Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ετσι είναι όπως το λές και κάθε χρόνο το διαφημίζει η syperfast με καταχωρήσεις στις εφημερίδες. Περιλαμβάνει το ταξίδι (καμπίνα εισητήριο γευμα) και κάποιες διανυκτερευσεις σε συνεργαζόμενα ξενοδοχεία στην Ιταλία(Ρώμη, Φλωρεντία) ή Γαλλία (Παρίσι) Ελβετία.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι όπως το λές και κάθε χρόνο το διαφημίζει η superfast με καταχωρήσεις στις εφημερίδες. Περιλαμβάνει το ταξίδι (καμπίνα εισητήριο γευμα) και κάποιες διανυκτερευσεις σε συνεργαζόμενα ξενοδοχεία στην Ιταλία(Ρώμη, Φλωρεντία) ή Γαλλία (Παρίσι) Ελβετία.

δεν ειναι ιδεα της attica ξεκινησε απο την strintzis lines και τις μινωικες παραλληλα (αλλα χωριστα) στις αρχες της 10ετιας του 90.

η sl το ελεγε hotel and ferry και αφορουσε και πακετακια (απο 4-7 ημερες μεταβαση και διαμονη) και στο εσωτερικο. συνεχιζεται απο την blue star ακομη.

τα κοκκινα το κανουν απο τοτε που ξεκινησαν. συνηθως πεμπτη με δευτερα σε περιοδους "off season"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να αναφερουμε οτι συμφωνα με ξενο φορουμ, η εταιρεια ανακοινωνει στους επιβατες της γραμμης Rosyth - Zeebrugge οτι το ταξιδι θα κραταει μια ωρα παραπανω σε καθε κατευθυνση λογω οικονομιας καυσιμων. Ω Καταναλωση!(που ελεγε κι ο Χαρρυ Κλυνν στις "Πατατες"). Δε μπορω παρα να αναρωτηθω βεβαια, αν παιρνοταν εδω καποια παρομοια αποφαση κατα ποσο θα ενημερωνονταν οι Ελληνες επιβατες κατα την αναχωρηση του πλοιου οπως συμβαινει στο εξωτερικο...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη θα ταξιδευουν σχεδον σαν συμβατικα μιας και πριν την οικονομια πηγαιναν 22-23 μιλια..

ΥΓ. Ισως εδω να μην το λεγανε ποτε αυτο γιατι και ο επιβατης αν το ακουσει θα αντιδρασει ασχημα. Αντε να το πεις αυτο σε Ελληνα επιβατη της ακτοπλοιας.. Και γω μεσα εννοειται..

Link to comment
Share on other sites

Στο Superfast X η Πριγκίπισσα Aννα

27/07/2005 - 09:58

Tην Τετάρτη 20 Ιουλίου, 2005, η Πριγκίπισσα Aννα, επισκέφτηκε το Superfast X στο λιμάνι του Rosyth στη Σκοτία και ξεναγήθηκε στους χώρους του πλοίου.

Eπισκέφτηκε τα εστιατόρια, τα σαλόνια και τις καμπίνες του πλοίου καθώς και τη γέφυρα, όπου συζήτησε θέματα της λειτουργίας του πλοίου με τον πλοίαρχο του Superfast X, Κωνσταντίνο Σκουρλή. Δεινή ιστιοπλόος και λάτρης της θάλασσας η ίδια, η Πριγκίπισσα Aννα, ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα να μάθει για τη λειτουργία των πλοίων και τη γραμμή της Superfast Ferries στη Βόρειο Θάλασσα.

Ο Αλέξανδρος Παναγόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Superfast Ferries, είπε: «Μας τιμά ιδιαίτερα η επίσκεψη της Πριγκίπισσας Aννας στο Superfast X στο λιμάνι του Rosyth. Ενδιαφέρθηκε να μάθει για την εταιρία και τον στόλο μας και ιδιαίτερα για τη γραμμή της Σκοτίας. Ελπίζω να έχουμε τη χαρά και την τιμή να την καλωσορίσουμε στα πλοία μας και ως επιβάτιδα».

www.express.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέος επίναυλος στις διεθνείς γραμμές από Superfast Ferries

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2005 07:00

Η ΑΛΜΑΤΩΔΗΣ αύξηση της τιμής των καυσίμων, που μεταφράζεται σε ένα επίπεδο της τάξης του 70% τουλάχιστον σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο για τα καύσιμα ακτοπλοΐας, οδήγησε την εταιρεία Superfast Ferries του Ομίλου Attica στην απόφασή της να επιβάλει νέο υψηλότερο επίναυλο σε όλες τις διεθνείς γραμμές που δραστηριοποιείται (Αδριατική, Βαλτική, Βόρεια Θάλασσα).

Ο κ. Αλέξανδρος Παναγόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Superfast Ferries.

Πολλές από τις ευρωπαϊκές ακτοπλοϊκές εταιρείες, που λειτουργούν σε απελευθερωμένες αγορές, έχουν προχωρήσει σε επιβολή επίναυλου στις γραμμές που δραστηριοποιούνται, όπως άλλωστε πράττουν το τελευταίο διάστημα και οι αεροπορικές εταιρείες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που λέγεται «πετρέλαιο».

Οι νέες τιμές

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, στις γραμμές του Μπάρι και της Ανκόνα τα πλοία της Superfast Ferries και Blue Star Ferries θα εφαρμόζουν από τις 12 Σεπτεμβρίου επίναυλο καυσίμων 10 ευρώ ανά διαδρομή για κάθε επιβάτη (εκτός παιδιών έως 4 ετών) και για κάθε Ι.Χ. επιβατικό όχημα.

Η επιβάρυνση καυσίμων θα αφορά μόνο στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται από την προαναφερθείσα ημερομηνία και μετά. Επισημαίνεται ότι, στις αρχές Ιουλίου, η εταιρεία είχε ανακοινώσει επίναυλο ύψους 4 ευρώ, τον οποίο αναγκάσθηκε να αναπροσαρμοσθεί τώρα λόγω της νέας κούρσας της τιμής του πετρελαίου.

Σε ό,τι αφορά τα φορτηγά, η επιβάρυνση λόγω καυσίμων είναι για τη γραμμή της Ανκόνα 40 ευρώ και για τη γραμμή του Μπάρι 25 ευρώ.

Επίσης, επίναυλο ύψους 10 ευρώ για επιβάτες και Ι.Χ. οχήματα ανακοίνωσε η εταιρεία και για τις γραμμές της στη Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα. Σε ό,τι αφορά τα φορτηγά οχήματα, ο επίναυλος για τη γραμμή Rosyth-Zeebrugge της Βόρειας Θάλασσας είναι 30 ευρώ, ενώ στη Βαλτική ο επίναυλος είναι 40 ευρώ στη γραμμή Rostock-Hanko και 15 ευρώ στη γραμμή Rostock-Uusikaupunki.

Οι Μινωικές

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις γραμμές της Αδριατικής, πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Μινωικές Γραμμές εξετάζουν και αυτές το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε αύξηση του επίναυλος των 4 ευρώ που είχαν επιβάλει τον Ιούλιο, ενώ η ΑΝΕΚ, προς το παρόν, δεν εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αποφάσεις αυτού του είδους είναι σε άμεση συνάρτηση και με τα πλοία που διαθέτει η κάθε εταιρεία, καθώς ένα νεότευκτο πλοίο είναι πιο ενεργοβόρο από ένα παλαιότερης κατασκευής.

Ελπίζουν στον Καραμανλή

Σε αντίθεση με τις γραμμές του εξωτερικού, που λειτουργούν σε καθεστώς πλήρους απελευθέρωσης στο εσωτερικό, οι εταιρείες δεν μπορούν να εφαρμόσουν ριζικές πολιτικές αντιμετώπισης του αυξημένου κόστους, καθώς εξαρτώνται, λόγω του θεσμικού πλαισίου από τις αποφάσεις του εκάστοτε υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος εξακολουθεί να καθορίζει το ύψος των ναύλων της οικονομικής θέσης.

Οπως σημειώνουν παράγοντες της ακτοπλοΐας, ελπίζουμε ότι το ΥΕΝ αλλά και ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής, θα δουν την πραγματική διάσταση του προβλήματος και θα προχωρήσουν στη λήψη των αναγκαίων εκείνων μέτρων, προκειμένου να μη «βυθιστεί» η ελληνική ακτοπλοΐα.

Αν συνεχισθεί η κούρσα των καυσίμων, οι εταιρείες θα αναγκασθούν με τις ισχύουσες τιμές των εισιτηρίων να «δέσουν» τα πλοία τους, γιατί θα βρεθούν μπροστά σε επιχειρηματικό αδιέξοδο -τονίζουν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το επιπλέον ετήσιο κόστος καυσίμων, με βάση τις τρέχουσες τιμές για μία από τις εισηγμένες εταιρείες της ακτοπλοΐας, αντιπροσωπεύει το διπλάσιο σχεδόν των περυσινών της κερδών.

Αν δεν αντιμετωπισθεί ως ένα βαθμό το πρόβλημα, δεν θα υπάρξουν νέες επενδύσεις στον κλάδο τονίζουν οι ίδιοι παράγοντες, ζητώντας να αφεθούν ελεύθερες να καθορίσουν την τιμολογιακή τους πολιτική.

«Αναγκαία απόφαση»

«Η απόφαση αυτή είναι υποχρεωτική για κάθε διοίκηση που σέβεται τους μετόχους της και την εταιρεία της, στο βαθμό που επιθυμεί να συνεχίσει να παρέχει το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών», δήλωσε στη «Ν» ο κ. Αλέξανδρος Παναγόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Superfast Ferries.

Οι καταναλωτές μπορούν να κατανοήσουν την ανάγκη αυτή, μετά τη σημαντική αύξηση που έχουν σημειώσει οι τιμές των καυσίμων όλο τον προηγούμενο χρόνο, συμπλήρωσε και τόνισε ότι ο «επίναυλος αντιπροσωπεύει ένα μικρό μέρος του αυξημένου κόστους που αντιμετωπίζουμε».

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Συμφωνα με ξενογλωσσο φορουμ, μια γερμανικη εφημεριδα ανεφερε σημερα οτι η Σουπερφαστ σκεφτεται να δρομολογησει και τριτο πλοιο στη Βαλτικη μαζι με τα ηδη υπαρχοντα δυο. Επειδη δεν το διαβασα το αρθρο και ουτε την εφημεριδα ξερω ωστε να σχολιασω την εγκυροτητα της(μπορει να ειναι οσο εγκυρη ειναι η Τραφικ σε θεματα εξωτερικης πολιτικης), δεν υιοθετω τιποτε αλλα θεωρω σκοπιμο να το αναφερω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ια παρε παρε παρε. το αφεντικο τρελλιαθηκε και χαριζει.

προσφορα κρουαζιερα αγιου Βαλιεντινου.

καρναβαλιικη κρουαζιερα στην Ancona τις μερες του Βενετσιανικου καρναβαλιιου(24-26 φεβρουαριου) απο €99 το ατομο.

και last but not least τα τελευταια σαββατοκυριακα προσφορα στον Πατρινιο λαο. κυκλικο ταξιδι σε ancona ή bari σε τιμη Pullman Seat. προσφερθηκαν δωρεαν κρεββατια απο τις αδιαθετες καμπινες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μουσικό τριήμερο εν πλώ (31/3-2/4) προγραμματίζει η SUPERFAST FERRIES με την συμμετοχή του τραγουδιστή Κ. Μακεδόνα.

Ειδικά το Σάββατο 1/4 ο γνωστός τραγουδιστής θα τραγουδήσει live στην disco του πλοίου.

Αναλυτικά οι πληροφορίες για την μίνι κρουαζιέρα:http://www.superfast.com/Adriatic/Greek/offers/makedonas.asp

Link to comment
Share on other sites

Έχετε ακούσει τίποτα για απολύσεις διοικητικού προσωπικού στην εταιρία ή στον όμιλο γενικότερα? Υπάρχουν κάποια σχόλια στον σημερινό τύπο αλλά χωρίς να κατονομάζουν τη συγκεκριμένη εταιρία

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το "τριήμερο Μακεδόνα", άκουσα από το πρακτορείο στην Αμαλίας, ότι χθες, που ήταν η δεύτερη μέρα διάθεσης εισητηρίων ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση...

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον για την απόκτηση πλοίων από την Attica Group εκδήλωσε η ναυτιλιακή εταιρεία Tallink Group της Εσθονίας.

«Η Tallink επιβεβαιώνει ότι ενδιαφέρεται για διάφορα σκάφη, συμπεριλαμβανομένων σκαφών που ανήκουν στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Attica Group», αναφέρει η Tallink σε ανακοίνωσή της, σύμφωνα με τηλεγράφημα του Reuters. Η Tallink πρόσθεσε ότι δεν έχει υπογράψει τελική συμφωνία και ότι δεν θα προβεί σε περαιτέρω σχόλια.

Η παραπάνω ανακοίνωση αποτελεί απάντηση σε δημοσίευμα φινλανδικής εφημερίδας, σύμφωνα με το οποίο η Tallink ενδιαφέρεται να εξαγοράσει τη μονάδα Superfast της Attica Group στις γραμμές της Βαλτικής.

Η μετοχή της Attica Group ενισχύεται κατά 4,72% έχοντας φθάσει τα 4,44 ευρώ.

Από την Ναυτεμπορική 20/03/2006

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με σημερινό τηλεγράφημα το πρακτορείου Reuters η TALLINK της Εσθονίας εκδήλωσε ενδιαφέρον για αγορά πλοίων της Superfast, η και τη γραμμή την οποία η Superfast εκμεταλλευεται στην Φινλανδία.

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η εταιρεία θα περιορίσει και αλλο τη συμμετοχή της στην ναυτιλία και θα επεκταθεί (ως Attica group) αλλους πιο επικερδείς κλάδους (real estate, χρηματοοικονομικά κλπ). Αλλωστε ο κ.Παναγόπουλος το έχει ξαναδεί το έργο πριν απο πολλά χρόνια και έφυγε όταν έπρεπε απο το χώρο της ναυτιλίας για να επιστρέψει πάλι με την Superfast την κατάλληλη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

ηλεκτρονικη εκδοση του tradewinds αναφερει οτι το deal εκλεισε στα € 310εκ για τα 3 κοκκινα της γραμμης (sfVII, sfVIII, sfIX).

λογικα θα παιρνουν και τα παρελκομενα (συμφωνιες με λιμανι, terminals κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Ο Παναγόπουλος έχει αποδείξει ότι είναι ένας ικανότατος επιχειρηματίας.Είναι σαν ένας ικανότατος ποκαδόρος.Εχει την διορατικότητα πότε θα μπει στο παιχνίδι πότε θα τα χώσει και πότε θα πάει σπίτι του με τα κέρδη.

Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος έχει την δυνατότητα να βλέπει ακόμα και πίσω από δύο βουνά και πάντα τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν.

Όμως στην παρούσα φάση δημιουργείται κι ένα μεγάλο πρόβλημα.Μένει άνεργος ένας πολύ αξιόλογος αριθμός πληρομάτων ο οποίος είναι δεδομένο ότι από τον υπάρχων στόλο της εταιρίας δεν μπορεί να αποροφηθεί.

Σε εποχές με την ανεργία στο κόκκινο μια τέτοια εξέλιξη είναι πολύ δυσάρεστη στις τάξεις των ναυτικών.

Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι οτι οι εξαγκελίες του Παναγοπουλου για την μεγάλη Ελληνικη Ν.Ε. είναι τρίχες κατσαρες. Ας μην βρίζουμε τον Αγουδημο λοιπόν οταν λέει οτι αν βρεθεί ο κατάλληλος αγοραστεις πουλάει γιατι ο Παναγόπουλος οχι απλά πουλάει, ξεπουλάει και τον κόσμο μαζι που εμπιστεύεται καριέρες και οικονομίες με μοναδικό προσόν το φυλλάδιο που λέει κάποιο Σούπερφάστ. Καλά εμείς στις μπίζνες σκεφτόμαστε με την καρδιά αλλα ότι και νά είναι εγώ προτειμώ ποια τους άλλους... Τουλάχιστο τώρα που θα πουλήσει και τα Φαστ της Αδριατικής να τα πάρει κανένας δικός μας γιατι τα βλέπω να αλλάζουν σημαία και πατρίδα σύντομα....

Link to comment
Share on other sites

Κριμα για τους ναυτικους που θα μεινουν χωρις δουλεια...

Κριμα που τελικα ο κ.Παναγοπουλος δεν ολοκληρωσε το οραμα του για πανευρωπαικη πρωτια...!!!!

10 πλοια πουλησανε οι δυο κορυφαιες εταιριες της Ελλαδος μεσα σε 4 χρονια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με τους Baltic Times τα 3 κοκκινα της βαλτικης θα παραμεινουν superfast αν και θα υψωσουν εσθονικη σημαια.

Ferries to keep Superfast brand name

the Baltics’ largest passenger ship company, said the three fast ships it intends to acquire will operate under the Superfast Ferries brand for the foreseeable future. Even though the three vessels will be placed under the Estonian flag, they won’t be painted Tallink’s blue color from their present red and white, Keijo Mehtonen, manager of Tallink’s operations in Finland, told Finland’s Swedish-language newspaper Hufvudstadsbladet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...