Jump to content
Shipfriends

Η ναύλωση των πλοίων της ΑΝΕΚ, Λευκά Όρη και Σοφοκλής Β στην Jeju Cruise Line


Recommended Posts

Μήπως στην περίπτωση των ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. πρόκειται περί ναύλωσης και όχι πώλησης? Το γερμανικό περιοδικό FERRIES τα αναφέρει ως ναυλωμένα και όχι πωληθέντα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ανεπιβεβαίωτες φήμες ότι η δουλειά χάλασε.Κοντεύει να λήξει η 6μηνη ναύλωση που είχε κ την option πώλησης κ τα βαπόρια δεν έχουν κουνήσει όπως λες.Ελληνική σημαία κ με τους Έλληνες μέσα ενώ στο ΑΙS φαίνονται με τα ελληνικά ονόματα.

Γιά να δούμε τελικά τι θα γίνει. Αν κ έχουν δει πολλά τα ματάκια μου τόσα χρόνια στο κουρμπέτι,το βλέπω χλωμό να ξαναγυρίσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Στο αναλυτικο report εννεαμηνου της εταιρειας για ακομα μια φορα δε αναφερεται ουτε λεξη για τα Σοφοκλης/Λευκα Ορη.Ουτε για ναυλωση,ουτε για πωληση γινεται λογος στα γεγονοτα της υπο παρουσιαση χρησης..Τι εγινε τελικα?Τα χαρισανε? :D

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια ρε παιδία τι παίζει με αυτα τα δύο...??? Πάντως ξανα αλλάξαν ονοματα και γυρίσαν στα ελληνικά τους, αλλα ουτε λόγος έστω για μεθόρμηση... και το περίεργο ειναι πως τα έχει και η ΑΝΕΚ και η Jeju στο site τους...

Link to comment
Share on other sites

Στο αναλυτικο report εννεαμηνου της εταιρειας για ακομα μια φορα δε αναφερεται ουτε λεξη για τα Σοφοκλης/Λευκα Ορη.Ουτε για ναυλωση,ουτε για πωληση γινεται λογος στα γεγονοτα της υπο παρουσιαση χρησης..Τι εγινε τελικα?Τα χαρισανε? :D

Αναφερεται η ναυλωση στο report εξαμηνου στις σελιδες 8 και 11.Μηπως κατι πηγε στραβα και η ναυλωση ακυρωθηκε;Φανταζομαι πως θα επρεπε να υπηρχε αναφορα και στο report του εννεαμηνου

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Απο που προκειπτει οτι ξαναλλαξαν ονοματα και γυρισαν στα ελληνικα τους?

Αν δείς στο AIS εχουν πάλι τα ελληνικά ονόματα, ενώ το καλοκαίρι ειχα τα Elisabeth L (ο Σοφοκλής) και Antonio L αντίστοιχα τα (Λευκά όρη)...

Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφια αυτη εχει ανεβει στο marinetraffic.com με ημερομηνια 12-10-2012.Πραγματικα μενω εκπληκτος γιατι φαινονται τα 2 πλοια με συνιαλα της ΑΝΕΚ εν αντιθεση με τα συνιαλα της ασιατικης εταιρειας που ειχαν το καλοκαιρι.Δεν φαινεται καλα.,δειτε και εσεις.Βεβαια μπορει η συγκεκριμενη φωτογραφια να εχει ληφθει οταν εφτασαν Κορεα πριν βαφτουν στα νεα συνιαλα.

post-2391-0-59981300-1354560518_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμενη φωτο στα Λευκα Ορη εχει τραβηχτει στις 9 Αυγουστου 2012 στις 5:55:44 το απογευμα συμφωνα με τα στοιχεια της φωτογραφιας...

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα παράδοξο είναι ότι στο ιστορικό και των δύο πλοίων στις αντίστοιχες "καρτέλλες" τους στο AIS, δεν αναφέρονται πουθενά ως πρώην τουλάχιστον ονόματα τα Elisabeth L και Antonio L, ενώ αναφέρονται κανονικά τα παλιά πρώην ονόματα τους (SOFOKLIS VENIZELOS, HERMES - KRITI V, HERCULES).

Link to comment
Share on other sites

και στο equasis το ιδιο...και μαλιστα και στα 2 πλοια φαινεται η ANEK σαν manager... :huh: Βεβαια στον οδηγο MIS λεει "sold to foreigners"

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Καλα εχουμε ξαναμιλησει και για την αξιοπιστια του Ais αλλα και του marinetraffic και των λοιπων site. Και εχουμε πει οτι δεν ειναι για ασφαλη συμπερασματα...

Link to comment
Share on other sites

Εξ άλλου δεν νομίζω να μίλησε κανείς για ασφαλή συμπεράσματα. Κουβέντα κάνουμε, σχολιάζουμε, αναφέρουμε τι παρατηρούμε, τι διαβάζουμε, και όσο και αν όλα ή σχεδόν όλα τα παρεμφερή sites είναι ......αναξιόπιστα, αυτά υπάρχουν για να αναζητήσουμε πληροφορίες και να τις θέσουμε προς συζήτηση.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι στη συγκεκριμενη ιστορια τπτ απο οσα εχουμε ακουσει δεν προσφερεται για ασφαλες συμπερασμα. B)

τα πλοια εφυγαν και πηγαν κατω με ελληνικο πληρωμα, το οποιο, αν δεν κανω λαθος, παραμενει εκει. απο εκει και περα...

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει αισίως εχθές να έκλεισε μίσος χρόνος που έφυγαν τα πλοια .3.6 η 3.7 έφυγαν;; Τα πληρώματα τόσο καιρο μαθαίνουν το πλοίο στους Κορεάτες ;; Τι στο καλο συμβαίνει άραγε;

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι έγινε μετασκευή στο δάπεδο του γκαράζ ώστε να εχμάζονται κοντέινερς κ να φορτοεκφορτώνονται με κλαρκ.

Επίσης κάποιες αλλαγές στο ξενοδοχείο, υποθέτω προσαρμογή στις τοπικές ανάγκες.

Εντύπωση μου κάνουν τα ονόματα που έχουν ή είχαν, αφού δεν είναι κορεάτικα ή τεσπά από αυτά που συνηθίζονται στην Άπω Ανατολή. Αυτό ίσως να έχει σχέση με την ύπαρξη θυγατρικής εταιρείας στην οποία να εμπλέκονται κ τρίτοι.

Link to comment
Share on other sites

Βάλανε στο πάτωμα του γκαράζ twist locks...??? θα είναι πολυ χρονοβόρα η όλη διαδικασία κλείδωσε/ξεκλείδωσε κτλ... (γιατι αν βάλεις κοντέινερες θα πρέπει και να τα σφαλίζεις κι ολας)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είναι χρονοβόρα αλλά μου είπαν ότι εκεί το συνηθίζουν να βάζουν κοντέινερς μέσα.

Όμως πόσα να βάζουν; Πάνω από δύο καθ' ύψος δεν φαντάζομαι κ μπορεί να μην είναι σε όλο το γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...