Jump to content
Shipfriends

Αρματαγωγά Κλάσης Ιάσων


NHSOS XIOS

Recommended Posts

ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΡΙΘΜΟ.

Προφανώς θέλεις να πής "ούτε με τον διπλάσιο αριθμό".

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ!

Τί σχέση έχει τώρα αυτό;Αν ένα πλοίο απαιτεί συγκεκριμένο αριθμό ατόμων γιά να λειτουργήση σωστά,αυτόν τον αριθμό ατόμων οφείλει να έχη-άν έχη λιγώτερους,είναι επικίνδυνο γιατί το πλήρωμα λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας θα υποστή μεγάλη κόπωση η οποία μπορεί να προκαλέση ατυχήματα.Αν,πάλι,έχη περισσότερους,είναι αντιοικονομική-και συνεπώς ασύμφορη-η λειτουργία του.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΟ ΠΛΟΥ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ!

Προφανώς έχει,διότι αλλιώς ο πλούς τού σκάφους δέν θα είναι απρόσκοπτος.Ομως όλα τα πλοία έχουν τους τεχνικούς (μηχανικούς,ηλεκτρολόγους κλπ) που απαιτούνται σύμφωνα με τους σχετικούς κανονισμούς.Τα αρματαγωγά δέν είναι τα μόνα που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ,ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ,ΜΕΓΕΘΟΥΣ,ΘΟΡΥΒΩΝ ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 17 ΚΟΜΒΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ!

Εγώ προσωπικά δέν το "καταλαβαίνω".Πρώτον διότι αυτό που έχει σημασία είναι η υπηρεσιακή ταχύτητα-δηλαδή αυτή που μπορεί να διατηρή συνεχώς το πλοίο-και δεύτερον διότι άν ένα αρματαγωγό μπορή να έχη υπηρεσιακή ταχύτητα π.χ. 20 κόμβων με την ίδια κατανάλωση καυσίμου (και συνεπώς κόστος) που ένα άλλο έχει υπηρεσιακή 17 κόμβων,σαφώς προκύπτει (όπως έλεγε κι'ένας καθηγητής μου στο σχολείο) ότι θα προτιμηθή διότι θα φτάνη σε ένα συγκεκριμένο σημείο σε συντομώτερο χρονικό διάστημα ώστε να παραλάβη ή να ξεφορτώση το φορτίο του.

ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΛΟΙΑ ΚΡΟΥΣΗΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ 28 ΚΟΜΒΟΥΣ!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ SUPERFAST!!!

Αν δέν απατώμαι,και τα Superfast με τόσο περίπου πάνε.Αλλά εν πάσει περιπτώσει,η ταχύτητα είναι σημαντική παράμετρος ακόμα και γιά τα πλοία "μή κρούσης",όπως είναι και τα αρματαγωγά-διαφορετικά θα είχαμε μείνει ακόμα στίς μπρατσέρες και στα μπαρκομπέστια......

ΥΓ.Καλό είναι να αποφεύγης την χρήση κεφαλαίων-στην "δεοντολογία" τού internet ερμηνεύονται ώς φωνασκία,

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, οι φρεγάτες με τη χρήση των αεριοστροβίλων αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 31 κόμβους. (και οι περισσότερες ΤΠΚ παραπάνω από αυτό).

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως καλό θα ήταν και τα αρματαγωγά να αναπτύσσουν τέτοιες ταχύτητες,αλλά άς μήν τα θέλουμε κι'όλα δικά μας.

Τώρα θα μού πήτε "ακόμα καλύτερο θα ήταν να είχαμε εκρανοπλάνα",αλλά εδώ δέν έχουμε λάστιχα γιά τα πυροσβεστικά οχήματα.....

Πάντως οι 17 κόμβοι κατά την άποψή μου είναι μικρή ταχύτητα γιά πολεμικό πλοίο,έστω και αρματαγωγό.

Παρεμπιπτόντως,όταν είδα το L176 να φεύγη απ'την Τήνο μετά την τελετή,η εντύπωσή μου είναι πως πήγαινε με κάτι λιγώτερο από 17 κόμβους.Δυστυχώς δέν διαθέτω φορητό GPS κι'έτσι δέν ηδυνήθην (που έλεγε κι'ο Τρικούπης) να το εξακριβώσω.

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Αρματαγωγά Κλάσης Ιάσων

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...