Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να διαβάσουμε από την εφημερίδα Αλήθεια μια επιστολή ενός πονεμένου Ψαριανού και τις εμπειρίες του με το πλοίο.

Τα γεγονότα παρουσιάζονται λίγο δραματικά και οι χαρακτηρισμοί προς τον πλοίαρχο είναι αρκετά προσβλητικοί, αλλά στο κείμενο σαφέστατα καταγράφονται οι δυσκολίες (και η αβεβαιότητα) ενός Ψαριανού να φτάσει στον τόπο του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά κακά τα ψέματα για μένα ο άνθρωπος έχει 99% δίκιο.Δε μπορεί να μας δουλεύει αυτή η SAOS επιτέλους.:mad::mad:!!!Ας μας πεί ποιά δρομολόγια θέλει τέλος πάντων να τελειώνουμε και να μην ταλαιπωρούνται οι άνθρωποι των ακριτικών μας νησιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο την στιγμη που εχουμε μονο την μια αποψη δεν μπορω να πω αν εχει καποιος δικιο.Παρολαυτα βρισκω τους χαρακτηρισμους αρκετα τραβηγμενους.

Δεν μπορω να πιστεψω οτι ο καπετανιος εχει λογο να μην προσεγγισει ενα λιμανι απο την στιγμη κι ολας που εχει αρκετο κοσμο.

Αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι η απαθεια που δειχνουν τα λιμεναρχεια.Δεν θα επρεπε λογικα (και διορθωστεμε αν κανω λαθος) απο τη στιγμη που η προσεγγιση μπορουσε να γινει να επιβληθουν καποιες κυρωσεις στην εταιρια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι από την στιγμή που δεν προσεγγίζει δεν παίρνει την επιδότηση για το συγκεκριμένο λιμάνι, πράγμα που φαντάζομαι δεν θα το θελε η εταιρεία.Αν υπήρχε δυνατότητα προσέγγισης δεν θα το συζητούσαν καν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω αν έχει δίκιο ή άδικο ο συγκεκριμένος άνθρωπος αλλά ο τρόπος που εκθέτει το παραπονο του χάνει κι όποιο δίκιο ΑΝ έχει.

Οι χαρακτηρισμοί είναι επιπέδου καφενείου όπως κι ο παραλληλισμός του με υδραυλικους...

Επίσης από όσα γνωρίζω παρακολουθώντας την ακτοπλοία χρόνια έχοντας γίνει μάρτυρας ανάλογων περιστατικών ο καπετάνιος είναι ο τελευταίος άνθρωπος που δεν θέλει να πιάσει το βαπόρι σε ενα λιμάνι κι ο πρώτος που θα στεναχωρηθεί αν δεν πιάσει.Έχουμε γίνει μαρτυρες με περιστατικά αυτοθυσίας πλοιάρχων πάμπολλες φορές.Προφανώς την μη προσέγγιση του πλοίου την καθορίζουν οι καιρικες συνθήκες σε συνδυασμό με τις λιμενικές εγκαταστάσεις και τις ελικτικές ικανότητες του πλοίου ή άπο διάφορους άλλους παράγοντες που δεν άπτονται στην ευθύνη του πλοιαρχου.

Ο καπετάνιος είναι ο μόνος που μπορεί να υπολογίσει όλους του παραγοντες για να πραγματοποιήσει μια προσέγγιση και δεν έχει κανέναν λόγο να μην μην προσεγγίσει επειδή έτσι του ήρθε.

Επίσης θα έπρεπε ο επιστολογραφος να τεκμηριώσει την άποψή του γιατι φταίει ο καπετάνιος γιατί το "ανίκανος"που υπονοείται ως συμπέρασμα μέσα από τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς του δεν μου λέει απολύτως τίποτα όταν ο ίδιος ο επιστολέας είναι άσχετος με το θέμα και είναι απλώς επιβάτης.

Αυτό το συμπέρασμα είναι ένα πανεύκολο και καφενειακό που μπορεί να εξαχθεί σε δευτερόλεπτα.Μια πιο ψύχραιμη κι ενδελεχής σκέψη δεν θα έβλαπτε:mad:

Παιδιά κακά τα ψέματα για μένα ο άνθρωπος έχει 99% δίκιο.Δε μπορεί να μας δουλεύει αυτή η SAOS επιτέλους.:mad::mad:!!!Ας μας πεί ποιά δρομολόγια θέλει τέλος πάντων να τελειώνουμε και να μην ταλαιπωρούνται οι άνθρωποι των ακριτικών μας νησιών.

Φίλε mytilene ακόμα κι αν γι αυτό το περιστατικό ευθύνεται η ΣΑΟΣ δυστυχώς ο φουκαράς ο καπετάνιος πλήρωσε την οργή του επιστολέα.

Edited by Earl Granville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι γίνεται μ΄ αυτή την ψυχή; Θα ανέβει Σποράδες φέτος ή θα πάει γι΄ άλλες πολιτείες και λιμάνια; Δημοσίευμα της Θεσσαλίας έκανε λόγο για αντικατάσταση του ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ στα ενδοκυκλαδικά. Μήπως ήθελαν να πουν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι γίνεται μ΄ αυτή την ψυχή; Θα ανέβει Σποράδες φέτος ή θα πάει γι΄ άλλες πολιτείες και λιμάνια; Δημοσίευμα της Θεσσαλίας έκανε λόγο για αντικατάσταση του ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ στα ενδοκυκλαδικά. Μήπως ήθελαν να πουν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ;

Gia to panagia tinou lene mias kai to xozoviotissa exei perasei ta dromologia tou kaito panagia tinou telos iouniou stamataei. to exw akousei kai egw apo edw oti mporei na erthei alla akomh den exw epivevewsh ayth thn plhroforia

Share this post


Link to post
Share on other sites

δες εδω. ποστ 124,127,129. το χοζο στη γραμμη του τηνου και η γραμμη του χοζο... "εν χηρεια" ψαχνοντας γαμπρο απο τη... σαμοθρακη;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η ΝΕΛ έχει ανοίξει δρομολόγια για όλο το καλοκαίρι για το ΧΟΖΟ... Οπότε η χηρεύουσα γραμμή είναι του Τήνου....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο παραμένει δεμένο στο Κερατσίνι, ενώ έχουμε φτάσει στο πρώτο 10 ήμερο του Ιουλίου.

Ακούγεται ότι το πλοίο δε θα δουλέψει καθόλου φέτος το καλοκαίρι?? Εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μου φαίνεται πολύ περίεργο αυτό το ενδεχόμενο.:confused: Να μην κάνει το δρομολόγιο του Παναγία Τήνου, που ακούστηκε το καταλαβαίνω αλλά να μην δρομολογηθεί στις Σποράδες, όπως ήταν τα τελευταία καλοκαίρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΣΑΟΣ ΙΙ σήμερα το μεσημέρι έφυγε από το Κερατσίνι για το λιμάνι του Λαυρίου. Θα φύγει στις 22:00 από Λαύριο για Άγιο Ευστρατιο Λήμνο Σαμοθράκη Καβάλα.

Μάλλον για να αντικαταστήσει το Εξπρές Λήμνος, μέχρι να αποκαταστήσει τη βλάβη του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερινό δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ αναφέρει ότι στον Άη-Στράτη όπου κετέπλευσε με δίωρη καθυστέρηση, χτύπησε τον καταπέλτη του στην προβλήτα λόγω έντονου κυματισμού (σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Πλοιάρχου).

Για περισσότερες πληροφορίες:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=1304581

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξιδεψα πριν λιγες μερες με το ΣΑΟΣ ΙΙ και μπορω να πω οτι δεν εμεινα και με τις καλυτερες εντυπωσεις. Εκανα την βολτα μου και διαπιστωσα τις εξης παρατηρησεις=

μη εφαρμογη του ISPS Κατα την διαρκεια της φορτωσης η πορτα της γεφυρας ηταν ανοιχτη και ανετα μπαινοεβγαινε οποιος ηθελε ,στο ταξιδι μπορουσα ανετα να φτασω μεχρι το μηχανοστασιο καθως οι πορτες στις τσιμινιερες ηταν ανοιχτες,οι οποιες οδηγουσαν στη μηχανη και κατι που δεν το χω ξαναδει σε ποσταλι το οποιο ειναι φυσικα αδιανοητο. οποιος επιβατης ηθελε κατα την διαρκεια του ταξιδιου να κατεβει στο γκαραζ και να παει στο αυτοκινητο του.Μα ειναι δυνατον??? κατι τελευταιο ειναι οτι σε καμμια απο τις κουλουρες του πλοιου δεν αναγραφοταν το ονομα και το λιμανι νηολογησεως.Για να ολοκληρωσω και να βαλω το κερασακι στη τουρτα θα σας πω και μερικες τιμες του μπαρ πατατακια 1,90 και πορτοκαλαδα 2,50! ΕΛΕΟΣ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

τωρα που επανηλθε το Express Limnos το ΣΑΟΣ ΙΙ που εχει δρομολογηθει;

ΥΓ 10ετια 70 θυμιζουν αυτα που ειδες εκει μεσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
τωρα που επανηλθε το Express Limnos το ΣΑΟΣ ΙΙ που εχει δρομολογηθει;

ΥΓ 10ετια 70 θυμιζουν αυτα που ειδες εκει μεσα.

Μέχρι την περασμένη Τετάρτη 30-07, ήταν στο Λαύριο έρημο βαρύ και μόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Κατα την διαρκεια της φορτωσης η πορτα της γεφυρας ηταν ανοιχτη και ανετα μπαινοεβγαινε οποιος ηθελε ,στο ταξιδι μπορουσα ανετα να φτασω μεχρι το μηχανοστασιο καθως οι πορτες στις τσιμινιερες ηταν ανοιχτες,οι οποιες οδηγουσαν στη μηχανη και κατι που δεν το χω ξαναδει σε ποσταλι το οποιο ειναι φυσικα αδιανοητο. οποιος επιβατης ηθελε κατα την διαρκεια του ταξιδιου να κατεβει στο γκαραζ και να παει στο αυτοκινητο του....Για να ολοκληρωσω και να βαλω το κερασακι στη τουρτα θα σας πω και μερικες τιμες του μπαρ πατατακια 1,90 και πορτοκαλαδα 2,50! ΕΛΕΟΣ....

Συγγνώμη, αλλά μόλις πρόσεξα το μήνυμά του φίλου μας captain 81 και δηλώνω μη έκπληξη για τις πορτοκαλάδες και τα πατατάκια (στην Ελλάδα ζείς όχι σε καμιά φτωχή χώρα πχ Ιταλία ή Ισπανία :P), αλλά μένω γοητευμένος για τα υπόλοιπα. Πριν όχι πολλά χρόναι κάθε γέφυρα ήταν ανοιχτή (όταν άρχισαν να έρχονται γιαπωνέζικα με κλειστές βαρδιόλες χάλασε το πράγμα), στο γκαράζ οι Μινωϊκές πρωτάρχισαν το βιολί "απαγορεύεται η κάθοδος", όσο δε για τις τσιμινιέρες σιγά. "Νάξος", "Αιγαίον", "Μιαούλης" κλπ, μόνο αν είχε χοντρό καιρό κλείνανε τις θυρίδες και έβλεπες από πάνω τα πιστόνια να δουλεύουν κάτω. Τώρα αν τηρείται ο πως τον λένε (ISPS :D), νομίζω ότι Θεόφιλος, Aquamarine, Zenith, Μυρτιδιώτισσα κοπανηθήκανε εν πλήρει εφαρμογή του αν δεν κάνω λάθος :rolleyes:.

Πωπώ φωτιές που μ' άναψες, πρέπει σύντομα να πάω Καβάλα, αλλά ακτοπλοϊκώς.

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Τώρα αν τηρείται ο πως τον λένε (ISPS :D), νομίζω ότι Θεόφιλος, Aquamarine, Zenith, Μυρτιδιώτισσα κοπανηθήκανε εν πλήρει εφαρμογή του αν δεν κάνω λάθος :rolleyes:.

Μπερδεματακι ISPS ειναι ο Κωδικας για το security (τρομαρα του), ΙSM ειναι ο κωδικας ασφαλους διαχειρισης (safety & environmental managment culture κλπ).

Τωρα οποια η αποτελεσματικοτητα και των 2 ειναι αλλη δουλεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικό με αυτό είναι και το άρθρο της Ναυτεμπορικής που αναφέρεται στο πλοίο. Μεταξύ άλλων αναφέρει :

Οι διευκρινίσεις αφορούν το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «Σαος ΙΙ» της «ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ», και σύμφωνα με το πρακτικό της Επιτροπής από τις 28 Ιουλίου 2008, αφορούν την καταβολή ή μη του οφειλόμενου επίναυλου από την εταιρεία, για το συγκεκριμένο πλοίο, μέχρι τις 30 Ιουνίου 2008 που ήταν η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών, όπως προβλέπεται και από τους όρους του διαγωνισμού.

Σύμφωνα με το πρακτικό, η Επιτροπή κάνει δεκτή την οικονομική προσφορά της εταιρείας για πέντε (άγονες) γραμμές στο Αιγαίο με το πλοίο «Σαος ΙΙ» το οποίο εντάσσεται στην κατηγορία δύο.

Αν δούμε όμως την προκήρυξη που έληγε στις 28/07 (για εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών μέχρι 31/10), το πλοίο που είναι κάτω από 100μ δεν μπορεί να εξυπηρετήσει καμμία από τις αναφερόμενες γραμμές, όχι πέντε.

Προσοχή, η ναυτεμπορική λέει ότι έγινε δεκτή η συμμετοχή στον διαγωνισμό, όχι οτι το πλοίο πήρε κάποια γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον ειναι η αριστερη μπαντα και οχι η δεξια;). επειδη πριν λιγο καιρο ηταν σε αλλη θεση με την αριστερη μπαντα να ακουμπα στους... αισθησιακους:P προσκουστηρες του Λαυριου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο κρηπίδωμα του λιμένα Αλεξανδρούπολης προσέκρουσε, απογευματινές ώρες χθες, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρυμνοδέτησης, το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «SAOS II» Ν.Π. 10599, με 285 επιβάτες.

Από τη πρόσκρουση δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός παρά μόνο μικρές υλικές ζημιές επί του πλοίου. Όλοι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους.

Το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο έχει προγραμματισμένο δρομολόγιο σήμερα στις 16:00, από λιμένα Αλεξανδρούπολης για λιμένα Σαμοθράκης.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι επιθεωρήσεώς του και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Ναυτεμπορική

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...