Jump to content
Shipfriends

Η ναύλωση των πλοίων της ΑΝΕΚ, Λευκά Όρη και Σοφοκλής Β στην Jeju Cruise Line


Recommended Posts

Κάτι δεν κολλάει όμως εδώ. Αν έχουμε να κάνουμε με ναύλωση και η συμφωνία για μετασκευή έγινε μεταξύ ναυλωτών και ναυπηγείου θα ήταν ίσως παράδοξη η απόφαση κατάσχεσης και πλειστηριασμού περιουσιακών στοιχείων τρίτου (εν προκειμένω του πλοιοκτήτου). Υπάρχει περίπτωση να επρόκειτο για πώληση με όρο να επιστραφούν τα πλοία σε περίπτωση μη καταβολής των δόσεων και όχι για ναύλωση?

Βέβαια σε κάθε περίπτωση άλλο τι λέει η λογική και άλλο τι προβλέπει το κορεάτικο δίκαιο.

Σε κάθε περίπτωση από τα λίγα που αναφέρονται εδω το θέμα μου δείχνει μάλλον "σκοτεινό". Με τα δικά μου κριτήρια μου φαίνεται ιδιαίτερα παράλογο να μετασκευαστούν τα πλοία χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί οι πόροι. Τέλος πάντων πολλά μπορεί να έχουν συμβεί και δεν είναι σωστό να εκφράζονται απόψεις όταν δεν υπάρχει γνώση, αλλά δεν θα μου προκαλούσε και έκπληξη να διαπιστώναμε κάποτε ότι επρόκειτο για καλοστημένη κομπίνα (π.χ. να καταλήξουν τα πλοία σε εταιρεία σχετιζόμενη με τους ναυλωτές αντί "πινακίου φακής").

Link to comment
Share on other sites

@panthiras1 δυστυχως ιδιοκτησια της ΑΝΕΚ δεν ειναι!!! Ηταν πριν τα στειλουν!!! Και οπως λεει και ο proud_ionian εχουν κατασχεθει για χρεη απο την "ναυλωτρια" εταιρεια στα ναυπηγεια!!!

 

Οτι κατι δεν κολαει στο ολο εγχειρημα, το εχουμε αναφερει πολλες φορες! Οσο για το "ΞΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ", Artevelde, το οτι ισχυει εδω δεν σημαινει οτι ισχυει και στην Κορεατικη Νομοθεσια!!!

 

Εφοσον λοιπον υπαρχουν δικαστικες αποφασεις τοτε προφανως ειναι κατασχεμενα και γι αυτο οπως μας ενημερωσε πιο πανω ο Petros P. βγαινουν σε πλειστηριασμο!!!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? Γιατι δεν το εχουμε διευκρινισει ακομα. Τα βαπορια στην Αδριατικη αν ερθουν και γινουν μετασκευες κτλ θα δουλεψουν ασπρα η μπλε?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν καταταλαβαίνω κάτι.

Πως είναι κατασχεμένα τα πλοία και έρχονται εδώ για να μετασκευαστούν και να μπουν στην Αδριατική,,,, με την σημαία της ΑΝΕΚ;

Link to comment
Share on other sites

Απλό είναι! Εμφανίζεται στον πλειστηριασμό μία κουκουρούκου εταιρία, τα χτυπάει και τα δύο και την επόμενη μέρα τα "πουλάει" στην ΑΝΕΚ. Δεν είναι δα και κάτι πρωτάκουστο.

Link to comment
Share on other sites

Εξτρα μετασκευες θελεις να πεις proud γιατι τα πλοια δεν ειναι οπως οταν μας αφησαν

Άκουσα ότι έγινε μετασκευή στο δάπεδο του γκαράζ ώστε να εχμάζονται κοντέινερς κ να φορτοεκφορτώνονται με κλαρκ.
Επίσης κάποιες αλλαγές στο ξενοδοχείο, υποθέτω προσαρμογή στις τοπικές ανάγκες..

Σεναρια επιστημονικης φαντασιας μου φανταζουν ολα αυτα που ακουγονται για επαναγορα/μετασκευη στα προτυπα του ελυρος/και δρομολογηση στην Αδριατικη.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι όπως αντιλαμβάνομαι το θέμα δεν πρέπει να πήραν πολλά απο την "ναύλωση". ετσι δεν είναι? Άρα αν τα "κτυπήσουν" πρέπει να πληρώσουν για να πάρουν πίσω τα πλοία τους!!!!! Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν "παίζεται" κάτι άλλο αλλά τουλάχιστον οι μικρομέτοχοι της ΑΝΕΚ δεν θα πρέπει να είναι ενθουσιασμένοι από τους χειρισμούς της διοίκησεως της εταιρείας φαντάζομαι (και αυτή η ναύλωση-πώληση δεν είναι ο μοναδικός λόγος).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βουίζει ο τόπος οτι τα πήρε η Attica... ειχαν ακουστεί φήμες πως θα μετέχει στον πλειστηριασμό... ολοι ξέρουν..και οταν τους ρωτάς κανείς δε ξέρει τίποτα...Μακάρι να τα ξαναδούμε πάντως..

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? Γιατι δεν το εχουμε διευκρινισει ακομα. Τα βαπορια στην Αδριατικη αν ερθουν και γινουν μετασκευες κτλ θα δουλεψουν ασπρα η μπλε?

 

Οτι υπαρχει καπνος, υπαρχει εδω και παρα πολυ καιρο ;)

Link to comment
Share on other sites

μια απορια που την εχω... δε θα ταν καλυτερα να βαλουν τα Blue Star 1 και 2 Αδριατικη και να φερουν τα αλλα εδω στο Αιγαιο που δεν τους πολυνοιαζουν οι ταχυτητες?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βουίζει ο τόπος οτι τα πήρε η Attica... ειχαν ακουστεί φήμες πως θα μετέχει στον πλειστηριασμό... ολοι ξέρουν..και οταν τους ρωτάς κανείς δε ξέρει τίποτα...Μακάρι να τα ξαναδούμε πάντως..

 

Petroire τι εγινε τελικα στον πλειστηριασμο;

Link to comment
Share on other sites

Οπως θα διαβασετε εδω αναβληθηκε

 

 

Auction by a court for two car-ferry ships of 30,000grt class which Jeju Cruise Line had secured from Greece for service on Jeju-Shanghai-Kitakyushu-Moji was suspended. 

“Lefka Ori” and “Sophocles V” of 30,000grt each which had not sold at the first round of auction were slated for the second auction on upcoming July 24, but Anek Lines, Greek owners of the two ships, filed on July 17 for a stay of execution on them, which was granted with the auction suspended. 

Jeju Cruise had inked a bareboat charter with purchase option with Anek Lines on Dec. 22 in 2011 for “Lefka Ori” and “Sophocles V,” having commenced ship remodeling, but its scheduled service did not materialize, failing to raise sufficient funds for the service. As a result, Dongil Shipbuilding, a ship repairer, attached the two ships and proceeded with voluntary auction for them. 

The outstanding repair account of 2.3 billion won for “Lefka Ori” and 2.4b won for “Sophocles V” totaled 4.7b won as Dongil Shipbuilding claimed. The two ships were attached on Oct. 12, 2012 with the voluntary auction proceeding until the first auction took place on last June 19 but failed in absence of bidders. 

As Dongil Shipbuilding had pursued a lien and voluntary auction on the two ships in claim for the said outstanding repair accounts, Anek Lines, Greek owners, hired Kim & Chang, Korean legal agent, and filed with the court to suspend a stay of execution and the auction procedures, obtaining the court order for the auction suspension. 

Shipping industrial players view that Anek Lines’ suspension of the voluntary auction aims to stop two ships from being disposed at low prices in fire-sales instead of retrieving the vessels. Owners are expected to clear voluntary auction and to offload two vessels in the open public bidding.

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ τί είχε να κερδίσει ο όμιλος Attica και είχε βγεί η φήμη ότι πήραν/παίρνουν τα βαπόρια, προφανώς εκ των έσω του ομίλου, καθώς μέχρι κι εγώ που βρισκόμουν κάποιες ημέρες στην Ιταλία, άκουγα ότι έχουν σταλθεί εκπρόσωποι της εταιρείας για τον φερόμενο πλειστηριασμό, ο οποίος δεν έγινε καν!!

Link to comment
Share on other sites

Cruise μου είχαν πάει άτομα μου είπε άτομο που δουλεύει στην εταιρεία. Το να ακυρωθει ενας πλειστηριασμός δεν σημαίνει πως δε θα ξαναγίνει....  B)  Απλα πραγματικα τα 13 εκατομυρια ηταν εξευτελιστικη τιμη...το πολυ μεχρι 16-17 θα τα εφταναν..τα 23-24 ειναι μια λογικη τιμη κατα την αποψη μου... τα πλοια ειναι fully operationable ... δεν ηταν πλειστηριασμός για σκραπ... απλα η λογικη μου , μου λεει πως η ΑΝΕΚ θεωρησε πως "ρε φιλε..τα ναυπηγεια φταινε, εμεις τι φταιμε..περαν απο τα δωσαμε στους ναυλωτες αερα πατερα ..χωρις ισχυρες εγγυησεις"  :P

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα! Τον καπνό τον βλέπουμε στο όλο θέμα, τη φωτιά δεν βλέπουμε πάντως και αναρωτιέμαι μην ήταν κάνα καπνογόνο τελικά η όλη ιστορία απο την αρχή!! Ίδωμεν

Link to comment
Share on other sites

Πίεσε για την ακύρωση του 2ου πλειστηριασμού στις 24.7 αλλά στις 19.6 δεν ασχολήθηκε ... Αρα τι σημαίνει αυτό... Οτι θέλει να τα ξεφορτωθεί σε ένα τίμημα κάπου εκεί π πιστεύω και γω ;-)

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη για να καταλαβω θα παρουν τα ναυπηγεια οσα τους οφειλονται και θα περισσεψουν και λεφτα για την ανεκ, αν πουληθουν γυρω στα 20εκ USD εκαστο?

 

η attica που κολλαει και επαιζε τοσο πολυ στα σεναρια; καποιο λογο θα ειχε

Link to comment
Share on other sites

Mισο λεπτο γιατι μου φαινεται οτι μεσα απο τις φημες χασαμε τον μπουσουλα..

 

Τα πλοια βγηκαν σε πλειστηριασμο απο τα ναυπηγεια τα οποια προσεφυγαν εναντιον της Jeju-Jesus,πως διαολο τη λενε :P ,επειδη δεν ειχε εξοφλησει εγκαιρως τις μετασκευες.Ωραια μεχρι εδω.Η Κορεατικη εταιρεια με τη σειρα της χρωσταει καποια λεφτα και στη Ανεκ(προφανως).Τις διαδικασιες πλειστηριασμου ομως τις κινησε το ναυπηγειο μονο του χωρις την Ανεκ.Αρα αν καταλαβαινω καλα σε περιπτωση πλειστηριασμου σε τιμη χαμηλη η Ανεκ δεν θα εχει κανενα οικονομικο οφελος.Βαζει λοιπον εμποδια ματαιωνει την ολη διαδικασια επιζητωντας-προφανως-να γινει νεος πλειστηριασμος αργοτερα με υψηλοτερο τιμημα(μπας και περισσεψει κανα ψιλο και γι αυτην).Αρα η Αττικα ειναι ο μακακας που θα παει μετα να χτυπησει τα πλοια σε υψηλοτερη τιμη? B) Μαλλον αν ηταν να το κανει θα το ειχε κανει τωρα..Μαπα το καρπουζι συντροφοι..

Link to comment
Share on other sites

ρε συ, η υποτιθεμενη αγορα των δυο πλοιων απο την attica δεν ηταν απλα παρολα του λιμανιου. κυκλοφορουσε και απο πιο σοβαρα χειλη. καποιο λογο πρεπει να ειχαν να το διαρρεουν

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...