini Imerese: Τα Tenacia και Forza βλέπουμε και πάλι εδώ

Genova - Olbia: Τα Splendid και Rhapsody με το πρώτο να συνδυάζει την Olbia με το Palermo και την Τύνιδα που είπαμε νωρίτερα. Πρώτη φορά το Rhapsody στη συγκεκριμένη γραμμή, συνήθως έκανε Porto Torres

Genova - Porto Torres: Τα GNV Allegra και SNAV Adriatico σε πρώτη εμφάνιση στη συγκεκριμένη γραμμή το δεύτερο

Genova - Palermo: Τα Excelsior και La Suprema

Genova - Barcelona - Tanger Med: Τα Majestic, Excellent και Fantastic

Genova - Tunis: Το La Superba, βάζουν από τα καλύτερά τους πλοία στη γραμμή

Sete - Nador: Τα GNV Atlas και GNV Cristal, αναχωρήσεις και μέσω Βαρκελώνης για το Nador

Sete - Tanger Med: Τα GNV Cristal, Fantastic και Excellent. Γενικά οι γραμμές του Μαρόκου και της Τυνησίας γίνονται από ένα γκρούπ πλοίων, συνήθως σε άτακτες ώρες και ημέρες.

Barcelona - Tanger Med: Τα Majestic, Fantastic, Excellent μαζί με το GNV Cristal, κάποια δρομολόγια προέρχονται από τη Genova.

Barcelona - Mahon: Τα Golden Bridge και GNV Sealand

Barcelona - Palma de Mallorca - Ibiza - Valencia: Το GNV Sealand με το Golden Bridge, είναι το δρομολόγιο πεταλούδα.

Valencia - Palma de Mallorca: Το Forza

 

Όπως παρατηρεί κανείς, δεν υπάρχουν πουθενά στα δρομολόγια το GNV Bridge και το Cap Finistere, οπότε εδώ θα έχουμε αλλαγές. Η GNV κάνει αλλαγές στα δρομολόγιά της μέχρι αργά μέσα στη σεζόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...