Jump to content
Shipfriends

Grandi Navi Veloci (GNV)


Recommended Posts

1 minute ago, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με αυτό εδώ το δημοσίευμα, η GNV από το Ιούνιο του 2021 ξεκινά δρομολόγια ανάμεσα στην Civitavecchia και την Olbia με 5 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για μια πολύ ζουμερή εξέλιξη υπό την έννοια πως εδώ θα έρθει η εταιρεία σε απ' ευθείας ανταγωνισμό και με την Moby/Tirrenia(που γενικά είναι σε δύσκολη θέση) αλλά κυρίως με την Grimaldi Lines. Κι αυτό ίσως να σημαίνει κάτι για το μέλλον. Θα δούμε βέβαια ως τότε γιατί η πανδημία μπορεί να τα αλλάξει αυτά πολύ. Αν θυμάμαι επίσης καλά, δεν είναι η πρώτη φορά που η GNV μπαίνει σε αυτήν τη γραμμή, κάτι μου λέει πως πίσω στο 2009 υπήρχε παρουσία της εταιρείας και πάλι.

 

Σύμφωνα με το παραπάνω, πάμε λοιπόν στο σύστημα της εταιρείας για να δούμε δρομολόγια και πλοία. Παίρνουμε λοιπόν την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, αναχώρηση από Civitavecchia:

 

Δευτέρα 2 Αυγούστου ώρα 1000 το Splendid

Τρίτη 3 Αυγούστου ώρα 1545 το Tenacia

Τετάρτη 4 Αυγούστου ώρα 1545 το Κρήτη Ι

Πέμπτη 5 Αυγούστου ώρα 1545 το Tenacia

Παρασκευή 6 Αυγούστου ώρα 1400 το Κρήτη Ι

 

Αναχωρήσεις από την Olbia:

Δευτέρα 2 Αυγούστου ώρα 2100 το Κρήτη Ι

Τρίτη 3 Αυγούστου ώρα 2359 το Tenacia

Τετάρτη 4 Αυγούστου ώρα 2359 το Κρήτη Ι

Πέμπτη 5 Αυγούστου ώρα 2359 το Tenacia

Παρασκευή 6 Αυγούστου ώρα 0900 το Splendid

 

Δεν έχω ψάξει ακόμα τι άλλα δρομολόγια θα κάνουν τα συγκεκριμένα πλοία, το Splendid σίγουρα θα απασχολείται και κάπου αλλού. Πάντως η εταιρεία θα έχει συνολικά 3 διαφορετικά πλοία στη γραμμή και αναχωρήσεις μόνο τις καθημερινές. Δεν ξέρω γιατί απολύτως τίποτα το Σαββατοκύριακο.

 

Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα βλέπω να εμφανίζει το Κρήτη και στην κλασική γραμμή που έκανε.

Από 10/6/21

Civitavecchia-Termini Imerese : Τρίτη 09:00-23:15, Πέμπτη 09:00-21:30

Termini Imerese-Civitavecchia : Τετάρτη 02:00-15:45, Πέμπτη 23:59-12:15

Civitavecchia-Olbia Παρασκευή 14:00-20:00

Olbia-Civitavecchia : Δευτέρα 22:30-06:30

 

Από τις 27/7/21 αλλάζει το πλάνο προσθέτοντας ένα ακόμη δρομολόγιο για Olbia εκάστη Τετάρτη:

Civitavecchia-Termini Imerese : Τρίτη 09:00-23:15, Πέμπτη 09:00-21:30

Termini Imerese-Civitavecchia : Τετάρτη 02:00-15:45, Πέμπτη 23:59-12:15

Civitavecchia-Olbia Τετάρτη 15:45-21:45, Παρασκευή 14:00-20:00

Olbia-Civitavecchia : Δευτέρα 22:30-06:30, Τετάρτη 23:59-06:15

Βέβαια όπως βλέπουμε την Τετάρτη τα ωράρια είναι λάθος καθώς η άφιξη στην Civitavecchia από Termini είναι ίδια ώρα με την αναχώρηση για Olbia. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όπως γίνεται στις έκτακτες καταστάσεις, άλλοι χάνουν κι άλλοι βγάζουν λεφτά. Η ναύλωση λοιπόν των πλοίων της GNV από την Ιταλική κυβέρνηση, απέφερε στην πρώτη το ποσό των 34.5 εκατομμυρίων ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία κέρδισε τον καινούριο γύρο ναυλώσεων σχετικά με τις προσφυγοδουλειές και έτσι τα  GNV Allegra και Rhapdosy θα δραστηριοποιηθούν σε αυτόν τον τομέα. Υποψήφια ήταν και η Moby αλλά την έφαγε στη στροφή ο Aponte, ο οποίος είναι και ο μόνος που αν θελήσει μπορεί να αποτελέσει αντίπαλο δέος στον Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 2/23/2021 at 2:10 PM, Nick the Greek said:

Το Ferrybalear επιμένει και μάλιστα έχει και μια σχετική διαφήμιση ή ανάρτηση της εταιρείας που επιβεβαιώνει την προηγούμενη διαρροή. Μη έχων σόσιαλ μύδια δε βρίσκω κάτι αλλά προφανώς είναι αληθές. Αν όντως μάλιστα μιλάμε για 4 πλοία και με δεδομένη τη ναύλωση 2 άλλων πλοίων της GNV για το μεταναστευτικό, τολμώ να προβλέψω πως θα έχουμε ναύλωση(-εις) για να βγούν τα νούμερα. 

 

Προφανώς και τα κουκιά ήταν μετρημένα οπότε η GNV προχώρησε και στην αγορά των Pride of Bruges και Pride of York αλλά και την 6μηνη ναύλωση του roro Caroline Russ. Εμένα προσωπικά η επιλογή πλοίων 30+ ετών με απογοητεύει, από μια εταιρεία που έχει τους οικονομικούς μύες να πάει σε πολύ πιο σύγχρονη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Που είχατε αναφέρει παραπάνω οτι στο συστημα αναφέρετε το κρητη. Εφόσον φαίνεται η έστω φαινόταν γιαυτο αναφέρθηκα ως ναύλωση 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με διάφορα ιταλικά και γαλλικά sites, η GNV προτίθεται να κάνει μέχρι και 8 δρομολόγια το μήνα, 2 κάθε εβδομάδα δηλαδή από τη Μασσαλία πρός την Tanger Med. Υπενθυμίζω πως η εταιρεία έχει ήδη 2 γραμμές που πηγαίνουν στο Μαροκινό λιμάνι. Είναι η Genova - Barcelona - Tanger Med αλλά και το Sete - (Barcelona) - Tanger Med. Δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί αν θα φύγει από το Sete πρός χάριν της Μασσαλίας η εταιρεία ή πρόκειται να γίνει κάποιος άλλος συνδυασμός. Πάντως πιθανολογώ πως εκεί θα χρειαστεί επιπλέον πλοίο που κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει ο στόλος τους τώρα, εκεί ίσως να κολλάει και η πιθανή απόκτηση των Pride of York/Pride of Bruges.

Link to comment
Share on other sites

Overnight ferries ήταν και στην Αγγλία, δε νομίζω πως θα χρειαστεί σε πρώτη φάση τουλάχιστον, κάτι τρομερό. Καταπέλτες και γκαράζ σίγουρα θα είναι κάποια δουλειά αλλά από εκεί και πέρα έχω την αίσθηση πως οι οποιεσδήποτε πιο ριζικές παρεμβάσεις γίνονται και μετά την καλοκαιρινή σεζόν. Σημειωτέον η πώληση δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Μεγάλα Πλοία Γρήγορα(Grandi Navi Veloci) είναι μια εταιρεία που απασχολεί όλο και περισσότερο την τελευταία διετία με τις κινήσεις της. Ναύλωσε μεν ένα νεότευκτο της Visentini αλλά με αυτό και με τα λιμά της P&O δεν ανταγωνίζεσαι το Grimaldi οπότε προσωπικά και γνωρίζοντας το πόσο βαθειά είναι η τσέπη του ιδιοκτήτη της, γενικά είμαι λιγάκι απογοητευμένος από τις κινήσεις τους. Όπως όμως λέγαμε και μέσα στο χειμώνα βλέποντας τι προτίθενται να κάνουν, χρειάζονταν σίγουρα τα έξτρα πλοία οπότε πέσαμε μέσα στο ότι χρειάστηκαν συνολικά 4, μαζί με τη ναύλωση του Scottish Viking. Να δούμε λοιπόν πως θα ξεδιπλωθούν αυτά μέσα στο καλοκαίρι, διαλέγοντας την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου σαν σημείο αναφοράς. Εννοείται πως πρίν τον Ιούλιο και μετά τον Αύγουστο, τα δρομολόγια ειδικά στις γραμμές της Σαρδηνίας είναι πιο αραιά ενώ ορισμένες γραμμές όπως το Genova - Porto Torres, σταματάνε εντελώς. 

 

Bari - Durres: εκεί θα βρίσκεται το GNV Azzurra σε συνεργασία με την Adria Ferries και το AF Francesca.

 

Genova - Olbia: Τα Forza(2 δρομολόγια) και GNV Allegra(3 δρομολόγια την εβδομάδα) με συμμετοχή του Splendid για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα

Genova - Porto Torres: Το Rhapsody όπως κάθε καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια με 4 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις ενώ άλλη μία θα κάνουν και τα GNV Allegra και Splendid

Genova - Palermo: Καθημερινά τα La Suprema και Excelsior

 

Civitavecchia - Olbia: 5 αναχωρήσεις την εβδομάδα τις καθημερινές με τα Splendid(1), Tenacia(2) και Forza(2)

Civitavecchia - Palermo: 1 εβδομαδιαία αναχώρηση με το Splendid

Civitavecchia - Termini Imerese(περίπου 30 λεπτά έξω από το Palermo): Tenacia(3) και Forza(2) δρομολόγια την εβδομάδα

 

Genova - Barcelona - Tanger: 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα από τα Fantastic, Majestic και Excellent, έκαστο από μία

 

Genova - Tunis: 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα με το La Superba, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο

 

Napoli - Palermo: καθημερινές αναχωρήσεις με τα GNV Cristal και SNAV Adriatico αλλά εδώ μάλλον θα πάνε τα 2 της P&O, GNV Aries και GNV Antares.

Napoli - Termini: ένα δρομολόγιο κάθε Σάββατο μεσημέρι με το Tenacia

 

Sete - Nador: ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με το GNV Atlas

 

Sete - Barcelona - Tanger: 2 δρομολόγια την εβδομάδα με τα Excellent, Fantastic και Majestic. Κάθε Δευτέρα εναλλάξ Excellent και Majestic, μεσοβδόμαδα το Fantastic χωρίς σταθερή μέρα.

 

Barcelona - Nador: 1 φορά την εβδομάδα με το GNV Atlas χωρίς σταθερή μέρα και ώρα

Barcelona - Tanger: 4 φορές την εβδομάδα με τα Excellent, Fantastic και Majestic

 

Οι γραμμές των Βαλεαρίδων δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, δεδομένο είναι πως εκεί θα απασχοληθούν τα GNV Bridge(νεότευκτο Visentini) και GNV Sealand(πρώην Scottish Viking, παλιό Visentini). Επίσης πρός το παρόν δε φαίνεται και η γραμμή Marseille - Tanger Med όπου θα μπορούσαμε να δούμε είτε τα GNV Cristal και SNAV Adriatico(το πιθανότερο) ή τα GNV Aries/Antares. Οπότε βασικά αναμένουμε τα δρομολόγια και τα πλοία των Βαλεαρίδων και της Μασσαλίας για να δούμε οριστικά πως θα παίξουν μπάλα. 

 

Υπενθυμίζω πως η εταιρεία έχει ναυλώσει μέχρι το Σεπτέμβριο το ro-ro Caroline Russ

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

Η Μεγάλα Πλοία Γρήγορα(Grandi Navi Veloci) είναι μια εταιρεία που απασχολεί όλο και περισσότερο την τελευταία διετία με τις κινήσεις της. Ναύλωσε μεν ένα νεότευκτο της Visentini αλλά με αυτό και με τα λιμά της P&O δεν ανταγωνίζεσαι το Grimaldi οπότε προσωπικά και γνωρίζοντας το πόσο βαθειά είναι η τσέπη του ιδιοκτήτη της, γενικά είμαι λιγάκι απογοητευμένος απο τις κινήσεις τους.

Η εικονα που εχω εγω ειναι οτι δεν υπαρχει ουτε υπηρχε καποια ταση ανταγωνισμου μεταξυ τους.Αν δεις δεν λειτουργουν καν στις ιδιες γραμμες.Νομιζω οτι οι αγορες που κανει τωρα η GNV ειναι value for money για να καλυψει καποιες (νεες) θεσεις και παραλληλα να υπαρχει το αναγκαιο ρευστο για να χτυπησουν σε λιγο καιρο πλοια της Tirrenia(και γραμμες)τα οποια de facto θα μοιραστουν σε αυτους και τον G.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό δεν έχεις καθόλου άδικο, μένουν σχετικά μακριά ο ένας από τον άλλο σε επίπεδο ανταγωνισμού αν εξαιρέσεις αυτό που πάει να γίνει το καλοκαίρι στις Βαλεαρίδες. Εγώ βέβαια έχω αν θέλεις μια ψυχροπολεμική λογική υπό την έννοια ότι όσο μακριά κι αν μείνουν, και οι δύο προσπαθούν να αναπτυχθούν. Κι επειδή η Μεσόγειος είναι μια αγορά που είναι μετρημένα κουκιά, αν θέλεις να αναπτυχθείς περαιτέρω για μένα είναι μοιραίο πως κάποια στιγμή θα αντιπαρατεθούν εμπορικά. Και καλό είναι να προετοιμάζεται κανείς γι αυτήν την ώρα.

 

Από την άλλη, άσε το Grimaldi στην άκρη. Για μένα η συγκεκριμένη εταιρεία έχει μεγάλη ανάγκη ανανέωσης στόλου. Σκέψου πως τα καλύτερά της πλοία, η σειρά με τα νεότευκτα που είχε κάνει στα 90s, είναι όλα κοντά στα 30. Τα πιο δεύτερά της πλοία είναι στα 40, πρώην βορειοευρωπαικό τοννάζ των 80s με πολλά μίλια στην πλάτη. Οπότε η ανανέωση θα έπρεπε να τους απασχολεί πιο σοβαρά.

 

Το ρεζουμέ είναι πως όπως εύστοχα είπες, ότι κρατάνε κάβα ώστε να διαμερίσουν τα ιμάτια της Moby/Tirrenia. Οι Aponte δεν έχουν αποφασίσει τη δεδομένη χρονική στιγμή να ανοίξουν την κάνουλα της χρηματοδότησης για τον τομέα των ferry, σε επίπεδο μεγάλης παραγγελίας νεότευκτων.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσω επισης οτι η GNV παει πλεον σχεδον παντου γυρω απο την Ιταλια(ακομα και στην Αλβανια)εκτος απο την Ελλαδα.Να ειναι τυχαιο?Μην ξεχναμε οτι την εταιρεια την ιδρυσε ο Aldo Grimaldi αδελφος του πατερα του ντοτορε ο οποιος ειχε αριστες σχεσεις με την υπολοιπη οικογενεια και σκεφτομαι μηπως ειχε βαλει καποια φανερη 'η μη ρητρα στον Aponte να μην ερθει σε αμεση αντιπαραθεση με τα σογια του.

Εχεις δικιο ομως στη συλλογιστικη σου.Ας δουμε πως θα παει και η κρουαζιερα τα επομενα χρονια γιατι κακα τα ψεματα ειναι δυσκολα τα πραγματα και για την MSC στην οποια ειχαν στρεψει την προσοχη τους-και τα λεφτα τους σε ναυπηγησεις-ολα αυτα τα χρονια.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Η Ιταλικιά:D κυβέρνηση προκηρύσσει καινούριο διαγωνισμό για 5 προσφυγόπλοια/καραντινόπλοια των 300 κλινών μίνιμουμ, χωρίς να διευκρινίζεται για πόσο χρονικό διάστημα, σίγουρα θα είναι κάποιοι μήνες όμως. Με δεδομένο πως τον τελευταίο διαγωνισμό τον κέρδισε αποκλειστικά η GNV θεωρώ πως και εδώ θα έχει τη μερίδα του λέοντος. Σίγουρα επίσης ο διαγωνισμός έχει να κάνει και με το γεγονός ότι η GNV μαζεύει πλοία για φέτος το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, όπως και να έχει, ισχύει αυτό που είπα περί των Ιταλών. Η άλλη πτυχή είναι πως πιθανότατα το κόστος εκμετάλλευσης του κρουαζιεροπλοίου σε σύγκριση με το φέρρυ, μάλλον το καθιστά πολύ ακριβό. Και φυσικά τα φέρρυ της GNV είναι έτοιμα και δουλεύουν, ας σκεφτούμε το κόστος ενεργοποίησης και επάνδρωσης πλοίων παροπλισμένων εδώ και 16 μήνες. Δεν είναι τόσο απλό.

 

Υπάρχει και το άλλο, τα φέρρυ πάνε στη Lampedusa και την Pantelleria πχ, έχουν αυτά τα λιμάνια τη δυνατότητα να πλαγιοδετήσει ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο?  Δεν έχω πάει εκεί κάτω αλλά κάτι μου λέει πως όχι. Είναι πολλοί οι λόγοι που δεν ευνοούν τα κρουαζιερόπλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/18/2021 at 5:53 PM, Nick the Greek said:

Οι γραμμές των Βαλεαρίδων δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, δεδομένο είναι πως εκεί θα απασχοληθούν τα GNV Bridge(νεότευκτο Visentini) και GNV Sealand(πρώην Scottish Viking, παλιό Visentini).

 

Είναι πια και επίσημο πως αυτά τα δύο πλοία θα βρεθούν στην Ισπανία και φαίνεται πως θα είναι μόνο αυτά τα δύο, δε θα διπλώσουν σε κάποια γραμμή. Όπως βλέπουμε και από τα δρομολόγια, οι βασικές γραμμές θα είναι Valencia - Palma και Barcelona - Palma ενώ 4 φορές την εβδομάδα σε κάθε γραμμή στην επιστροφή τα πλοία θα περνούν από την Ibiza. Τα ωράρια είναι μια από τα ίδια με τα υπάρχοντα, πρωινές αναχωρήσεις από τα νησιά, αργά το βράδυ από την ηπειρωτική Ισπανία. Όσο για τα πλοία, το ένα είναι μεν νεότευκτο αλλά είναι νεότευκτο Visentini, εταιρεία η οποία έχει πλοία με ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα ενώ το άλλο είναι επίσης Visentini, αδελφό πλοίων που είναι ήδη σε αυτές τις γραμμές. λαμβανομένων υπ' όψιν των παραπάνω, αναρωτιέμαι και σαν επιβάτης αλλά και σαν μεταφορέας, τι είναι αυτό το καινούριο που φέρνει η GNV στη γραμμή. Και δεν βρίσκω και πολλά. Οψόμεθα εις Φιλίππους, πως θα πάει το εγχείρημα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

H GNV μάλλον δεν γεμίζει στη γραμμή της Palma, κι έτσι επεκτείνει τα δρομολόγιά της και στην Ciutadella της νήσου Menorca, 3 φορές κάθε εβδομάδα. Οπότε το rotation θα είναι Barcelona - Palma - Ciutadella - Palma - Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...