Jump to content
Shipfriends

Ήρα (ΙΜΟ 6825189)


Recommended Posts

Εφαγα φλασια τωρα. Να πουμε οτι το Ηρα πρωην Θηρα του Νομικου ΔΕΝ ειναι πια στο καινουριο λιμανι της Μυκονου οπου και βρισκοταν παροπλισμενο τα τελευταια 3 τουλαχιστον χρονια. Υποθετω οτι θα το δουμε σε καμια ακυρη φωτο απο την Αλιαγα. Ζωη σε μας :P .

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Σχετικά με το πιο πάνω ποστ, για το που βρίσκεται το ΗΡΑ, είναι παροπλισμένο σε όχι καλή κατάσταση στην Σύρο στο πίσω μέρος του Νεωρείου. Το είδα εκεί το προηγούμενο Σάββατο. Φέρει νηολόγιο Σύρου Ν.Σ. 414.

Link to comment
Share on other sites

Oριστε λοιπον η ιστορια του ηρα.Κατασκευη 1967 ναυπηγεια Δ Χωματαs θεσσαλονικη με το ονομα πασχαληs 2 πλοιοκτησιαs πασχαλη απο σκιαθο (πατεραs του καπτα γιαννη πασχαλη) μηκοs 41.31 πλατοs 7.50 Βυθυσμα 2.20 κοχ 269 τονοι νετ 148 νηολογιο βολου 29, μηχανεs mercedes maybach 6 cyl 960 bhp (total) ταχ. 12 κομβοι δρομολογιο βολο σκιαθο σκοπελο αλονησο το 1974 το αγορασε ο νομικοs και μετονομαστηκε σε θηρα αλλαξε τιs μηχανεs με ποιο ισχυρεs Hedemora V6 1200 bhp (σουηδηκεs) και ταχυτητα 16 κομβων το 1986 πουληθηκε στη σαμο αλλα δεν πετυχε οικομομικα και μετα απο κατασχεση αγοραστηκε το 1992 απο το καπτα γιωργο χατζηιωαννου στη μυκονο (απεβιωσε το περασμενο καλοκαιρι) ο οποιοs του προσθεσε παρατροπιδια γιατι δεν ειχε και bow thruster νηολογιο μυκονου 414 απο το2003 αντικατασταθηκε οριστηκα απο το μεγαλυτερο τουρκικο ORKA που κοστισε πολλα χρηματα για να εναρμονιστει με τουs ελληνικουs κανονισμουs

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οπως ανεφερε και ο George στο δελτιο Ελευσινας, το τουριστικο Ηρα που ειναι στα προθυρα της διαλυσης ειναι το Ηρα που αναφερει παραπανω ο φιλος miko mission. Να ζησουμε να το θυμομαστε, υποσχομαι συντομα και σχετικη φωτο στο γκαλλερι.

Μια και το εφερε η κουβεντα με το Ηρα, τα τελευταια 2(αν θυμαμαι καλα) τευχη του Γερμανικου περιοδικου Ferries, εχουν εκτεταμενο αφιερωμα στην Nomicos Lines. Για Γερμανοφωνους μονο, δυστυχως.

Link to comment
Share on other sites

Το ηρα απο οτι ακουσα το ειχαν πουλησει για 30000 ευρω για σκραπ.Μετα το χαμο του καπτα γιωργη χατζηιωαννου (ασβεστα) το βαπορακι πηρε την κατω βολτα.Εμενα το θηρα ηταν το πρωτο αγαπημενο καραβι των παιδικων -εφηβικων χρονων.Αν καποιος εχει καμια φωτο ευπροσδεκτη,οχι οτι δεν εχω βεβαια!

Link to comment
Share on other sites

Aντε αφου δεν βλεπω μπαλα να γραψω κατι ακομα.Το ηρα(πρωην θηρα) ειναι γραμμενη η ιστορια του πιο πανω.Το σκοπελιτης το τινος σκαι και ενα αλλο απο ιονιο μερια ειναι και αυτα φτιαγμενα στα ναυπηγεια χωματα στη Θεσσαλονικη γιαυτο και μοιαζουν πολυ στις ναυπηγικες τους γραμμες .Απο οτι μου ελεγαν καποιοι απο αυτους που τα ειχαν ηταν πολυ επιτυχιμενα στο ταξιδεμα τους (εχω ιδια πειρα) γιατι τι ναυπηγειο τα εφτιαξε με γραμμες ξυλινου σκαριου γιατι απο αυτα ηξερε πριν φτιαξει αυτα που ηταν τα πρωτα χαλυβδινα.Το τινος σκαι ειναι του 1970 και το πρωτο του ονομα ηταν αννα μαρια και ηταν απο πανω πολυ διαφορετικο ουσιαστικα χωρις υπερκατασκευη,υπαρχει ακομα καρτ ποσταλ στη σαλονικα που το δειχνει,μετα το πηραν στην κω και το μετασκευασαν οπως ειναι σημερα και το ονομασαν κως σκαι .Το 1986 το αγορασε η γνωστη οικογενεια σκλαβουνων απο την τινο οπου και το ονομασαν τινος σκαι.Σημερα μαλλον περιμενει το τελος του αφου ο ανταγωνισμος με τα καταμαραν και τα απαγορευτικα το δυσκολευει να επιβιωσει στη γραμμη τηνο δηλο μυκονο.Το μηκος του ειναι 33 μ δυο μηχανες μανχαιμ.Το σκοπελιτης το ξερω λογοτερο αλλα πριν γινει σκοπελιτης ονομαζοταν σποραδες και δουλευε σποραδες βεβαια και το θυμαμαι αμυδρα.Μηχανες απο οτι ξερω εχει mtu.Τα ναυπηγεια χωματα στη θεσσαλονικη υπαρχουν ακομα και εχουν δραστηριοτητα και η επιχειριση εχει χωρισει στα δυο.Εχει φτιαξει και αλλα πλοια αλλα με πολυ αχαρες γραμμες πανω και κατω οπως το ερεσσος σημερινο επιμηκθμενο εξπρες σκοπελιτης.

Link to comment
Share on other sites

Το σκοπελιτης το τινος σκαι και ενα αλλο απο ιονιο μερια ειναι και αυτα φτιαγμενα στα ναυπηγεια χωματα στη Θεσσαλονικη γιαυτο και μοιαζουν πολυ στις ναυπηγικες τους γραμμες .

Εχει φτιαξει και αλλα πλοια αλλα με πολυ αχαρες γραμμες πανω και κατω οπως το ερεσσος σημερινο επιμηκθμενο εξπρες σκοπελιτης.

Στα ναυπηγεία Χωματά είχε φτιαχτεί και το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙ το 1978.

Το Ερεσσός ΙΙ/Εξπρές Σκοπελίτης είχα την εντύπωση πως ναυπηγήθηκε στο Πέραμα, μπορεί βέβαια να κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

To σινιαλο ηταν ενα κοκκινο Π με ενα κεραυνο μεσα.Η ψευτικη τσιμινιερα ηταν δεξαμενη νερου και με παρατηρηση απο την επιθεωρση για την ποσοτητα που θα ειχε μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και εγώ δεν πρόλαβα το καράβι αυτό για να ταξιδέψω, έχω ακούσει καλά λόγια γι΄ αυτό. Πολλοί είναι αυτοί που το θυμούνται στις κουβέντες τους, αλλά το κάλύτερο είναι όταν μου έλεγε ιστορίες με το βαπόρι ο θείος μου, ο καπτά Γιάννης ο Πασχάλης, κι εγώ καθόμουν μικρός και τον χάζευα.

Μας έφτιαξες την μέρα miko mission και μας ξύπνησες μνήμες. Να΄ σαι καλά!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Ψαχνωντας βρηκα αυτη τη φωτο απο τον παροπλισμο του στη Μυκονο.Να πουμε επισεις οτι πριν απο κανα δυο βρομαδες που περασα απο Ελευσινα δεν το ειδα πουθενα.Να φανταστω οτι τελικα διαλυθηκε ή μηπως μεταφερθηκε πουθενα αλλου?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
miko mission αυτό το μοντέλο θα το ήθελε πάρα πολύ ο καπ. Γιάννης Πασχάλης μιας και κάποτε τους ανήκε το πλοίο αυτό και το έχασαν άδικα.

Καλησπερα ,

κατα τυχη επεσα πανω στην κουβεντα σας και μου τραβηξε το ενδιαφερον...

Αυτο το πλοιο(Δεν το προλαβα σαν ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΙΙ απο τον παππου μου αλλα σαν ΘΗΡΑ ) ηταν το πρωτο μου ΣΠΙΤΙ.Εκει μεσα μεγαλωσα , απο λιγων ημερων μεχρι και τα 6-7 μου χρονια !!!Το να το βλεπεις σε αυτη την κατασταση οπως ηταν στη Συρο το χειμωνα του 06-07 ποναει παρα πολυ,και οταν μαθαινεις οτι το διαλυσαν για 30000 ποναει ακομα περισσοτερο.

Αυτο που με στενοχορει περισσοτερο ηταν οτι δεν μπορεσαμε να κρατησουμε κατι δικο του ,οπως το τιμονι.

Αν καποιος εχει καποια πληροφορια αν μπορεσει ας επικοινωνησει μαζι μου.

Ολα μου τα χρονια ηταν χαραγμενα σε αυτες τις λαμαρινες και θα ηθελα να βρω κατι εστω και μια βιδα, να την κανω δωρο στον πατερα μου.

Θα ηθελα να σας πω κι αλλα αλλα η συγκινηση ειναι αρκετη και δεν μπορω ισως καποια αλλη φορα!!!

Σας ευχαριστω

Με εκτιμηση

ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ήρα (ΙΜΟ 6825189)

(1967, ex- Θήρα, Πασχάλης ΙΙ)

 

Το ΗΡΑ λοιπόν για το οποίο αρκετά στοιχεία έχουν αναφερθεί στο παρόν θέμα για την ιστορία του, και διέθετε βέβαια και ΙΜΟ number, 6825189. Nα υπενθυμίσουμε το παλαιότερο ποστ του miko mission, στο οποίο εκτός των άλλων αναφέροντο και οι αριθμοί νηολογίου του πλοίου, πρώτα Ν. Βόλου 29 και αρκετά αργότερα Ν. Μυκόνου 414. Να δούμε παρακάτω και τα στοιχεία που αναφέρονται στο πλοίο από το shipspotting.

 

Name:  Ira

IMO:  6825189

Callsign:  SW4304

Last known flag:  GREECE

Former name(s):  Thira (Until 1989 Sep) - Paschalis Ii (Until 1971)

Vessel type:  Ro-ro/passenger Ship

Gross tonnage:  269 tons

Status:  Dead

Build year:  1967

Builder:  Homatas Salonica Shipyard, Thessaloniki, Greece

 

Να δούμε το ΗΡΑ σε μία παλιά μου φωτό από τον Φεβρουάριο 2008 στην Ελευσίνα, στο σημείο όπου πιθανότατα αργότερα διαλύθηκε, την οποία δεν είχα ανεβάσει μέχρι σήμερα μιας και θυμόμουν ότι υπήρχε αντίστοιχη στην gallery από το ίδιο σημείο (πιθανόν να χάθηκε σε κάποιο update),

 

gallery_2102_181_357204.jpg

 

και μία διαφημιστική καταχώρηση σε παλιά εφημερίδα με τα υπόλοιπα πλοία της εταιρείας Νομικού.

 

post-2102-0-52692500-1356455631_thumb.jp

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...