Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ που ταξίδεψα τη Παρασκευή με τον Εξπρές Πήγασος, είδα ότι το Νίκος Χάλαρη να ήταν πλοίαρχος (όπως σωστά ανέφερε ο emanon)και ο Βασίλης Γεροντακης ήταν πλέον επιθεωρητής πλοίαρχος. Από ότι είδα ο Cpt Νίκος έκανε τις μανούβρες στα Κύθηρα αλλά και στο Πειραιά.

Τα λιμάνια που πιάνει ο Εξπρές Πήγασος δεν είναι και για πολλά. Για παράδειγμα στη Νεάπολη πέφτει στο κεφάλι του λιμενοβραχίονα, όπου ο καταπέλτης του πλοίου είναι το ίδιος πλάτος με τη προβλήτα. Ενώ στη δεξιά πλευρά περίπου στα 20μετρα είναι αμμώδη αβαθή (το πολύ να κολλήσει στην άμμο).

Όμως στα Αντικύθηρα, θα μπεις και θα δέσεις ή θα μπεις και θα μείνεις αξιοθέατο στο νησί. Αφού το πλοίο γυρίζει σχετικά οριακά από τους βράχους (θυμίζει έντονα το λιμάνι της Σχοινούσας). Το λιμάνι στα Κύθηρα (Διακοφτι) ίσως να είναι το πιο καλό της γραμμής (χώρος να γυρίσεις, βυθίσματα και μέγεθος προβλήτας), αλλά είναι εκτεθειμένο στους ανέμους, που συνεχώς αλλάζουν κατεύθυνση, οπότε δε μπορείς να εφησυχάσεις.

Δε ξέρω τα λιμάνια στο Καστέλι και το Γύθειο, οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Εάν συνυπολογίσουμε τη δυσκολία στις ελκτικές δυνατότητες του Εξπρές Πήγασος, οπότε οι μανούβρες του cpt Νίκου, θα έχουν μεγάλη δόση δυσκολίας, όπως και του cpt Βασίλη, αυτό το διάστημα.

Απ'όσα διάβασα,συμπεραίνω οτι τίς μέρες που ταξίδεψα εγώ (4 καί 10 Αυγούστου) καπετάνιος ήταν ο Γεροντάκης (στην επιστροφή όμως είδα οτι κατά την μανούβρα στον Πειραιά ήταν και ένας άλλος στη βαρδιόλα,που παρακολουθούσε).

Οπως σωστά λέει ο Π100,στό Διακόφτι έχει χώρο να ελιχθή το πλοίο αλλά είναι ανοιχτό στον αέρα.Οταν πήγα εγώ είχε σχεδόν άπνοια,αλλά πάλι δέν ήταν γρήγορη η μανούβρα-όπως επίσης καί όταν ήρθε το πλοίο από Νεάπολη γιά το ταξίδι τής επιστροφής.Αλλά καί στον Πειραιά κάναμε σχετικά αρκετά λεπτάκια νά γυρίσουμε (ήμουν στο μπαλκονάκι τής πλώρης μέ τη βιντεοκάμερα και παρ'όλο που ήταν 4.30 χαράματα,είναι εμφανές οτι η μανούβρα ήταν αργή).Μέ παραξένεψε δέ γιατί απ'όσα έχω διαβάσει εδώ κατά καιρούς,ο Γεροντάκης έχει κάνει ούκ ολίγα χρόνια στο πλοίο και φαντάζομαι οτι το ξέρει πιά μέ κλειστά μάτια τί δυνατότητες έχει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο εξ όσων γνωρίζουμε είναι μονοτίμονο οπότε θέλει δρόμο για να γυρίσει.Στον Πειραιά εκεί που δένει δεν μπορείς να πας με πολύ δρόμο αρα ότι και να κάνεις δεν θα σβουρίξει.

Στο Διακοφτι επειδή δεν ξέρεις από που θα στον πετάξει τον αέρα χρειάζεται πολύ καλό φουντάρισμα ενώ ο χώρος μην σε ξεγελάει γιατί δεν είναι εκμεταλεύσιμος όλος.

Είναι ένα βαπόρι με πολλές ιδιορυθμίες στην μανούβρά οι οποίες μεγιστοποιούνται σε αυτά τα λιμάνια που πάει.Θέλει μεγάλη προσοχή και δεν προσφέρονται για θεάματα ή επιδείξεις.

Να είσαι στο έξω της μυκόνου ναι αλλά σε αυτ΄'α τα λιμάνια το ζητούμενο είναι να βοηθάει ο καιρός ώστε να μπορείς να τα δουλέψεις.

Ο καπτα Βασίλης έκανε 5 χρόνια στο ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ και το πήγε σε δύσκολα λιμάνια όπως αυτά που κάνει τώρα ή στον Εύδηλο (με τα ρηχά πρωτού τον εκβααθύνουν) και το Καρλόβασι χωρίς να κάνει γρατζουνιά.Αυτό από μόνο του αποτελεί επιτυχία

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Απ'όσα διάβασα, συμπεραίνω οτι τίς μέρες που ταξίδεψα εγώ (4 καί 10 Αυγούστου) καπετάνιος ήταν ο Γεροντάκης (στην επιστροφή όμως είδα οτι κατά την μανούβρα στον Πειραιά ήταν και ένας άλλος στη βαρδιόλα, που παρακολουθούσε).

Λογικά πρέπει να ήταν ο αξιωματικός που είχε βάρδια, όπου συνήθως είναι στη βαρδιολα για να στο μικρόφωνο για να λέει τις εντολές του πλοιάρχου στη πρύμη αλλά και στη πλώρη.

Όσο για τις ελικτικες δυνάμεις του Εξπρές Πήγασος και τις ικανότητες του καπτα Βασίλη Γεροντακη, με κάλυψε πλήρως ο Earl Granvile.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο shiptraders μια γνωστη φιγουρα εχει τεθει προς πωληση απο τον Απριλιο. Βεβαια με τα $10Μ που ζητανε μονο κανενας καψουρης με το συγκεκριμενο βαπορι θα τσιμπησει :D αν και πλεον η ακτοπλοια δεν ειναι παιχνιδι για καψουρηδες. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες ήταν να δέσει ο Εξπρές Πήγασος για καμία εβδομάδα, για να κάνει κάποιες εργασίες πριν πάει στην Ικαρία Σάμο, αλλά τη τελευταία στιγμή αποφασίστηκε να συνεχίσει τα δρομολόγια στα Κύθηρα. Μάλλον μετά από πιέσεις των φορέων της γραμμής.

Οι κάτοικοι των Αντικύθηρων είναι πολύ ευχαριστημένη με το βαπόρι αλλά και με το νέο πλοίαρχο του (Νίκο Χάλαρη), γιατί δεν έχει χάσει καμία φόρα τη προσέγγιση στα Αντικύθηρα, που παλιότερα συνέβαινε πολύ συχνά. Για αυτό έστειλαν ευχαριστήρια επιστολή στην HSW, για τη φιλότιμη προσπάθεια που καταβάλει ο πλοίαρχος και το πλήρωμα του, για να προσεγγίσουν στο λιμάνι τους.

Link to comment
Share on other sites

Εξ' οσων γνωριζω και ο προηγουμενος πλοιαρχος του πλοιου (ο καπεταν Βασιλης Γεροντακης) δεν αφηνε ετσι τα Αντικυθηρα, ισως αυτο που αναφερεις να αναφερεται σε παλαιοτερες εποχες και αλλα πλοια της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

Οι κάτοικοι των Αντικύθηρων είναι πολύ ευχαριστημένη με το βαπόρι....

....Για αυτό έστειλαν ευχαριστήρια επιστολή στην HSW....

Κακά τα ψέμματα. Η διαφορά ανάμεσα στον Πήγασο και το Μυρτιδιώτισσα είναι προφανής, και οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να το κρατήσουν στα μέρη τους.

Link to comment
Share on other sites

Οι κάτοικοι των Αντικυθήρων κι όχι μόνο όντως είναι πολύ ευχαριστημένοι με το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ αφού αντικειμενικά μαζί είναι το καλύτερο και ταχύτερο πλοίο που έχουν δει και ιδιαίτερα με τους δύο καπετάνιους που τους εξυπηρετησαν και τους εξυπηρετούν ακόμα.

Για το μεν καπτα Νίκο Χάλαρη εστάλει συγχαρητήρια επιστολή στην εταιρία και την ΠΕΠΕΝ εκφράζοντας παράλληλα τις ευχαριστίες τους αναλογιζόμενοι τις αντικειμενικές δυσκολίες που έχει το λιμάνι τους, για τον δε καπτα Βασίλη Γεροντάκη δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος του "Ε" επιστολή του έφεδρου πλοιάρχου κ.Δερματή ο οποίος εκφράζει τον θαυμασμό του για τις μανουβρες του καπτα Βασίλη.

Link to comment
Share on other sites

Εξ' οσων γνωριζω και ο προηγουμενος πλοιαρχος του πλοιου (ο καπεταν Βασιλης Γεροντακης) δεν αφηνε ετσι τα Αντικυθηρα, ισως αυτο που αναφερεις να αναφερεται σε παλαιοτερες εποχες και αλλα πλοια της γραμμης.

Δεν είπα ότι ο καπτα Βασίλης, δεν έπιανε στα Αντικύθηρα αλλά ανέφερα γενικώς για όλα τα πλοία που έχουν εξυπηρετήσει τη γραμμή. Έτσι και αλλιώς ο καπτα Βασίλης έχει αποδείξει τα 5 χρόνια που ήταν στο βαπόρι, τις ικανότητες του ως πλοίαρχος.

Σίγουρα όλοι οι πλοίαρχοι (έτσι και ο καπτα Νίκος στο μέλλον) όταν θα κρίνουν ότι κινδυνεύει το βαπόρι τους, έχουν κάθε δικαίωμα να προφυλάξουν το βαπόρι αλλά και τους επιβαίνοντες, αλλά και τον εαυτό γιατί οι εισαγγελείς σε περιμένουνε στη γωνία, άσχετα εάν ταλαιπωρηθούν λίγο οι επιβάτες.

Εγώ ανέφερα την ενέργεια των κατοίκων του νησιού, που άξιζε να γίνει πιο γνωστή στο ευρύ κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Απορία:Τό Εξπρές Πήγασος είναι γιαπωνέζικη κατασκευή;Είχα την εντύπωση οτι ήταν ιταλική,γιατί απ'όοο ξέρω αρχικά ήταν κάποιο από αυτά τά "Espresso" τής Adriatica.Αλλά καί σάν "σουλούπι" δέν μού φαίνεται και τόσο "γιαπωνέζικο" (αντίθετα μέ το Λισσός που κάνει μπάμ από μακρυά οτι μάς ήρθε από την χώρα τού "Μπαντζάϊ"......)

Εχεις δικιο.Οπως μπορεις να δεις και στην πρωτη σελιδα του thread o ΠΗΓΑΣΟΣ ειναι Ιταλικο.Ειναι το πρωην Espresso Venecia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βλέποντας τη φωτογραφία του Εξπρές Πήγασος του Polmyt, όταν το πλοίο βαφόταν με το σκούρο μπλε χρώμα της HSW και συγκρίνοντας με μια πιο πρόσφατη του Earl Granville.

Μπορούμε να δούμε ότι μάλλον η εταιρεία είχε σκεφτεί να βάψει το πλοίο μέχρι το ύψος του πρώτου καταστρώματος των επιβατών αλλά από ότι φαίνεται τελικά άλλαξε γνώμη (καλά έκαναν):)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Άγιος Βασίλης έταξε στον Εξπρές Πήγασο, ότι θα του κάνει δώρο μια ανακαίνιση στα σαλόνια του πλοίου, κάτι που πιστεύω ότι του χρειάζονταν, γιατί εσωτερικά το πλοίο υστερούσε αρκετά, από τα ομόσταυλα του.;)

Ελπίζω να μην ξέχασε τις εξωτερικές επιφάνειες. Γιατί εξωτερικά θέλει επείγοντος «μερεμέτια», επειδή η εξωτερική κατάσταση του πλοίου θυμίζει καμάρι άλλης εταιρείας. Το μπλε χρώματα στις μπάντες έχει ξεβάψει, αλλού έχουν σκάσει οι μπογιές και λείπουν κομμάτια

post-54-128326977742_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο Άγιος Βασίλης έταξε στον Εξπρές Πήγασο, ότι θα του κάνει δώρο μια ανακαίνιση στα σαλόνια του πλοίου, κάτι που πιστεύω ότι του χρειάζονταν, γιατί εσωτερικά το πλοίο υστερούσε αρκετά, από τα ομόσταυλα του.;)

Ελπίζω να μην ξέχασε τις εξωτερικές επιφάνειες. Γιατί εξωτερικά θέλει επείγοντος «μερεμέτια», επειδή η εξωτερική κατάσταση του πλοίου θυμίζει καμάρι άλλης εταιρείας. Το μπλε χρώματα στις μπάντες έχει ξεβάψει, αλλού έχουν σκάσει οι μπογιές και λείπουν κομμάτια

Τά σκασίματα στίς μπογιές τά είχα παρατηρήσει κι'εγώ το καλοκαίρι (γράφω σχετικά καί στο trip report μου-πάντως τά κομμάτια που λείπουν δέν τά πήρα εγώ :) )

Τά σαλόνια μιά χαρά μού φάνηκαν,άν καί δέν κάθησα πολλή ώρα σέ κανένα από αυτά.Καθαρά και περιποιημένα τα είδα,τώρα άν υπάρχη καμμιά τρυπούλα σε κάποια ταπετσαρία,ε,δέν έχω και την όραση τού γερακιού ώστε να το προσέξω.

Εκείνο που πρέπει να φέρη ο Αγιος Βασίλης στο ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ είναι καινούργιες τηλεοράσεις,γιατί αυτές που έχει πότε έπαιζαν και πότε όχι,μέ αποτέλεσμα να κόβεται το έργο στά πιό ενδιαφέροντα σημεία...

Link to comment
Share on other sites

Αρα λοιπον μετα την Αλβανια τις Δυτικες την Ικαροσαμια την Παροναξια τα Κυθηρα ΚΑΙ το βορειο Αιγαιο θα εχει την τιμη να ταξιδεψει λιγο με την Πηγασαρα. Φυσικα η κινηση ειναι για την τιμη των οπλων οπως και το Σαντορινη πριν μερικα χρονια και δε νομιζω οτι θα αρεσει στους επιβατες εκει μια και ειναι συνηθισμενοι σε αλλο τροπο ταξιδιου.

Ασχετο αν το βαπορι απ οτι μαθαινω μεσα γινεται κουκλακι ;)

Link to comment
Share on other sites

...Εκείνο που πρέπει να φέρη ο Αγιος Βασίλης στο ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ είναι καινούργιες τηλεοράσεις...

Κι΄αν μαζί με τις τηλεοράσεις που θα του φέρει ο Άη-Βασίλης, του φέρει και ο Άγιος Ιωάννης (ο Βαρδινογιάννης :D) τίποτε καινούργιες καμπίνες διότι όπως έχουμε προείπει οι υπάρχουσες είναι αρχαίες, θα πάθει τίποτε το καράβι δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Οταν δεν πιανει η τηλεοραση φταιει η κεραια παντως :D

Για τις καμπινουλης δυστυχως δεν πηρε το τεραστιο αυτι μου τιποτα. Οποτε Γεωργιε Εξπρες μαλλον θα πρεπει να αδυνατισω(ουμε) για να μπορω(ουμε) να κινηθω(ουμε) μεσα.

Link to comment
Share on other sites

... Οποτε Γεωργιε Εξπρες μαλλον θα πρεπει να αδυνατισω(ουμε) για να μπορω(ουμε) να κινηθω(ουμε) μεσα...

Εν αντιθέσει με άλλα παραδείγματα (;)) δεν εννοούσα το μέγεθος, που όπως είναι γενικά παραδεκτό και politically correct, δεν μετράει :P, αλλά την ηλικία. Μα, θα μου πείτε, αυτά πάνε μαζί. Ε λοιπόν, κύριοι, εδώ σας πιάνω αδιάβαστους :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nα υπενθυμίσουμε στους μυριάδες fans του "εκπάγλου κάλλους" αρχοντοβάπορου :), ότι την επόμενη Δευτέρα (19-1ου) -σύμφωνα με το πρόγραμμα δεξαμενισμών του ΟΛΠ- θα ανέβει στην μεγάλη δεξαμενή του Περάματος.

Γυαλίστε μηχανές και φακούς, και προγραμματίστε από τώρα την εξόρμηση σας για να αποφύγετε τον επαπειλούμενο συνωστισμό. :D

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Διόρθωση στο κείμενο.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως θα δέσει λίγο αργότερα, τη Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου.

Εντελως τυχαια η ημερομηνια που λεει ο Ορεστης οτι θα δεσει το Νησος Χιος ειναι η μερα που υπολογιζουν να ξεκινησει ο Πηγασος... Βεβαια αυτο μπορει να μη σημαινει κιολας οτι το βαπορι θα ανηφορισει για βορειο Αιγαιο...

Link to comment
Share on other sites

Οι κάτοικοι των Αντικύθηρων είναι πολύ ευχαριστημένη με το βαπόρι αλλά και με το πλοίαρχο του, γιατί δεν έχει χάσει καμία φόρα τη προσέγγιση στα Αντικύθηρα, για αυτό έστειλαν ευχαριστήρια επιστολή στην HSW, για τη φιλότιμη προσπάθεια που καταβάλει ο πλοίαρχος και το πλήρωμα του, για να προσεγγίσουν στο λιμάνι τους.

Να και η περιβοητη επιστολη απο τον προεδρο των Αντικηθυρων. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί να μην έκανε χθες το δοκιμαστικό το Εξπρές Πήγασος, κατά την ώρα που μεθόρμισε από το ΝΜ Δραπετσώνας στο κεντρικό λιμάνι (πιθανότατα λόγω τη μη παρουσίας κάποιου επιθεωρητή), για αυτό το έκανε σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Απορία : To πλοίο έχει "τελειώσει" με την ετήσια του συντήρηση ή απλά έχει μεθορμίσει στον Πειραιά για να ελευθερώσει θέση στην Δραπετσώνα για το Νήσος Χίος ?

Το ρωτάω γιατί δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο να αφήσει η HSW για τόσες ημέρες τη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης και μάλιστα σε χρόνο που αρκετοί ντόπιοι έχουν δυσαρεστηθεί με τους εμβόλιμους προορισμούς του πλοίου. Αν ήταν έτοιμος ο Πήγασος (έστω και με μικρότερη μεταφορική ικανότητα), δεν θα ήταν λογικό να αντικαταστήσει το Νήσος Χίος ? :confused:

Άσε που θα κέρδιζε και πόντους η εταιρεία στη Χιομυτιληνία, με το να ομορφήνει τα λιμάνια της έστω και για λίγες ημέρες. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...