Nick the Greek Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Μιλάμε φυσικά όχι για το Pallau στον Ειρηνικό Ωκεανό που πρέπει να πουλήσεις το κορμί σου για να βρείς τα λεφτά για εισιτήρια και διαμονή, αλλά για το σεμνό και ταπεινό Pallau της γείτονος χώρας που από καφέ λένε πως ξέρουν οι Αρκουδέηδες , και capuccino freddo δε σερβίρουνε. Η γραμμή είναι μια μικρή διαδρομή περίπου 25 λεπτών προς τη La Maddalena και το Αρχιπέλαγός της που εξυπηρετείται σχεδόν όλο το 24ώρο από αμφίπλωρα, ανοιχτού τύπου πλοία. Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι σίγουρος αν λειτουργούν σε κοινοπραξία, πάντως υπάρχουν τρείς διαφορετικές εταιρείες, ας δούμε σύντομα τα πλοία που δραστηριοποιούνται εκεί, ή τουλάχιστον δραστηριοποιούνταν πέρσυρι όταν και επισκέφθηκα το μέρος. Η πρώτη είναι η Delcomar με το Enzo D το οποίο και έχουμε στην γκάλλερι ήδη. Η δεύτερη είναι η Enermar που παίζει μπάλλα με το Pace(ειρήνη στα Ιταλικά) που το βλέπουμε πολύχρωμο και με τα δελφινάκια του. Η τρίτη εταιρεία που έχει δύο πλοία στη γραμμή είναι η Saremar. Το ένα είναι το Isola di S. Stefano που εδώ το βλεπουμε και δεμένο, ενώ το άλλο είναι το Isola di Caprera που επίσης το βλέπουμε και δεμένο. Για το τέλος μια ματιά στις υποδομές φόρτωσης με την προτροπή να συγκρίνουμε για παράδειγμα με το Πέραμα - Παλούκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 12, 2020 Author Share Posted June 12, 2020 Τα χαρακτηριστικά της γραμμής δεν έχουν αλλάξει, η Saremar όμως είναι παρελθόν και στη συγκεκριμένη γραμμή έχει μπεί ακόμα πιο δυνατά η Delcomar. Το Isola di Capraia λοιπόν εξακολουθεί μεν να ταξιδεύει αλλά έχει αλλάξει χέρια, το βλέπουμε εδώ με τα σινιάλα της Delcomar. Νομίζω γενικά για αμφίδρομο εξωτερικά δε δείχνει κι άσχημο. Κατασκευής 1986(ΙΜΟ 8411994) στα Nuovi Cantieri Apuania(1125) της Marina di Carrara, με 2 μηχανές FIAT, υπηρεσιακή 12 κόμβων και 409 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και μας χαρίζει και μια κατάπλωρη για το τέλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 20, 2021 Author Share Posted November 20, 2021 Στα παραπάνω 2 post έχουμε δεί τι Isola di Caprera με τα σινιάλα τόσο της Saremar, όσο και της Delcomar. Υπήρξε όμως και κάποια περίοδος που το πλοίο ταξίδευε άσπρο περιστέρι. Για να συμπληρώσουμε τις φορεσιές του λοιπόν, το βλέπουμε ακριβώς έτσι, τον Ιούλιο του 2016 στο Palau. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 23, 2021 Author Share Posted November 23, 2021 On 10/7/2012 at 12:19 AM, Nick the Greek said: Η δεύτερη είναι η Enermar που παίζει μπάλλα με το Pace(ειρήνη στα Ιταλικά) που το βλέπουμε πολύχρωμο και με τα δελφινάκια του. Οι φωτογραφίες που είδαμε παραπάνω είναι από το 2011. Έκτοτε το Pace έχει αλλάξει σινιάλα και δουλεύει για την Maddalena Lines, το βλέπουμε πίσω στο 2016 με τα παπάκια σαν εικαστική παρέμβαση. Από τότε παραμένει σχεδόν το ίδιο, η μοναδική αλλαγή είναι η προσθήκη της σημαίας της Σαρδηνίας στο φουγάρο, ανάμεσα στα γράμματα M και L που μάλλον σημαίνουν Maddalena Lines. Ναυπήγηση του 1974 στα Cantieri Navali del Tirreno της Riva Trigoso(296) με δύο μηχανές Fix It Again Tony(FIAT) που του δίνουν υπηρεσιακιά ταχύτητα 11 κόμβων. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Έχει και αδελφό πλοίο, το Agata, το έχουμε δεί εδώ. Αλλά ας δούμε και μαζί τα αδελφάκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 13, 2022 Author Share Posted June 13, 2022 Το αμφίπλωρο Isola di Santo Stefano το είχαμε δεί παλιότερα με τα σινιάλα της Saremar. Έκτοτε έχει περιέλθει στη πλοιοκτησία της Delcomar και έχει φορέσει τα σινιάλα της. Αρκετά μεγάλο πλοίο σε όγκο, φαίνεται πολύ στιβαρό για πλοίο τέτοιου τύπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now