Jump to content
Shipfriends

Πυρκαγιά στο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ


Recommended Posts

νεότερη ενημέρωση 00.59΄

Στο πλοίο επέβαιναν 113 άτομα, 20 αυτοκίνητα και 93 φορτηγά.

Αυτή την ώρα 7 πυροσβεστικά οχήματα προσπαθούν να θέσουν σε έλεγχο την φωτιά.

νεότερη ενημέρωση 00.49΄

Εδεσε πριν από λίγο το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στο λιμάνι της Πάτρας.

Αυτή την ώρα αποβιβάζονται οι επιβάτες, οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους, αφού νωρίτερα είχαν ενημερωθεί από το πλήρωμα να φορέσουν σωσίβια.

Η φωτιά μαίνεται στο γκαράζ του πλοίου.

πρώτη ενημέρωση 00.36΄

Φλεγόμενο εισέρχεται αυτή την ώρα στο νέο λιμάνι της Πάτρας το ΚΡΗΤΗ ΙΙ, μετά από φωτιά που εκδηλώθηκε στο ισόγειο γκαράζ.

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στο πλοίο ενώ αυτό ήταν εν πλω.

(Περισσότερο ρεπορτάζ σε λίγο...)

απο το patras times

kr8.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

μαλλον στο γκαραζ πλωρα πρεπει να επιασε. στις φωτο του patras times δεν φαινονται φλογες

παντως και περσυ ειχε... θερμο χειμωνα

Την πρωτη μερα που ειχε ερθει Πατρα μετα το''γνωστο προβλημα''παρατηρησα στη δεξια μερια μεταξυ φουγαρου και πρυμνης σημαδια(μαυριλα)σαν να ειχε ξεσπασει-μικρης εκτασης-φωτια.Ενδεχομενως καποιο σοβαρο οπως φανηκε βραχυκυκλωμα να φταει για οτι τραβαει ο βαπορ.

παλι καλα που εγινε κοντα στο λιμανι και προλαβε να δεσει.

ΥΓ: και το video

Link to comment
Share on other sites

στο καναλι του patras times εχει και αλλα βιντεακια απο την αφιξη.

αναφερει οτι η φωτια εκαιγε στο γκαραζ ολο το βραδυ.

η ναυτεμπορικη, το euro2day και το ΑΠΕ μιλουν για φωτια που σβηστηκε απο το πληρωμα

Link to comment
Share on other sites

Να και η επισημη ανακοινωση που ομως δεν ξεκαθαριζει και πολυ τα πραγματα για το που ακριβως εκδηλωθηκε η πυρκαγια

Το Κέντρο Ελέγχου Θαλάσσιας Κυκλοφορίας (VTS) της Πάτρας ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» Ν. Χανίων 25 για εκδήλωση πυρκαγιάς πιθανότατα στο ανώτερο ανοικτό κατάστρωμα οχημάτων.

Εν λόγω πλοίο βρισκόταν εν πλω και σε απόσταση περίπου 4-5 ν.μ. από τον νότιο (νέο) λιμένα Πατρών και είχε αποπλεύσει από Βενετία με προορισμό Ηγουμενίτσα – Πάτρα, ενώ επέβαιναν επ’ αυτού 87 μέλη πληρώματος, 113 επιβάτες, 18 Ι.Χ. οχήματα και 92 φορτηγά.

Άμεσα προς παροχή συνδρομής κινητοποιήθηκαν στελέχη Λ.Σ. – ΕΛ. ΑΚΤ. της οικείας Λιμενικής Αρχής, πλωτά περιπολικά Λ.Σ. – ΕΛ. ΑΚΤ., σκάφος του Πυροσβεστικού Σώματος, τα Ρ/Κ «ΠΑΤΡΕΑΣ» Ν. Πάτρας 384, «ΑΜΑΖΩΝ» Ν.Π. 3137 και «ΕΛΙΑΝΑ» Ν.Π. 6826, ενώ συνέδραμαν και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ σε περίπτωση που απαιτηθεί.

Το «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» προσέδεσε ασφαλώς στον προβλήτα «D» του νοτίου (νέου) λιμένα Πατρών όπου άμεσα αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες, ενώ συνεχίζεται η διαδικασία εκφόρτωσης οχημάτων.

Από προσωπικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πατρών που συμμετέχει στην κατάσβεση πυρκαγιάς από κοινού με το πλήρωμα του πλοίου συνεχίζεται η προσπάθεια εντοπισμού της εστίας της πυρκαγιάς η οποία όμως καθίσταται δύσκολη λόγω ύπαρξης πυκνού καπνού στους χώρους οχημάτων.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πάτρας που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύθηκε ο απόπλους του «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» μέχρι επιθεώρησής του και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης – αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα.

Εξελίξεις πρόκειται να αναφερθούν σε νεώτερο Δελτίο Τύπου.

Link to comment
Share on other sites

Δυο ακομη βιντεο με το φλεγομενο πλοιο υπο το φως της μερας.Να πουμε επισης οτι πανω απο τα μισα φορτηγα που βρισκονταν στο γκαραζ καταστραφηκαν ειτε ολικως ειτε μερικως.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πάντως πως και μετά το συμβάν με τη φωτιά το πλοίο δεν γλιτώνει το skrap.

Δεν εχουμε ξεκαθαρη εικονα για την ζημια που εχει υποστει το πλοιο, δεν φαινεται ζημια ευρειας κλιμακας. Δεν ειναι απαραιτητο οτι η φωτια θα το οδηγησει στην διαλυση. Αν ειναι μεγαλη ομως (που δεν το πιστευω) , τπτ δεν αποκλειεται ! Για την ωρα να μεινουμε στην εξελιξη του ατυχηματος... Ατυχη η εταιρεια του μιας και το Kriti I απο χθες πηγε στο Περαμα. 92 φορτηγα νμζ οτι ηταν ακρως ικανοποιητικη κινηση απο Βενετια για Πατρα ! Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

στο γκρουπ του ναυτιλια στο φβ εγραψαν πως μετα το δεξαμενισμο του Ι θα παει για καρφιτσες το πλοιο... :/

Για να γλυτωσουν τα υπολοιπα θα παει...

Βασικά δεν διατύπωσα καλά την άποψη μου. Διαβάζοντας σε προηγούμενα ποστ στο θέμα του πλοίου ότι υπήρχε η πιθανότητα να πάει για skrap ώστε να γλιτώσουν τα υπόλοιπα τις εταιρείας, πιστεύω ότι η πιθανότητα αυτή απλά μεγάλωσε. Όταν υπάρχει έστω και η παραμικρή ιδέα ότι μπορεί να πάει για skrap δεν νομίζω να βάλουν έστω και τα λίγα λεφτά (αν όντως η ζημιά είναι μικρή) που μπορεί να χρειαστεί το πλοίο για να συνεχίσει να ταξιδεύει. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια μεσα πυροσβεσης του πλοιου(ψεκαστες οροφης)και οι ανιχνευτες καπνου λειτουργησαν 'η οχι?Διοτι εδω δεν καηκαν 1-2 αλλα 50 νταλικες(παλι καλα που το συμβαν εγινε ανοιχτα της Πατρας,σκεφθειτε να ειχε εκδηλωθει μεσοπελαγα για τι απωλειες θα μιλουσαμε)και δεν ειδα ακομα καμια ανακοινωση να μας πει απο τι ξεσπασε και γιατι εξαπλωθηκε τοσο πολυ η πυρκαγια.

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσβεση της φωτιάς δεν είναι εύκολη δουλειά καθώς οι καπνοί περιορίζουν την ορατότητα στο πάρκινγκ του πλοίου. Το αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης του πλοίου δεν έχει σταματήσει να λειτουργεί ωστόσο δεν μπόρεσε να γλιτώσει τα βαριά οχήματα που είναι σταθμευμένα στο Κρήτη ΙΙ.

http://www.pelop.gr/?page=article&DocID=63106&srv=9

Διαβάζοντας αυτό υποθέτω ότι το σύστημα δούλεψε. Όντως ανακοίνωση δεν έχουν βγάλει ακόμη, αλλά απο ότι διαβάζω:

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η φωτιά να προκλήθηκε από ψυγείο νταλίκας που έπαθε βραχυκύκλωμα, ενώ δεν αποκλείεται να υπήρχε εύφλεκτο φορτίο χωρις να έχει δηλωθεί.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/161146

Link to comment
Share on other sites

Αν το συστημα πυροσβεσης δουλεψε και για 3νμ ειχε τετοιες καταστροφες, αν ηταν μεσοπελαγα που λεει παραπανω ο MILTIADIS, τοτε θα ερχοταν μονο ο σκελετος του πλοιου...

Ακομη κ μη δηλωμενο φορτιο να υπηρχε (οπως παντα σε τετοιες περιπτωσεις) οι νταλικες οπως εβγαιναν αλλο μαρτυρουν...

Η ανακοινωση οτι τα δρομολογια προς Βενετια θα πραγματοποιηθουν κανονικα δε λεει απολυτως τιποτα!

Link to comment
Share on other sites

καλα καταστροφες σε φορτηγα εχει, οχι στο πλοιο. (Εκτος γκαραζ) και στο superfast III το '99 τα συστηματα δουλεψαν και το πλοιο γλυτωσε, αλλα οτι υπηρχε στο γκαραζ ειχε γινει σπρουχνη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

τελευταία ανάρτηση 18.30'

Υπό πλήρη έλεγχο τέθηκε μετά από 15 ώρες μάχης των πυροσβεστικών δυνάμεων με τις φλόγες, η φωτιά που ξέσπασε χθες το βράδυ στο πλοίο ΚΡΗΤΗ ΙΙ

http://www.patrastim...ro.php?id=29081

Σύμφωνα με το Patras Times στις 6μιση το απόγευμα όπου και έκαναν την τελευταία ανανέωση στο άρθρο τους η φωτιά έπειτα απο 15 ώρες τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο ενώ μέσα στο πλοίο παρέμεναν 3 μόνο νταλίκες. ;)

Edited by irraklis
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στους πυροσβέστες και στο πλήρωμα ...λίγο να άρπαζε φωτιά κανα καλώδιο βγαίνοντας οι φλεγομενες νταλίκες θα γινόταν στάχτη το πλοίο..όσο και με κακια και περιεργια και αν το δα το θέμα στην αρχή .. Εδω ηταν η ατυχεστατη στιγμη

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχουμε γραψει κοντα δεκα φορες ;) και εδω και στο θεμα του πλοιου το Κρητη ΙΙ ηταν καθ'οδον προς το διαλυτηριο λιγο καιρο πριν τη φωτια.Τωρα οτι ζημειες και να χει δε νομιζω οτι θα τις επισκευασουν(τουλαχιστον ολικα).Αρα τα ταξιδια του(και αν κανει)ειναι οπως ολα δειχνουν πολυ μετρημενα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...