Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα πηγαίνει δηλαδή και Τεργέστη; Ή τα δύο μεγάλα και αυτό μόνο μέχρι την Αγκώνα; Edited by proud_ionian
Tags
Link to comment
Share on other sites

Τα 3 δρομολογια Τεργεστη-Πατρα θα γινονται απο τα Cruise Europa/Cruise Olympia/Europalink ... Τα υπολοιπα της εβδομαδας θα βγαινουν απο το Zeus Palace προφανως!

Link to comment
Share on other sites

Μια εικονα απο τα δρομολογια μπορεις να μας δωσεις (στο περιπου) !

Αν ειχα στα χερια μου τα δρομολογια θα τα ελεγα... Δεν τα εχω...

Αλλα μονο με 3 δρομολογια δεν μενουν εκτος και τα Cruise πηγαινουν 2 φορες στην Τεργεστη και αλλες 2 δεν πηγαινουν (πολυ φαντασια ομως!)

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Nα δουμε αν ειναι οπως τα λες ! Ισως και οι αναχωρησεις τους να ειναι μονο οι 3 εβδομαδιαιως (λεγεται στην ανακοινωση που εβγαλε η εταιρεια) και τα πλοια να εχουν και max πληροτητες. Πολλα θα φανουν προσεχως.. Οσον αφορα τν δεξαμενισμο και οτι τα παρει τα χρωματα της Μινοαν ειναι σιγουρο ?

Link to comment
Share on other sites

Η προέκταση στην Τεργέστη θα υπάρχει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π·χ για τη χειμερινή περίοδο) ή μιλάμε για οριστική κατάσταση μέχρι νεωτέρας ;

Πότε υπολογίζουμε να υπάρχουν online τα δρομολόγια αυτά ;

Link to comment
Share on other sites

Οριστικη κατασταση και Grimaldi (ειδικα μετα τα φετινα) δεν μπορεις να εχεις...

"Οριστικη μεχρι νεοτερας" θα ελεγα εγω!

Online δρομολογια μου ειπαν σε 15 μερες, εγω λεω σε κανα μηνα!

Link to comment
Share on other sites

ο Ιταλος διωχνει μεθοδικα τους παντες απο την Αδριατικη.

το λιμανι της Τεργεστης ειναι πιο κοντα σε σχεση με την Βενετια οταν κατεβαινεις απο την κεντρικη/βορεια Ευρωπη κ οι οδηγοι των φορτηγων θα γλιτωνουν πετρελαια (150 περιπου ευρω) κ βεβαιως χρονο.

ασε που θα ειναι χαμηλοτεροι οι ναυλοι...επιτηδες!

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ εγκατατελειψε την γραμμη 2002 η 2003 αν θυμαμαι καλα και ξαναανοιγει εν ετη 2012 απο τον Ιταλο....

Μήπως, αφού δόθηκε η ευκαιρία, θα πρέπει να τα ξαναθυμηθούμε όλα? Ότι οι αρχές, δηλαδή, της Τεργέστης, έκαναν ανηλεή πόλεμο από το 1998 (περίπου) και μετά, εκδιώκοντας τα πλοία της ΑΝΕΚ από την εξαιρετική θέση όπου έδεναν από την έναρξη της γραμμής (1992) μέχρι τότε? Τα πλοία που οι Ιταλοί έκαναν καρτ-ποσταλ προβάλλοντας το αξιοθαύμαστο μέρος του λιμανιού της Τεργέστης (θα ανεβάσω κάρτα με το ΕΛ Βενιζέλος), τα είχαν στείλει τα τελευταία χρόνια στο πιο απομακρυσμένο και "πρωτόγονο" τμήμα του λιμανιού για να δένουν.. Οι επιβάτες εκεί ένοιωθαν καταφανώς όχι Ευρωπαίοι πολίτες αλλά άτομα γ'-δ' κατηγορίας... Ενώ, παράλληλα, τους καλούς ντόκους τους παραχώρησαν τότε για την εξυπηρέτηση των Τουρκικών εταιρειών. Ναι, τα είδα δια ζώσης αυτά που γράφω!

Ναι, ντράπηκα ως Έλληνας που είχε τη χαρά να είναι στην πρώτη άφιξη του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στην Τεργέστη, με όλες τις λαμπρές τελετές του την ακολούθησαν, να βιώσω το "χάλι"που έζησα Αύγουστο του 2001 στην Τεργέστη, με καθυστερήσεις, μποτιλιαρίσματα, βρωμιά, έλλειψη στοιχειωδών κανόνων υγιεινής στην προβλήτα... Αναψυκτήριο να μην υπάρχει, ούτε ταξί...

...Με προφάσεις αστείες.. Ότι οι οδηγοί των φορτηγών τους έριχναν χαρτιά ή άλλα σκουπίδια ενώ περίμεναν να έρθουν τα πλοία... Τον πλοίαρχο Γιάννη Δοκιανάκη τον κυνήγησαν δικαστικά επειδή, λένε, κάποτε τα πέδιλα του καταπέλτη του ΕΛ. ΒΝΙΖΕΛΟΣ το οποίο πλοιάρχησε με τόση επιτυχία επί 5 χρόνια "ξεκόλλησαν" στο ανάποδα μερικά πλακάκια από το πλακόστρωτο της προβλήτας, που ήδη ήταν τόσο φθαρμένο... Ο (εμβληματικός) αρχιλογιστής του ίδιου πλοίου Μανώλης Φυτράκης μπορεί να ενημερώσει όποιον θέλει για το πόσο μετάνιωσαν στην Τεργέστη (οι αρμόδιοι τοπικοί παράγοντες) όταν δεν άντεξε άλλο η ΑΝΕΚ και ανακοίνωσε ότι "μετακινείται" στο λιμάνι της Βενετίας. Ήταν αργά, όμως....

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες αγαπητέ Molmed, εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν τα έχω ξανακούσει. Αυτό που μου κινεί την περιέργεια και θα ήθελα να μας διαφωτίσεις, αν ξέρεις, είναι ο λόγος πίσω από αυτές τις κινήσεις. Γιατί δηλαδή από το 1992 μέχρι το 1998 τα πράγματα δούλευαν ικανοποιητικά και ξαφνικά από το 1998 άρχισε να αλλάζει η συμπεριφορά των ιθυνόντων στην Τεργέστη?

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σημαντικες οι πληροφοριες του Μolmed. Παντως πολυ κακο σημειο και προβλητα εκει που εδεναν τα πλοια της ΑΝΕΚ προς το τελος της δρομολογησης τους στην Τεργεστη.

Edited by oceanus
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες αγαπητέ Molmed, εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν τα έχω ξανακούσει. Αυτό που μου κινεί την περιέργεια και θα ήθελα να μας διαφωτίσεις, αν ξέρεις, είναι ο λόγος πίσω από αυτές τις κινήσεις. Γιατί δηλαδή από το 1992 μέχρι το 1998 τα πράγματα δούλευαν ικανοποιητικά και ξαφνικά από το 1998 άρχισε να αλλάζει η συμπεριφορά των ιθυνόντων στην Τεργέστη?

Πολλά ακούγονται... Πολλά εξ αυτών είναι και αλήθεια!

Ακούστηκαν πολλά για την πίεση Τουρκικών Εταιρειών προκειμένου να έχουν αυτές τους καλούς ντόκους της Τεργέστης, περιορίζοντας λίγο την "αφαίμαξη" που υφίσταντο όταν τα 2 ή 3 πλοία της ΑΝΕΚ πηγαινοέρχονταν γεμάτα τουρκικά φορτηγά και Τούρκους που κατέβαιναν κάθε καλοκαίρι για διακοπές (κυρίως με το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) αλλά και τα άλλα πλαία της ΑΝΕΚ. Είναι παροιμιώδες το κυκλοφοριακό κομφούζιο που προκαλείτο στην Ηγουμενίτσα όταν έφτανε πλαιο από την Τεργέστη και αποβίβαζε εκατοντάδες Τουρκους που ερχόντουσαν για διακοπές και συνέχιζαν οδικώς για τη χώρα τους. Κάτι παρόμοιο ίσχυε και για φορτηγά διεθνών μεταφορών.

Μετά, άρχισαν οι ενδοεταιρικές διαμάχες στην ΑΝΕΚ, σε ποικίλα επίπεδα, σύμβουλοι "εξαγφανίστηκαν" με συνοπτικές διαδικασίες, κορυφαίοι πλοίαρχοι εκδιώχθηκαν (και κάποιοι από αυτούς συνέχισαν με επιτυχία μεγάλη στις Μινωικές Γραμμές ή αλλού), προσπάθησαν να αλλάξουν τον Πράκτορα στην Τεργέστη Μιχάλη Χατζάκη που χρώσταγε κάποια δισεκατομύρια σε δραχμές (από μη απόδοση νάυλων που είχε εισπράξει) και κάποιοι διατείνονται ότι και αυτό συνέβαλε στον πόλεμο από τις ιαταλικές αρχές, ποιός ξέρει... Έγιναν αμέτρητα λάθη επί προεδρίας Ζαμπετάκη εκείνη την περίοδο, ο αείμνηστος Σήφης Βαρδινογιάννης είχε παρακαμφθεί από ανθρώπους που είχε ευεργετήσει ο ίδιος, αρρώστησε μάλιστα έπειτα πό λίγο καιρό... Βλέπετε, δεν υπάρχει ένας μόνο λόγος για το τι πήγε στραβά. Σημειωτέον ότι πράκτορας σήμερα του GRIMALDI στην Τεργέστη είναι ο Μιχάλης Χατζάκης.

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

Ζώντας πάντως την κατάσταση τότε από πολύ κοντά, μπορώ να διαβεβαιώσω πως για την αλλαγή από Τεργέστη σε Βενετία σε καμμία περίπτωση δεν έπαιξαν ρόλο αυτά που λέει ο Molmed (τουλάχιστον για την ΑΝΕΚ).

Την εποχή εκείνη τους απασχολούσαν 2 πράγματα:

α) Το σταδιακό άνοιγμα των οδικών μεταφορών μέσω Γιουγκοσλαβίας πράγμα που άρχισε να μειώνει κάπως την κίνηση της γραμμής (θυμηθείτε επίσης πως το πετρέλαιο βρισκόταν πολύ χαμηλά στα 30-40$/βαρέλι), μιας και παρατηρήθηκε σεβαστός αριθμός μεταφορικών να προτιμά την οδική πρόσβαση στην περιοχή.

β) Μία φήμη που κυκλοφορούσε πολύ έντονα στα υψηλά κλιμάκια της ΑΝΕΚ πως ο Παναγόπουλος σκοπεύει ν' ανοίξει τη Βενετία (και το θεωρουσαν σχεδόν σίγουρο οπότε σε συνδιασμό με το (α) βιάστηκαν να τον προλάβουν για να μην μείνουν αμανάτι)

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ακούγονται... Πολλά εξ αυτών είναι και αλήθεια!

Ακούστηκαν πολλά για την πίεση Τουρκικών Εταιρειών προκειμένου να έχουν αυτές τους καλούς ντόκους της Τεργέστης, περιορίζοντας λίγο την "αφαίμαξη" που υφίσταντο όταν τα 2 ή 3 πλοία της ΑΝΕΚ πηγαινοέρχονταν γεμάτα τουρκικά φορτηγά και Τούρκους που κατέβαιναν κάθε καλοκαίρι για διακοπές (κυρίως με το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) αλλά και τα άλλα πλαία της ΑΝΕΚ. Είναι παροιμιώδες το κυκλοφοριακό κομφούζιο που προκαλείτο στην Ηγουμενίτσα όταν έφτανε πλαιο από την Τεργέστη και αποβίβαζε εκατοντάδες Τουρκους που ερχόντουσαν για διακοπές και συνέχιζαν οδικώς για τη χώρα τους. Κάτι παρόμοιο ίσχυε και για φορτηγά διεθνών μεταφορών.

Μετά, άρχισαν οι ενδοεταιρικές διαμάχες στην ΑΝΕΚ, σε ποικίλα επίπεδα, σύμβουλοι "εξαγφανίστηκαν" με συνοπτικές διαδικασίες, κορυφαίοι πλοίαρχοι εκδιώχθηκαν (και κάποιοι από αυτούς συνέχισαν με επιτυχία μεγάλη στις Μινωικές Γραμμές ή αλλού), προσπάθησαν να αλλάξουν τον Πράκτορα στην Τεργέστη Μιχάλη Χατζάκη που χρώσταγε κάποια δισεκατομύρια σε δραχμές (από μη απόδοση νάυλων που είχε εισπράξει) και κάποιοι διατείνονται ότι και αυτό συνέβαλε στον πόλεμο από τις ιαταλικές αρχές, ποιός ξέρει... Έγιναν αμέτρητα λάθη επί προεδρίας Ζαμπετάκη εκείνη την περίοδο, ο αείμνηστος Σήφης Βαρδινογιάννης είχε παρακαμφθεί από ανθρώπους που είχε ευεργετήσει ο ίδιος, αρρώστησε μάλιστα έπειτα πό λίγο καιρό... Βλέπετε, δεν υπάρχει ένας μόνο λόγος για το τι πήγε στραβά. Σημειωτέον ότι πράκτορας σήμερα του GRIMALDI στην Τεργέστη είναι ο Μιχάλης Χατζάκης.

Σεβαστά όλα όσα λέει ο φίλος csst9728, θα μου επιτρέψετε όμως όλοι να κρατήσω τις όποιες πληροφορίες είχα και έχω για μένα.

Όσο για τα υψηλά κλιμάκια της ΑΝΕΚ που επικαλείται ο φίλος, δεν το σχολιάζω διότι εδώ είμαστε μια παρέα που ανταλλάσει απόψεις χωρίς καμμία τάση (απο την πλευρά μου) να αποκαλύψω τίποτα περισσότερο... Δεν χάλασε και ο κόσμος αν θεωρηθώ στο forum αναξιόπιστος (που δεν είμαι).

Στη Βενετία πάντως πήγαιναν ήδη επί πολλά χρόνια και άλλες γνωστές Ελληνικές εταιρείες, οπότε ακούγετα κάπως περίεργο να φοβήθηκε η ΑΝΕΚ (η τότε, δυνατή ΑΝΕΚ) την πιθανή είσοδο του Παναγόπουλου στη Βενετία, και να αφήσει για το λόγο αυτό τη (μονοπωλιακή) κερδοφόρο γραμμή της Τεργέστης. όσο για τις χαμηλές τιμές των καυσίμων, και αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί να δούλευε εις βάρος της ΑΝΕΚ στην Τεργέστη, και έπρεπε να παέι στη Βενετία για να μοιραστεί ένα κομμάτι από την ήδη (μοιρασμένη εκεί) "πίτα".

Καλό βράδυ σε όλους.

ΥΣ:

Κάποιοι πλοίαρχοι της Τεργέστης τα τελευταία χρόνια της ΑΝΕΚ εκεί, όπως οι Γιώργος Λουκίσσας, Στράτος Καβρός, Γιώργος Πριπάκης, σίγουρα θυμούνται τι συνέβαινε εκείνο τον καιρό και γιατί πάρθηκε η απόφαση αποχώρησης από την Τεργέστη.

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

Στη Βενετία πάντως πήγαιναν ήδη επί πολλά χρόνια και άλλες γνωστές Ελληνικές εταιρείες, οπότε ακούγετα κάπως περίεργο να φοβήθηκε η ΑΝΕΚ (η τότε, δυνατή ΑΝΕΚ) την πιθανή είσοδο του Παναγόπουλου στη Βενετία, και να αφήσει για το λόγο αυτό τη (μονοπωλιακή) κερδοφόρο γραμμή της Τεργέστης. όσο για τις χαμηλές τιμές των καυσίμων, και αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί να δούλευε εις βάρος της ΑΝΕΚ στην Τεργέστη, και έπρεπε να παέι στη Βενετία για να μοιραστεί ένα κομμάτι από την ήδη (μοιρασμένη εκεί) "πίτα".

Δεν με κατάλαβες καλά. Ήδη έβλεπαν στην Τεργέστη απώλειες κίνησης προς τις οδικές μεταφορές (μέσω Γιουγκοσλαβίας - λόγω λήξης του πολέμου και χαμηλής τιμής του πετρελαίου) και φοβήθηκαν πως αν τους προλάβει ο Παναγόπουλος στη Βενετία θα μείνουν "με την Τεργέστη στο χέρι". Το σκεπτικό τους για την ακρίβεια ήταν "να προλάβουμε τη Βενετία απ' τον Παναγόπουλο".

Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας/αναξιοπιστίας. Εδώ συζητάμε βάσει των δεδομένων που έχει ο καθένας μας. (Δεν σε διαψεύδω γι' αυτά που λες, απλά δεν θεωρώ πως ήταν ο βασικός λόγος).

υγ: κάποιοι εκ των πλοιάρχων που ανέφερες (δεν ήταν όλοι αυτοί στην Τεργέστη, τουλάχιστον μόνιμα), αν θυμούνται καλά την εποχή, μπορούν να σου επιβεβαιώσουν τα "περί Παναγόπουλου", μιας και σίγουρα θα είχαν φτάσει στ' αυτιά τους μιας και είχε γίνει χαμός με τη φήμη (η οποία επαναλαμβάνω θεωρούταν σχεδόν σίγουρη).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι που δεν καταλαβαίνω; Τι πάει να πει: Να προλάβουν τη Βενετία απ' τον Παναγόπουλο;

Πάνω κάτω, τα ίδια είναι. Γιατί αυτός ο φόβος ότι θα ξεμείνουν στην Τεργέστη; Για την Αυστρία, Ανατολική Ευρώπη ακόμα και Βαυαρία μια χαρά είναι ;-) Ποιο το πλεονέκτημα της Βενετίας; Κάθε χειμώνα μόνο μειονεκτήματα βλέπω με τον καιρό ...

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Πάνω κάτω, τα ίδια είναι. Γιατί αυτός ο φόβος ότι θα ξεμείνουν στην Τεργέστη;

H Τεργέστη αναπτύχθηκε σαν γραμμή με το ξεκίνημα των πολέμων στη Γιουγκοσλαβία. Οι οδικές μεταφορές μέσω Γιουγκοσλαβίας στη δεκαετία του '90 ήταν σχεδόν αδύνατες, πράγμα που έστειλε την πλειοψηφία των μεταφορών προς τις βόρειες χώρες στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας. Ιδιαίτερα όπως λες κ συ, Αυστρία και Βαυαρία ήταν πολύ κοντά στο συγκεκριμένο λιμάνι.

Με τη λήξη του πολέμου, την εξομάλυνση στις χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας, τις επιδιορθώσεις στα οδικά δίκτυα (κυρίως της Σερβίας) και μιας και το Ελληνικό εμπάργκο στην ΠΓΔΜ είχε λήξει καιρό πριν, γύρω στο 2003,2004 παρατηρήθηκε ροή κίνησης προς τις οδικές μεταφορές (η οποία προήλθε από τις θαλάσσιες μεταφορές). Υπήρξαν αρκετές μεταφορικές που προτιμούσαν να στείλουν τα φορτηγά τους μέσω Σερβίας παρά μέσω Τεργέστης (πιθανότατα επειδή τις συνέφερε οικονομικά).

Αυτή τη ροή της κίνησης προς τις οδικές μεταφορές (για τους συγκεκριμένους προορισμούς), γνωρίζω από πρώτο χέρι πως την είδαν μέσα στην ΑΝΕΚ και τους προβλημάτισε. Είχαν δε τη σκέψη πως αν η κίνηση συνεχιστεί να πέφτει (και να πηγαίνει προς τις οδικές μεταφορές) τότε θα μετακομίσουν προς Βενετία.

Απλά η φημολογία περί εισόδου του Παναγόπουλου στη Βενετία τους ανάγκασε να βιαστούν να προλάβουν αυτοί τη Βενετία (μιας και 3ος δεν χωρούσε στη γραμμή), για να μην ξεμείνουν στην όλο και πιο μειωμένη κίνηση της Τεργέστης.

Ποιο το πλεονέκτημα της Βενετίας; Κάθε χειμώνα μόνο μειονεκτήματα βλέπω με τον καιρό ...

Η Βενετία έχει λίγο διαφορετική στόχευση σαν εμπορικός προορισμός: πιο κοντά σε γαλλία, ελβετία, βοριοδυτική Ιταλία (βιομηχανικό κέντρο) ενώ δεν είναι μακρύτερα από νότια γερμανία (σε σύγκριση με Τεργέστη).

Φαντάσου την Τεργέστη που η επιβατική κίνηση είναι ακόμα πιο μειωμένη και το μόνο πλεονέκτημά της είναι η εγγύτητα σε Αυστρία, Σλοβενία, Κροατία,Ουγγαρία (άντε ίσως και Βαυαρία).

Σίγουρα ο Γκριμάλντι κάτι άλλο έχει στο μυαλό του. Κάποια επιδότηση; Μεταφορική κίνηση μεταξύ Αγκώνας-Τεργέστης; Ίσως ανταγωνιστικές τιμές ναύλων στο Ελλάδα-Τεργέστη (σε σχέση με τις οδικές μεταφορές); Το μόνο σίγουρο είναι πως το Ελλάδα-Τεργέστη με ΕΓ/ΟΓ από μόνο του δεν μπορεί να σταθεί (ίσως ούτε καν με ro/ro).

υγ: ελπίζω να σας ξεκαθάρισα την "οπτική" μου...

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω, csst9728, αν εχει κατι στο μυαλο του ο Γκριμαλντις, αλλα οι βενετσιανοι ενοχλουνται απο το περασμα των μεγαλων πλοιων απο το Canale Grande... Φετος το καλοκαιρι ειχαν κανει και καποιες "κινητοποιησεις" με σκοπο να ενημερωθουν οι εταιρεις οτι δεν θα συνεχισουν να δεχονται τις επιπτωσεις των πλοιων (οχι μονο των επιβατηγων αλλα και των κρουαζιεροπλοιων)! Μπορει να ειναι ενας λογος της δρομολογισης στην Τεργεστη. Απο ´κει και περα τι επαθαν της ΑΝΕΚ κ εφυγαν απο Τεργεστη, πολλα ακουγονται κ γραφονται... Αν ξαναπανε τωρα, αλλα τοσα θα γραφτουν και θα ακουστουν!!! Ας ελπισουμε η λαϊκη ρηση να ´τανε η ζηλια ψωρα, να μην επαληθευτει...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ csst:-) Μήπως "απλώς" στοχεύει στα έστω και λίγα φορτηγά των ανατολικών χωρών; Κάποια παραπάνω θα πιάσει σε σχέση με την Αγκώνα υποθέτω. Για να δούμε πως θα είναι και τα ωράρια.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

@minoan: Αν οι Βενετσάνοι γκρινιάζουν υπάρχει και η marghera (καθώς και άλλες επιλογές σχετικά κοντά). Δεν χρειάζεται να πάνε στην ανατολική πλευρά της αδριατικής. Μάλλον κάτι άλλο παίζει.

υγ: όσον αφορά τα προηγούμενα, δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι ΔΕΝ ανέφερα κάποιο ρήμα του στυλ: άκουσα, μου είπανε, έμαθα κτλ... Βέβαια είναι δικαίωμα και υποχρέωση του καθενός να αμφισβητεί ό'τι ακούει, αλλά η σιγουριά μου στο συγκεκριμένο δεν είναι καθόλου τυχαία..

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

H Τεργέστη αναπτύχθηκε σαν γραμμή με το ξεκίνημα των πολέμων στη Γιουγκοσλαβία...

Ευχαριστώ, πολύ καλή η περιγραφή και η τεκμηρίωση των απόψεών σας.

@minoan: Αν οι Βενετσάνοι γκρινιάζουν υπάρχει και η marghera (καθώς και άλλες επιλογές σχετικά κοντά). Δεν χρειάζεται να πάνε στην ανατολική πλευρά της αδριατικής. Μάλλον κάτι άλλο παίζει.

υγ: όσον αφορά τα προηγούμενα, δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι ΔΕΝ ανέφερα κάποιο ρήμα του στυλ: άκουσα, μου είπανε, έμαθα κτλ... Βέβαια είναι δικαίωμα και υποχρέωση του καθενός να αμφισβητεί ό'τι ακούει, αλλά η σιγουριά μου στο συγκεκριμένο δεν είναι καθόλου τυχαία..

Αν δεν κάνω λάθος, κάπου στα τέλη της θητείας του ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ στη Minoan Lines είχε δρομολογηθεί για Porto Marghera, χωρίς να ακουστεί τίποτα ιδιαίτερα εγκωμιαστικό για την επιλογή αυτή. Αν πήγαιναν εκεί και άλλα πλοία οχηματαγωγά (της εταιρείας των Κ. Αγαπητού και Στεφ. Βουράκη), για κάποιο διάστημα, δεν είμαι σίγουρος.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και η Άττικα είχε χρησιμοποιήσει τη Marghera, καθώς και η ΑΝΕΚ.

υγ: ευχαριστώ κ γω με τη σειρά μου για τη συζήτηση.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Molis eida twra oti exoun vgei gia tetartes apo triesth kai deftera apo patra , logika einai test sto booking , apo triesth stis 05.30 to prwi anaxwrish kai afiksh patra 15.00 mesw ancona kai apo patra 18.00 me afiksh 01.30 meta apo 2 meres, varvares wres alla logika gia na krathsoun ta wraria tou dromologiou me thn ancona

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...