Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 943
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξίδι με το καραβάκι από Γύθειο για Κύθηρα πριν 2-3 εβδομάδες. Άργησε να έρθει, άργησε να φύγει, άργησε να μας πάει, γενικώς μας είχε στην άργητα😁. Και όταν λέμε πως άργησε εννοούμε πως στα Κύθηρα έφτασε με δυο ώρες καθυστέρηση, αν όχι παραπάνω.

Μέσα είναι αξιοπρεπές, καθαρό και γενικώς τόσο όσο. Δε θα έλεγα ότι σε κερδίζει το εσωτερικό του αλλά ούτε και σε απογοητεύει.

Από ταξίδεμα, ενώ καιρό δεν είχε κούνημα είχε! Βέβαια ξέρουμε ότι αυτό είναι χαρακτηριστικό του οπότε δε μας έκανε και εντύπωση...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τόσα χρόνια το Aqua Jewel δουλεύει στην Ελλάδα και από ότι βλέπω δεν έχουμε φωτογραφίες από το εσωτερικό του στη Gallery. Φέτος έκανα ένα ταξίδι από Κίσσαμο για Κύθηρα και επιστροφή, αλλά είχα ταξιδέψει μαζί του παλιότερα, στα ενδοκυκλαδικα επί ΝΕΛ από Σύρο για Μύκονο. Πιστεύω ότι η γραμμή των Κυθήρων του ταιριάζει γάντι και προς το παρόν δείχνει να εξυπηρετεί άνετα τη κίνηση της γραμμής.

Ανεβαίνοντας από τις κυλιόμενες ή τις σταθερές σκάλες επιβίβασης στη δεξιά πλευρά του πλοίου φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 5, που συναντάμε την υποδοχή του πλοίου και στη δεξιά πλευρά ένα χώρο με κόκκινα και θαλασσί αεροπορικά καθίσματα, ενώ στην αριστερή πλευρά είναι η κουζίνα και το σαλόνι του πληρώματος. Προχωρώντας προς τα πλώρα φτάνουμε στο αίθριο πριν το σαλόνι της οικονομικής θέσης, που καταλήγει το ασανσέρ του πλοίου, η σκάλα που σε οδηγεί στο γκαράζ και η σκάλα που μας οδηγεί στα πιο πάνω καταστρώματα του πλοίου. Μπαίνοντας στο σαλόνι της οικονομικής θέσης συναντάμε στο δεξί μας χέρι το παιδότοπο και στα αριστερά το μπαρ του σαλονιού. Πρύμα και στο κέντρο υπάρχουν τραπέζια με 4 καρέκλες ανά τραπέζι και δεξιά-αριστερά ημικυκλικούς καναπέδες σε τουρκουάζ χρώμα με τραπεζάκι ενδιάμεσα. Ενώ πλώρα υπάρχουν καναπέδες σε μορφή «Γ» με τραπεζάκια ανάμεσα και δεξιά-αριστερά ημικυκλικούς καναπέδες σε τουρκουάζ χρώμα με τραπεζάκι.

Ανεβαίνοντας από το κλιμακοστάσιο στο κατάστρωμα Νο: 6 μπαίνουμε στο σαλόνι της Α’ θέσης, Στο πρόσθετο τμήμα της επιμήκυνσης, στο κέντρο υπάρχουν δυο σειρές από τραπέζια με 4 καρέκλες ανά τραπέζι και δεξιά-αριστερά ημικυκλικούς καναπέδες σε μπλε και κόκκινο χρώμα με τραπεζάκι ενδιάμεσα. Πιο πλώρα, στο κέντρο υπάρχουν τραπέζια με 4 πολυθρόνες ανά τραπέζι και δεξιά-αριστερά ημικυκλικούς καναπέδες σε μπλε και κόκκινο χρώμα με τραπεζάκι ενδιάμεσα. Στα αριστερά υπάρχει το μπαρ του σαλονιού και στο καθρέπτη του σαλονιού είναι εγκάρσιοι καναπέδες με τραπεζάκια και πολυθρόνες. Συνήθως αυτό το σαλόνι είναι κλειστό όταν δεν υπάρχει κίνηση, αλλά εκείνη την ήμερα είχε ανοίξει λόγω της κίνησης που είχε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Πρύμα στο κατάστρωμα Νο: 6 υπάρχει ένα σκεπαστό ανοικτό κατάστρωμα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 7 συναντάμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα και πλώρα είναι οι καμπίνες των επιβατών και οι καμπίνες των αξιωματικών του πληρώματος, όπως και γέφυρα.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 8, βλέπουμε τη τσιμινιέρα του πλοίου και το ανοικτό κατάστρωμα και το ελικοδρόμιο. Από το κατάστρωμα αυτό έχουμε θεά της πλώρης και των πλαϊνών ανοικτών καταστρωμάτων. Εδώ μπούμε στο σχέδιο της διάταξης των καταστρωμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά άδικος ο χαρακτηρισμός. Και αν το "κακοτάξιδο" δικαιολογείται λόγω της σύγκρισης με τα άλλα ραφηνιώτικα πλοία 15 χρόνια πριν, το αδιάφορο με τίποτα. Ίσα ίσα πολύ πιο κομψό και πλούσιο το εσωτερικό του από πολλά της ηλικίας του. Σε σχέση δε με το εσωτερικό των γεροντοβάπορων της Μάγχης, κορυφαίο.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι μια χαρά είναι με τις διορθώσεις που του είχε κάνει ο Περογιαννάκης.Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι κατάλληλο για τη γραμμή που είναι.Μικρό γκαράζ και κακή πλεύση σε καιρό.Το βαπόρι αυτό κάνει για κοντινά ημερήσια δρομολόγια.Κανείς δεν είπε πως εσωτερικά το βαπόρι είναι αδύναμο ή όχι πολυτελές ίσα ίσα.Όμως αδιάφορο εσωτερικά θα το χαρακτήριζα και εγώ.Ο λόγος;Η διαρρύθμιση του.Έχει ένα μεγάλο σαλόνι ενιαίο που φαντάζομαι εκεί σε συνθήκες πρωτοκόλλου θα έχει πολύ φασαρία.Τα τραπεζοκαθίσματα φαίνονται πολύ απλά.Το σαλόνι διακεκριμένης σώζει τη κατάσταση και είναι φοβερό.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, proud_ionian said:

Και αδιάφορο είναι και κουνιστρα.

Όσες φορές και αν το ταξιδέψεις, το ότι κούναγε θυμάσαι, όχι το εσωτερικό του;)

 

1 hour ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Και εγω αδιάφορο θα το χαρακτήριζα. Εχω ακούσει πολλούς τακτικούς επιβάτες οταν εφευγε απο τη Ραφήνα να το αποφεύγουν συστηματικά λόγω του κουνήματος.

 

On 8/15/2021 at 11:08 AM, kyr1 said:

Μέσα είναι αξιοπρεπές, καθαρό και γενικώς τόσο όσο. Δε θα έλεγα ότι σε κερδίζει το εσωτερικό του αλλά ούτε και σε απογοητεύει.

Από ταξίδεμα, ενώ καιρό δεν είχε κούνημα είχε! Βέβαια ξέρουμε ότι αυτό είναι χαρακτηριστικό του οπότε δε μας έκανε και εντύπωση...

😉

Πάντως μέχρι την Κρήτη έχει ακουστεί το πόσο καλοθάλασσο είναι. Βέβαια δε χάλασε ο κόσμος, το πιο σημαντικό για μένα είναι να είχε λίγο δρόμο ακόμα, ειδικά το καλοκαίρι που, όσο να'ναι, μαζεύει καθυστερήσεις στα λιμάνια.

Τούτων δοθέντων έχω την αίσθηση πως για τη γραμμή του είναι μια χαρά. Καλή χωρητικότητα στο γκαράζ, χρηστικό εσωτερικό και νέτα. Δε νομίζω ότι θα χτίσει το μύθο του όπως πχ ο Κορνάρος αλλά είναι αξιοπρεπές και αξιόπιστο (γι'αυτό δεν ανοίγουν και περισσότερο το δρόμο του -πέραν της οικονομίας-  υποθέτω) και στην εποχή μας αυτό αρκεί. 

Link to comment
Share on other sites

Τις εντυπωσεις μου τις ειχα πει το μακρινο 2006.Απο τοτε δεν πρεπει να εχω ξαναταξιδεψει.

Για την Ραφηνα,εκεινη την εποχη ,σιγουρα δεν εκανε ,αλλα για την γραμμη που ειναι τωρα νομιζω οτι ειναι μια χαρα.Ετσι κι αλλιως κανεις απο τους προκατοχους του ,με εξαιρεση ΚΟΡΝΑΡΟ και ΠΗΓΑΣΟ ετσι κι αλλιως δεν εμειναν και τρομερα μεγαλο χρονικο διαστημα, δεν ηταν καλυτερος σε κανενα τομεα

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, JTEDimandix said:

Καλά, stabilizers δεν έχει;🤔

Έχει stabilizers!!!! Είχε βάλει ο Περογιαννάκης το δεύτερο χρόνο που ήταν σε μας. Παιδιά, μην το κατηγορείτε τόσο πια το καραβάκι!!! Φτάνει, βγάλατε όλη τη χολή ξαφνικά! Και θέλουμε να λεγόμαστε και καραβολατρικό forum τρομάρα μας!!! Το καράβι είναι τέρμα καραβολατρικό, πάντα προσπαθούσα να το πάρω όταν το είχαμε, αυτό το sun deck είναι όλα τα λεφτά, όπως επίσης και ότι μπορείς να φτάσεις μέχρι κόντρα γέφυρα και να δεις από κει όλη τη θάλασσα να απλώνεται μπροστά σου, σε κανένα άλλο καράβι δεν είχα αυτή την αίσθηση! Δεν περικλείεσαι από καμιά λαμαρίνα γύρω-γύρω, νοιώθεις ελεύθερος και από τις 4 κατευθύνσεις... Οποιανού δεν του αρέσει, ας μην το πάρει, τι να πω πια, πάντως όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί που το στολίσατε, πραγματικά δεν του αξίζουν!!! Για μένα ήταν από τα πιο καραβολατρικά που πέρασαν από το λιμάνι μας και πάντα ευχατιστιόμουν ταξίδι μαζί του....

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον rafina- lines! Το sun deck του ήταν όλα τα λεφτά. Το ταξίδεψα μια φορά το μακρινό 2009 σε ένα ταξίδι από Τήνο για Ραφήνα και πραγματικά όλο σχεδόν το πρωινό το είχα βγάλει εκεί. Αξίζει να αναφέρω πάντως πως και τότε μόνο τα σαλόνια του 5ου deck ήταν ανοιχτά. Και να σκεφτείτε ότι ήταν και Αύγουστος. Έχω την αίσθηση πως είχε τη λιγότερη κίνηση από όλα της Ραφήνας

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Molmed said:

Με όλο το σεβασμό, θα ήθελα να αναφέρω ότι το ΚΑΝΤΙΑ ήταν ένα πολύ καλό πλοίο στη γραμμή, για όποιον γνωρίζει, 1997-1999, με στιβαρό ταξίδεμα, εξαιρετικά περιποιητικό πλήρωμα, και πολύ καλούς πλοιάρχους, πχ Αντώνη Μαρινάκη, Γιώργο Κουράκη (πριν μεταδρομολογηθεί το πλοίο στην Παροναξία).

Το ΚΑΝΤΙΑ το ειχα ξεχασει ειναι η αληθεια.

Στο μυαλο μου παρολαυτα ειχα κυριως το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ,το ΙΟΝΙΣ, τον ΘΗΣΕΑ.

@rafina-lines Το βαπορι εβγαλε τρομερα κακο ονομα για το κουνημα του κυριως πριν την επιμηκηνση του.Οπως ειπα θεωρω οτι  ειναι μια χαρα για την γραμμη που κανει.Την εποχη ομως που δουλευε στη Ραφηνα ,οπως και να το κανουμε ηταν ο φτωχος συγγενης αναμεσα στα υπολοιπα της γραμμης.Μικροτερο και σαφως πιο κακοταξιδο.Ουτε οι εξωτερικοι του χωροι ηταν προτερημα τοτε μιας και ολα ειχαν απλετους

Προσωπικα οπως ειπα και τοτε ,το βαπορι μου φανηκε πολυ καλο στους εξωτερικους του χωρους και με πολυ μικρους και στενους εωτερικους χωρους.Βεβαια αυτο ισχυει τοτε.Στην τωρινη του γραμμη δεν προκειται να εχει τοσο κοσμο οποτε θα εναι σαφως πιο ανετο.Επισης το ταξιδεμα του ηταν καλυτερο ,απο οτι περιμενα τουλαχιστον

Σε καθε περιπτωση ομως το οτι ειμαστε καραβολατρικο φορουμ δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να μιλησει καποιος οταν ενα βαπορι δεν του αρεσει ή οταν θεωρει οτι εχει καποια στραβα.Δεν γινεται να αρεσουν σε ολους ολα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το να φεύγεις στις 15.00 και μετα απο 3 ωρες να αποφασίζεις οτι δεν πάει τελικά λογω καιρού είναι πολύ ακραίο. Θέλω να πιστεύω ότι κάτι άλλο συνέβη. 

Τα δελτία καιρού τα ξέρεις από πριν, δεν χρειάζεται να κάνεις 3 ώρες ταξίδι για να τα δεις με τα μάτια σου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Το να φεύγεις στις 15.00 και μετα απο 3 ωρες να αποφασίζεις οτι δεν πάει τελικά λογω καιρού είναι πολύ ακραίο. Θέλω να πιστεύω ότι κάτι άλλο συνέβη. 

Τα δελτία καιρού τα ξέρεις από πριν, δεν χρειάζεται να κάνεις 3 ώρες ταξίδι για να τα δεις με τα μάτια σου.

Δεν είναι λίγες φορές που το δελτίο καιρού δεν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε κανείς οτι πάντα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Όμως είναι περίεργο που μετά από 3 ώρες αποφασίστηκε να γυρίσει πίσω. 

Τελοσπαντων, ταλαιπωρία μόνο για τους επιβάτες. Δεν ξέρω αν η ταλαιπωρία του κουνηματος είναι μεγαλύτερη απο αυτήν που έχουν υποστεί τώρα. 

Σε κάθε περίπτωση, σεβαστή η απόφαση του Πλοιάρχου. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...