Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο φτάνοντας στο Βαθύ της Σάμου σήμερα το πρωί ο καιρός μέσα στο λιμάνι ήταν ξύδι. Η θάλασσα γινόταν σκόνη από τον αέρα ενώ το κοντοθάλασσο ανέβαινε στην παραλιακή.Το βαπόρι δεν μπορούσε να κρατηθεί διότι με σοροκάδα και το Βαθύ δεν δουλεύεται ευκολα κι έτσι έκανε βόλτες έξω από το λιμάνι μέχρι να κοπάσει ο αέρας.

Ο καιρός όμως δεν έπεφτε κι έτσι ο καπτα Βασίλης αποφάσισε να πάει απέναντι στο εμπορικό λιμάνι του Μαλαγαρίου οπόυ εκεί απαγκιάζει ο νοτιάς.

Αφού έδεσε και κρατιόταν με άσφάλεια το βαπόρι ξεκίνησε η εκφόρτωση του βαποριού μόνο που αυτή έγινε με μεγάλη δυσκολία διότι οι ειδικοί λιμενολόγοι έχουν φροντίσει να βάλουν τους στύλους με τα φώτα σε μόλις λίγα μέτρα από την άκρη της προβλήτας.

Ετσι η εκφόρτωση ΄των ξεκοτσάριστων γινόταν με μεγάλη δυσκολία και με πολλές μανούβρες.

Τ ο πλοίο αναχώρησε με καθυστέρηση πιθανότατα με αυτόν τον καιρό να μην μπορέσει να πιάσει καρλόβασι και εύδηλο αλλά όπως και να έχει με καθυστέρηση θα έρθει και θα φύγει από τον Πειραιά.

Αυτά για να βλέπει ο απλός ο κόσμος τι τραβάνε αυτοί οι άνθρωποι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα κανάλια μεγαλουργήσαν πάλι και εκστόμισαν το καθένα ότι ήθελε.Τι το καράβι είναι χαλασμένο και δεν στρίβει τι ο΄τι δεν έπιασε Βαθύ...

Για την ιστορία δεν έπιασε Εύδηλο και πήγε Άγιο Κήρυκο,δεν έπιασε Καρλόβασι και στο Βαθύ πήγε στο Μαλαγάρι στο εμπορικό λιμάνι.

Μέχρι πρόσφατα δεν μπορουσαν να πάνε εκεί που είναι ότι πρέπει με τον νοτιά γιατί δεν είχαν παραδοθεί βυθομετρήσεις και αν γινοτάν κάποιο ατύχημα η ασφάλεια του πλοίου δεν τα καλύπτεί.Εγιναν συνενοήσεις μεταξύ πλοιάρχου και λιμεναρχείου ότι είχαν παραδοθεί οι βυθομετρήσεις και έτσι το πλοίο έδεσε και φορτοεκφόρτωσε στο Μαλαγάρι.Το αυτό έπραξε και το ΝΤΑΛΙΑΝΑ το οποίο κι αυτό δεν μπορούσε να δέσει στο επιβατικό λιμάνι.

Και για να καταλάβεται περί τίνος καιρού επρόκειτο στον Εύδηλο οι ριπές του αέρα έφταναν τα 11 και 12 μποφώρ ενώ το πλοίο όταν ήρθε κοντά και είδε ότι είναι αδύνατον να προσεγγίσει έκανε 40 ολόκληρα λεπτα !!!!να γυρίσει αριστερά και να βγάλει την πλώρη του προς το πέλαγος.Στον Εύδηλο ο αέρας έριξε κι έναν μαντρότοιχο από τσιμεντόλιθους.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ο ΠΗΓΑΣΟΣ εφτασε Βαθυ γυρω στις 11.30 το πρωι αλλα ηταν αδυνατο να δεσει.Εδεσε τελικα μετα απο πολλες προσπαθειες στις 16.30 ξεφορτωσε,ξαναφορτωσε και εφυγε λιγο μετα τις 17.30 οπως μου ειπε συγγενης εκ Σαμου.

Link to comment
Share on other sites

O καιρός ήταν 10αρι γεμάτο.Βρήκαν πολύ θάλασσα στο ταξίδι δεν μπόρεσαν να πιάσουν στον Εύδηλο όπου η θάλασσα πήρε τις λάμπες από τις κολόνες με τα φώτα ούτε και στο Καρλόβασι όπου δεν φαινόταν η μπούκα από την θάλασσα αλλά στο Βαθύ μπήκε στις 16:30 και επίσης όπως είπε ο proud θα φύγει 6 το πρωί από το βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα υπαρχει ζωη για το βαπορι μετα το Νησος Μυκονος. Μαλλον θα κανει δρομολογια στην Παροναξια αφου το Σαντορινη που ητανε για εκει μας χαιρεταει.

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή (12/02/2007) αναχώρηση του πλοίου από ΠΕΙΡΑΙΑ για ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ θα πραγματοποιηθεί στις 20:00 αντί 17:00.

Αυτή η προσέγγιση στην Τήνο είναι έκτακτη ή έχει μπει και η Τήνος στο δρομολόγιο;:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε έκτακτη επιθεώρηση που έγινε στον ΠΗΓΑΣΟ την εβδομάδα πριν την καθαρά Δευτέρα το πλοίο είχε ΜΗΔΕΝ παρατηρήσεις.Μπράβο στην εταιρία και στο πλήρωμά του.

Να υπενθυμίσουμε ότι ενόψη τριημέρων και εορτών Πάσχα πάντα κάθε χρόνο γίνονται αυτές οι εκτάκτες επιθεωρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα σεναρια ειναι πολλα και εχουνε αμεση σχεση με την αποπερατωση της κατασκευης του Νησος Χιος και της μετασκευης του Αριαδνη. Και στα 2 πλοια θα εχουμε καθυστερησεις στην παραδοση (τολμω να πω με κινδυνο να εκτεθω ισως χαθει και το μισο καλοκαιρι) οποτε εχουμε τα εξης

1)Το νορμαλ

Νησος Χιος για Χιο Μυτιληνη

Νησος Μυκονος για Ικαρια Σαμο

Αριαδνη για Χανια

Εξπρες Πηγασος για Παροναξια

2)Το πιθανο

Νησος Χιος για Χιο Μυτιληνη

Εξπρες Πηγασος για Ικαρια Σαμο

Αριαδνη μετασκευη ακομα

Νησος Μυκονος για Χανια

3)Το αναποδο απο το 2

Νησος Χιος κατασκευη

Εξπρες Πηγασος για Ικαρια Σαμο

Αριαδνη για Χανια

Νησος Μυκονος για Χιο Μυτιληνη

Επισης μη ξεχναμε οτι εγγραφως εχουνε ζητησει να γινουν εργα στα λιμανια του Ευδηλου και του Καρλοβασιου για τα οποια εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει να γινεται κατι.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως παιζει και το σεναριο για ναυλωση του ΑΡΙΑΔΝΗ στο εξωτερικο και να παιξει το "πιθανο";Παντως θα ειναι αμαρτια και για το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να παει στη Σαμο και για το Πηγασος να φυγει απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

Δε γίνεται και στο περιοδικό της εταιρείας(PELAGOS) και στην συνέντευξη του Στρίντζη να γράφει ότι θα μπεί στα Χανιά και τελικά να το ναυλώσουν....!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα μπορούσε κάποιος που έχει ταξιδέψει με τον Πήγασο να μας τη γνώμη του για τις καμπίνες... και πιο συγκεκριμένα για τις εσωτερικές καμπίνες οικονομικής θέσης.. Απ΄ό,τι είδα σε σύγκριση με το απλό εισιτήριο αεροπορικού καθίσματος η διαφορά είναι πολύ μικρή, γύρω στα 3ευρώ...να υποθέσω ότι στις συγκεκριμένες καμπίνες, που θα είναι και λιγοστές, θα κάνεις παρέα με τις μηχανές...

Link to comment
Share on other sites

Όχι καμία σχέση οι καμπίνες του πλοίου είναι επάνω στο ντεκ των σαλονιών και στο ντεκ της πρώτης θέσης,είναι απλές λιτές αλλά πεντακάθαρες.

Με 30 ευρώ(+3 ευρώ παραπάνω από τις αεροπορικές) μην το συζητάς καν αν βρείς πάρτην.:D

Link to comment
Share on other sites

Όχι καμία σχέση οι καμπίνες του πλοίου είναι επάνω στο ντεκ των σαλονιών και στο ντεκ της πρώτης θέσης,είναι απλές λιτές αλλά πεντακάθαρες.

Με 30 ευρώ(+3 ευρώ παραπάνω από τις αεροπορικές) μην το συζητάς καν αν βρείς πάρτην.:D

Σ΄ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία...Βέβαια το καλοκαίρι που θα ταξιδέψω, μάλλον ο Πήγασος θα είναι παρελθόν για τη Σάμο...Πάντως, με βάση τα πιθανά δρομολόγια του "Μύκονος" δεν θα είναι και τα βολικότερα για τη σάμο, αφού θα φθάνεις γύρω στις 4,30 στο Βαθύ.. Τελοσπάντων, αναμένουμε...

Link to comment
Share on other sites

Σ΄ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία...Βέβαια το καλοκαίρι που θα ταξιδέψω, μάλλον ο Πήγασος θα είναι παρελθόν για τη Σάμο...Πάντως, με βάση τα πιθανά δρομολόγια του "Μύκονος" δεν θα είναι και τα βολικότερα για τη σάμο, αφού θα φθάνεις γύρω στις 4,30 στο Βαθύ.. Τελοσπάντων, αναμένουμε...

Ας ελπιζουμε οτι ο Πηγασος για φετος τουλαχιστον θα μεινει στη γραμμη της Ικαριας-Σαμου,οπως δειχνουν τα φαινομενα.Δηλαδη δεν πιστευω οτι με την δρομολογηση του Αριαδνη η οποια οπως δειχνουν τα πραγματα θα ειναι κατα Αυγουστο πλευρα,η HSW θα βαλει μετα το Μυκονος στη συγκεκριμενη γραμμη.Φυσικα αναφερομαι στη κινηση που θα εχει την ημινεκρη εποχη και με συναρτηση και το ταχυπλοο που θα δρομολογηθει απο Πειραια για Ικαρια-Σαμο τα κερδη της εταιρειας δεν θα ειναι τα αναμενιμενα και τα προσδοκωμενα.Λοιπον ας κραταμε μικρα καλαθια γιατι τα κερασια αργουν;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τη Δευτέρα είχαν πάει κάτι Εγγλέζοι επιθεωρητές στο Εξπρές Πήγασος. Μετά την επιθεώρηση διαπιστώσαν ελάχιστες παρατηρήσεις. Που περισσότερο μπορούν να αποδοθούν στη μεγάλη σχολαστικότητα των Άγγλων.

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτέρα είχαν πάει κάτι Εγγλέζοι επιθεωρητές στο Εξπρές Πήγασος. Μετά την επιθεώρηση διαπιστώσαν ελάχιστες παρατηρήσεις. Που περισσότερο μπορούν να αποδοθούν στη μεγάλη σχολαστικότητα των Άγγλων.

Σε αντιθεση με το νεοτευκτο που εγραψαν 2 ντοσιε παρατηρησεις.

Link to comment
Share on other sites

O ΠΗΓΑΣΟΣ είναι πραγματικά πολύ προσεγμένος και ελάχιστα πλοία στην ηλικία του διατηρούνται στην κατάσταση του.

Μιας και είπαμε για την εγγλέζικη επιθεώρηση να υπενθυμίσουμε ότι τον Μάρτη πέρασε έκτακτη επιθεώρηση με μηδέν παρατηρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Επιτελους ομορφυνε λιγο το φορουμ. Αντε πια με τα Ιθακια και τις κονσερβες εδω μεσα :)

ΠΗΓΑΣΕ ΠΗΓΑΣΕ σε παρακαλω ελα λιγο και απο δω να σε ξαναδω :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...