Jump to content
Shipfriends

Norman Atlantic (IMO 9435466)


Recommended Posts

On 5/4/2019 at 3:38 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, το πλοίο απελευθερώθηκε από τις Αρχές και επέστρεψε στον έλεγχο της Visentini. Οπότε σε λίγο καιρό το βλέπω για κόψιμο.

Τυπικά να αναφέρω οτι η Ελ.Ακτ αναφέρει πως σύντομα το πλοιο θα φύγει ρυμουλκούμενο για ... Τουζλα  ώστε να επισκευαστεί , αγορασμένο μαλιστα απο ελληνα αν και πιστευω πως τοσο λογω Ευρωπαϊκής σημαίας και Ντορου που εχει γινει με το πλοιο , ξαφνικά δε θα ειναι συμφέρουσα η επισκευή και απλα θα γινει για να γλυτώσουν την ευρωπαϊκή γραφειοκρατία που χρειάζεται για μα φύγει ένα πλοιο με σημαια ΕΕ απο λιμάνι ΕΕ ρυμουλκούμενο .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν είναι αλήθεια αυτό που άκουσα θα πέσετε από τα σύννεφα όταν μάθετε ποιος το αγόρασε. Σύντομα θα μάθουμε αν είναι αλήθεια 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, .voyager said:

Έφυγε και η πορεία που έχει δηλώσει το ρυμουλκό είναι Αλιάγα.

Ε μα πια , τα απίστευτα ακούσαμε και διαβάσαμε 

Link to comment
Share on other sites

On 7/11/2019 at 4:07 PM, mpal21 said:

Αν είναι αλήθεια αυτό που άκουσα θα πέσετε από τα σύννεφα όταν μάθετε ποιος το αγόρασε. Σύντομα θα μάθουμε αν είναι αλήθεια 

Το αγόρασαν οι διαλυτές..

Link to comment
Share on other sites

`Μάλλον..... Αλλά είχε ακουστεί και για μια εταιρία που ενδιαφέρθηκε να το πάρει και να το επισκευάσει γιαυτό δεν θέλω να λέω ονόματα και εταιρίες πριν είναι κάτι σίγουρο 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Στο facebook οι Κεφαλονίτες Καραβολάτρες επιμένουν στην επισκευή του πλοίου στην Τουρκία (ότι πάει δηλαδή στη Τούζλα της Τουρκίας) παρότι το destination του ρυμουλκού γράφει Aliaga. Και στα σχόλια υπονοείται αυτό που φοβούνται κάποιοι να γράψουν εδώ, ότι αγοράστηκε από τη Levante Ferries ως 2ο πλοίο για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη. Ταιριάζει γάντι πάντως στα χαρακτηριστικά του πλοίου που ψάχνουν. Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν αληθεύει και το πλοίο θα πάει προς διάλυση για τους λόγους τους οποίους γράφει και το arxipelagos: το πλοίο για ηθικούς κυρίως λόγους, θα έπρεπε να διαλυθεί γιατί χάθηκαν πολλές ψυχές και ίσως να είναι αλαζονικό οποιοσδήποτε επιθυμεί να το εκμεταλλευτεί εμπορικά και να βγάλει λεφτά από αυτό, στο μέλλον.

Norman-Atlantic-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF

Το Norman Atlantic ρυμουλκούμενο φωτογραφημένο ανοικτά της Ιθάκης από τον κ. Χρυσόστομο Μανιά, όπως ανέβηκε στο arxipelagos.gr

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

Το τι είναι ηθικό και τι όχι, σε μία τέτοια περίπτωση είναι περίπλοκο. Δεν μπορείς να πεις απόλυτα το τι πρέπει να γίνει. 

Εάν έναν πλοιοκτητη συμφερει να παρει ενα κουφαρι πλοίου και να το ξαναχτισει εσωτερικα, τοτε θα το πάρει.

Πέραν του τι συνεβη, είναι μία χαλύβδινη κατασκευή, η οποία θα μπορούσε να ξανά χρησιμοποιηθεί. Το αν είναι ηθικό λοιπόν περιορίζεται ή διαχωρίζεται σε ομάδες, αυτών που είχαν σχέση με το ατύχημα και σε αυτών που ποτέ δεν έχουν ασχοληθεί με αυτό μετά την τραγωδία.

Έχουμε δει πάντως πλοία μετά από ατυχήματα με νεκρούς να ξαναταξιδεύουν.

Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση, προσωπικά πιστεύω οτι δεν αξίζει να επενδύσεις. Το πλοίο είναι 5 χρόνια παροπλισμένο, με μία καταστροφική πυρκαγιά και τόνους νερού να έχουν επηρεάσει το εσωτερικό του. Απίθανο να ισχύει οσα λένε οι Κεφαλονίτες. Αλλά πλοιοκτήτες για όλα έχουμε πολλούς, ποτέ δεν ξέρεις.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τίποτα που να μην επισκευάζεται, το θέμα είναι αν συμφέρει να γίνει. Τούτο είναι πλοίο δεκαετίας, φυσικά και ενδέχεται να συμφέρει να επισκευαστεί, ,μην προεξοφλείτε κάτι !  Εξάλλου δεν είναι ανάγκη να χτιστεί όλο το κομοδέσιο ξανά (που εμφανώς από τις φωτογραφίες έχει επηρεαστεί από τις τεράστιες τάσεις που αναπτύσσονται λόγω του συνδυασμού θερμοκρασίας και υπερστατικότητας). Γιατί να πρέπει να ξαναβγεί όπως ακριβώς ήταν? 😉

Μια "Do minimum" κατάσταση - δηλαδή να κοπεί 1 ντεκ και να βγει το βαπόρι σαν το naples / af michela, η ακόμη και με το μισό κομοδέσιο από αυτό που είχε σαν φορτηγό οχηματαγωγό δε θα είναι έκπληξη σε καμία περίπτωση. Και μάλιστα η Levante που αναφέρθηκε έχει ξαναεπισκευάσει καμμένο πλοίο, το fior di levante.....

Τώρα τα περί "να σκραπαριστεί για λόγους ηθικής" κλπ που γράφονται στο λινκ είναι αστεία γιατί "πατάνε" σε συναισθηματική και όχι λογική βάση......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

200 % για σκράπ το πλοίο,  έχοντας κάνει ολη την γραφειοκρατία λογω Ιταλικής σημαίας.

On 6/30/2019 at 10:29 PM, Petros P said:

Τυπικά να αναφέρω οτι η Ελ.Ακτ αναφέρει πως σύντομα το πλοιο θα φύγει ρυμουλκούμενο για ... Τουζλα  ώστε να επισκευαστεί , αγορασμένο μαλιστα απο ελληνα αν και πιστευω πως τοσο λογω Ευρωπαϊκής σημαίας και Ντορου που εχει γινει με το πλοιο , ξαφνικά δε θα ειναι συμφέρουσα η επισκευή και απλα θα γινει για να γλυτώσουν την ευρωπαϊκή γραφειοκρατία που χρειάζεται για μα φύγει ένα πλοιο με σημαια ΕΕ απο λιμάνι ΕΕ ρυμουλκούμενο .

 

Link to comment
Share on other sites

πορεια μεταξυ ψαρων και ΒΔ Χιου εχει το I.P. μη αφηνοντας κανενα περιθωριο αμφιβολιας, για το οτι ο αναγραφομενος στο AIS προορισμος, ειναι και ο πραγματικος ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...